potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.
Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+
Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.
Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.
...Miky...
E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...
Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27
assassin píše: no servis celkove je drazsi.. oproti benzinaku treba rozvody jsou choulostivejsi (zenou i cerpadlo) semtam odejde cerpadlo, semtam nakej vstrik ... zrovna tohle stary TDI na tom neni spatne, ale obecne je servis diesela nakladnejsi + navic bejva rozdil v porizovaci cene.. pokud je to auto proti srovnatelnymu benzinu treba o 30tis drazsi ta to chvili trva nez tech 30tis projezdis v rozdilu spotreby ....
oktavka a skodovky obecne maj zasadni nevyhodu ze se dost kradou..
Kradou se hodně a dost si držej cenu a bejvaj míň zníčený než VW. Každý auto je kasička na peníze. . .
Celkově je to slušný auto s dobrým poměrem cena/kvalita/dostupnost servisu/dílů.
S větším cestováním je to horší. Má tvrdej podvozek a vzadu málo místa. Nedoporučuji kola přes 16 palců. Na větší cesty bych bral spíš Superb/Passat. Jednu výhodu má koncern u TDI ve všech motorech. V servisu ti vyčtou skutečné kilometry i jinak než z budíku.
K Passatu. Kromě toho co v Octavii ti přibudou ještě ramena. Slušný repliky okolo 12 - 15 sada na nápravu (bez výměny). Dá se sehnat i "čína" za 6, ale tomu bych nevěřil. Jinak Passata nejlíp B5. Pak by možná stálo za úvahu i jiný auto, ale bude už jen dražší. Volvo S60 D5, BMW 320D, MB C 220CDI.
Obecně ještě jedno doporučení. Nevybírej ty nejlevnější. Taky bacha na auta z bazarů u "silnice". Většinou jsou to pastičky.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
2 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
WHTRDR píše: FiFi.> vlastni zkusenost nemam protoze bych si forda nikdy nekoupil ale nekde jsem celt neco tady na foru mam pocit o dieslech od forda a moc pekny to nebylo
1. generace motoru TDCi fordu docela dost zničila pověst, jinak v benzínu je to dobré auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
hned po tddi turbo diesel direct injectin, akorad stare td 1.8 stali za hovno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
Miky1300 píše: O citronu nechci any slyšet
Pročpak?
jo 1.9TDi
Naposledy editováno 02.06.2011 20:56:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
WHTRDR píše: FiFi.> ty vole ford a jeste k tomu diesel no to snad uz horsi kombinace neni ne?
co meléš? jezdiš na kole2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
A-JE-TO píše: co meléš? jezdiš na kole
není nad tu svobodu projevu a právo na vyjádření svého názoru
mimochodem on se zajímá o auto od 2001, což je právě 1. generace TDCi, které si koupí jen blázen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
FiFi. píše: rich.puzzle> nevim přesně, co tam bylo, chtělo by si to o tom najít info. Nicméně když porovnám Mondeo MK3 a Oktu I.generace, tak to je jak nebe a dudy, to Mondeo je úžasný auto.
pokud vím dobře, tak je to začátek CR, které byly stejné jako JTD u fiatu a alfy