Téma: bez pádu více než 10 000 km?
 
24.5.2011 v 21:48
Zdravím, jsem začátečník a jak pročítám fórum tak každou chvíli narazím na hlášku o tom, že každý motorkář dřív nebo později spadne a to se mi moc nelíbí Proto bych se chtěl zeptat, zda je tu někdo, kdo má naježděno víc jak 10 000 km a stále bez pádu? Moto mě hrozně chytla, ale přeci jen začínám dost pozdě a mám se už ke komu vracet (asi jako většina z vás :) ) a proto mám občas brouka v hlavě jestli to nebyla blbost začít ted Rád bych zjistil, že se najde pár lidí co zatím nespadli, abych toho brouka v hlavě mohl alespoň částečně zahnat
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 08:24 | Nahoru | #31

Dawe02 píše: Ze se pada? To sou kecy....



..tak základ je oddělení pádu na uzavřeném okruhu a za normálního provozu!
..kdyby to tak nebylo,tak bychom vypadali jako totální "idioti"!

...a k věci...já vlastně nepadám! ....ale může to přijít kdykoliv,kdekoliv a nečekaně!..takže neexistuje pravidlo a poučka,jak se tomu vyhnout!

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 12:01 | Nahoru | #32
Po pěti/šesti sezónách na silnejch motorkách (cca 10-15tisích za sezónu), teď přišel první větší pád. Nic to ale neznamená. Můžeš najet třeba sto tisíc a pak si třeba ustlat několikrát po sobě v krátkým čase. I když je pravda, že někteří jedinci padaj často a někteří téměř vůbec.

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 12:29 | Nahoru | #33
Mám za 7 sezon asi 50tis po silnici bez pádu. Je fakt, že to bylo párkrát jako zázrakem! A teď už 22 měsíců i bez pádu v terénu. Když se chce, tak...!

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 13:53 | Nahoru | #34
jenom jeden pád,když sem tlačil motorku po dvorku u kámoše a měl sem ještě zbytkáč.Šlápl sem do zapuštěnýho kanálu(nebyl v tom trávníku vidět)a ztratil balanc a vzájmu zachování laku na nádrži sem motorku stáhl na sebe

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 13:55 | Nahoru | #35
Já jezdil bez pádu 7 sezón... za sezónu průměrně tak 7tis. km, takže to celkem jde... po 7 letech jsem s tím liskl 2x během 2 měsíců...

(reakce na) bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 14:07 | Nahoru | #36

2LEKO píše: ..kdyby to tak nebylo,tak bychom vypadali jako totální "idioti"!



To vypadame tak jako tak.
Dnes jsem byl ve spitale a vsechny z personalu uz znam jmenem.
Je ale pravda ze na silnici jsem sebou pleskl naposledy nekdy v roce 1995 na Jawince, kdy jsem si udelal svinske popaleniny 3. stupne na nohach. Pak uz me jen jednou vyvalel kamarad cestou na hasicske cviceni (rozthanej mundur a sterk penetrovany v hyzdovem svalstvu).
No a pak uz jen ten okruh...

Naposledy editováno 25.05.2011 14:08:13

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 16:08 | Nahoru | #37
Za posledních 35 000km na R1 jsem na silnici nespadl. Ale asi ani nezrychlil, kdybych se držel pravidla, kdo nepadá - nezrychlý. A protože R1 už nemám, tak ani nespadnu . Ale před 14 dny jsem málem hodil do kačírku v Brně CBR 600 Sport, ale kros po trávě se povedl

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 16:33 | Nahoru | #38
Ahojky, kolem 60 000 km bez nehody a pádu Ale to jen proto, že teda nejsem kdovíjaký Valentino Spíš napohodu no.

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 20:25 | Nahoru | #39
Tak s hodně velkou dávkou štěstí a ježděním pod svoje možnosti se dá vydržet dlouho bez pádu, ale zase by to byla nuda jezdit pořád pod svoje možnosti co Jinak mi dneska volal kamarád kvůli kterému jsem si v podstatě moto kupoval (kupovali jsme motky ve stejnou dobu asi před měsícem a půl) a on své XJ 600 dnes na své asi 5. vyjíždce kolem komína už položil , nic vážného, lekl se kočky co mu vběhla do cesty a dostal se na trávu vedle silnice a tam mu to uklouzlo, bohužel tedy spadl na asfalt tak to odnesl blinkr, spojka a plexi , ale naštěstí jemu vůbec nic

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 20:32 | Nahoru | #40
Já se občas svezu i nad svoje možnosti , ale zatím mi to naštěstí pokaždé vyšlo... Ale možná to bude tím, že možnosti mojí mašiny jsou o pár levelů vejš než možnosti a schopnosti mé...

Jinak nejvíc krizovek jsem měl paradoxně na Viragu a že to nebyla žádná divočina!

Naposledy editováno 25.05.2011 20:34:02

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 20:49 | Nahoru | #41
poslednich asi 30tis km bez padu, pady jsem si doufam uz odbyl kdysi na jawce

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 20:53 | Nahoru | #42
ujeto přesně 800m a nová motorka rosekaná ,ale co mě omlouvá ne vlastní vinou.

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 20:53 | Nahoru | #43
20tis na DR600 bez pádu 35tis na XJ 600 bez pádu 100tis na ThunderCatu bez pádu 10tis na CBR 600rr většina na okruhu bez pádu-JSEM PROSTĚ BŘÍDIL A BOJÍM SE jo a mám štěstí

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 21:06 | Nahoru | #44
Spadnul sem mockrát, hlavně ze začátku, ted´už moc nepadám, myslim tak 100 000 km už sem sebou neříznul, samo nepočítám krosku :)

1 reakcí na tento příspěvek bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 21:13 | Nahoru | #45
Měl jsem asi 12 motorek a všechny krom jedné jsem rozmasakroval.Mám subtalodézu hlezna,nemám ledvinu,jizvu na noze,břichu,hlavě,pánvi,lokti,koleni,zádech.Ale jinak cajk Můj názor je ten,že pokud to máš v hlavě hodně srovnaný a nikdy se nerozřádíš,předvídáš,jezdíš jak slimák,tak se ti pravděpodobně nic nestane.Ale pokud máš trochu rád adrenalin,v rukou máš minimálně 100 koní,tak je to otázka času...

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 21:20 | Nahoru | #46
Až si budeš myslet, že tu motorku máš zvládnutou a jde ti to, tak to příjde Přestaneš být opatrnej....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 21:26 | Nahoru | #47

slunce11 píše: Měl jsem asi 12 motorek a všechny krom jedné jsem rozmasakroval.Mám subtalodézu hlezna,nemám ledvinu,jizvu na noze,břichu,hlavě,pánvi,lokti,koleni,zádech.Ale jinak cajk Můj názor je ten,že pokud to máš v hlavě hodně srovnaný a nikdy se nerozřádíš,předvídáš,jezdíš jak slimák,tak se ti pravděpodobně nic nestane.Ale pokud máš trochu rád adrenalin,v rukou máš minimálně 100 koní,tak je to otázka času...



Jak dlouho to může trvat,než ten čas nastatne? Abych věděl,kdy přestat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 21:30 | Nahoru | #48
LukyCat> Třeba budeš mít ukrutný štěstí a nenastane nikdy.Nebo jsi,tak dokonalej jezdec,že to nepřijde.Já na vyježděnost moc nevěřím,dnešní provoz,cca 160 koní v pravé ruce a horká hlava dělají své...

(reakce na) bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 21:36 | Nahoru | #49

slunce11 píše: LukyCat> Třeba budeš mít ukrutný štěstí a nenastane nikdy.Nebo jsi,tak dokonalej jezdec,že to nepřijde.Já na vyježděnost moc nevěřím,dnešní provoz,cca 160 koní v pravé ruce a horká hlava dělají své...



dokonalej rozhodně ne-štěstí samozřejmě párkrát proběhlo,jako u každého,jak pomalého,ta i rychlého,ale ta vyježděnost a to předvídání(když už víš co kde cca čekat a kde co nemáš dělat-i při rychlé jízdě) to tě udrží na těch dvou kolech o pár km déle a třeba i hodně dlouho,ale jak se říká,tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne.... tuk tuk na dřevo

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 21:43 | Nahoru | #50
padnul jsem po cca 3 tis na dvacce, od tý doby cca 35 000 bez pádu a nehodlam to měnit

bez pádu více než 10 000 km?

25.5.2011 v 22:19 | Nahoru | #51
par padu bylo, jen lehke veci... To k tomu patri, aspon se poučiš

bez pádu více než 10 000 km?

26.5.2011 v 19:22 | Nahoru | #52
Hmm, asi to bude hodně o rychlosti jakou jedeš a schopnostech jezdce. V dnešní době je hustota provozu dost vysoká takže vše hraje v náš neprospěch. Jo a taky trocha toho štěstí, protože i když jsem šnek tak i tak bylo nezaviněných krizovek za těch 7 let opravdu moc.
Ale dá se to.

bez pádu více než 10 000 km?

30.5.2011 v 14:20 | Nahoru | #53
Naposledy v 16 na 50ccm přes auto(od té doby vím, že mě každej chce zabít)a když nepočítám enduro kolem 100tis bez nehod.

Jen začínám přemýšlet nad tím, že asi 100koní (VFR) je ideální výkon abych byl v klidu... Z tripla (125k) a teď za FZS1000 (145k)mám občas nahnáno a už hodně přemýšlím kdy a kde můžu dát plnej....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist