globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dusí se
29.5.2011 v 21:19
žádám o radu koupil jsem čz byla nepojízdná . nefunkční indukční cívka. cívku jsem dal novou kabel ke svíčce svíčku . poté jsem sladil směs svíčka je cihlová ,ale má to háček motorka nejde do otáček začne škubat a zpomalovat takže max zařazená rychlost 3 čtyřku jsem tam ještě nedostal ;) děkuji za rozumné odpovědi.

dusí se

29.5.2011 v 21:29 | Nahoru | #1
poladit karbec

1 reakcí na tento příspěvek dusí se

29.5.2011 v 21:39 | Nahoru | #2
Mrkni na gufero pod zapalovanim - vetsinou to tam prisava vzduch a spatne startuje a nejde do otacek a jeste mrkni na prirubu u karburatoru a kdyztak ji zarovnej

Naposledy editováno 29.05.2011 21:40:59

(reakce na) dusí se

29.5.2011 v 21:52 | Nahoru | #3
Fananek-Jarda> to by možná mohlo být to druhé startuje výborně na poprvé max na po 3 prošlápnutí

dusí se

30.5.2011 v 00:29 | Nahoru | #4
Kdysi jsem vlastnil stejnou motorku.Už je to bohužel 28let.Podívej se na odvětrání nádrže ve víčku.Pamatuji si,že jsem jednou dal pár věcí pod sedlo.Sání do filtru je přes sedlo a pokud přicpeš něčím průduchy v sedle,tak jsem měl podobnou závadu.Taky jsem nechápal co se děje a udělala to jen "dobře" uložená peněženka pod sedlem

dusí se

30.5.2011 v 08:51 | Nahoru | #5
ahoj, ono to s tvým problémem asi nebude úplně souviset, ale před lety jsem koupil MZ 250. Startovala celkem v pohodě, problém byl, že čtyřku šlo ještě jakž takž roztáhnout, ale při zařazení pětky to mělo tendenci né zrychlovat, ale zpomalovat, jako kdybych s pětkou držel zároveň i brzdu. A řešení? Udělal jsem výbrus a pak to jelo pilka. Po Zajetí mám ten pocit, že se mi z toho podařilo žvejknout i 140

dusí se

30.5.2011 v 10:10 | Nahoru | #6
Nejde do otáček a dusí se - pokud máš vyčištěnej karburátor a správně nastavenou směs, může být problém jak už tady někdo výše psal v těch dvou sacích otvorech pod sedlem - "správně" uloženej hadr na pucování ruk si to dokáže vcelku o pár cm popotáhnout. Nebo bude přicpaný sejtko v nádrži u kohoutu paliva či zabordelenej samotnej kohout. Sundej hadičku z karbecu, dej si pod ni nějakou petku a pusť kohoutem palivo na hlavní a i na rezervu.Když to jen sotva poteče, zavřít kohout, nechat vytýct tu kapku benálu z hadičky, nasadit na hadičku vlastní hubu či vzduchovou pistoli, pootevřít víčko nádrže a s puštěním benálu kohoutem do tý hadičky fouknout. Několikrát po sobě. Na rezervu i na hlavní. Na čas to pomůže a když ne, vypustit nádrž, odmontovat celej kohout i se sejtkem a vyprat v technickým či jiným benzínu.

dusí se

31.5.2011 v 19:55 | Nahoru | #7
dekuju vsem za rady o víkendu zkontroluju vsechno ;)

dusí se

28.1.2012 v 20:32 | Nahoru | #8
skus poštelovat sání
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 DavyŠtoky 10 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1


TOPlist