globalmoto_kveten





Téma: ° Enduro fotky °
 
17.1.2010 v 15:28
Nahodte fotky co pro vas znazornuji v nejake forme slovo "enduro" nemusi byt vase (v mem pripade), urcite budete vedet co myslim
ps: prosil bych zadne fotky mimo tema ci vohrane... nevhodne.. takove budu mazat



E: Kazdy endurar co toto vlakno otevre "musi" (mohl by) sem dat 1-2 fotky (svoje nebo cizi) co pro neho enduro znamena.
Inspirace popriklad tato KTMka


Naposledy editováno 17.01.2010 16:24:47

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 10:44 | Nahoru | #11731
Sigy> Na strankach RDRacingu jsou ,
http://www.rdracing.cz/fotoreport.php

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 15:20 | Nahoru | #11732
roberto.cz> Se mu ta suzuka nějak polámala. Kde to je focený?

° Enduro fotky °

15.5.2011 v 16:17 | Nahoru | #11733

° Enduro fotky °

15.5.2011 v 16:27 | Nahoru | #11734
[URL= with [URL= with [URL=

3 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 17:00 | Nahoru | #11735
Když už tu řešíte teda všechno, tak se zeptam... Jak jistě někdo ví, Husku se snažim prodat a rozmějšlim co dál koupit. Na 125ccm se mi jezdilo výborně, ale chtělo by to víc výkonu ve spodnim pásmu otáček, ale nejlíp aby zůstala "točivost" motoru. Zkoušel jsem EXC 250 2T a to už mělo na muj vkus výkonu hodně. Tak teda poraďte co? Cenově cca do 100 tis.

2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 17:03 | Nahoru | #11736
Kompromis- 200 třeba mrkni po Lubinově KTM má ji moc peknou a cenove se vejdeš jak nic a ještě ti zůstane jede to jako 4004t ale tolik to netrhá ruce jako 250 2T já byhc ju taky chtěl, jen kdyby měla startér

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 17:07 | Nahoru | #11737
roberto.cz> Já vim, jenomže já než prodam Husku, tak už bude Lubinova 200ka dávno pryč... 200vek je málo v zimě natož v sezóně pak mi napadá ještě TE250 ve stříkačce, ale zase aby se nesrala ta elektonika nebo co to tam všechno má. Těch je ale taky málo a neni prakticky z čeho vybírat.

° Enduro fotky °

15.5.2011 v 17:16 | Nahoru | #11738
tak 250 2T zvykneš si

2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 20:27 | Nahoru | #11739
Dokonale zamaskovaná ktm

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 20:29 | Nahoru | #11740
juras> Fakt jsem chvili hledal a kdybys neřekl, tak jsem ji si neviděl :)

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 20:51 | Nahoru | #11741

Krá.lík píše: Když už tu řešíte teda všechno, tak se zeptam... Jak jistě někdo ví, Husku se snažim prodat a rozmějšlim co dál koupit. Na 125ccm se mi jezdilo výborně, ale chtělo by to víc výkonu ve spodnim pásmu otáček, ale nejlíp aby zůstala "točivost" motoru. Zkoušel jsem EXC 250 2T a to už mělo na muj vkus výkonu hodně. Tak teda poraďte co? Cenově cca do 100 tis.


na to co píšeš by byla dvoustovka ideální, mě se na ní jezdilo moc pěkně. V tý cenový hladitě koupíš něco fajnovýho (když né u nás tak venku)

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 21:01 | Nahoru | #11742

roberto.cz píše: Kompromis- 200 třeba mrkni po Lubinově KTM má ji moc peknou a cenove se vejdeš jak nic a ještě ti zůstane jede to jako 4004t ale tolik to netrhá ruce jako 250 2T já byhc ju taky chtěl, jen kdyby měla startér

neřek bych žeto je jak 400 ve 4T , jeto víc... 250 je uš mazec kort to uš nemužeš a brnkneš víc neš si chtel

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 21:02 | Nahoru | #11743
Krá.lík> to sem ja mnel Husku co maš ty tak sem jí prodal do 14 dnu...bez prodělku..., ale to byla ina doba ..

1 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 21:10 | Nahoru | #11744
to ja jen z doslechu, na 400 stovce jsme jel ale na 200 ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 21:35 | Nahoru | #11745
roberto.cz> jeto tupa 250 je proste hodnejší

° Enduro fotky °

15.5.2011 v 21:39 | Nahoru | #11746
Zajímavý způsob převozu motky osobákem, ale se špatným koncem... Což se asi dalo čekat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 21:42 | Nahoru | #11747

saty506 píše: roberto.cz> jeto tupa 250 je proste hodnejší



CO já vím, tak EXC 200 je převrtaná 125. Ve vršku jede tak nějak stejně, ale má o dost lepší spodek. Takže ne tupá 250, ale přiostřená 125

Naposledy editováno 15.05.2011 21:44:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 21:52 | Nahoru | #11748
noend> dvoustovka je postavená na dváce, ale výkonem blíž ke 250. A osobně když jsem si půjčil od kluků cross 250 2T tak ve spodku byla 200 exc určitě lepší a vršek měla dost podobnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 22:01 | Nahoru | #11749
_JJ_> JO, teoreticky by měl být spodek stejnej nebo i lepší než na 250, ale vršek bude docela jistě slabší. Holt fyzika je fyzika, tu neoblbneš Možná má nějakej ten vliv i menší hmotnost komponetů dvoustovky, ale jinak je to všechno výhradně záležitostí vrtání a zdvihu. Ochcat se to dá leda pocitově za pomocí zpřevodování

(reakce na) ° Enduro fotky °

15.5.2011 v 22:20 | Nahoru | #11750
noend> jasně, objem je danej ale dváca taky nemá půlku koní co dvěpade ale je fakt že enduro a cros jsou průběhem výkonu postavený dost jinak, je to hodně o pocitu a těžko to srovnávat. Uvádí se že dvoustovka by měla mít kolem 50ps

° Enduro fotky °

15.5.2011 v 22:37 | Nahoru | #11751
Co já sem tak zkoušel tak moje bejvalá 200 exc měla mnohem lepší spodek než krosová 250 2T ale ve vrchu se na 250 cross vůbec ale vůbec nechytala !

° Enduro fotky °

15.5.2011 v 23:09 | Nahoru | #11752
mnel sem husku 250 ve 2T tak jeto asi jen muj pocit ale ja tam toho moc nenachazím.. místo vrchu toje stejny,

° Enduro fotky °

15.5.2011 v 23:16 | Nahoru | #11753
hoši moc teorie, tady teorie stranou, vliv má moc parametrů a pokud je neznáte nemůžete srovnávat...rozdíl mezi endurem a cross je v profilu výkonu, kterej je dán naladěním, jednak zapalko, jiný magneto a další, ale jen to dělá slušnej rozdíl, dokonce i 200 EXC se dá pomocí poštelování zapalování jednoduše změnit na cross, já to ale nezkoušel...dále výkonově se 200 a 250 srovnává na stejno, dokonce jsem slyšel i porovnání s 300 ale mluví se o špičce, nástup výkonu, tedy profil je věc další, tam 200 zaostává ale díky tomu si právě zachovává pověst hodný moto, prostě tak nekope protože nárust je plynulejší a ne tak strmý, spodek je ale určo slabší, tady prostě objem platí no snad jsem to s tou teorié moc nepřehnal

° Enduro fotky °

15.5.2011 v 23:17 | Nahoru | #11754
nedavno jsem chvíli jezdil na 200 exc skoro nová (30mth) a jede to hrozně hned se to zježi, pořád se chce překlopit, do vyjezdu kde lezu po čtyřech tak jedině na 3 jinak to uděla břink a hrabe, stoji ( a to tam neni nijak ohromná rozeta). nevim je to o zvyku
Sednu na svoji 250 exc a uplně v klidečku si koryguju pruběh. Ten sám výjezd jedu na 2 a sem tam si přimačknu spojku.
ale je fakt že u 200 jsou kratší kvalty a šestka, já tak často neřadím jako kolega..
Ber co bude v lepším stavu na obojím se dá perfektně zajezdit a upraviš si pruběh vykonu podle obrazu svého

2 reakcí na tento příspěvek ° Enduro fotky °

16.5.2011 v 02:08 | Nahoru | #11755
by mě taky zajímalo jestli vadí v enduru že maj crossky míň kvaltů??

(reakce na) ° Enduro fotky °

16.5.2011 v 07:48 | Nahoru | #11756
.dave.> vadí.. blbě se s tím jezdí

O KTM EXC 200 se říká, že je z trojice 125/200/250 pocitově nejdivočejší a nejvíce nenasytná po otáčkách. Pokud má stejný (malý) zdvih jako 125, tak je to jasné. 250 by měla mít zdvih delší, takže motor půjde tvrději a do otáček půjde "pomaleji" (v přímém srovnání s 200).

Jen škoda, že jsem ještě na EXC 200 nejel Jel jsem na 300, ale ta mě teda moc neoslovila, nějak jsem ji nezvládal Líbilo se mi pojezdění na enduru GasGas 250, spodek pěkný a nástup výkonu na vrchu nečekaně klidný na 2T. Pak jsem jel na KX250 a to už bylo něco úplně jiného, spodek byl kupodivu ještě lepší, v pohodě šlo jezdit se zavřenou přívěrou, ale když se otevřela, tak se to už nedalo udržet, oproti EXC 300 byla citelně lehčí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

16.5.2011 v 08:47 | Nahoru | #11757

.dave. píše: by mě taky zajímalo jestli vadí v enduru že maj crossky míň kvaltů??


Počet kvaltů rozhodující v důsledku není. Spousta endur má 5 kvaltů,spousta 6,a u crossů má taky 6 kvaltů.
Rozdíly jsou zcela jinde. Hlavně průběh motoru,jak už bylo řečeno...

(reakce na) ° Enduro fotky °

16.5.2011 v 10:58 | Nahoru | #11758
prackarr> Já bych v poslední dobře uvítal spíš krosovější převodovku - kvalty víc u sebe. Na 1 prakticky nejezdím, protože je na WR oproti 2jce moc pomalá :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ° Enduro fotky °

16.5.2011 v 13:14 | Nahoru | #11759

Krá.lík píše: Když už tu řešíte teda všechno, tak se zeptam... Jak jistě někdo ví, Husku se snažim prodat a rozmějšlim co dál koupit. Na 125ccm se mi jezdilo výborně, ale chtělo by to víc výkonu ve spodnim pásmu otáček, ale nejlíp aby zůstala "točivost" motoru. Zkoušel jsem EXC 250 2T a to už mělo na muj vkus výkonu hodně. Tak teda poraďte co? Cenově cca do 100 tis.


KTM 250 EXC-F Spodek excelentní a točivost jak dváca

° Enduro fotky °

16.5.2011 v 16:01 | Nahoru | #11760
jakou by jste mě doporučili přední masku na Gasa??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist