něco aby sa tom dalo pořádně vyřádit,zajezdit atd.
aby to samo padalo do zatáček, mělo dobré jízdní vlastnoti,byl to držák,a měl dobrý vykon.
co by jste mi s těchto sportu tak doporučily?já nevím co si vybrat
Honda 600RR
honda 600F
Kawa ZX6-R
Suzuki GSX-R 600
já furt nevím kterou ,líbí se mi všechny ale která je tak nejlepší, furt se dívám po 600RR a nevím docela ujde i GSXR a ZX6R ake nevím jak jsou na tom s výkonem a ovladatelností
Uzavřeno 15.05.2011 v 11:35 uživatelem NSRpiškot
Otevřeno 15.05.2011 v 19:50 uživatelem NSRpiškot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou šestku ?
bacman píše: ta RR se ti zdá málo ostrá jak píšeš nahoře a přemýšlíš o eFku?? chlape ty meleš pátý přes devátý...... uzniverzální rada zní svez se na obou a pak si vybírej..... tady ti těžko někdo poradí co si máš koupit, stejně to rozhodnutí bude na tobě hodně štěstí při výběru
já jsem neříkal že RR je ostrý ,já jsem právě říkal že je to málo ostrý !
2 reakcí na tento příspěvek Jakou šestku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou šestku ?
NSRpiškot píše: já jsem neříkal že RR je ostrý ,já jsem právě říkal že je to málo ostrý !
no dyť jo... já to pochopil, ale jestrli se ti zdé RR málo ostrá a čekáš že eFko je ostřejí tak si vedle jak ta jedle woe a jestli máš NSR a přesedneš na RR tak můžeš bejt v klidu nevyužiješ ani 75% potenciálo tý motorky, jinak RR je výborná motorkaA střelec nestřelec, se SS to budeš po čase stejně kudlit, jinak by si totiž nezvažoval ani o jeho koupi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou šestku ?
bacman píše: no dyť jo... já to pochopil, ale jestrli se ti zdé RR málo ostrá a čekáš že eFko je ostřejí tak si vedle jak ta jedle woe a jestli máš NSR a přesedneš na RR tak můžeš bejt v klidu nevyužiješ ani 75% potenciálo tý motorky, jinak RR je výborná motorka
ne že Fko je víc ostřejší to jsem fakt nemyslel,jenom jsem nějak myslel že je prostě pohodlější ,je to lepší na cestování atd.
3 reakcí na tento příspěvek Jakou šestku ?
Předloni jsem si koupil gixxera 6ku, protože jsem se "zbláznil" do okruhů.
Loni jsem s tím drandil po okruzích, kde si na ten výkon docela zvykneš.
A letos zase jezdím na silnici - a zase na 6ce. Jde o to se s tím naučit jezdit, zvyknout si že to musíš trochu točit aby ti to tlačilo zadek dozadu (uznávám, mám upravený sekundární převod), ale mně to nevadí protože miluju ten zvuk vytočené pily, je to těžce návykové - to bych na litru asi "nezažil", protože bych to na silnici určitě nevytočil, ten výkon je prostě na silnici příliš velký a já jsem na silnici "přizdisráč"; hřbitovy jsou plné "mladých a odvážných".
Jestli opravdu mermomocí chceš ostrou 6ku, RRko ti přijde nepohodlné (a ono opravdu je), tak si kup buď Fko (ale to je spíše cestovněsportovní motka, pohodlná na cestování), nebo gixxera - ten má z těch vyjmenovaných ostrých 6ek ještě tak nejvíce "pohodlnou cestovnější" pozici. Ne nadarmo se gixxery moc neumisťují vepředu, jsou ultimativnější stroje na závody (RRko, R6).
Že by ti chyběl výkon se skutečně nemusíš bát u žádné z nich, v nejhorším srazíš po roce zub vpředu na kolečku a neboj že by ses nudil.
A už vůbec zapomeň že by ti výkon těch 6ek přišel po NSRku "nedostatečný".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou šestku ?
NSR je hodně dobrá na naučení,má to něco do sebe pač je to 2T, vytočená pila oproti 125cc 4T. Časem to chce něco většího a 6tka je dooosti velkej skok, ale plyn musíš ovládat hlavou.. pak jde vše
1 reakcí na tento příspěvek Jakou šestku ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou šestku ?
Navigator píše: Pokud jezdíš hlavou, tak zvládněš cokoliv..
Tohle by mel mit kazdy mlady pilot na nahrobnim kamenu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou šestku ?
Kdybych neměl mozek, tak bych tu nebyl a 600ccm promě není tak zabijácký.Držim se hesla, jeď rychle tam, kde si to můžeš dovolit, jinde neohrožuj ostatní.
Statisticky se zabije kazdy desaty motorkar, tudiz jsem rad ze uz nejakych dvacet pet let porusuju statistiku
Budu tady moralizovat a zitra spadnu v prvni zatacce, totak
Vzdyt tady tech topicu typu : chci zacit na litru , je miliardy.
Tohle je nahodou borec, respekt www.motorkari.cz/moto-komentare/
edit : jo je tomu 12 dni co jsem tohle slysel naposled, borec mel devitikilo hondu druhy den, jeho prvni a posledni. U Dakoty v Ove.
Taky primo v Havirove je jeden krizek co me taky presvedcoval ze je to o hlave , po tydnu byl pohreb. Prodal byt moji sestrence a bezel si koupit masinu.
Naposledy editováno 15.05.2011 00:29:17
Dalos76 píše: Hele, budu asi "o pát let" starší.
Předloni jsem si koupil gixxera 6ku, protože jsem se "zbláznil" do okruhů.
Loni jsem s tím drandil po okruzích, kde si na ten výkon docela zvykneš.
A letos zase jezdím na silnici - a zase na 6ce. Jde o to se s tím naučit jezdit, zvyknout si že to musíš trochu točit aby ti to tlačilo zadek dozadu (uznávám, mám upravený sekundární převod), ale mně to nevadí protože miluju ten zvuk vytočené pily, je to těžce návykové - to bych na litru asi "nezažil", protože bych to na silnici určitě nevytočil, ten výkon je prostě na silnici příliš velký a já jsem na silnici "přizdisráč"; hřbitovy jsou plné "mladých a odvážných".
Jestli opravdu mermomocí chceš ostrou 6ku, RRko ti přijde nepohodlné (a ono opravdu je), tak si kup buď Fko (ale to je spíše cestovněsportovní motka, pohodlná na cestování), nebo gixxera - ten má z těch vyjmenovaných ostrých 6ek ještě tak nejvíce "pohodlnou cestovnější" pozici. Ne nadarmo se gixxery moc neumisťují vepředu, jsou ultimativnější stroje na závody (RRko, R6).
Že by ti chyběl výkon se skutečně nemusíš bát u žádné z nich, v nejhorším srazíš po roce zub vpředu na kolečku a neboj že by ses nudil.
A už vůbec zapomeň že by ti výkon těch 6ek přišel po NSRku "nedostatečný".
přesně takhle to je A "přizdisráč" ti tu neradí
eFko je největší univerzál ze všech, a i když už je v některých parametrech "překonané" , zkušení jezdci s tím zajedou i super časy na okruhu, osobně jsem s eFkem vyzkoušela, co se dalo, kromě terénních vložek a ta motorka nikde ostudu neudělá
1 reakcí na tento příspěvek Jakou šestku ?
mohly by jste mě k těmto moto napsat nějaké vlastnosti jaké mají ?jaké veci jsou na ti třeba nejčastěji poruchové ?co vam na tom vadí ?stačí vám výkon atd.
dík
1 reakcí na tento příspěvek Jakou šestku ?
O výkonu jsem už psal, mám pocit že moc nevnímáš.
NSRpiškot píše: ne díky busu nee :D ,hodně se dívám po 600RR ale nevím nevím jak je to s tim vykonem atd.jaká je v zatáčkách a jesli ten vykon stačí a připadá že je málo ostrá tak ale je to jenom dojem
600RR je hodne velkej drzak,malo se sere kdyz uz to tak musim rict,po NSRku ti bude pripadat hodne ostra a jsi docela laik takze nejakych 10kw co ma navrch treba kawa tak to v podstate momentalne nepoznas.Honda je hodne nepohodlna a vysoka ale pokud bych ti mohla doporucit tak na nauceni je dobra,odpusti hodne jezdeckych chyb-samozrejme ne to kdyz pojedes do protismeru. Yamaha a ani vztekla kawa uz nebudou tak hodny kdyz je nekde potahas za plyn....Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |