Jinak já ted vozím 90kg chlapa a problém mi to nedělá ale nevím jak instruovat někoho kdo neví vo co go
Díky za odpověďi.
Takže
1. Baťůžka dobře obléct. (Nechat někoho vlézt na mašinu jen v normálních hadrech a sám bejt navlečenej v motorkářským mi přijde docela sobecký a i nebeypečný. Nemáš hadry, helmu, rukavice, boty- jdeš pěšky )
2. Nasedat a vysedat jen když k tomu dá řidič pokyn a radši si ještě určit znamení pro baťůžka, které ti dá, že nastupuje/vystupuje (pokud ani jedno nečekáš, můžete se uráčit k zemi i s mašinou jak pytel ho..n)
3. Zdůraznit, ať se nevrtí, nijak při stání řidičovi nepomáhá, nedává nohy ze stupaček (stejně na většině motorek spolujezdec nedosáhne na zem), drží se kolem pasu (pokud se někdo drží madel, nemáš zpětnou vazbu a baťoh ani kolikrát neví jak se pořádně naklánět) a v případě brždění dát ruku na nádrž. Nepřijde mi úplně špatný když má baťh jednu ruku zapřenou za nádrž pořád (s vyjímkou situací, kdy je potřeba, aby se fakt pořádně držel)
4. domluvit si znamení pro různý situace (např. "zpomal", popř. "Posuň se víc dozadu, drtím si kule o nádrž...")
5. Bejt v klidu za každý situace, jakmile začne baťoh dělat kraviny, nějak to ustát a ve vhodným okamžiku zastavit a říct mu "tak takhle ne!"
6. Pokud bod 5 nepomohl tak radši vysadit
7. Nedělat píčoviny - naložená moto se chová jinak, navíc v situaci kterou člověk normálně ústát může baťoh zazmatkovat a je vymalováno. Jezdit radši pomalu, ale jistě. Taky nemá cenu vystrašit dalšího člověka a utvrdit ho v obecných mýtech a fámách. Každej člověk, co získá kladný vztah k motorkám jedině plus pro nás!!
8. V ideálním případě používat intercom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
2stroke píše: 3x jsem se kouknul na toto vlákno a 3x jeho zakladatelka změnila fotku v profilu, tak nevím jestli není něco špatně ...no ona trocha latentního narcismu asi neškodí
Co z toho vyplývá? choď se m častěji, třeba budou kozy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
1 reakcí na tento příspěvek Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
Nicmene neni to z moji hlavy jako batuzek jsem jel jedinkarat a to s instruktorem na cviciste pri mejch prvnich jizdach na moto
1 reakcí na tento příspěvek Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
(ale tu jsi asi slyšet nechtěla) - tady je přesně vidět, jak jste silný osobnosti (nebo jak bezhlavě umíte důvěřovat)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
Ale byl jsem v podobny situaci bracha potreboval hodit do prace a to ma v centru prahy tak byla kravina ject autem a to ho clovek musi proskolit aby jsme sebou neplacli nekde ve meste.
No a pritelkyne se semnou taky obcas sveze, je to super si jen zaject na vylet, jen holt clovek jede pomalu aby se nebala a ted si dokonce pochvalovala sedacku na guzzi
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
Když nemůžu jinak, necham se odvezt - chytnu se, přimáčknu, zavřu voči a než zastavíme tak se modlím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
2 reakcí na tento příspěvek Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
1 reakcí na tento příspěvek Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
1. Pokud možno nikoho nevoz - leda kamosku, sexy motorkářka přestane být sexy přesně v okamžiku když přiveze chlapa.
2. zapomeň na můj oblíbený loket, mohloby se ti to šeredně vymstít
3. nekupuj si čopra a nenos třásně...(to je muj subjektivni postoj k tomu co se mi líbí, resp nelíbí) - naháč je v topten (myšleno motorka, nikoli ledviňák)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
GARFFY píše: DuckerCZ> teď budu právě kupovat - chci naháče - moje žádost byla: něco s kulatym světlem asi jako Hornet, er5, bandit a spol tak uvidím co mi hoši z prodejny pořešej...a když to nebude žádná sláva tak se mi hodně líbí hodně tmavě fialová (skoro černá) kawa er5 co maj kousek od berouna na prodejně. seděla jsem za ní a prej mi sluší
aha aha ja myslel,že už jezdíš mam to k tobě ani ne 10 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
FishX3 píše: Skalik> Vyjma pocitu méněcenosti bych neřešil kdo velí, ale prostě bych se s každým bál. Batužek prostě musí být magor a moje přítulka po tom co máme za sebou musí být 2x magor.
Když nemůžu jinak, necham se odvezt - chytnu se, přimáčknu, zavřu voči a než zastavíme tak se modlím.
Naprostej souhlas. Když člověk vidí jak je to kolikrát jen tak tak od držkopádu. A ještě jet s vědomím, že jako baťoh s tím uděláš kulový...Není nad to mít ve svých rukách. JAko baťoh jsem ještě nejel a asi ani jen tak nepojedu. Ani za zlatý sele!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
FishX3 píše: Hofner> ja mam sbatohem hoooodne , nevidim v tom problem (pro mne) i když po poslední návštěvě v poli se mi nechce podstupovat za něho to riziko - prstě nechci mít zodpovědnost * nevíš dne ani hodiny
Jj, s tím souhlasím! Ale to by pak člověk nesměl vozit ani nikoho v autě...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
Naposledy editováno 28.04.2011 19:37:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
Hofner píše: Jj, s tím souhlasím! Ale to by pak člověk nesměl vozit ani nikoho v autě...
jenže ty rizika jsou hodně na jiné úrovni, takže v autě 280 a na mašině 280 je pro mne rozdílFishX3 píše: NJN koukam jedno tema - jsem se spletl.
1. Pokud možno nikoho nevoz - leda kamosku, sexy motorkářka přestane být sexy přesně v okamžiku když přiveze chlapa.
2. zapomeň na můj oblíbený loket, mohloby se ti to šeredně vymstít
3. nekupuj si čopra a nenos třásně...(to je muj subjektivni postoj k tomu co se mi líbí, resp nelíbí) - naháč je v topten (myšleno motorka, nikoli ledviňák)
1) budu vozit kámošky tak to je v klidu
3) jedině naháč!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
GARFFY píše: DuckerCZ> no tak za dva měsíce to k sobě budeme mít ještě blíž - stěhuju se na Lištici ale můžu tě uklidnit..sice budu mašinu teprve kupovat ale ted řídim 750tku s 90kg chlápkem a mám prej dar od boha tak to se mnou tak hrozný nebude tak můžem pak vyrazit...
mam 125ccm nevim jestli bych stihal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
GARFFY píše: DuckerCZ> teď budu právě kupovat - chci naháče - moje žádost byla: něco s kulatym světlem asi jako Hornet, er5, bandit a spol tak uvidím co mi hoši z prodejny pořešej...a když to nebude žádná sláva tak se mi hodně líbí hodně tmavě fialová (skoro černá) kawa er5 co maj kousek od berouna na prodejně. seděla jsem za ní a prej mi sluší
Si nech hlavně projít hlavou co od toho chceš a kolik do toho hodláš investovat. ER-5tka je hodně user-friendly mašina. Nevýhody jsou nižší kubatura, takže díky tomu i větší nutnost neustále řadit, a zadní bubnová brzda a karburátory (oproti stříkačce si to vezme víc benálu). Výhody jsou relativně malá váha, dobrá odladatelnost, prostě ideálnš na začátek. Navíc není i konstrukčně složitá, kde co se dá opravit i doma a provozní náklady nejsou vysoké. Posez asi jako na jiném náhači, není to cestovní mašina. I když i to je dost relativní- nejvíc jsem na ní ujel 900 km za den, za 3 dny 2100 km a dá se to v pohodě. Rozhodně to ale není motorka, kterou by si člověk pořídit a už jinou nechtěl. Výborná na naučení, odpustí mnoho chyb...Ale super výkony od ní nečekej. Není extra pohodlná na dlouhý cesty, relativně malá a na nějaký extra kravení to nemá motor, podvozek a ani brzdy. Ale žádná mašina není dokonalá. Až časem zjistíš co od motorky opravdu chceš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
FishX3 píše: jenže ty rizika jsou hodně na jiné úrovni, takže v autě 280 a na mašině 280 je pro mne rozdíl
Chtěl bych vidět auto, které jezdí 280 a je relativně finančně dostupné. Jinakmáš pravdu, bezpečnost v autě je na jiné úrovni. Osobně mě rychlost neláká, proto taky bude další mašina enduro, takže 280 nehrozí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké instrukce dát batůžkovi? :)
DuckerCZ píše: mam 125ccm nevim jestli bych stihal
tak toho se bát nemusíš - chci mašinu na výlety - na fajn pohodový vyjížďky. Pro mě je max. kilo a víc fakt ani ránu....
Hofner píše: Si nech hlavně projít hlavou co od toho chceš a kolik do toho hodláš investovat. ER-5tka je hodně user-friendly mašina. Nevýhody jsou nižší kubatura, takže díky tomu i větší nutnost neustále řadit, a zadní bubnová brzda a karburátory (oproti stříkačce si to vezme víc benálu). Výhody jsou relativně malá váha, dobrá odladatelnost, prostě ideálnš na začátek. Navíc není i konstrukčně složitá, kde co se dá opravit i doma a provozní náklady nejsou vysoké. Posez asi jako na jiném náhači, není to cestovní mašina. I když i to je dost relativní- nejvíc jsem na ní ujel 900 km za den, za 3 dny 2100 km a dá se to v pohodě. Rozhodně to ale není motorka, kterou by si člověk pořídit a už jinou nechtěl. Výborná na naučení, odpustí mnoho chyb...Ale super výkony od ní nečekej. Není extra pohodlná na dlouhý cesty, relativně malá a na nějaký extra kravení to nemá motor, podvozek a ani brzdy. Ale žádná mašina není dokonalá. Až časem zjistíš co od motorky opravdu chceš.
já chci mašinu vážně na "pohodu" - jezdit v obci 50 a mimo obec tak jako v autě - když to někde jde tak max. 110 km/h nějaký šílenosti, kdy člověk vidí jen šedo-zelenej pruh a nic jinýho mě neláká...tak asi tak ted jezdim na Suzuki GSX 750 a ta je fajn - líbí se mi ale víc určitě ne..ale zase pod pětikilo taky ne....!