globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA
Měl bych dotaz. Jak je to "u nás" s náhradníma dílama na Hondu VTX 1300C, která byla vyrobená v USA. V Americe maj myslím jiný standardy, nejspíš trošku jiný díly, šrouby atd. potřeboval bych vědět jak je to s dostupností u našich prodejců a s jejich cenama co se těchto náhradních dílů týče. Máte s tím nějaký zkušenosti ? Liší se v něčem od Evropských VTXek ? Potřeboval bych vědět jestli pak bude nějakej problém když si třeba při výměně oleje strhnu šroubek nebo když se něco na tom podělá abych neběhal po republice jak vůl a nemusel to za velký prachy (a kdo ví jestli vůbec) objednávat někde z USA a montovat to bůhví čím.

1 reakcí na tento příspěvek náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 18:15 | Nahoru | #1
Mám též US verzi vyrobenou v Kanadě.Moji 3 kámoši taky a jěště nikdo neměl s ničím problém.
Díly koupíš tady i v USA(tam jsou i levnější,ale teď se to možná už nevyplatí kvůli zvýšenému clu).Co konkrétně potřebuješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 18:22 | Nahoru | #2

Swerige píše: Mám též US verzi vyrobenou v Kanadě.Moji 3 kámoši taky a jěště nikdo neměl s ničím problém.
Díly koupíš tady i v USA(tam jsou i levnější,ale teď se to možná už nevyplatí kvůli zvýšenému clu).Co konkrétně potřebuješ?



Konkrétně "zatím" nic nepotřebuju, akorát mám nabídku koupit jednu krasavici původem z Ammeriky, která teda už má český papíry. Nejsem typ člověka co by měnil "přibližovadlo" každej rok, takže o ní uvažuju na mnohem delší dobu a proto bych chtěl vědět jak se pohybujou ceny náhradních dílů z americké mašiny při porovnání s evropskou, jak se dají sehnat (jestli to třeba servisy seženou sami za podobnou cenu těch evropských), apod. .... prostě bejt jen připravenej na všechno ... celkem nerad bych něco objednával z konce světa tak aby mi to přišlo třeba po půl roce, nikdo by to tady neuměl namontovat a stál by ten či onen díl třeba 3x víc než na evropskou mášu. Jednak v takovým "objednávání" nejsem dvakrát kovanej a navíc na to nebudu mít asi jen tak prachy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2011 v 18:31 | Nahoru | #3

NIAU.no.a.co píše: Konkrétně "zatím" nic nepotřebuju, akorát mám nabídku koupit jednu krasavici původem z Ammeriky, která teda už má český papíry. Nejsem typ člověka co by měnil "přibližovadlo" každej rok, takže o ní uvažuju na mnohem delší dobu a proto bych chtěl vědět jak se pohybujou ceny náhradních dílů z americké mašiny při porovnání s evropskou, jak se dají sehnat (jestli to třeba servisy seženou sami za podobnou cenu těch evropských), apod. .... prostě bejt jen připravenej na všechno ... celkem nerad bych něco objednával z konce světa tak aby mi to přišlo třeba po půl roce, nikdo by to tady neuměl namontovat a stál by ten či onen díl třeba 3x víc než na evropskou mášu. Jednak v takovým "objednávání" nejsem dvakrát kovanej a navíc na to nebudu mít asi jen tak prachy.



Nijak výrazně se to neliší,téměř v ničem.Jde spíš homologace(parabola ve světle,zrcátka)Jestli je na českejch papírech,tak už není problém.Díly jsou stejný a vše seženeš tady.Kupuju tady i na e-bay.S ničím nebyl problém.

(reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 18:45 | Nahoru | #4

Swerige píše: Nijak výrazně se to neliší,téměř v ničem.Jde spíš homologace(parabola ve světle,zrcátka)Jestli je na českejch papírech,tak už není problém.Díly jsou stejný a vše seženeš tady.Kupuju tady i na e-bay.S ničím nebyl problém.



Já teda ze země za velkou louží nic neměl tak si nejsem jistej. Jen známej říkal že měl problém páč díly na mášu (nevzpomenu si teď co to měl) nemohl sehnat, u nás se nic nedělalo a nic nebylo k dispozici a nedostal se ani k pajšlu motoru páč tam neměli ani klasický šrouby jak u nás ale nějaký jejich spešl. Takže myšlíš že běžný věci jako olejovej filtr, vzduchovej filtr, pojistky, žárovky a další drobnosti se dají sehnat u nás za rozumnou cenu a HLAVNĚ jestli to pasuje z evropskýho na americkou verzi ? Popřípadě máš odkaz na nějakou webovku kde konkrétně se dají nějaký díly, kdyby náhodou, sehnat ?

náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2011 v 19:08 | Nahoru | #5
s tím co píšeš není problém vůbec žádnej.projdi si e-shopy uvidíš,že jsou díly normálně k dispozici.
večer ti sem dám nějaký odkazy

1 reakcí na tento příspěvek náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2011 v 20:36 | Nahoru | #6
u USA verze jsou šrouby normální, liší emisními limity, mají capiny jako přisavání vzduchu do výfukových plynů pro lepší prohoření směsi, nadobky na hadičky přepadů (narozdíl od EU nic nesmí kapat na zem) apd. Někdy se liší i tlumiče, u R1 jsem zažil dokonce jinou spojku. Budou mít jinou elektriku, trvale svítící přední blinkry s dvouvláknovou žárovkou, tacho v mílích a teplotu ve fahrenheitech (nevím,jestli to jde u VTX přepnout) Ale v absolutní většině jsou díly stejné, z toho bych strach neměl.

Nejdůležitější je, aby už byla na CZ papírech. Protože ne všechny motorky z USA jdou u nás přihlásit. Pokud už papíry má, tak jsi za vodou, jinak od ní ruce pryč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 22:30 | Nahoru | #7

c.j. píše: u USA verze jsou šrouby normální, liší emisními limity, mají capiny jako přisavání vzduchu do výfukových plynů pro lepší prohoření směsi, nadobky na hadičky přepadů (narozdíl od EU nic nesmí kapat na zem) apd. Někdy se liší i tlumiče, u R1 jsem zažil dokonce jinou spojku. Budou mít jinou elektriku, trvale svítící přední blinkry s dvouvláknovou žárovkou, tacho v mílích a teplotu ve fahrenheitech (nevím,jestli to jde u VTX přepnout) Ale v absolutní většině jsou díly stejné, z toho bych strach neměl.

Nejdůležitější je, aby už byla na CZ papírech. Protože ne všechny motorky z USA jdou u nás přihlásit. Pokud už papíry má, tak jsi za vodou, jinak od ní ruce pryč.



Je to tak jak píšeš.V případě VTX z USA byla jiná parabola,zrcátka a ta nádobka(kámoš to celé vykuchal).Na tlumičích má z boku odrazky.Blinkry trvale nesvítí,tachák je v mílích ,ale pod tím je ciferník v km.Počítadlo je jen v mílích.Mám pocit,že se nové VTXka už ani v Evropě neprodávají,v ČR určitě ne.Pokud je na papírech,tak tyhle věci neřeš.Pokud ne ,není to tak velký problém dostat to na čistopis.Já to přivez taky ze zámoří s US techničákem.

(reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 22:37 | Nahoru | #8

Swerige píše: ..Mám pocit,že se nové VTXka už ani v Evropě neprodávají,v ČR určitě ne.Pokud je na papírech,tak tyhle věci neřeš.Pokud ne ,není to tak velký problém dostat to na čistopis.Já to přivez taky ze zámoří s US techničákem.



Na papíry to není problém dostat, pokdu se konkrétní ročník u nás prodával. Pokud ne, tak to oficiální cestou přihlásit nepůjde..

V USA nemají tak stupidní emisní normy jako v EU, v USA (i japonsku) se nadále prodávají bez problémů všechny karburátorové motorky, endura jako DR-Z 400, XR400, DR650SE, ale u nás už nesplňují EU limity, takže je nepřihlásíš.. (a proto se u nás oficiálně neprodávají, i když se stále vyrábí..)

1 reakcí na tento příspěvek náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 22:39 | Nahoru | #9
a jak se dívám, tak VTX 1300 je zrovna karbec, takže to by problém byl

Půjde přihlásit jedině ten rok výroby, co se u nás prodával. Novější, který se u nás neprodával, přihlásit (standardní cestou) nepůjde..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 22:42 | Nahoru | #10

c.j. píše: a jak se dívám, tak VTX 1300 je zrovna karbec, takže to by problém byl

Půjde přihlásit jedině ten rok výroby, co se u nás prodával. Novější, který se u nás neprodával, přihlásit (standardní cestou) nepůjde..



Jj VTX je karbec ... takže 2006 nebo 2007 výroba přihlásit půjde ? Proč by na to vystavovali čistopis velkej techničák když by to nemělo jít přihlásit ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 22:46 | Nahoru | #11

NIAU.no.a.co píše: Jj VTX je karbec ... takže 2006 nebo 2007 výroba přihlásit půjde ? Proč by na to vystavovali čistopis velkej techničák když by to nemělo jít přihlásit ?



Pokud to má čistopis, tak je to už v klidu.

Navíc se dívám, že VTX 1300C se u nás pořád prodává http://moto.honda.cz/motocykly/custom.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 22:54 | Nahoru | #12

c.j. píše: Pokud to má čistopis, tak je to už v klidu.

Navíc se dívám, že VTX 1300C se u nás pořád prodává http://moto.honda.cz/motocykly/custom.html



To je VT1300CX její novější verze .... VTX1300C se už nedělá. Tahle nová už je stříkačka, ta starší VTX1300C je karbec. No ale s těma staršíma VTX1300C se u nás jezdí a teď si od známýho jeden borec jednu takovou kupoval, takže nevím, no snad by to neměl bejt problém. Čistopis velkýho českýho techničáku je, takže myslíš že v poho to přihlásím ?

(reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2011 v 23:03 | Nahoru | #13

NIAU.no.a.co píše: Čistopis velkýho českýho techničáku je, takže myslíš že v poho to přihlásím ?



Jo, veškeré přihlášení už je vlastně hotové, když už je čistopis

1 reakcí na tento příspěvek náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

Skvělá odpověď, děkuji! 20.4.2011 v 23:16 | Nahoru | #14
Mám VTX1300C USverze, šrouby a matky jsou v palcích. Pořídil jsem si golu a imbusy palcové, ale zatím jsem je na nic nepotřeboval, vše funguje na 100%, dokonce i PAIR systém. Koupi doporučuji, jenom chvilku trvá než si zvykneš na 320kg + jezdec.

(reakce na) náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

20.4.2011 v 23:49 | Nahoru | #15

-HAD- píše: Mám VTX1300C USverze, šrouby a matky jsou v palcích...



Tak to se omlouvám za mystifikaci.. Já měl USA Kawu ZX400 a ta měla šrouby normální..

náhradní díly na VTX 1300C ... verze USA

21.4.2011 v 00:03 | Nahoru | #16
Koupil jsem předloni na podzim VTX 1800. Loni na jaře nechal vyměnit náplně, svíčky, nastavit křivku z důvodu Vance Hines výfuků a otevřeného sání. Přetěsnění vidle s výměnou brzdových destiček. Letos na jaře jen výměna oleje a filtru. Vše v servisu Honda a bez problémů. Závady snad nezakřiknu žádné. Z
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VTX 1300 seřízení karburátoru Honda VTX 1300 Gad 5 3.4.2024 v 17:07 Lucky_Boy
Chopper / Cruiser nadlitr pro dva -... [1, 2] Honda VTX 1300 riderr3 49 19.3.2024 v 21:05 H-D82
Pneumatiky Honda VTX 1300 Black72 5 1.9.2023 v 17:09 Krautkopf
Binkr na VTX 1300 Honda VTX 1300 matylda125 3 29.8.2023 v 20:48 poslední
Honda VTX 1300 - Otevřené sání Honda VTX 1300 Tyr_cz 1 4.8.2023 v 13:07 Ppepek


TOPlist