Tatík se nabídl, že by ho zkonstruoval, ale neví jak na to, pokud máte někdo fotky nebo radu podělte se prosím, nechce se mi ho kupovat když máme doma šikovné ručičky.
Za každou radu a příspěvek budu moc vděčná
Uzavřeno 28.07.2011 v 10:43 uživatelem me6i
1 reakcí na tento příspěvek Stojan
Golett píše: Zdravím.
Já jsem po zkušenosti se zabořením postraního stojanu a pádem motky podlehl pokušení a zakoupil jsem hlavní stojan od fy SW MOTECH. Namontoval trochu s obtížema ( zcela rozebrán a mizerný návod )První s čím jsem se musel smířit bylo, že je stojan sice funkční avšak dosti robusní a nevzhledný. Co je horší, v zatáčkách především ve dvou lidech v náklonu často chytá o zem.Jeho cena za pár trubiček je nemalá ( více jak 3000,-)a tak tento nedoporučuji. Asi ho sundám i když je příjemné když na něm motka stojí bezpečně. Avšak zhoršené jízdní vlastnosti to vše zkazí. Asi půjdu jen do zimního odstavného stojanu, kterých je mraky. Na 535 prostě slušný hlavní stojan nikdo nedělá a není na to ani stavěná.
No nějakou tu stovku km jsem s tím stojanem od Motechu najezdil a musím se snad za určitých okolností poopravit.Vše co jsem v původním příspěvku napsal je sice pravda pravdoucí, ale......... často jezdíme ve dvou a tak jsem tuhost pérování nastavil na předposlední možnou největší tuhost. Obával jsem se že se výrazně zhorší vlastnosti pérování ale ve dvou jsem výrazné změny nedoznal až na to že v propružení nešlo pérování na doraz a udrželo stroj výše a tudíž stojan tolik nechytal o zem. Druhá věc, že jsem si zafixoval podvědomou hranici kam až mohu bez jisker mašinu položit a opravdu to jde si zapamatovat. Není to nijak výrazné omezení toho náklonu a pokud se naučí ta přesná hranice jde to. To pérování na 535 už bylo všelikde probíráno a je známo obecně že to není bůh ví co, ale to není teď předmětem diskuse. Takže svůj původní nekompromisní ortel nad stojanem Motech poopravuji. Pří vhodně nastaveném pérování což např může znamenat přestavění podle každé jízdy s "baťůžkem" nebo bez a naučení se mezní hranice pokládání do náklonu a tolerance dosti značné nevzhlednosti stojanu je jeho používání možné a odmění se velmi stabilním stojem stroje v horších terénních podmínkách a při zimování, údržbě, čištění odlehčí kola jako stojan montážní. Takže "Motecha" pod sebou zatím vozím a stále více si na něj zvykám a nevím zda je to dobře či špatně ? Děkuji že jste můj obsáhlý blábol dočetli až sem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |