Komu přijde text zdlouhavý ať si přečtě jen tučné pasáže. Díky
Jestli si pamatujete moje téma a video jak moje SXS žralo olej z převodovky, tak abych to vzal postupně.
1. V sette mi dělali celou pístní sadu, těsnění přívěry, těsnění pod válec
2. Na motorce sem vyjel a po 1 MTH díky starému těsnění pod hlavou sem jí nejspíš uvařil
3. Sám sem vyměnil těsnění pod hlavou a žralo to olej z převodovky, tím pádem kouřilo jak svině
4. Rozhodil sem si doma motor a vyměnil sem celou ojniční sadu, nechal přelisovat a vycentrovat kliku, vyměnil sem obě gufera na klice i O-kroužek, obě ložiska na klice, vyměnil sem spojkový koš (nevydržel povolování klikovky ... amatér no), vyměnil sem pro jistotu 2 ložiska převodovky, ložiska a gufero řadičky a samozřejmě těsnění mezi kartery, i pod velké spojkové víko a nějaké další drobnosti..... a stále to žralo olej z převodovky......
5. Motorka cestovala do sette, kde mi po 14 dnech zjistili a vyměnili prasklou hlavu, vyměnili znovu gufera a o-kroužek na klice, nechali znovu přelisovat kliku (prý byla špatná axiální vůle - původně mi jí dělal pan Kvítek v Písku), novou svíčku, vatu výfuku (byla plná oleje), těsnění mezi kartery, pod spojku, pod válec ... a blablaba.
Po nastartování motorka ujela tak 300metrů po zahradě a začla kouřit znovu.
6. Tak jela zpět do sette, kde mi po dalších 3 tydnech zjistili prasklý válec. Dali mi nový, opět gufera na kliku, zase všechna těsnění, zase svíčku, zase vatu výfuku. Motorku sem doma nastartoval a než sem se oblékl tak mi odešla svíčka (Uplně chcípla a nešla nastartovat). Vyměnil sem za jinou a šel se svést na místní trať (v půlce odpoledne mi odešla ještě jedna). Mimo tohle, motorka sice už nežere olej z převodovky a motor zdá se funguje mechanicky normálně, ALE!
Nejede tak jak má, čímž myslím že do cca 80% otáček vůbec netáhne, nemá výkon, sem tam zakucká a jakmile dosáhne tý hranice otáček tak vyletí jak raketa. Když na neutrál podržím plyn tak to samé, chvíli zakucká a pak štěká v omezovači ale sem tam nepravidelně.
Volal sem to kamarádovi ze sette, který mi říkal že on tu motorku sice nedělal ale matně si pamatuje že tam prý dávali nejspíš jiný zapalčo když to tam u nich projížděli, že to mám zkusit, že by mi mohlo pomoct jen nechat přemotat cívku rotoru.
Jen se divím že starý Kuklík mi neřekl o nějakém zapalču ani prd, a nechal si mě motorku zase odvést 100Km s tím že je už 100% v pořádku. Dostal sem zdarma krabičku šroubků což ho ale neomlouvá Chystám se tam v pondělí zavolat abych se dozvěděl více.
Ale nemáte někdo zkušenost že by tohle mohlo dělat zapalčo?? A mohlo by mi fakt pomoct přemotání cívky, a kde to dělají? Nejlépe Praha, jižní čechy (okres Písek-Tábor) nebo severní čechy (okres Chomutov).
2 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
plesounek píše: ani chvili. Problem pretrval i po oprave, male zlepseni bylo ale jinak nic. Kluk co mi to delal cekal az se na tom svezu ze na 250 2t nejel uz pres 10let tak si nebyl jisty ale bohuzel. Odvezl bych to ted nejakemu odbornikovy ktery by to vyresil. Nic jineho me nenapada. Ale nevim kam jeste
...jenom rada....asi si budeš myslet,že hloupá a nic neřešící....:"začni šetřit na jinou!"..podle toho co tady popisuješ,tak tato už je "rozmrdaná",že to nikdo do kupy nedá!
Naposledy editováno 16.04.2011 23:58:42
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
plesounek píše: Petr11> jen pro upresneni, nebylo to kvuli 15 setinam ale desetinam. Klika ma mit pry rovnych 60.00 a moji slisovali na 60.20 (a to 5 SETIN je pry maximalni tolerance odchylky v tomto pripade)
Vrat se do skoly...když 60,00 je standart...pet setin tolerance je 60,05...60,20 je 15 setin pres toleranci...a nepresvedcis mne o tom,ze 15 setin axilani vule kliky je duvodem pro nestazeni karteru tak,aby ti netesnila klikova skrin zpusobem,ze bude nasavat..
Hugila píše: Petr 11> no že jsem tak smělý, ale na Sette Vlašim si stěžuje i pár lidí u vás na lc8.cz, tam máte kacíře a svatokrádežníky...
Stezovat si muze kdo chce na co chce...me zkusenosti jsou jine a reagoval jsem na tvrzeni,ze za vse muze SETTE v tomto pripade... a pokud se ted docitam,ze uz do toho narval 60K,trva to dva roky a stejne to zas nejede,tak si myslim svoje...proto jsem se ohradil...jiste,nikdo neni dokonaly...a chyba se stat muze i v Mattighoffenu,ale tady to asik tak nebude a stezovat si na to,ze mu nekdo predaval motorku v sobotu tak,ze dojel "svym novym Mercedesem v trenyrkach a zabkach" mi zavani ublizenosti za kazdou cenu...a matlat do to navic web LC8 uz je uplna Hugilovina...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
Petr 11 píše: Vrat se do skoly...když 60,00 je standart...pet setin tolerance je 60,05...60,20 je 15 setin pres toleranci...a nepresvedcis mne o tom,ze 15 setin axilani vule kliky je duvodem pro nestazeni karteru tak,aby ti netesnila klikova skrin zpusobem,ze bude nasavat..
Ta 2T 250 točí hrubě přes 10000ot. Navíc tady se nepracuje s takovým "předimenzováním" jako u tvé 990. Mám vyzkoušeno, že stačí například neoriginální těsnění mezi kartery a rázem neřadíš, nebo ti vyskakují 2-3 kvalty. 15 stovek na klice je OPRAVDU MOC a zasloužilo by to, aby viník zašel za roh a dal si pár facek.... a zastávat se toho a zlehčovat, zasluhuje totéž...
jestli si myslíš svoje, a máš všech pět pohromadě, šacuju že je to to, že je naprosto do nebe volající, že TAKOVÝ SERVIS nedokáže za DVA ROKY a 40 litrů (20 teklo jinam) opravit tak jednoduchý stroj, jakým je dvoutaktní dvěpade motokros, s triviální konstrukcí, srandovní elektrikou a obyčejným karburátorem..... Pokud tě nedej bože napadá cokoliv jiného, měl by ses asi zamyslet....
Za celkovou sumu šedesáti tisíc a dvou let neježdění bys byl taky ublížený za každou cenu - o tom jsem bytostně přesvědčen. A popravdě - nepomůže tomu ani ten trapný vychechtaný smajlík na konci tvého vzkazu. Jestli cítíš spravedlivý hněv a odhodlání držet prapor sette za každou cenu, tím co tady předvádíš jim spíš prokazuješ medvědí službu, protože u tohohle případu to projeli na celé čáře. A může klidně být že slovy pana doktora Chocholouška ".... jest to politováníhodné nedorozumění, ke kterému dochází maximálně dvakrát za deset let...".... Navíc - tohle vlákno není o zkušenostech se servisem Sette, ani tady není k tématu nějaká anketa. Je to pouze a jenom o jednom nešťastném stroji, se kterým si NIKDO a to včetně slovutného Sette neví rady.....
Spolu s ostatníma co se snažíme pomoct bych tě napříště poprosil z celého srdce, aby sis tyhle přiblblé připomínky odpustil a pokud možno se vyjadřoval pouze k technické stránce problému. Děkuji
Naposledy editováno 18.04.2011 11:09:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
Nesnaz se predesilat,co si myslim,protoze pokud si neco myslim,tak to rozhodne neni to,co mi cpes do huby...a zamejslet se budu nad cim chci...zkusenost mne uci,ze obvykle nebyva vse cernobile...a vydedukovat zaver,ze (a ted Te cituji): "že je naprosto do nebe volající, že TAKOVÝ SERVIS nedokáže za DVA ROKY a 40 litrů (20 teklo jinam) opravit tak jednoduchý stroj, jakým je dvoutaktní dvěpade motokros, s triviální konstrukcí, srandovní elektrikou a obyčejným karburátorem"konec citatu,to je hodne odvazne...dal nemam zajem se s tebou hadat a mladymu preju,aby se mu to podarilo rozchodit k jeho spokojenosti
Naposledy editováno 18.04.2011 12:29:19
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SXS 250 - Nekonečná story
PetrTM píše: plesounek> Tak to potom jo, já jsem tohle vlákno nesledoval úplně celé, myslel jsem že měli vyřešit všechno oni...
z toho co vím, je to tak, že do servisu šla kouřící motorka, zpátky se vrátila nekouřící, nejedoucí a tarokující motorka....
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
Naposledy editováno 18.04.2011 17:37:18
2. Hodně potíží dovede nadělat i jehla šoupátka(uvolněná, vydřená). Co jsem si přečetl, tak byl zkoušen karbec z jiné motorky, nefungoval. Předpokládám, že šoupátko s jehlou se v něm použilo to původní, které viselo na lanku na oné nejedoucí?
Mimochodem, sám mám pár případů, které se mi dosud nepodařilo vyřešit, viz např. gumovost přední brzdy. Takže tu myšlenku koupě nové motorky zcela chápu.
1 reakcí na tento příspěvek SXS 250 - Nekonečná story
Jenom k tvým tipům, kartery byli na desce měřeny a nemá to nikde ani setinové vůle, je to vše prý krásně rovné.
S tím šoupětem si nejsem jist jestli zůstalo původní nebo ne, zítra se optám. A o gumovosti přední brzdy mi nemluv, to mám taky. Dokonce se mi dvakrát stalo když sem jezdil že jsem promáčkl a nic. Ale zatim nějak neřešim. Ale prý je to dost častá vlastnost těhle předních brzd na KTM. Mi někdo tenkrát říkal.
Jinak to s tim soupetem je dobra poznamka a opravdu mozna zavada. Predpokladam ze nastaveni trysek a vseho v karburatoru uz jsi do puvodniho stavu dle manualu dal.
Naposledy editováno 19.04.2011 06:05:38