Uzavřeno 22.04.2011 v 13:22 uživatelem mory95
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm se vstřikováním
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm se vstřikováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm se vstřikováním
dva_hrnce píše: Daniel_cz> co chceš na dváce štelovat za výkony?
No přeci to ,otevřít,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm se vstřikováním
Ja to pochopil tak, že otočím šroubkem a bude tam o pet koní víc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm se vstřikováním
dva_hrnce píše: Daniel_cz> co chceš na dváce štelovat za výkony?
Nemyslel sem 125. Ale u 2T proč ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm se vstřikováním
Urcite uz se to tu řešilo, hledej :)
U některých moto je to otázka přepojení (odpojení/připojení) jednoho drátku, největší jistota je koupit nezavřenou moto
Maj to takhle v němcích, nevim kde jeste jinde. Osobně si myslim ze není ani důvod jezdit pro to za čáru, jen si dej bacha na původ, nebo pří zkušební jízdě poznáš jestli jde pres 80 km/h.
Ja před měsícem koupil cebro 08 tady v čr za dobrou cenu, původ francie a jede o.k.
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm se vstřikováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm se vstřikováním
zaks píše: Uvalak> Do toho Duka jsem se na výstavě zamiloval Být před dvěma roky tak jezdím na KTM a ne na Yamaze
no ja mit v dobe kdyz mi bylo 16 prachy, tak jsem si koupil EXC 125, ale penez bylo malo, tak to byla LC2 Duke sice hezky vypada, ale kdyz na silnici potka EXC, tak jen cucha smrad dvoutaktu1 reakcí na tento příspěvek 125ccm se vstřikováním
S.M-A-RT píše: Kolik má bejt přibližná cena tý Duke?
Podobná jako u WR nebo YZF. Jak jsem si na to sednul tak jsem do toho zapadnul jak kdybych byl součástka z motorky, chtěl bych to na KTM dni (či jak se to letos jmenuje) vyzkoušet, tak uvidíme
E: Tak 30. dubna - 1. května 2011 v Bělé pod Bezdězem u Mladé Boleslavi jestli je to ono
Naposledy editováno 16.04.2011 20:53:38
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm se vstřikováním
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm se vstřikováním
teldaa14 píše: nevim ja si prostě myslim že u 125ccm je ten karbec takovej živější jak stříkačka + další výhody můžes si nstavit podle sebe kolik tam de benzínu,kolik chceš volnoběh a další výhody
A strikacku snad nastavit nemuzes? Akorat misto sroubovaku musis vzit notebook... A zivejsi, no nevim, podle me jsou 4T 125 chciply jak s karbcem, tak se strikackou. Pred par lety, kdyz elektronika nebyla na takovy urovni, tak mela strikacka trosku horsi odezvu na plyn, nez soupatkovej karbec, ale v dnesni dobe je na tom spis lip strikacka, ma mnohem jednodussi nastavovani (jen prepinas/prehravas mapy) a jeji negativni stranky se podarilo vicemene odstranit. Staci se podivat na Stewarta, Reeda, Canarda apod. celej motokrosovej svet jezdi uz dneska strikacku.R4Zzy píše: Karbec Jedině
Tipoval bych proto, ze ho mas v ty tvy mrdce, nebo mas nakej rozumnej argument proc karbec? Ja jediny proc nemam rad strikacku je, ze na endurech radi daj strikacku a sundaj kick start, coz se mi na enduru nelibi, nikdy nevis kdy ti vodejde baterka, kdyz se jezdi v -20 nebo brodis potoky (jeste, ze udelali EXC 350 )1 reakcí na tento příspěvek 125ccm se vstřikováním
S.M-A-RT píše: U těch sériovejch jednotek si zrovna moc nepohraješ, ty maj mapu přesně definovanou a tak jedou.
U tvz. lidovejch motorek asi ne (proc taky, k cemu si bude 16 letej klucina ladit pres notebook YBRko, akorat by to jelo hur ve vysledku). Ale motory, kde ma nejaky nastavovani smysl je naprosto bezny, ze se daj nastavit bud pripojenim notebooku, pripojenim naky "skatulky" od vyrobce, nebo maj aspon nekolik map na vyber, ktery se daj prepinat. Pripojuju popis fungovani vstrikovani + moznosti nastaveni od Yamahy (konkretne na YZ450F 2011).Vstřikování paliva
Vstřikování paliva u motocyklu YZ450F se nastavuje automaticky tak, aby bylo zajištěno nejlepší možné spalování při měnících se jízdních podmínkách. Čidlo polohy škrtící klapky (TPS), čidla podtlaku a čidla teploty vzduchu v sacím potrubí, atmosférický tlak, otáčky klikové hřídele a teplota chladící kapaliny neustále sledují činnost motoru a podle okolních podmínek dolaďují palivovou mapu.
YZ Power Tuner
Ovládání YZ Power Tuneru je velice jednoduché a umožní Vám měnit nastavení vstřikování paliva bez použití laptopu. Lze tak nastavit bohatší poměr palivo/vzduch při nízkých otáčkách, pro lepší průjezdy a účinnější trakci v hlubokém blátě či naopak chudší směs při vyšších rychlostech na tvrdém podkladě nebo prostě jen pro lepší pocit z jízdy. Vše se snadno obsluhuje pomocí jednoduchého rozhraní 3D programových map.
Naposledy editováno 16.04.2011 22:49:45
1 reakcí na tento příspěvek 125ccm se vstřikováním
S.M-A-RT píše: Jasný u těch silnějších jo, ale tady se bavíme o dvácách
A co bys chtel na dvace ladit? Tech 11 kW to bude mit porad a ve vysledku to muze jet akorat hur... Ta strikacka si z namerenejch hodnot, nadmorsky vejsky atd. vypocita nejlepsi pomer a nastavi se podle toho. Jedinej kdo by na tom vydelal by byli vyrobci pistu eventuelne svicek, protoze pulka blbcu by to nastavovala co nejvic chudy - "to pak prece nebude zrat" a druha pulka bohaty protoze "kdyz tam budu srat vic benzinu, tak to musi vic jet". Rekni mi kolik lidi na 4T 125 si kdy ladilo karburator, eventuelne k cemu jim to bylo, pokud nekoho takovyho znas?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blinrk yamaha YBR 125 2006 Yamaha YBR 125 | Nikcus | 16 | 5.10.2023 v 20:30 Stanyk |
Nechytá yamaha ybr 125 Yamaha YBR 125 | user54321 | 5 | 20.9.2023 v 18:17 SLEEPER |
Yamaha ybr 125 rv2007 (vstřik) Prob... Yamaha YBR 125 | DenverCZ | 7 | 29.5.2023 v 09:52 Egengaf |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 13 | 20.3.2023 v 14:13 CRF1000 |
Štítek na rámu motorky Yamaha YBR 125 | mstepankova | 9 | 19.3.2023 v 11:55 mstepankova |