pak dost velka nachylnost k tankslapperu... kde co se na to sype a je tak trosku narocnejsi na ovladani... kdyztak mi pisni na mejl co by te zajimalo.. sem to psat nebudu,mam dneska dost.... nebo hledat v historii uz se to tu parkrat resilo
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S-Zkusenosti,rady
http://forum.motorka...ewtopic.php?id=10744
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S-Zkusenosti,rady
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S-Zkusenosti,rady
http://www.motoraj.cz/casopis.php?clanek=134
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S-Zkusenosti,rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S-Zkusenosti,rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S-Zkusenosti,rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S-Zkusenosti,rady
1 reakcí na tento příspěvek TL 1000 S-Zkusenosti,rady
Rozdiel by ale bol, keby si ty dal suhlas s publikovanim na tento server (tym padom si previedol majetkove prava), tak potom je situacia ina a casopisu staci uviest zdroj fotografie (t.j. autora a kde fotografia vysla)
Neviem co sa zaciarkava ked davas fotografiu na tento server. Ved si to precitaj. Ked davas suhlas s publikovanim, tak sa jedna zo strany casopisu o porusenie tvojich osobnostnych prav a mas pravo na napravu veci, odskodnenie a podobne. Kedze ale taka fotografia ma hodnotu asi 100kc, tak od nich poziadaj o napravu veci a tym to hasne. Mozno ti aj sami ponuknu nejaky honorar...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL 1000 S-Zkusenosti,rady
Mimochodem ten článek v motoráji je fakt povrchní. Původně jsem si ten časák dokonce kvůli němu i koupil, ale po pěti minutách jsem zaplakal. Připadá mi, že takovýhle časopisy (například motoráj a motohouse) jsou psaný spíš pro nějaký analfabety. Prostě nic konkrétního jenom takový kecicčky pro děti.
zadni tlumic s klasickou koncepci (pistovej ne rotacni) dela vic firem, ja konkretne mam bitubo - u nej je proti vetsine ostatnich ta vyhoda ze tlumic je umistenej stejne jako pruzici jednotka..tzn na drzaku puvodniho rotacaku neni nic, treba ohlins, penske, wilbers a dalsi ho maji uchycenej tam kde byl puvodni rotacak + origo pruzici jednotka - co je evidentne tezsi reseni, tlumic je stejne blizko horkemu svodu jako rotacni original a odpada pouziti na ramu s poskozenym uchytem rotacaku (dost castej jev)
ale zase treba penske, ohlins udajne funguji lip nez to bitubo a maj napr i vetsi moznost nastaveni, nektery jsou snad i 4way nebo vic... tzn nastaveni nizkorychlostni komprese,vysokorychlostni komprese,odskoku ... bitubo ma jen kompresi a odskok...
vzhledem k porizovaci cene noveho tlumaku je lepsi rovnou pri koupi koukat po motorce s jiz vymenenym tlumicem - ze zahranici dovazene kousky to obcas mivaji...(cena noveho tlumice se pohybuje v prepoctu 15-30tis)
jinak ja mam z funkcnich veci jeste vymenene brzdice za 6ti pisty,pancerovy hadice,koncovky BOS,upraveny seriovy svody,karbonovej blatnik (snad pres zimu pribudou lehci dily -airbox,kapoty..), CNC stuacky s prepakovanim, xenon v cocce,TRE... a dalsi upravy jsou v planu (cekalo to nez sezenu nahradni dily, vse co budu predelavat si necham jeste v seriove podobe)