1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoro 60 000 Km. Je to moc???
Moc pekna.
pegr> 50Kkm je hovno. Zvlaste u motorky tohohle druhu. Nizke otacky, nikdo to nehoni ...
BagoBorec> to nemusi nutne znamenat, ze je stocena. Mam VS1400, r.1999, najeto ma 60kKm. Mam ji od r.2003. Krome toho mam prubezne jeste par dalsich motorek - jednou prdeli holt vic nez jednu motorku najednou neujezdis . Obcas mam zachvat a dam inzerat na prodej - prijde mi lito, ze stoji v garazi a projede se jenom parkrat za sezonu - myslis, ze mi nekdo ty km veri, kdyz se prijde podivat? To je furt: "Kolik das slevu, ty km jsou stocene ..." - tak odpovidam: "No tak bez do hajzlu" .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoro 60 000 Km. Je to moc???
Medved píše: Cooker> ..... Mam VS1400, r.1999, najeto ma 60kKm. Mam ji od r.2003. Krome toho mam prubezne jeste par dalsich motorek - jednou prdeli holt vic nez jednu motorku najednou neujezdis . Obcas mam zachvat a dam inzerat na prodej .....
Svého času, když jsem vybíral VS1400, byl tvůj stroj (to jsi měl asi zrovna ten "inzertní záchvat") na mé listině horkých kandidátů v užším výběru na koupi.
rancher píše: První intruder, na kterýho jsem volal na inzerát, měl najeto 225000km, taky jsem si dřív myslel, že po tolika km je motorka po smrti, ono vždycky záleží na tom, jak se o ní kdo stará..
Podle mě tohle není žádná vzácnost. Vzácnost je jen, že to prodávající přizná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoro 60 000 Km. Je to moc???
Krouta píše: Svého času, když jsem vybíral VS1400, byl tvůj stroj (to jsi měl asi zrovna ten "inzertní záchvat") na mé listině horkých kandidátů v užším výběru na koupi.
a ... byls jedno z tech jelit, ktere se bylo podivat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoro 60 000 Km. Je to moc???
Tenkrát jsi za to chtěl myslím rovných 200 papírů a já nesnáším smlouvání.
Krouta píše: Medved> Ne, ne. Nebyl jsem se na tebe podívat.
Tenkrát jsi za to chtěl myslím rovných 200 papírů a já nesnáším smlouvání.
To bylo hodne zkraje . Se smlouvanim to mam podobne - hnal bych te rozporkou az na naves .
1 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
Vladimir píše: když přijede kupec, prohlídne si motku a řekne to a to a nedal bys dolu deset tak je to ok. Dohodnu se a je to. Ovšem ty vejři co volají po tel. a aniž by přijel smlouvá ne o deset ale rovnou o tři pětky těm to pokládám a sms ani nemluvim.
Jasne, pokud najde nejaky problem a zacne se na nem tocit, tak se da domluvit lecos - ale ja mam zkusenosti i s takovymi, kteri ani nesmlouvaji - oni zavolaji (casteji poslou SMS ) a rovnou reknou: "Ja bych se prijel podivat, ale mam to daleko, benzin neni zadarmo, tak kolik mi das slevu?" ... nekdy mam pocit, ze si jen tak hraji. Doprdele zajimam se o motorku za 100-200kKc a nemam par korun na benzin? To dokazu pochopit, kdyz jedu koupit motorku v cene 50-60kKc, tak uz ta cesta muze delat par procent z ceny ... ale takhle?
Az se mi zase nekdo timhle zpusobem ozve, tak mu asi reknu, ze mu dam slevu 50 litru a az se prizene, tak ho poslu do prdele .
1 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
dobeš píše: Nebál bych se toho,samo,že je potřeba to vidět a svézt se.Kupoval jsem 535tku z bazaru za pade.Měla 38.Neměla jedinej problém,prodal jsem ji za 65 a natočil jsem jen 10,chtěl jsem větší,bylo mi jí líto,protože byla v v dobrejch rukách a naštěstí dobrý ruce si ji odvezly.Ty motory vydržeji moc.Čopry vesměs nemívaji kreténi ,čopristi je jen hladěj.
Nojo, ale někdy jsou ty motorky po hladičích v daleko horším stavu než motorky po střelcích, kteří o těch motorkách ale zase něco vědí .
Takovej chopper napadenej hladičem, to je někdy těžký průser - přední kolo vyleštěné do bezvědomí ale s vymletýma ložiskama i osou, protože to hladič utáhl jako kráva, vzduchové filtry nevyprané deset let a suché jako troud - protože na ně není vidět . To už jsem párkrát viděl.
1 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
risomas píše: co je zle na 5ke pri 60ke? ja jazdim na 5 od 45-50. Smozrejme nesmes vtedy otocit plynom iba to tak hladis. To citis na motore kedy sa mu uz nechce a kedy si iba brble.
To by mě docela zajímalo, kolik ti ten motor točí v okamžiku, když tam máš pětku při rychlosti 50 km/h. Teda jestli se oba bavíme o 5ti rychlostním VS 1400, ono to z toho mého příspěvku nebylo asi až tak jasné.
Vzpomněl jsem si totiž na dotaz v jednom fóru, kde se takový "hladič" ptal, co to slyší za divné rány z motoru, když jede se čtrnáctkou introšem na pětku padesátkou.
1 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
dle anglického manuálu pro 535 je doporučené řazení ze 4 na 5 již dokonce při 40 km/h (24,9 mi/h) . Je to na straně 7-7... čopr je čopr ...
Kolik to má papírovou maximálku!? 150? (tolik s tím kolega z práce "tachometrově" jel) To má pak ta pětka docela slušné "využitelné" spektrum otáček. Na 535 jsem nejel (jen jsem na ní seděl, líbí se mi ale nesedla mi velikost) ale VS 1400 by ti za tohle pěkně nakopal.
1 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
...skoro jsi se trefil... ale správně to je 1 - brrrrm 16km/h - 2 - brrrrrrm 24km/h - 3 - brrrrm 32km/h - 4 - brrrrrrm 40km/h - 5 - brrrrrrrrrrrrrrrrm až 145km/h v mém techničáku (30kW) ... Souhlasím s Tebou, pětka má vcelku velkej rozsah . Sám jsem se divil. ...nám, lidem s krátkýma nohama, 535 stačí . Prý je to otázka několika let, kdy se začneme ohlížet po větších kubatůrách.
Jinak VS 1400 se mi taky líbí, ale nesedl mi finančně ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoro 60 000 Km. Je to moc???
K tomu ohlížení se po větší kubatuře bych dodal jen tolik: pokud se na ničem větším a silnějším nesvezeš a budeš jen koukat, věřím, že ti 535 může stačit i těch několik let. V opačném případě je to otázka ani tak ne roků ale spíš měsíců.
Ještě k tomu "podtáčení" motoru - nevíš čistě náhodou takhle z hlavy, kolik ten motor točí, když tam ve čtyřicítce loupneš tu pětku a kolik má 535 předepsané otáčky na volnoběh? Jen tak by mě zajímalo to porovnání. Na VS bych myslím při takové rychlosti na pětku musel mít otáčky nižší, než ty volnoběžné.
Jen tak letmo jsem si zkoušel vypočítat otáčky motoru při 40km/h . Vycházel jsem z hodnot:
obutí 140/90 na 15" kole
převodový poměr pro pětku 0,966
koncový převodový poměr 3,071 - kardan
pí = 3,14
Pak mi otáčky vyšly 988/min, což jsou nižší, než volnoběžné ... při 140km/h by motor pak měl otáčky "jen" 3.461...
Buďto někde dělám chybu , nebo to tak fakt je ... na druhou stranu se mi nezdá, že by při volnoběhu každej válec bouchnul 10x do výfuku...
Jak tak koukám, lepší je jezdit, než počítat ...
...ale stejně by mě zajímalo, kde je pravda...
1 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skoro 60 000 Km. Je to moc???
1 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
2 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
..to si asi chtěli zajistit odbyt na náhradní díly, když do návodu uvedli řazení na pětku při čtyřicítce...
2 reakcí na tento příspěvek Skoro 60 000 Km. Je to moc???
...jinak celý manuál je zde:
http://www.k1400.cz/...a/535/AJ_obsluha.zip
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10416 | 24.5.2024 v 16:52 rancher |
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago | CubaLibre | 5 | 17.4.2024 v 12:28 zetka125 |
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago | Denyd | 1 | 14.4.2024 v 19:30 Kolja73 |
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago | Sieg | 4 | 30.3.2024 v 21:00 Sieg |
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago | Pavel3319 | 5 | 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus |