je tam nějaký rozdíl v životnosti motoru jako např. ventilu atd. ?nebo ve spolehlivosti ?
a neni jedno z nich třeba jenom vyloženě na cross ?
dík
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl
Naposledy editováno 03.04.2011 11:21:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl
NSRpiškot píše: alpiniště> já jsem si to myslel že ten racing bude na závody a to normal EXC 450 jako hobby ale to normální EXC 450 právěže u nás nejde sehnat,a u toho racingu tam by sem dost často musely měnit ventily atd. asi
Servisni intervaly budou tipuju stejne vrazedne u obou modelu.
bizon17 píše: Racing má oproti standardu jiný brejle, větrák, kryt pod motor, rychloupínáky, polepy.Tuším že snad dávali i dvoukomorový tlumiče , ale nejsem si jistej. Motor bude nejspíš stejnej, ale to hádám opravte mě.
hele já mám R a nemám větrák,mám kryt pod motor,nemám rychloupínák,tlumiče jednokomorové.........
to co píšeš jsou spíše vymoženosti SIX DAYS modelu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc alternativní umístění SPZ KTM EXC 450 Racing | Buřina1112 | 3 | 23.4.2024 v 09:23 DrDNA01 |
Hydraulická spojka KTM EXC 450 Racing | Šíma668 | 3 | 3.4.2024 v 15:06 assassin |
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |