Téma: GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách
28.3.2011 v 17:09
Zdar divoši
Mam takovej menší problém, kterej jsem sice už porůznu konzultoval, ale stejně by mě zajímal váš názor. Věc se má tak, že mi při nízkejch otáčkách (cca do 4 tis.) motorka OBČAS cuká. Ve vyšších otáčkách problém neni, ale dole je to fakt znát. Pocit z toho mam takovej, jako by tam nešlo dost benzinu, ale nevim, třeba je to nesmysl. Berte mě, prosim, jako laika a neomlaťte mi o hlavu, když to bude nějaká blbost. Mě prostě jenom zaráží, že se to objeví jenom občas a neni to trvalej stav.. Ocenim všechny vaše názory a smysluplný rady, předem vám za ně díky
Mam takovej menší problém, kterej jsem sice už porůznu konzultoval, ale stejně by mě zajímal váš názor. Věc se má tak, že mi při nízkejch otáčkách (cca do 4 tis.) motorka OBČAS cuká. Ve vyšších otáčkách problém neni, ale dole je to fakt znát. Pocit z toho mam takovej, jako by tam nešlo dost benzinu, ale nevim, třeba je to nesmysl. Berte mě, prosim, jako laika a neomlaťte mi o hlavu, když to bude nějaká blbost. Mě prostě jenom zaráží, že se to objeví jenom občas a neni to trvalej stav.. Ocenim všechny vaše názory a smysluplný rady, předem vám za ně díky
1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách
jo, tohle mi bylo řečeno jako první nicméně mě překvapuje, že to dělá jenom někdy, protože bych předpokládal, že to bude cukat pořád, ale na druhou stranu tomu nerozumim, takže moje předpoklady nejsou podstatný každopádně dík za reakci
(reakce na) GSX-R 750 K2 - problém v nízkejch otáčkách
Karl_von_Brux>
protože do těch cca 4 500 ot/min je směs řízena podle otáček, úhlu škrtící klapky a tlaku v sání. Tento tlak se ale snímá pouze v jednom hrdle. Hrdla máš 4 (na každý válec jedno). Takže pokud je v každém z nich trochu jiný tlak je poté v každém válci trochu jiná směs paliva a proto cuká. Od těch cca 4 500 už se nebere ohled na tlak, ale úpouze na otáčky a úhel klapky.
protože do těch cca 4 500 ot/min je směs řízena podle otáček, úhlu škrtící klapky a tlaku v sání. Tento tlak se ale snímá pouze v jednom hrdle. Hrdla máš 4 (na každý válec jedno). Takže pokud je v každém z nich trochu jiný tlak je poté v každém válci trochu jiná směs paliva a proto cuká. Od těch cca 4 500 už se nebere ohled na tlak, ale úpouze na otáčky a úhel klapky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |