Téma: Cyklisti vs. Motorkáři - tady to bude lítat

14.3.2011 v 19:07
Tak jsem se opět pobavil když sem zabrousil na "cykloobdobu" našich milých motorkářů.cz , tady bude týct krev

Naposledy editováno 14.03.2011 19:08:07

2 reakcí na tento příspěvek Cyklisti vs. Motorkáři - tady to bude lítat

14.3.2011 v 19:13 | Nahoru | #1
já když se už hodně nudím tak chodím tady

14.3.2011 v 19:13 | Nahoru | #2
volové se najdou všude a samozřejmě, když najezdí někteří to co nějaký motorkář nenajede za sezonu, tak je vysoká pravděpodobnost, že na nějakého debila na motorce narazí. Ale jezdím autem, před časem na motorce a na kole taky. Ale volové, co si na sebe oblečou uplé hadry a myslí si, že tím pádem jsou vlastně závodníci, kteří jedou na silnici vedle sebe a na provoz okolo sebe kašlou jsem alergický. Jako smradi jsme taky jezdili třeba i 5 vedle sebe, ale to byla klukovina a věděli jsme, že se to nemá. Ale když to dělají staří fotři a ještě jsou dotčení, tak to je na přesdržku.

14.3.2011 v 19:19 | Nahoru | #3
Nemám je rád!!!!Chápu to,baví je to jako nás,ALE kurva,když vidim jak jedou dva,nebo několik vedle sebe,to bych zastavil a rozbil jim držku!!!!!!!!!!!!

14.3.2011 v 19:25 | Nahoru | #4
Ne že bych taky na kole nejezdil, jezdim .. ale po silnicích velmi velmi nerad, když už tak div nejedu ve škarpě abych nikoho nesral tim že zavázim .. když jedu na mašině nebo v autě tak mě tyhle "Armstrongové" serou fest. Proto mě dostávaj názory těch frajerů tam na fóru, vlastně je to druhá strana barikády .. na jedný my motorkáři, na druhý cyklistický fanatici , tak už to holt je a bude ...

3 reakcí na tento příspěvek Cyklisti vs. Motorkáři - tady to bude lítat

14.3.2011 v 19:26 | Nahoru | #5

14.3.2011 v 19:28 | Nahoru | #6

fockewulf píše: až mi ti zmrdi vysvětlí, proč jsou schopni ve dvou zabrat celý pruh, tak jim tam něco napíšu

To proto aby se necejtili v provozu méněcenný, imitujou tak dvoustopý vozidlo

14.3.2011 v 19:31 | Nahoru | #7

mysli si, ze jsou polobozi..

14.3.2011 v 19:53 | Nahoru | #8
Sice sem přeletěl jen par těch příspěvku ale moc na nás nenadávali a neházeli nás do jednoho pytle (až na ten první dementní příspěvek)

Jinak si musím taky postěžovat že na silnici fakt zavazí a vytváří nebezpečné situace protože předjet je někde na těch našich uzkych šoustkách s delším a větším a naloženym autem byvá někdy v nepřehlednem useku docela problem. Nedej bože potom když něco vyletí ze zatáčky, to sou pak jen dvě varianty - rozbité zrcátko nebo cyklista ve škarpě. A vyhřívane elektricky ovladane zrcadla sou dneska drahé

Naposledy editováno 14.03.2011 19:53:50

14.3.2011 v 21:11 | Nahoru | #9
Krom toho blba co to založil tam sou většinou rozumný příspěvky, až se divím .

3 reakcí na tento příspěvek Cyklisti vs. Motorkáři - tady to bude lítat

14.3.2011 v 21:17 | Nahoru | #10

Naposledy editováno 14.03.2011 21:17:35

14.3.2011 v 21:20 | Nahoru | #11

mariolka píše: já když se už hodně nudím tak chodím tady

Klasika no, nejlepší jak můj syn masturbuje

14.3.2011 v 21:35 | Nahoru | #12

vonZahn píše: Tak jsem prolít tu cyklistickou diskuzi a je po všech stránkách na vyšší úrovni než diskuze tady. Furt se neurážej, nenadávaj si, píšou celkem spisovně, holt takový lepší lidi
Asi zase vytáhnu kolo

Joo? Tak so si tam pročti víc témat Veř tomu že to tam chodí úplně stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cyklisti vs. Motorkáři - tady to bude lítat

14.3.2011 v 22:04 | Nahoru | #13

Nerozčiluj se chlape! Já jel na motorce a předemnou jely 2 nebo 3 cyklisti na silničních kolech přes půl silnice a já jsem na ně troubyl asi 30 sekund a ty piče (omlouvám se ale jinak se to napsat nedá) prostě neuhnuli. Tak jsem najel vedle ně a měl jsem chut je zkopnout ale nakonec jsem zařval co to šlo z helmy a ukázal fakáča a jel ale přál bych jim aby je někdo smetl a poučili by se třeba. Nebo na vylekání aby jim pustil podtlakovky nějakej kamion. To by skočili do škarpy všichni

14.3.2011 v 22:18 | Nahoru | #14
adosmoto> Ječící laďák, střílení z výfuku nebo pískání destiček (případně kombinace) zabírají

Jinak pokud se nekývají moc ze strany na stranu přísuny styl zmije vpřed, nejezdí ve třech a více vedle sebe vražednou rychlostí 30 km/h, ukazují dostatečně s předstihem, nemotají se pod kola, dají se lehce a rychle předjet, nesráží mě na chodníku či přechodu, neřítí se jak neovladatelné střely lesními cestami a hlavně když si drze nezvoní, tak pak mi opravdu nevadí

14.3.2011 v 22:33 | Nahoru | #15
Tak inteligentů co jezdí na motorce po lese v chráněné oblasti je hodně a nikdo jim to nevymluví, že jsou věci co se nedělají. Pořád si hledají výmluvy pro svojí jednoduchou "zábavu". Jinak něco si dokazovat proti kolu na silnici je prostě ubohost. Se kvůli té chvíli nezblázním. Už vidím drsňáka motorkáře jak jde skopávat třeba kamion, který vadí na okresce zrovna když jede drsňák kdoví kolik. A dělat někomu na silnici schválnosti je prostě pitomost. A výmluvy, že dva cyklisti jedou někde na nějaké úzké silnici vedle sebe a že já to tam nemohu pálit kdoví kolik, tak to je další pitomost. Může tam být najednou cokoliv ... traktor, zvíře. Kdo chce, tak se bude na něco pořád vymlouvat.

14.3.2011 v 23:08 | Nahoru | #16
Jako kdyz vim co se dnes deje na silnicich tak si nikdy na silnici nedovolim roztahnout se a cekat,ze me nekdo v klidu predjede a to jezdim na kole hodne.Hold vidim zpravy a podle toho davam na silnici radci pozor.Nikdy nevis co se muze stat zvlast kdyz nekteri z tech blbecku co si stezuji jezdi bez svetel ozraly a navic v cernejch hadrech pak at pise kdo je dement.Kazdopadne to ze kolem profrcel mohlo bejt varovani protoze priste ho muze tlacit ten kokot ze zprav s medvedem pred sebou a pak muj treba dojde ze nema co delat mimo krajnici

15.3.2011 v 12:43 | Nahoru | #17

Asi zase vytáhnu kolo

sportovne zalozeny lidi jsou vzdycky vic v pohode

15.3.2011 v 13:55 | Nahoru | #18

asi tak

10.5.2011 v 19:44 | Nahoru | #19

1 reakcí na tento příspěvek Cyklisti vs. Motorkáři - tady to bude lítat

10.5.2011 v 20:01 | Nahoru | #20
na tohle videjko jsem čekal

10.5.2011 v 20:56 | Nahoru | #21
Já nechápu hlavně Ty, co si myslí že je objedu v protisměru a oni směle roztáhnuti v pruhu. Většinou jezdím těsně kolem nich at si to příště rozmyslí ..

10.5.2011 v 21:00 | Nahoru | #22
nevim vo co go..takže-jezdim jak autem,tak na motce,na kole, na bruslich...atd...snažim se neobtěobvat ani jednoho,ani druheho,na kole a na bruslich jezdim po steckach k tomu určenych, když jedu autem,jedu po silnici, když jdu pěšky, jdu po chodníku...takto mi to přijde fér

1 reakcí na tento příspěvek Cyklisti vs. Motorkáři - tady to bude lítat

10.5.2011 v 21:06 | Nahoru | #23
tenhle to napsal pekne
"Idioti jsou všude, ale napíšu Ti můj včerejší zážitek s motorkou.
Jeli jsme dva na tréninku na silnici. Pro rejpaly, ano, jeli jsme dva vedle sebe. Cesta byla úplně volná a maximálně přehledná. Zezadu se blížila motorka, tak jsem si říkal, že v klidu. V pohodě nás frajer předjel. Bylo to mimo obec a rozhodně to nepálil ani 100km/h. Pak přišel zkopec a tam jsme ho dojeli a předjeli. Nic se nedělo, žádné brutální sjíždění s plynem dole se nekonalo. Zase nás dojel až dole na rovině a opět v poklidu. Pak jsme ho viděli stát u cesty na nějaké odpočívadle. Jak nás viděl, tak nám ještě mávnul. Usmáli jsme se, mávnuli mi zpátky a jeli dál. Pohoda, ni? Kéž by takoví byli všichni.
Jo, žádný veterán to nebyl. V motorkách se vůbec nevyznám, ale podle vzhledu to něco sportovního/rychlé­ho určitě bylo."

Naposledy editováno 10.05.2011 21:06:57

10.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #24

mariolka píše: já když se už hodně nudím tak chodím tady

Tak to je hodně slušný...

10.5.2011 v 21:29 | Nahoru | #25

bikes píše:

Jo třeba František Šťastný jak známo reprezentoval při prvním ročníku Závodu míru Československo a vůbec i jiní kdo jezdí na motorce jezdili i na kole a také bych chtěl vidět drsné moto rovinkáře jak na kole s galuskama jedou z kopce kilo a bez helmy

10.5.2011 v 21:33 | Nahoru | #26
včera jsem jel palici na kole a honil jsem se s týpkem na fárošovi, je fakt, že mi chvílema sral !! Něco na tom bude

10.5.2011 v 22:12 | Nahoru | #27
Zajímalo by mně jak dopadl ten karambol při závodě cyklistů z loňska/příbramsko/,nevíte někdo?Hodně se to tu rozebíralo...

10.5.2011 v 22:29 | Nahoru | #28
selkie> Též jsme na video čekal. Jen mi není jasné, co stále brání tomu ty rozjařené kamikaze poloprimitivy s pumpička konečně obžalovat, a hlavně už mají cálovat a cálovat Tu fakt projde všechno kdejakému ksindlu, jak zdůvodňují to, že to pro nic za nic pořád odkládají a odkládají?

Edit: A vůbec, sem s plnýma jména a adresama vyholených hrdinů! Přeci se čestní to sportovci nemají za co stydět