Cooker píše: Kouknout na benzinku kolik je tam lidí, dát si kafe a dvě hoďky tam zevlovat a pak se plný zážitků z celodenního ježdění vrátit domů a spokojeně usnout ....a dovolenou motorka tráví na přívěsným vozíku za autem
to jsem si myslel škoda že to se nás fakt netýká
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Usnul vám někdy baťůžek?
stepos79 píše: Kolem komína znamená co? přibliž to světoběžníku
.....nene to sou ty dálniční typy co se pak motaj ve Slapech a potkávaš je vyjetý v protisměru1 reakcí na tento příspěvek Usnul vám někdy baťůžek?
Znám druhý extrém, kdy jsem jel autem s kolegem z Milána , těsně za Milánem usnul a probudil se za Vídní. Kdby mu nebylo 30let ,tak jsem si myslel že mě tam umřel. Přičemž po cestě fut 160km/h a projeli jsme bouřkou až mě běhal mráz po zádech.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Usnul vám někdy baťůžek?
mira xj píše: Moje přítelkyně vzadu chrápe naprosto běžně. Ani ju nebudím - je to zbytečný,stejě po pár km zas vytuhne.:o)))) Pokud je teplo a jedem výletním tempem přesun třeba 200km a víc ,tak nemá problém na půl hoďky schrupnout.V Alpách ovšem nespí!:o)
Znám druhý extrém, kdy jsem jel autem s kolegem z Milána , těsně za Milánem usnul a probudil se za Vídní. Kdby mu nebylo 30let ,tak jsem si myslel že mě tam umřel. Přičemž po cestě fut 160km/h a projeli jsme bouřkou až mě běhal mráz po zádech.
Blbý když jedeš s motkou celej den, přítulka si vesele chrupká a večer, když ty jsi KO, ona chce nějaké trapné tělesné cvičení
seikos píše: Blbý když jedeš s motkou celej den, přítulka si vesele chrupká a večer, když ty jsi KO, ona chce nějaké trapné tělesné cvičení
No je to trochu odbočka, ale když se mnou žena jezdí tak to chce dost hodně často - nevím jestli to dělají ty vibrace dvouválu nebo co1 reakcí na tento příspěvek Usnul vám někdy baťůžek?
rrss píše: Už jsem jel jednou dálku na otočku, radši nenapíšu kam, v noci se moc nevyspal, jel domů, další noc chcalo, tak jsem se nevyspal vůbec... no a usnul jsem za jízdy, probudil se v protisměru, naštěstí okolo 03:00 nic nejelo. Docela pomohlo, že mi motorka netáhne na stranu, kdoví jak dlouho jsem tak jel
......ty voe zamysli se3 reakcí na tento příspěvek Usnul vám někdy baťůžek?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Usnul vám někdy baťůžek?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Usnul vám někdy baťůžek?
t_freedom píše: Q7ma taky prodlouží péro aspoň o 2cm, co ? Tyhle atrapy offroad aut co maj navodit dojem flexibilní použitelnosti s managerskou pohodlností mě nikdy nebraly ... to raději allroada s 4x4 a nastavitelnou světlou výškou (a vlek s motorkou za něj připneš stejně - mě se špatně nedělá ) Nač zkurvit střed gumy dálniční cestou do španělska, když jí můžu ojet celkově přímo na místě
no, s Q7 jsem najezdil asi 2000km a nechtěl bych to. 4.2TDI S-line biturbo žere jak tank. Nemáš šanci se dostat pod 12 litrů.
I sám její majitel radší jezdí v A6 3.0 TDI, a Q7 mu stojí v garáži. V zásadě proto, že je Q7 oproti A6 trochu menší uvnitř a rozhodně nepohodlná. A prý mu při jízde přijde totálně nesmysl táhnout s sebou půl tuny železa navíc, jen aby seděl o 30cm výš.
Nicméně každému to co si zaslouží a přeje
1 reakcí na tento příspěvek Usnul vám někdy baťůžek?
1155 píše: SPEEDY21> Máš asi pravdu, moc se sem fakt nehodíš. Apropó - slovo "nenazývej" se píše s tvrdým -y-, je dokonce ve vybraných slovech (brzy, jazyk, nazývati). Mrkni na to.
jééééé, když už nevím co, tak najdu chybu v pravopisu, to myluju.
A je neslušné říkat fakt,( pohrdám tímto slovem) nýbrž opravdu, mrkni na to
seikos píše: no, s Q7 jsem najezdil asi 2000km a nechtěl bych to. 4.2TDI S-line biturbo žere jak tank. Nemáš šanci se dostat pod 12 litrů.
I sám její majitel radší jezdí v A6 3.0 TDI, a Q7 mu stojí v garáži. V zásadě proto, že je Q7 oproti A6 trochu menší uvnitř a rozhodně nepohodlná. A prý mu při jízde přijde totálně nesmysl táhnout s sebou půl tuny železa navíc, jen aby seděl o 30cm výš.
Nicméně každému to co si zaslouží a přeje
To je divný, moje zkušenost s Q7 4,2 FSI je stejná jako tvoje s naťákem, asi někde bude problém. No ale dá se s tim jezdit i za 25 litrů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Usnul vám někdy baťůžek?
t_freedom píše: Q7ma taky prodlouží péro aspoň o 2cm, co ? Tyhle atrapy offroad aut co maj navodit dojem flexibilní použitelnosti s managerskou pohodlností mě nikdy nebraly ... to raději allroada s 4x4 a nastavitelnou světlou výškou (a vlek s motorkou za něj připneš stejně - mě se špatně nedělá ) Nač zkurvit střed gumy dálniční cestou do španělska, když jí můžu ojet celkově přímo na místě
ty vole to píše někdo kdo má S4R S to jsi tu Q7 tak o cenťák na tom péru předběhl ne? [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Usnul vám někdy baťůžek?
1155 píše: SPEEDY21> Máš asi pravdu, moc se sem fakt nehodíš. Apropó - slovo "nenazývej" se píše s tvrdým -y-, je dokonce ve vybraných slovech (brzy, jazyk, nazývati). Mrkni na to.
Máš ty vůbec doklady na motorku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Usnul vám někdy baťůžek?
stepos79 píše: ty vole to píše někdo kdo má S4R S to jsi tu Q7 tak o cenťák na tom péru předběhl ne?
To je trefný ... leč stejně to trochu pokulhává. Vysvětlím ti to. Chceš-li klasickej "muscle" bike s objemem 1000CCM a výš, dostaneš ho bez problémů za 250.000CZK. Chceš-li aby to umělo bejt hbytý, mělo to dvouvál, bylo to lehký a dalo se na tom jezdit o poznání líp (pouze k poměru tvých osobních možností) - koupíš si něco zač dáš o 20% víc peněz.
Co "navíc" dostáváš s Q7čkou oproti "hbytý" A6ce? (kromě váhy, spotřeby, pojistky)
S4RSko může bejt "masírka", bez ohledu na to, jestli využiju jeho potenciál nebo ne. Ale ty výhody oproti klasickýmu muscle biku tam jsou zcela neoddiskutovatelný (brzdy, poměr váha/výkon, odpružení) ...s Q7 dostáváš opravdu jen nástavec na penis