paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Vylítanej píst?
13.3.2011 v 19:05
Na volnoběh, ale i v otáčkách běží dost neklidně. V některejch otáčkách jakoby bouchá. Třeba jedu 6 000 na 2 a začne bouchat a je cejtit že pocukává. Na volnoběh je cejtit, slyšet že neklidně běží. (Poskakuje ručička) Celkově mi příde, že jede dost neklidně od spoda. Čim to může bejt? Nebo ji vytočim na N na 5 000 a začne jakoby mlátit, ale tak pomalu líně mlátí.
Děda si myslí, že to dělá pístní čep.

Naposledy editováno 13.03.2011 19:14:50

Vylítanej píst?

13.3.2011 v 19:21 | Nahoru | #1
vytáhni svičku a podívej jak je natom jakou má barvu a zkus dát druhou...

Vylítanej píst?

13.3.2011 v 19:24 | Nahoru | #2
No určitě bych to v první řadě rozebral ,protože ti tam mohla např vyletět pojistka čepu a nebo se stralo něco s kroužkem .Rozdělěj to a nebo dej do servisu a radši bych to už nestartoval kdyby tam něco bylo jako že asi je tak at se ti to neposere ješte víc.čau

Vylítanej píst?

13.3.2011 v 19:32 | Nahoru | #3
Svíčku mam doma, zkusim. Párkrát sem jí hodně zalil.
Ono to bouchalo i předtim, ale spíš kolem těch 7,8. Teď to dělá i v těch nižších a pocukává a klepe. Dělá to ikdyž jedu třeba v 6 000 a mam malinko plynu. Jakoby neví jestli má jet nebo ne. S víc plynem de plynule.
S ti mlácením kolem těch 7,8 t už sem najel asi 1800km. Ale ted to dělá i v nižších a s málo plynem. Předtim sem měl málo plynu a jela klidnějc.
A možná i víc vibruje.

Naposledy editováno 13.03.2011 19:38:58

Vylítanej píst?

13.3.2011 v 20:33 | Nahoru | #4
dvoutakt a navíc jednovál ti nepojede nikdy klidně

Vylítanej píst?

13.3.2011 v 20:38 | Nahoru | #5
to je normální stim mlácenim , to mi dělá taky i když mám novej píst , když to neztrácí výkon tak bych to neřešil

Vylítanej píst?

13.3.2011 v 20:57 | Nahoru | #6
Sundejte hlavu a válec. Už to nestartuj ! Je otázka chvilinky, kdy se úlomek jehlového ložiska pístního čepu, dostane mezi píst a válec. Rozhodně nová těsnění nejsou tak drahá, jako válec. Tvrdá jehlička ložiska, nedělá do válce drážky, které vyřeší výbrus. Může to být jen na výměnu ojničního ložiska, ale s největší pravděpodobností i ojnice a pístu. Pokud uvnitř ojničního oka zahlédneš tmavo modro až černo, tak je vymalováno. Furt je lepší dát nový píst a ojnici, než to komplet domr.at....Nejprve to jen tak ťuká, ale velmi rychle se to začne měnit v kovový zvuk sirény. To už bývají VTEŘINY PŘED KATASTROFOU. V ojničním oku by měla být vidět celistvá vrstva zlatavostříbřité. Pokud tam bude něco jiného, nebo jen flíčky, tak nové ložisko jen oddálí problém. PS: Ano, motor se kvůli ojnici musí půlit Pak se preventivně vyplátí vyměnit i ložiska a gufera kliky. HLAVNÍ PŘÍČINOU BÝVÁ NENAMAZÁNÍ. Tam je nutné pohledat počátek závady. Čerpadlo oleje, málo benzínu s olejem, nevhodné otáčky motoru, špatné chlazení.

Vylítanej píst?

13.3.2011 v 21:16 | Nahoru | #7
Já už takhle najel asi 1800 km a dobrý. Ale prej je to klepání normální.

Vylítanej píst?

13.3.2011 v 21:53 | Nahoru | #8
Kdyby to byl volný pístní čep, tak by to nemlátilo v tahu, pokud to mlátí i v tahu, je problém někde jinde, ale v první řadě bych to rozhodil a vyloučil mechanické chyby.

Vylítanej píst?

14.3.2011 v 16:39 | Nahoru | #9
vidiš mě když to vytočim nad přívěru zase vibruje jako prase ale tak je to 2T porad z toho vychazej podivny zvuky ..hod to do servisu a uvidis

Vylítanej píst?

25.4.2011 v 22:36 | Nahoru | #10
je to omezovač

Vylítanej píst?

25.4.2011 v 22:42 | Nahoru | #11
Omezovač jo? Jede to 130. Na 100 je tak za 7,8 s a má to omezovač.
Byla v servise a prej jede jako prase a že je to neklidný prostě to patří k 2T řikal.

Naposledy editováno 25.04.2011 22:44:20

Vylítanej píst?

25.4.2011 v 22:47 | Nahoru | #12
neklidný je širokej pojem a mlácení....

Vylítanej píst?

25.4.2011 v 23:05 | Nahoru | #13
Už to neřešim. Zkušenější tvrdil, že vypadá v pohodě. Možná bude špinavý koleno, koncovka, přívěra. Prostě je to 2T a musí bejt pod plynem a trochu otáčkách.

Vylítanej píst?

26.4.2011 v 15:19 | Nahoru | #14
Čím vetší bude to mlácení tím víc přidávej plyn to je přece úplně normální
Konstruktéři z Japonska to vymysleli dobře jen zapoměli udělat nějakou blbu vzdornou pojistku..

Vylítanej píst?

26.4.2011 v 15:27 | Nahoru | #15
mě to taky dělalo , vyčistil sem přívěru a nějak to zmizelo

Vylítanej píst?

26.4.2011 v 15:49 | Nahoru | #16
Pokud je to jen nějaká kravina tak ok ale jestli ve válci lítá nějakej kousek/úlomek něčeho.. tak je to docela blbý chtělo by to sem nahrát zvuk toho motoru na posouzení

Vylítanej píst?

26.4.2011 v 20:32 | Nahoru | #17
Jak píše Čépa asi to bude od přívěry.

Vylítanej píst?

27.4.2011 v 21:59 | Nahoru | #18
Taky mi to dělalo rány hlavně v nižších otáčkách, najezdil sem asi 2000 a pak najednou z ničeho nic rány z motoru jak prase, kov na kov. Tak sem kouknul na přívěru a všim si že je omlácenej píst. Pravděpodobně byl načatej pístní čep a vyletěla pojistka. Radši na to koukni než se ti s tim taky něco stane.

Vylítanej píst?

30.4.2011 v 19:17 | Nahoru | #19
Jo kouknu. Sundam koleno. Jak píše Čeplin může to dělat špinavá přívěra nebo možná zakarbonovanej vejfukovej systém. Dost to kouří.

Vylítanej píst?

1.5.2011 v 14:53 | Nahoru | #20
Tak to nebyl čep Nechápu jak to mohlo jezdit
[img]
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R Adoš170 4 14.2.2024 v 10:15 Bugs


TOPlist