Téma: GO motoru cena
5.1.2011 v 15:52
Zdravím, tak jsem konečně rozebral XTZ 660 po 2 letém zvonění v motoru, při 61000km.
Zjistil jsem, že je pravděpodobně horní oko ojnice vytahané. Píst vypadá podle měření v normě.
Takže válec má ovalitu, přijde výbrus. Píst nový + 0,5 jedině origoš,výměna ojnice, nové ložiska + gufera v unikol.cz. Výměna rozvodového řetězu D.I.D. Výměna ozubených koleček v převodovce, Zabroušení ventilů + nové gufera ventilů. Těsnění nové hlava, válec.
Pak povím na kolik vše vyjde.
Zjistil jsem, že je pravděpodobně horní oko ojnice vytahané. Píst vypadá podle měření v normě.
Takže válec má ovalitu, přijde výbrus. Píst nový + 0,5 jedině origoš,výměna ojnice, nové ložiska + gufera v unikol.cz. Výměna rozvodového řetězu D.I.D. Výměna ozubených koleček v převodovce, Zabroušení ventilů + nové gufera ventilů. Těsnění nové hlava, válec.
Pak povím na kolik vše vyjde.
Naposledy editováno 18.01.2011 21:58:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
xtz660> Nazdar, samozřejmě že cena byla bez práce. Jinak klinek se ti střihnul, protože jsi nepoužil to správné nářadí na dotažení kliky a dotahoval jsi to přes setrvačník a tim se střihnul klinek. Snad mě to nepotká taky jinak kdy se ti to potkalo? Hned jak jsi nastartoval? Nebo později? A potřebuji radu, jak prosímtě přesně nastavit rorvody?
A jinak motorka jezdí? Nebo už je prodaná? Ja si ji nechávám když už mám tu GO.
A jinak motorka jezdí? Nebo už je prodaná? Ja si ji nechávám když už mám tu GO.
ciman> no nevim jake nařadí kdo použil, bylo to v servisu. Nic méně jezdilo to cca 4000 a pak cestou z práce ko. Taky jsem měl nutkání dát pryč ale nakonec zůstala, ted na ni nemám tolik času jako dřív ale jezdí. První go jsem delal jen proto že mi nešel tachometr (lanko) a pozamoměl jsem dolít olej. měla 62000, kola v prevodovce, vačky jako nové. ted má 81000, s rozvody neporadím nedělal jsem je - jak říkam servis, tenhle rok jsem jen dal na ventily a seřízení karburatorů, když budeš něco potřebovat napiš, mám ji cca 8 let tak už ji trošku znám
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru cena
No takže jsi to měl asi málo dotáhle a seknul se ti klínek. Já jsem to taky nedotáhl na 150Nm ale jen na 120Nm. A kolik si dal ty za GO? já mam motorku 7 let a najeto 61000km. A GO jsem dělal protože mě tam něco zvonilo. Myslel jsem že to bylo vytahané oko ojnice, ale asi to nakonec byl jen zaseklý napínak řetězů rozv. Protože jsem měl vše v normě (vůle). A ted budu jezdit k moři tak doufám, že mě to nezklame. Jinak ventily jsem už pochopil je to brnkačka je na ozubeným kole váčky dulek 2x a ty se nastaví na hranu hlavy a HÚ.Jinak dík za radu a jak budu potřebovat tak se zeptám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
ciman> poprve 16000 bez ojnice , podruhe 12000. akorat me nas... že dvakrat jsem platil za praci po 6000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
ciman> Ahoj doporucuji vyměnit i olejovou pumpu protože máte piting ozubeného kola a špony vám poškodily čerpadlo.Pokud né tak oprava vydrží jen cca 30 tisíc km.Vlastním XTZ 3YF
a mám na něm natočeno cca 265 tisíc km.(4x generálka motoru nekdy i totální)
a mám na něm natočeno cca 265 tisíc km.(4x generálka motoru nekdy i totální)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
tenere> Ahoj tak to teda čumím jak puk, 265 000km . A jak ji máš dlouho? Asi hodně jezdíš co? To jsi musel už hodně peněz vrazit do motorky Já doufám že mě ta GO vydrží snad už napořád, pokud neodejde něco jiného, třeba mazání jak říkaš a vydřu vačku A ty špony se nezachytí ve filtru? No uvidím jak dopadnu. Jsem rád že konečně někdo má nalítané tak hodně na XTZ. I když GO motoru ti vycházi co 53 000km GO Ale chybama se člověk učí. Třeba taky najedu jen těch 30 000km a bude KO. A ještě jak je drahá asi ta olejová pumpa? A dík za radu, beru to na vědomí . Už mám bobky ze dvou věcí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
xtz660> 16000,- ? nějaké levné ne? za material 10 000,- Asi jsi nekupoval ozubené kola. A píst určitě nemáš or. ale Wiseco . A ta oprava kliky tě stála tedy 6000,- ? No jsem rád že jsi to dělám doma sám. A jakto, že není na motorku čas?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
ciman> od 1995 a měla najeto 22000km a GO mě dělal vždy Yamaha Kabourek v Písku.Go jsem dělal preventivně jelikož je motor upraven na cca 65 koní(ps).Co se týká špon tak olej čerpe čerpadlo přes přepouštěcí ventil do olejového filtru a odtud je rozveden do mazání to znamená že filtr je za!!!čerpadlem a né před ním!!!Jinak vačka stojí v Kedu cca 270 EUR
a punpa cca 2700Kč.Nalítat 20000KM za sezonu není tolik a já s ní jezdím i mimo střední evropu.Jinak mě nesedí ceny dílu protože je znám a 25000 i s prací je GO udělaná.Kompletní ojnice stojí cca 4400 kč,komplet.píst cca 4000 kč,ozubené kolo 1800kč x 2,tesnění 2000kč
rozvod 1400,pumpa 2700,loziska 3100,gufera 500,prace 600kč x 5 hodin,Original je ojnice ,pist,pumpa,loziska NTN,ozubene kolo KEDO,rozvod DID,gufera KEDO.Spojkový koš jsem měnil ve 180tisících.Pokud tě něco zajíma ozvi se.
a punpa cca 2700Kč.Nalítat 20000KM za sezonu není tolik a já s ní jezdím i mimo střední evropu.Jinak mě nesedí ceny dílu protože je znám a 25000 i s prací je GO udělaná.Kompletní ojnice stojí cca 4400 kč,komplet.píst cca 4000 kč,ozubené kolo 1800kč x 2,tesnění 2000kč
rozvod 1400,pumpa 2700,loziska 3100,gufera 500,prace 600kč x 5 hodin,Original je ojnice ,pist,pumpa,loziska NTN,ozubene kolo KEDO,rozvod DID,gufera KEDO.Spojkový koš jsem měnil ve 180tisících.Pokud tě něco zajíma ozvi se.
ciman> no pist je wiseco, kola jsem nemenil protože servisak rikal i ukazoval že jsou jak nove, bud už nekdo měnil nebo nevím ale pitting tam fakt nebyl . ojnice mě potom stala cca 8000+prace 6000, 2000 stal starší vyvyžovák a dvě nějake kolečka kolem něj protože měly prasklinku - jedno si pamatuji že bylo s takovyma pružinkama. Čas věnuju ted někomu jinemu , menšímu, lehčímu a přítulnějšímu
1 reakcí na tento příspěvek GO motoru cena
No tak to byla teda pálka za tu ojnici tu převodovku určitě už někdo měnil, já jsem to už konečně složil a zatím to jezdí, už mám prvních 100km a musím seřidit ventily hodně cvakají.
A ten čas to jako věnuješ minibike? dělám si prdel, taky mám 3 měsíce a ještě při kolika km jsi dělal GO? A náhodou nějaké ND na motorku nemáš? Nebo sháním padáky, ale marně tak si je asi budu muset vyrobit sám.
A ten čas to jako věnuješ minibike? dělám si prdel, taky mám 3 měsíce a ještě při kolika km jsi dělal GO? A náhodou nějaké ND na motorku nemáš? Nebo sháním padáky, ale marně tak si je asi budu muset vyrobit sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
tenere> Tak to závidím to ježdění po světě. Jinak ceny jsou bez DPH:
těsnění hlavy OEM 366,33,-Těsnění válce OEM 241,67,-Písní čep OEM 516,67,-Píst Yamaha OEM +0,50mm 2216,-Segerovka píst.čepu OEM 2x6,67,-Výbrus 500,-Gufero ventilů 5x91,67,-Kolo 5 stupně OEM 991,67,-Kolo 5 stupně OEM 1325,-Kolo 3 stupně OEM 933,33,-Práce mechanické 5h x 480,-Rozvodový řetěz DID 126článků x 10,18,-Spona Řetězů DID 30,-Pístní kroužky OEM 516,67,-Ložisko ojniční XT 660 541,67,-Ojnice 3040,-
A to je vše. Ložiska jsem nakonec neměnil na klice, protože ty musí vydržet daleko více než 60 000km. A tento motor netrpí na spodek.Spojku sem neměnil, vyměním až odejde a ty jsi ji měnil ve 180 000km! ale lamely jsi asi měnil dříve né? Jinak jsi mě celkem postrašil s tím čerpadlem, až se toho bojím.Škoda že jsi to nenapsal dřív, ted už motor nebudu půlit.
A ještě k tomu tvému výkonu, jak jsi dosáhl ten výkon a není lepší zainvestovat do jiný výkonější motorky něž do XTZ? to já najezdím tak 5000km na XTZ a 5000km na ZZR ale snad létos to dohoním když konečně pojedu k moři pokud mě motorka nezklane.
Prasklo mě totiž víko hlavy, jak jsem ho dotahoval na rám tak jsem koupij jiné ale to mělo zase menší uložení pro váčku a tudiž se mě to tak trochu vydřelo, jak jsem strartoval. Sotva to točilo startérem jak to bylo natěsno. Tak zatím tam mám to prasklé víko a bud to zavařím a nebo nechám to druhé přebrousit.
Jo a děkuji za ceny dílu.
Ještě dotaz co používáš za pneu? já Mitas 07,09 a už do jiných nejdu
těsnění hlavy OEM 366,33,-Těsnění válce OEM 241,67,-Písní čep OEM 516,67,-Píst Yamaha OEM +0,50mm 2216,-Segerovka píst.čepu OEM 2x6,67,-Výbrus 500,-Gufero ventilů 5x91,67,-Kolo 5 stupně OEM 991,67,-Kolo 5 stupně OEM 1325,-Kolo 3 stupně OEM 933,33,-Práce mechanické 5h x 480,-Rozvodový řetěz DID 126článků x 10,18,-Spona Řetězů DID 30,-Pístní kroužky OEM 516,67,-Ložisko ojniční XT 660 541,67,-Ojnice 3040,-
A to je vše. Ložiska jsem nakonec neměnil na klice, protože ty musí vydržet daleko více než 60 000km. A tento motor netrpí na spodek.Spojku sem neměnil, vyměním až odejde a ty jsi ji měnil ve 180 000km! ale lamely jsi asi měnil dříve né? Jinak jsi mě celkem postrašil s tím čerpadlem, až se toho bojím.Škoda že jsi to nenapsal dřív, ted už motor nebudu půlit.
A ještě k tomu tvému výkonu, jak jsi dosáhl ten výkon a není lepší zainvestovat do jiný výkonější motorky něž do XTZ? to já najezdím tak 5000km na XTZ a 5000km na ZZR ale snad létos to dohoním když konečně pojedu k moři pokud mě motorka nezklane.
Prasklo mě totiž víko hlavy, jak jsem ho dotahoval na rám tak jsem koupij jiné ale to mělo zase menší uložení pro váčku a tudiž se mě to tak trochu vydřelo, jak jsem strartoval. Sotva to točilo startérem jak to bylo natěsno. Tak zatím tam mám to prasklé víko a bud to zavařím a nebo nechám to druhé přebrousit.
Jo a děkuji za ceny dílu.
Ještě dotaz co používáš za pneu? já Mitas 07,09 a už do jiných nejdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
ciman> tak palka 8000 i s vyvazovakem, koly a ruzne ty tesnení, když to spočítáš tak to tak vychází. Nějaké díly mám jako nádrž , plexi ale moc toho není - jinak padaky jsem taky delal sám ale viděl jsem že se prodavaji v polsku na allegru za slusny peníz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
ciman> jo tak pri go mela 62100km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
ciman> Lamely jsem měnil cca po 100000km ale dával jsem pod pružiny podložky.
Výkon byl u XTZ postavem na cca 65 u Bergamo a já tam mám jinou vačku,upravený karburátor,upravené sání a tlumič výfuku.Původně nebyla vyrobena pro evropu takže tam nebyly ekologické ani hlukové omezení dle EHK.Co se týka jiného motocyklu je je veliký
problem to že není nic jiného co pojede na horší benzín a bude to blbuvzdorný.Stříkačky
bohužel nefungují.Co se týka mitasu tak dříve jsem obouval E-07 ale poté co jsem 3x úspěšně reklamoval vylomený vzorek a po čtvrté jsem musel kupovat gumu v Bulharsku tak nechci o zn.Mitas nic slyšet.Používám Dunlop tralmaxy a do terenu Heidenau K-60 a vydrží cca 6000km.
Řetězová sada vydrží cca 12000km (DID520).Olej měním po 6000 km(autoolej 10W-40)vzduch.filtr
po cca 4000km.Pokud budeš chtít tak poslu odkazy na weby pro upravy.
Výkon byl u XTZ postavem na cca 65 u Bergamo a já tam mám jinou vačku,upravený karburátor,upravené sání a tlumič výfuku.Původně nebyla vyrobena pro evropu takže tam nebyly ekologické ani hlukové omezení dle EHK.Co se týka jiného motocyklu je je veliký
problem to že není nic jiného co pojede na horší benzín a bude to blbuvzdorný.Stříkačky
bohužel nefungují.Co se týka mitasu tak dříve jsem obouval E-07 ale poté co jsem 3x úspěšně reklamoval vylomený vzorek a po čtvrté jsem musel kupovat gumu v Bulharsku tak nechci o zn.Mitas nic slyšet.Používám Dunlop tralmaxy a do terenu Heidenau K-60 a vydrží cca 6000km.
Řetězová sada vydrží cca 12000km (DID520).Olej měním po 6000 km(autoolej 10W-40)vzduch.filtr
po cca 4000km.Pokud budeš chtít tak poslu odkazy na weby pro upravy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
tenere> No tak to jsi mě uklidnil s tou spojkou.Ještě si počká na výměnu.Jinak Bergamo to neznám to máš teda vyjímečnou motorku u nás. Překvapuje mě že říkáš že to jede skoro na všechno, je jasné, že stříkačka je choulostivá, ale je spousta motorek s karburátorem.Taky jsem měl nabídku motoru upraveného, ale já raději origoš.Mám strach at nezkrátím životnost. Jinak ty leješ do motorka olej do auta ? a spojka v pohodě? Zase ušetříš za olej, asi to taky zkusím .Řetěz mám Burati a najeto zatím 2000km tak životnost neznám.A vzduchový filtr jsem měnil po 16000km ten jsem jenom vyfukával.Na Mitasce mám najeto už 6000km ale létos ji budu měnit. Já mám dobré zkušenosti s Mitas Já měnim olej co 5000km nebo rok. to neslyším poprvé že Mitas 07 je popraskaná a má vylomený dezén. Zvlášní že já nic nemám a mám přes 6000km najeto a přední 07 je jak nová
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
xtz660> Allegro to neznám to je něko jako Aukro co? A to jsi tam byl registrovaný? Nebo si to objednal bez registrace? Já sháním levý plast a tam ho zrovna mají za 130PL raději bych si tam zajel dík za stranky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
ciman> no go jsem musel udelat protože jsem nedolil olej a chytl se pist, jinak bych ji nedelal, aukro je vlastně české allegro, registrovany tam nejsem, jen jsem tady nekde cetl že tam ty padaky nekdo kupoval, možna bych mohl zprostředkovat nákup, ale nic neslibuju - musel bych se nejdřív poptat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru cena
ciman> Asi jsi natrefil na dobrou gumu.Jinak se podívej na tento odkaz:http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=26717&fid=28&pgr=3
Omlouvám se fa.Bergamo je špatně napsáno správně je to fa.Belgarda.To byla francouska firma která kupovala od yamahy france motorky a upravovala je pro různé použití(armáda,policie atd.)V roce 1992 ji koupila BYRD a dělala pro rally atd( http://www.rallye-t...b_xtz_660-tenere.htm).Ohledně oleje tak motor byl postaven na minerální olej
a v té době moc olejů pro motorku nebylo k dostání.Navíc XT/XTZ byly určeny pro méně vyspělé trhy(1985-1992)a nebylo obvyklé aby v se na těchto trzích používalo ještě něco jiného než olej do auta nebo do nákladáku či nakladače.A aby neklouzala spojka tak se podložila podložkou.Vzduchový filtr měním protože jinak motorka se dusí a jde do sání olej do skříně z odfuku a stojí jenom cca 17 eur(Louis).Pokud jezdíš na východ od hranic tak tam je oktanový benzín 78 ot. v lepším případě 90 ot.Stříkačka nejde na to pořádně naladit a už vůbec směs benzínu a nafty.Tenhle motor to vezme ale GS,XT/R atd to odmítnou.Když jedeme na dovolenou tak jsou u kamarádů s tímhle problémy.Prosím tě napiš odkas na řetěz BURATI.Děkuji
Omlouvám se fa.Bergamo je špatně napsáno správně je to fa.Belgarda.To byla francouska firma která kupovala od yamahy france motorky a upravovala je pro různé použití(armáda,policie atd.)V roce 1992 ji koupila BYRD a dělala pro rally atd( http://www.rallye-t...b_xtz_660-tenere.htm).Ohledně oleje tak motor byl postaven na minerální olej
a v té době moc olejů pro motorku nebylo k dostání.Navíc XT/XTZ byly určeny pro méně vyspělé trhy(1985-1992)a nebylo obvyklé aby v se na těchto trzích používalo ještě něco jiného než olej do auta nebo do nákladáku či nakladače.A aby neklouzala spojka tak se podložila podložkou.Vzduchový filtr měním protože jinak motorka se dusí a jde do sání olej do skříně z odfuku a stojí jenom cca 17 eur(Louis).Pokud jezdíš na východ od hranic tak tam je oktanový benzín 78 ot. v lepším případě 90 ot.Stříkačka nejde na to pořádně naladit a už vůbec směs benzínu a nafty.Tenhle motor to vezme ale GS,XT/R atd to odmítnou.Když jedeme na dovolenou tak jsou u kamarádů s tímhle problémy.Prosím tě napiš odkas na řetěz BURATI.Děkuji
No tak to se teda máš, že vlastníš takovou motorku závidím. Jinak když je motor stavěný na olej z auta tak se nepočítá, že se bude spojka podkládat ne? Tobě jinak prokluzávala? Myslel jsem že XT je skoro stejný motor jak XTZ? Tak to jsem rád, že je to taky žrout všeho druhu.Řetěz jsem koupil na www.motoretezy.cz byl to celkem levný řetěz.Ted jak pojedu k moři tak asi koupím tu Dunlop tralmaxy at mě to nehučí lelou cestu.A letos jedeš někam?
tenere> No tak to se teda máš, že vlastníš takovou motorku závidím. Jinak když je motor stavěný na olej z auta tak se nepočítá, že se bude spojka podkládat ne? Tobě jinak prokluzávala? Myslel jsem že XT je skoro stejný motor jak XTZ? Tak to jsem rád, že je to taky žrout všeho druhu.Řetěz jsem koupil na www.motoretezy.cz byl to celkem levný řetěz.Ted jak pojedu k moři tak asi koupím tu Dunlop tralmaxy at mě to nehučí lelou cestu.A letos jedeš někam?
Ahoj, nedá mi to musím odepsat. Ty padáky přes allegro jsem kupoval já. Koukni do mýho profilu. Cena 2000,- teď o něco víc a nebo radši koukni sem. Kdybys potřeboval hilfe s objednáním tak třeba napiš.
http://www.supertene...c.php?f=11&t=936
Jinak se hluboce klaním člověku co najel přes 200 tisíc na týhle fešandě a ještě Bellgardě a chtěl bych se zeptat jestli máš nějak upravovaný tlumiče a brzdy třeba v rámci origo úprav. Díky
http://www.supertene...c.php?f=11&t=936
Jinak se hluboce klaním člověku co najel přes 200 tisíc na týhle fešandě a ještě Bellgardě a chtěl bych se zeptat jestli máš nějak upravovaný tlumiče a brzdy třeba v rámci origo úprav. Díky
Ahoj,tak jsem si pročítal diskuse a zaujal mě příspěvek ze 13.03.2011 21:16.Někdo tady má Ténéré s 65koňmi.Já bych měl dotaz,jestli by se daly zjistit potřebné úpravy motoru???Majitel motocyklu vystupuje pod přezdívkou "tenere".Motocykl upravovala nějaká francouzská firma Bergamo.Předem dík reakci a snahu.......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Silniční pneu na XTZ 660 tenere Yamaha XTZ 660 Tenere | Wrong | 8 | 1.7.2024 v 22:33 Jindra71 |
MT-03 chcípá [1, 2, 3] Yamaha XTZ 660 Tenere, Yamaha XT 660 R, Yamaha MT-03... | posoldikml | 83 | 27.7.2021 v 23:29 Parkinsonn |
Plastová nádoba nad startérem u Ten... Yamaha XTZ 660 Tenere, Yamaha XT 660 Z Tenere | Dugajs | 2 | 23.6.2021 v 20:48 Dugajs |
svetlá Yamaha XTZ 660 Tenere | fuchsotik | 29 | 25.3.2021 v 18:02 fuchsotik |
Yamaha tenere 660 vaří [1, 2, 3] Yamaha XTZ 660 Tenere | PavelFru | 61 | 9.1.2021 v 16:14 PavelFru |