pak když byla ohřátá naskakovala na tuknutí.
by mě zajímalo čím to je ?
Asi to vydím připravit si 2 litry a dát to do značkovýho servisu na seřízení karbců
Naposledy editováno 30.03.2015 23:25:54
Ale jak tady říkají kolegové a dokonce i manuál: Nové svíčky(dal jsem jí v zimě Iridiové NGK-áčka a je to taky znát), vůle ventilů,vzduch. filtr, pak synchronizace a není co řešit.
Mě moje holka chytne i v - 10stupních.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatně chytá
minopa píše: nepivodu> Hele,já bych to teď ,když jsou ještě teploty v noci pod nulou a vylezou nahoru až tak okolo deváté moc neřešil... Myslím si, že ty nemáš v kůlničce topení a tak moto přes noc vychladne a než se ohřeje na sluníčku chvíli to trvá, jestli se vůbec ohřeje. Myslím si, že až bude krapet slušněji, půjde jako pila.... Když jsem jí poslouchal, nešla špatně a jak už se tady citovalo,pokud necuká,když jí projedeš,bude to nejspíš jen tím počasím....
Nejsem žádný odborník na motorky a po letech začínám od píky. Ale mám cca 3 týdny doma XV1100 r.v. 1994 a nemám problémy, ač parkuje venku jen pod motoplachtou. Cvrnknu s plným sytičem, po chvíli lehce stáhnu asi na 1/2, točky kolem 1100 a nechám ohřívat. Nakop jsem ji i před jízdou z práce, kde parkuje ve větraný garáži, kdy byly -2 stupně. Od 15.3. jezdím téměř každý den a zatím vše OK. Chytá na první cvrnknutí. Jak studená, tak ohřátá.