Téma: Subaru Impreza WRX
 
23.1.2011 v 21:28
Hoj ve spolek. Když jsou tu ty výběry plechovek, tak co takhle Impreza WRX.. tak 2001? Tak kolem 200 tisíců? Co na ní říkáte?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 08:16 | Nahoru | #61

assassin píše: jj idealni pouziti imprezy, nalozit 4 pasazery a jezdit po meste


Jo Poláci jsou borci.
Ty videa od karfa jsou pěkné. Pohodová jízda pro zábavu, která nikoho neomezuje ai neobtěžuje.
Ta Impreza má fakt super zvuk. Kdysi jsem byl na brigádě ve Skotsku a při stopu jsme stopli borce s WRXkem. Byl jsem ztoho zlého bručení udělanej.

Ještě ohledně těch pístů. S tím zvyšovaním plnícím tlakem to asi bude. Obvykle to postihlo borce co měli auta upravené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 08:53 | Nahoru | #62

kuchy píše: Jo Poláci jsou borci.
Ty videa od karfa jsou pěkné. Pohodová jízda pro zábavu, která nikoho neomezuje ai neobtěžuje.
Ta Impreza má fakt super zvuk. Kdysi jsem byl na brigádě ve Skotsku a při stopu jsme stopli borce s WRXkem. Byl jsem ztoho zlého bručení udělanej.

Ještě ohledně těch pístů. S tím zvyšovaním plnícím tlakem to asi bude. Obvykle to postihlo borce co měli auta upravené.



jj to je o tom "know how" co pise lobo, vykon tam dostanou ze zvednou plnici tlak..tzn oblbnou nakou regulaci na turbu apod, pak je ale potreba tam dostat odpovidajici mnozstvi paliva.. tzn nakou piggyback jednotku jako je u motorek powercommander.. (taky se asi dela jen ze se zvedne tlak paliva v railu-stelovatelnej regulator tlaku - coz nebude to ono) a vsechny tyhle "udelatory" se musi nastavit OK, je dost mozny ze to lidi dokazou prepisknout s tlakem, nebo daj malo benzinu = chudy a muzou pisty odtavit... moznosti je spousta...

(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 08:54 | Nahoru | #63

maras píše: Celicu GTfour... Jo až budu velkej Snad do té doby ještě nějaká bude



...to asi budou, ale ta cena? uz ted jsou za nesmysl...

2 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 08:58 | Nahoru | #64
Tak Celica GT4...
219 kaček taky zajimavý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 09:17 | Nahoru | #65
karf> Dost, už žádné Evo ani Preza.
Slíbil jsem manželce že za 3 roky koupím normální novější auto v kombíku. Takového Renaulta Mégane grandtour.
Jinak když jsme u těch aut. Měl jsem tuhle krásku. CRX
Měl jsem ji 5 let. Ale byla v podstatně lepším stavu, chudák holka jak skončila. Bylo to super auto za levné peníze. škoda že to nebyl VTEC, ale na ten bych neměl.

(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 09:20 | Nahoru | #66

karf píše: Tak Celica GT4...
219 kaček taky zajimavý



na to jsem koukal nedavno.. ale tahaj to podle me z japonska, volant na spatny strane, kdovi jak s papirama apod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 09:20 | Nahoru | #67

kuchy píše: karf> Dost, už žádné Evo ani Preza.
Slíbil jsem manželce že za 3 roky koupím normální novější auto v kombíku. Takového Renaulta Mégane grandtour.
Jinak když jsme u těch aut. Měl jsem tuhle krásku. CRX
Měl jsem ji 5 let. Ale byla v podstatně lepším stavu, chudák holka jak skončila. Bylo to super auto za levné peníze. škoda že to nebyl VTEC, ale na ten bych neměl.



nissan stagea ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 09:21 | Nahoru | #68
assassin> No a kup si potom takové auto. Dáš za něho 250 tis. Za půl roku ti klekne motor, diferák a jdu si hodit mašlu.
Nebo fakt hledat origo stav.
Ale za to svezení to asi bude stát.

(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 09:24 | Nahoru | #69

assassin píše: nissan stagea ?



TO co mi vypadlo z googlu je hnus, málem jsem spadnul ze židle.

Naposledy editováno 25.01.2011 09:24:22

(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 09:24 | Nahoru | #70

kuchy píše: assassin> No a kup si potom takové auto. Dáš za něho 250 tis. Za půl roku ti klekne motor, diferák a jdu si hodit mašlu.
Nebo fakt hledat origo stav.
Ale za to svezení to asi bude stát.



jo tohle jsou kary pro lidi kteri tim zijou, klekne motor, koupim za 50jinej.. apod...

1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 11:32 | Nahoru | #71
srdíčko zaplesá od času 1.46 pohled pod sukýnku

1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 11:36 | Nahoru | #72
karf: stejne je na nich nejlepsi ten zvuk, to je asi jedno z mala aut ktery fakt poznam i se zavrenejma ocima .. u nas ma jeden kluk lehce upraveny stary GT a to je fakt parada

ten sedan uz docela i ujde:) ale zadni svetla se mi moc nelibi a ty 4 vyfuky mi prijdou taky lehce v tuzing stylu.... ale no nevadila by mi

Naposledy editováno 25.01.2011 11:40:02

(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 11:42 | Nahoru | #73
Joj, dobry tema. Taky o ni premyslim. Na Nasiocu nebo Iwsti jsem porad. Chtel bych GT v kupatku, ale to je asi nesplnitelnej sen. Laka mne sportak s 4x4.
TL

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 13:03 | Nahoru | #74


(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 13:05 | Nahoru | #75

assassin píše: karf: stejne je na nich nejlepsi ten zvuk, to je asi jedno z mala aut ktery fakt poznam i se zavrenejma ocima .. u nas ma jeden kluk lehce upraveny stary GT a to je fakt parada

ten sedan uz docela i ujde:) ale zadni svetla se mi moc nelibi a ty 4 vyfuky mi prijdou taky lehce v tuzing stylu.... ale no nevadila by mi



přesně, světla jak z hyundaie Ale stát v garáži tak mi to nevadí

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 19:55 | Nahoru | #76


hoši já už sem pár let beznadějně zamilovanej!!!!

auto mejch snů!!

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 19:58 | Nahoru | #77

3 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 19:58 | Nahoru | #78
Taak jsem dneska rozebíral auťáky s mechanikem co už subaru taky dával do kupytak prý motory těchto aut jsou katastrofální jejich výdrž 100 tisíc a potom generálka jak hrom. co se týče jejich ostatních zpracování podvozek super atd. Ale motor prej vykopávka a prý myšák je na úplně jiný úrovni tak co si o tom myslíte

Naposledy editováno 25.01.2011 19:59:59

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 19:59 | Nahoru | #79

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 20:04 | Nahoru | #80

(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 20:06 | Nahoru | #81

tigerbou píše: Taak jsem dneska rozebíral auťáky s mechanikem co už subaru taky dával do kupytak prý motory těchto aut jsou katastrofální jejich výdrž 100 tisíc a potom generálka jak hrom. co se týče jejich ostatních zpracování podvozek super atd. Ale motor prej vykopávka a prý myšák je na úplně jiný úrovni tak co si o tom myslíte



chodil sem celkem dlouho na subaru forum , psal si s lidma co rezu maj ale tohle sem nikdy neslyšel...

Naposledy editováno 25.01.2011 20:06:46

(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 20:40 | Nahoru | #82

tigerbou píše: Taak jsem dneska rozebíral auťáky s mechanikem co už subaru taky dával do kupytak prý motory těchto aut jsou katastrofální jejich výdrž 100 tisíc a potom generálka jak hrom. co se týče jejich ostatních zpracování podvozek super atd. Ale motor prej vykopávka a prý myšák je na úplně jiný úrovni tak co si o tom myslíte



myslim ze tvuj technik by se mel dal venovat opravam vozu skoda 120L, favorit, felicie a do ostatnich aut se nepoustet

(reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 20:42 | Nahoru | #83
tigerbou> Je fakt, že co jsem mluvil s majitelem prezy, tak všicni do ní nacpali hafo peněz. Většinou to šlo do motoru. A tuning to nebyl.

Myšáku EVO je podstatně míň na prodej, proč?
Ale subo ma fakt parádní zvuk, člověk ji hned pozná.

1 reakcí na tento příspěvek Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 20:52 | Nahoru | #84
No já bych se ani nedivyl že při 220kw na 2l ten motor moc nevydrží a že jse do motoru musí dávat spoustu peněz aby vydržel

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 20:52 | Nahoru | #85
Jak velký rozdíl je ve wrx vs sti ,jen tak na blbnutí.Výkon je mi jasnej,ale pocit pro amatéra za volantem ?

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 21:04 | Nahoru | #86
jestli ono to nasypani penez neni tim ze tomu kazdej dava a pak cast lidi si nelame hlavu s dochlazovani a lepsim zachazenim, pak to prodaj a koupi to nekdo kdo se do toho "vysype"..

ja osobni mam evo radsi(nerikam to kvuli tomu ze sem byl majitel), sice je vic spartansky ale me prijde technicky vyspelejsi.. zvlast 9tka s mivecem, vetsim turbem a lepsim flowbench hlavy.
9tkovy turbo staci az do 450hp(proto se delaj swapy do 8cek).
Jedinej problem je s ACD/AYC ktery se prehriva(a bez upozorneni umre) uz kolem 380-400hp ale tomu se da prevenci a nepretezovanim (paleni gum, launch control z 6,5t) vyrazne prodlouzit zivotnost. Na druhou stranu, z anglie system vyjde kolem 30-50t czk nebo pouzit diff z verze RS, popripade treba cusco 1,5-2way diff
dalsi problemy jsou pak u 500hp, ale nic "drahyho"

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 21:07 | Nahoru | #87
do STI cpeš min benál 98 oktanů, do WRXka můžeš i 95, aspoň myslím.
Rozdílu je asi hafo, jo tenkrát když jsem byl mladý, kupoval jsem časopis Speed. Tam to bylo. Ale přelouskej si nějaký článek, na netu toho bude hafo.
Pro řidiče to asi bude přesnější řízení, lepší brzdy, výkon, menší náklon v zatáčkách, tvrdé svezení . Nevím, sám jsem takové auto neřídil a ani nechci, to bych se hned zamiloval.

Mě stačí tohle. Ta bílá japonka. No, možná obě.


Naposledy editováno 25.01.2011 21:08:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 21:08 | Nahoru | #88

tigerbou píše: No já bych se ani nedivyl že při 220kw na 2l ten motor moc nevydrží a že jse do motoru musí dávat spoustu peněz aby vydržel



tyhle dohady a teorie jsou o nicem
jak tedy vysvetlis moji 1,6tku ktera ma 265kw, turbo fouka 2,8baru a najezdila cca 5000 ostrejch kilometru ve spektru 5000-9000 otacek (a dalsich 15000 na silnici) bez jedinyho problemu?
najezdila by klidne vic, ale rozebral sem to z duvodu prestavby

Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 21:42 | Nahoru | #89
vím o subaru co má najeto 180000 a stále jezdí bez problemu jen když se dráždí tak žere i 25 l benaluna 100km

Naposledy editováno 25.01.2011 21:43:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Subaru Impreza WRX

25.1.2011 v 21:52 | Nahoru | #90
Lobo> mě by jen zajímalo kolik opravdu by ten motor u verze STI měl vydržet bez generálky motoru kdybych byl první majitel bez úprav a jezdil bych s ním jako s normálním autem kdybych to někdy občas přišlápnul.
nepočítám do toho rozvody to je běžná údržba ukaždého auta
ps. asi to je hodně stupidní dotaz

Naposledy editováno 25.01.2011 21:56:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist