"Je lepší ztratit v životě minutu, než v minutě život ..."
PS : sorry, ale nevšiml jsem si toho tématu kde se to řešilo Zde
Uzavřeno 17.08.2011 v 11:30 uživatelem Dava_S
Naposledy editováno 24.01.2011 22:39:57
4 reakcí na tento příspěvek Výcvik v autoškole
1 reakcí na tento příspěvek Výcvik v autoškole
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výcvik v autoškole
1 reakcí na tento příspěvek Výcvik v autoškole
Když jsem dělal v 18 Ao, tak jsem prvně jezdil asi hodinu na cvičišti osmičky a podobný věci a pak už do provozu. Jelikož už jsem měl něco najeto bez papírů, přišlo mi to v autoškole dostačující. Pro člověka, co na motorce nikdy neseděl, by ale přeci jen měl být kladen větší důraz na jízdy na cvičišti. Hodina mi přijde málo.
V 21 na neomezený už jsem jen objel na parkovišti jednu osmičku, svezl jsem hodnu instruktora a komisaře jsem vyvezl 5 km za město a zpátky Tady už se ale předpokládá, že člověk má něco najeto, takže mi ta jedna jízda přijde dostatečná.
sherm14 píše: zaklad je nebyt kokot pak jde hned vsechno snáz
presne tak, nesmis bejt kokot, to muzes mit ucitele jakyho chces..konkretne ja udelal autoskolu na neomezenou za presne 7 dni i se zkouskou a za svuj zivot sem do ty doby najel na pionyru asi tak 20km ale jelikoz nejsem kokot, tak ti tu ted muzu napsat, ze uz mam za sebou pres 4000km na 650 a bez jedinyho padu, tuky tuk
1 reakcí na tento příspěvek Výcvik v autoškole
Dava_S píše: Sejky1> já jsem jezdil pořád jen po městě...
No ja město moc nejezdil,ale z mesta nemam az zas takovy obavy,ja se spis bojim toho ze nekde vylitnu ze zatacky...jako uz se mne jednou stalo
takovy to kam koukat v zatacce,jak si najizdet,jsem se dozvedel az z internetu ,kdyz jsme si kupoval motorku,ted jezdim uplne jinak nez v autoskole otazkou je jestli to je dobre nebo spatne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výcvik v autoškole
sherm14 píše: zaklad je nebyt kokot pak jde hned vsechno snáz
já kokot jsem a pořád to nějak jde cype!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výcvik v autoškole
naprcccs píše: já kokot jsem a pořád to nějak jde cype!
ale hovno teda kokot ses,to jo ale jen si prohlidni ty svoje fotky,jak se vsude jenom valis po zemi a motorka vedle tebe
han píše: Člověk nemá v dnešní době v přírodě přirozeného nepřítele. A díky sociálnímu systému má i slabý kus reálnou šanci na přežití a plození dalších slabých kusů. Berme proto jako plus, že slabému kusu je přirozeným nepřítelem on sám. Třeba v podobě demence, že sedne na silnou moto když umí houno a rozstřelí se v první zatáčce. Výsledek je, že příroda přeci jen vyhrála Konec dobrý, všechno dobré.
zajímavá teorie
1 reakcí na tento příspěvek Výcvik v autoškole
Pak je dobré si zaplatit nějakej ten kurz, stojí to do tisícovky a vyplatí se to.
Naše autoškoly se snažej jen vydělat peníze nic víc.
Ale je pár takových který se snaží člověka něco naučit
A hlavně si uvědom, volba autoškoly je TVOJE volba. Proč sis nevybral nějakou kde tě něco naučí? Protože to je drahý co? No to je, ale pak si nestěžuj, že je to nedostatečný. Že jezdíš na plečce 20 let starý a tak podobně. Je tu nějakej zákon, kterej každá autoškola musí splnit pro výcvik, přes to nejede vlak, ale jak vidíš, je hodně možností jak k tomu přistoupit. Až tu budeme mít zákony tvrdý pro autoškolu jako "ve vyspělé západní evropě" bude to o něco lepší neboj. Jen autoškola bude na motorku stát cca 30 000,-. To pak lidi jako ty budou nadávat, že to je předražený a bude se zase nadávat na autoškoly. Ale život je otázkou volby. Zvolil sis špatně, nadávat můžeš akorát na sebe.
Nechci se zastávat autoškol. Dobře vím, že ve většině z nich stojí výcvik na motorku za howno, ale když tam budete lézt, protože to je levný, tak se to nikdy nezlepší. Až když lidi začnou preferovat kvalitu před cenou, tak ty špatný s tim začnou něco dělat. Ale žádnej zákon ať je sebetvrdší je k tomu nemůže přinutit. Pouze nezájem lidí o jejich motorky a jejich nekvalitní výcvik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výcvik v autoškole
Vendous píše: Ale je pár takových který se snaží člověka něco naučit
Sem psal že není autoškola jako autoškola. Já byl v dobrý autoškole ale instruktor stál za hovno (taky ho vyhodili), pak to bylo ok. Ale jak píšeš, v dnešní době je všechno o penězích.
Naposledy editováno 25.01.2011 09:56:55
Já to teda moc nechápu, ale je běžná praxe, že mi někdo řekne, že jde dělat autoškolu na motorku ke konkurenci, protože je o pětikilo levnější. No jo, ale místo dva roky starýho fazera bude jezdit na 20 let starý plečce a s člověkem, kterej na to sedá s odporem, jen kvůli penězům a jen co na to dosedne je vzteklej. Co na to máš říct. Prostě je to v těch lidech nějak zakořeněný Jenže pak jdem a stěžujem si na vlastní blbost. Bohužel stěžování je slyšet daleko víc než pochvala. To že tři z pěti autoškol stojí za houby mě nezajímá tolik, jako do který autoškoly jít, protože sou dobrý. Mělo by to fungovat naopak.
1 reakcí na tento příspěvek Výcvik v autoškole
"nejhorší je když si mladej kluk v 21 udělá papíry na neomezenou mašinu...a bez zkušeností na ni usedá....přijde první zatáčka a on v plné rychlosti letí...letí...a klouzá se s mašinou po asfaltu..."
a za tohle jako mohou učitelé autoškoly????
Ne. Nemohou.
Může si za to sám.
Za normální považuji to, že člověk jezdí více než rok na 50ccm, pak např. na 125-150ccm , pak na 250 nebo max. 500ccm, všechno minimálně po roce, raději ale víc.
A až pak poprvé sedne na sportovní šestku a na té vydrží minimálně 2 roky.
A až pak litr.
To beru jako průměr, každý je jiný, těm schopnějším a těm co toho přes rok hodně najezdí stačí kratší čas a ti méně schopní potřebují třeba 3x více času a nebo taky ať na tu šestku raději nikdy nesednou.
Jinak čím víc blbců se v mladém věku zabije, tím více budou zákonodarci řvát, že je třeba zpřísnit zákony. Např. motorky nad 100 koní až po 5 letech ježdění na velké motorce, a pod.
Je to trh jako kazdej jinej - kde je poptavka je i nabidka. Dokud budou lidi chodit do autoskol, kde na vycvik serou, tyhle firme nezaniknou ani nezmenej pristup. Zrovna v dobe, kdy na internetu najdete na kazdeho pomalu co mel vcera k veceri je to skutecne jen o vyberu a dat si par minut prace ziskat recenze.
Zas na druhou stranu necekal jsem od autoskoly zazraky - maji pomerne kratkou dobu na to, naucit syroveho ridice zvladat stroj, sledovat provoz. Pridat k tomu i krizove brzdeni atp. by bylo sice fajn, ale stejne kazdy chce mit rychle ridicak v kapse a nezdrzovat se "blbostma". Taky jsem na to pospichal, ale nenadavam, jsem spokojenej s tim, ze to slo podle meho gusta :) Kdyz budu chtit, zaplatim si nadstandard bokem treba. Jake si to udelas, takove to mas :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výcvik v autoškole
"Za normální považuji to, že člověk jezdí více než rok na 50ccm, pak např. na 125-150ccm , pak na 250 nebo max. 500ccm, všechno minimálně po roce, raději ale víc.
A až pak poprvé sedne na sportovní šestku a na té vydrží minimálně 2 roky.
A až pak litr."
Přesně nějak tak to dělám teď já..
Jinak s tou autoškolou je to tak, že v půodstatě lze cokoliv, ale kdo to zaplatí?
Cena za autoškolu na motocykl bez omezení je teď kolik?
Někde jsem našel, že 8 tisíc.
Za to je nějaký počet hodin teorie a jízd.
Sice si může každý dobrovolně hodiny dokopit, ale 99% to dobrovolně neudělá.
No a ten počet hodin stanovil někdo.
Možná dle zkušenosti z minulých dob.
Až se něco stane, např. až se na motorkách rozseká hodně mladých, tak nějakého poslance napadne s tím něco dělat a třeba přijde s tím, aby se praktické jízdy v autoškolách zdojnásobily nebo ztrojnásobily. Samozřejmě se to promítne i do ceny a místo 8 tisíc se bude za řidičák platit třeba 16 nebo 24 tisíc...
Tak takto jsi to myslel, aby ty autoškoly byly dostatečné?
Bez zkušenosti na mašinu usedáme jednou všichni, koneckonců je získáváme pořád. Autoškola dá určitě dobré základy aby sis nerozmlátil hubu ihned a nebyl nebezpečný jak sobě, tak svému okolí, na což ostatně dostaneš papír. Jak s ním naložíš už je jen na tobě, pokud otočíš plným a rozvěsíš se v první zatáčce, tak jsi nepochopil nic. Podle mě je hlavní dát dobré základy, aby sis nezažil hned špatné návyky, ale pak pomůže už jen jezdit, jezdit, jezdit.
Nicméně nějaký prostor ke zlepšování tu je: minimálně by si už všichni instruktoři měli uvědomit, že motocykl má dvě brzdy a proč asi a k čemu která slouží, měla by být určitě povinnost předvést zvednutí motocyklu tak jako se to dělá v každé civilizované zemi a povinně absolvovat na konci před zkouškama aspoň základní kurz dovednosti - řídit pohledem, uhýbání, kritické brždění, kontra, plus takový ten psychologický trénink, Pak by snad ubylo případů, kdy se nadšený pilot vrhne do zatáčky, kterou se ale bojí sklopit, následně provedé jediný nacvičený manévr sešlápnutí zadní brzdy. A po zásluze s ním najebá fyzika, ale tak jinak než by chtěl a bude se divit proč...
Naposledy editováno 25.01.2011 22:36:01
Dava_S píše: Roman2bk> já to nedávám za vinu učitelům autoškoly....
"Za normální považuji to, že člověk jezdí více než rok na 50ccm, pak např. na 125-150ccm , pak na 250 nebo max. 500ccm, všechno minimálně po roce, raději ale víc.
A až pak poprvé sedne na sportovní šestku a na té vydrží minimálně 2 roky.
A až pak litr."
Přesně nějak tak to dělám teď já..
Proletářský kecy. Dobře se uč a buď ministrem. To pak bude prdel.