Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: oxygen> jasny, ozvu se. Jak ten KIMS? Uz davno jsem od tebe cetl review, ale co s delsim casovym odstupem?
čéče sic mám tu ZX10 zpřevodovanou dost do síly, ale i tak po dvou létech s KIMSem zatím ani jedna akcelerační krizofka v náklonu zadek ti teda někdy trochu uletí (pocitově tak 10-15 cm max. a jenom v místě, kde je zrovna menší adheze), ale hned se chytne...
samozřejmě, že to nemá žádný náklonový čidla ani snímače otáček kol a jen to porovnává aktuální nárůst otáček oproti tomu, co má uloženo v paměti jako hraniční (v závislosti na zařaz. kvaltu, otáčkách a poloze plynu, ale tohle určitě víš) - takže v čím větším jsi náklonu, tím větší prokluz to povoluje a na koleni nemůžeš dávat plnej (jako s S1000RR) ani náhodou, nenene ale zas ti to dovoluje hrát si plynem s prokluzem bez bázně a hany, což je supr ... no a ten Bazzaz má bejt nastavitelnej ve vícero stupních, ne?
taková nejjednodušší zkouška fce toho je, když si vyhlídneš někde na silnici bordel, dáš si jedničku a 20m před tím dáš plnej a pozoruješ - to je krásně cejtit jak motor tahá, přesně na tom bordelu síla poleví a hned pak se vrátí... takže samože to není žádná plnohodnotná kontrola trakce, ale to neva: pro mě je důležitý, že schopná ochrana před hajsajdrem to je
tož tak
Naposledy editováno 23.01.2011 14:14:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dalsi vec kterou ovlivnujes citlivost je volitelny trim citlivosti na kazdy kvalt.
A nakonec otocny prepinac na riditku, ktery vyslednou citlivost muze jeste o zvysit az o +5 nebo snizit o -5, ma tedy 11 poloh.
Celkova citlivost v dany moment je pak (zjednodusene) citlivost v mape+trim na kvalt+prepinac na riditku (maximalne pak hodnota 10).
No a navic mas na riditku prepinac na dve mapy s ruznou konfiguraci a treba i uplne vypnutou TC. No myslim ze to je konfigurovatelne velmi slusne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
PS: co to dneska stojí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen píše: Dawe02> no to zírám, to je nastavitelný VELICE slušně snad až příliš, osobně bych se toho nastavování asi ani zúčastnit nechtěl: tak tohle byla příliš malá citlivost, viděli jste všichni toho hasana? odvezte nešťastníka, další testovač se připraví!
PS: co to dneska stojí?
cca 20000,- Mrkni sem
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Změna směsi gumy, teplota dráhy kvalita asfaltu !! Most vers. Slovakia(např) Mokro to bude alchimie !!! Ve vysledku straty cca i pár sec
není lepší 6ka
Naposledy editováno 23.01.2011 15:04:17
gorkin píše: On ten bazzas bude prevít na nastravení
Změna směsi gumy, teplota dráhy kvalita asfaltu !! Most vers. Slovakia(např) Mokro to bude alchimie !!! Ve vysledku straty cca i pár sec
není lepší 6ka
No, i s 6kou můžeš blbě otočit plynem a už to lítá
Ale máš pravdu, nejspíš jeden z důvodů proč nechci litra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen> QS je u kazdeho modelu a je suprovy, nastavitelne casy pro kazdy kalup a opravdu precizne vypina civky. Behem 45us je rozepnuto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
btw> Bazzaz dost meni nastup plynu z uplne zavreno, coz je vec, kterou treba ja kvituju. Nemam rad to jeji typicke cuknuti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
a tu ostrou a hrubou reakci na plyn u K6ky, tu jsem právě miloval a ta mi chybí to ta moje Nindža 08 je bohužel taková jemná a hodná jenomže je zase o level dál než K6, co se týče chování podvozku, přední vidlice a brzd (v sérii) - taková celkově konejšivá bezpečná jízda je to na ní...
Ale par lidi me odrazuje, protoze je pry problem s nastvanim podvozku.
Mel jsem kdysi Kawu,nemam problem se k ni vratit, ale pravda je ze na okuhu jich moc nepotkavam a pak se jeste potykat s nastavenim..
Nerikam, ze jsme hustokrutostrelec,ale zajima me tvuj nazor na nastaveni v zavislosti treba na pouzite pneu,brzd a taky treba antihopu?
Diky mc za reakci
oxygen píše: Dawe02> já vim, je jich všude nechutně no tak třeba novou ZX10 anebo 1198R by mohla bejt zajímavá ale RSV4 (dnes s Aprc) záměrně neuvádim, bo se mi loni na ní jezdilo divně...
a tu ostrou a hrubou reakci na plyn u K6ky, tu jsem právě miloval a ta mi chybí to ta moje Nindža 08 je bohužel taková jemná a hodná jenomže je zase o level dál než K6, co se týče chování podvozku, přední vidlice a brzd (v sérii) - taková celkově konejšivá bezpečná jízda je to na ní...
Poly>krom toho že si ho musíš koupit tak skoro nic mám tenhle a spokojenost
Naposledy editováno 24.01.2011 10:17:45
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
oxygen píše: Dawe02> no jasněže jde o zdraví
toho tvýho hasana já přímo neviděl, i když jsem tam byl... ale k Lekoušovi po jeho hasanu jsem přijížděl se sanitkou no a mě tam loni poslala na JIPku zas absence tlumiče řízení na dvouválu SM KTM - rozkmitaly se mi řidítka na dorazy, hned jak jsem nevímjak vodchytil velikej smyk zadku
čéče mě by se docela líbilo, kdyby ten Bazzík šel dát do tý poslední R1 bingobango ona sice moc nejede, ale v režimu "A" má neskutečně okamžitou a přesnou reakci zadního kola na plyn, to je úplně ideální na driftování - tzn. horší časy, ale víc zábavy
... tak ať ti Bazzaz funguje, dej vědět jak
Mně se taky na KTM za zatáčkou pod depama rozkmitaly řidítka a hulilo se od zadní gumy.. Nevzpomínáš si, jestli ti to jakoby "chcíplo" v tu chvíli?
Já totiž chci jít trochu jinou cestou a chci kvůli tomuhle nešvaru dát antihoppingovou spojku STM. Doufám, že by zablokování kola odfiltrovala a třeba se mi to nestalo ...
O TC zatím nepřemýšlím, budu jezdit opatrně A mezi náma, stejně ty nejhezčí závodnický léta v GP a SBK byly v době, kdy žádná TC neexistovala a ty řízci na těch motorkách prostě makali jak bejci
Perňa_81 píše: Mně se taky na KTM za zatáčkou pod depama rozkmitaly řidítka a hulilo se od zadní gumy.. Nevzpomínáš si, jestli ti to jakoby "chcíplo" v tu chvíli?
čéče já to měl jinak: zadek mi hajsajdrovsky ulít přes půl metru a i když jsem stihnul trochu ubrat a srovnat to, tak najednou levej doraz, pravej levej a BUM! tahle moje sportovněcestovní SM má dlouhý zdvihy, velikej rejd (se otočím na 4 metrech) a naopak nemá tlumič řízení - takže to prudký roztažení a stlačení zadního tlumení se nakmitalo do rámu, a neměl jsem šanci
nad tim Bazzíkem, co si dává Dawe, by ses ale zamyslet mohl to opravdu není TC, se kterou tam každý pako může srát furt plnej (jako loni polovina těch poláků v tom jejich bmw cupu s DAčkem) - ale fakt spíš jen ten anděl strážný před náhlym prudkym roztočenim zadku, což právě je příčina těch kurevsky rychlejch hajsajdrů...
Perňa_81 píše: Mně se taky na KTM za zatáčkou pod depama rozkmitaly řidítka a hulilo se od zadní gumy.. Nevzpomínáš si, jestli ti to jakoby "chcíplo" v tu chvíli?
Já totiž chci jít trochu jinou cestou a chci kvůli tomuhle nešvaru dát antihoppingovou spojku STM. Doufám, že by zablokování kola odfiltrovala a třeba se mi to nestalo ...
O TC zatím nepřemýšlím, budu jezdit opatrně A mezi náma, stejně ty nejhezčí závodnický léta v GP a SBK byly v době, kdy žádná TC neexistovala a ty řízci na těch motorkách prostě makali jak bejci
Jako by to bylo včera
Naposledy editováno 24.01.2011 17:00:52
poli46 píše: nevíte někdo co to obnáší si dát ukazatel zařazenýho kvaltu na R1 99 ??
v podstate tam das libovolnej ten univarsalni co pocita kvalt z rychlosti a otacek.. je jich celkem velkej vyber a montaz znamena najit par dratu v elektroinstalaci podle navodu a pripojit na ne draty toho ukazatele...
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
myslim ve tridach kde to driv dovoleny nebylo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: hele a kdyz jsou uz plnohodnotny TC v serii na x strojich uz dovoluji pravidla montaz naky aftermarket TC na ostatni stroje? myslim jako TC se senzorama na kolech.. treba od motecu?
myslim ve tridach kde to driv dovoleny nebylo...
No ty od motecu se ale budou pyšnit jinou cenovkou nežli Bazzazz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: assassin> myslim ze treba v AMA mohla byt (2 roky zpet) elektronika volitelna, ale vyuzivajici stock sensoriku.
jj to tu premek psal, proto tam bylo bazzaz tak oblibene.. ale ted kdyz uz jezdi stroje s doopravdickou trakci v serii uz by to mohlo bejt jinak...
ikdyz oni to tam pro letosni nejpozdeji pristi model namastej do serie vsichni...
assassin píše: hele a kdyz jsou uz plnohodnotny TC v serii na x strojich uz dovoluji pravidla montaz naky aftermarket TC na ostatni stroje? myslim jako TC se senzorama na kolech.. treba od motecu?
myslim ve tridach kde to driv dovoleny nebylo...
Tak do bajku,nebo ssportu si muzes dat co chces,ale do stocku,jen to s cim byl homologovanej pro silnicni provoz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: jj to tu premek psal, proto tam bylo bazzaz tak oblibene.. ale ted kdyz uz jezdi stroje s doopravdickou trakci v serii uz by to mohlo bejt jinak...
ikdyz oni to tam pro letosni nejpozdeji pristi model namastej do serie vsichni...
Bazzaz vždycky hlavně úzce spolupracoval s Yosh usa protože to byla nejúspěšnejší garda v AMA a pár lidí z bazzazu dělalo přímo v yosh a hlavně to mají k sobě přes ulici
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |