Téma: Kopčany
15.1.2011 v 20:02
Aj tento rok sa v Kopčanoch koná ďalší ročník Kopčianskeho rýchlostného motookruhu (3. a 4. 8.).

Podrobnejšie informácie sa postupne objavujú na stránke www.kopcany.com.



Naposledy editováno 19.07.2013 20:18:41

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

23.1.2011 v 01:29 | Nahoru | #61
a o co jsou sestky vzacnejsi na pripravu nez jine tridy ? ze bych neco nevedel ?

a tobe risso diky za to ze to sem davas - jen do nas - tohohle je vzdycky malo

Naposledy editováno 23.01.2011 01:34:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kopčany

23.1.2011 v 10:34 | Nahoru | #62

bart.john píše: a o co jsou sestky vzacnejsi na pripravu nez jine tridy ? ze bych neco nevedel ?

a tobe risso diky za to ze to sem davas - jen do nas - tohohle je vzdycky malo


Tu otázku myslíš vážně? Tak třeba v tom, že jsou rychlejší a těžší než ostatní třídy. Přece jenom je rozdíl když jede ěestka nebo třeba nějaký sp

(reakce na) Kopčany

23.1.2011 v 11:18 | Nahoru | #63
Tommyy>

Kopčany

23.1.2011 v 11:30 | Nahoru | #64
Pokračujem fotkami Ruda Mladého. Kacko išiel v Kopčanoch v roku 1992 aj na Superbiku Ducati a dobre popreháňal víťaza Zellera. Zeller vravieval, že nikdy nezabudne ako mu okolo ucha preletel hlboký zvuk Ducati, keď Miro nedobrzdil na konci cieľovky a nepokračoval doľava, ale musel použiť pokračujúcu cestu rovno...



Naposledy editováno 23.01.2011 11:39:09

Kopčany

23.1.2011 v 11:33 | Nahoru | #65
Hulešovu smolu v roku 1993 som už spomínal, tu je v Kopčanoch v roku 1992, kedy bojoval o víťazstvo s Imrom Majorošom. Boli to nádherné preteky! V poslednom kole sa však na prvom mieste objavil Kacko! Majoroš mal myslím poruchu a Huleš spadol, pokračoval, ale musel dlho roztláčať motocykel. Kde sa dvaja bijú...



Naposledy editováno 23.01.2011 11:34:00

Kopčany

23.1.2011 v 11:35 | Nahoru | #66
Kopčany rok 1986. Rudko Mitošinka a Imro Majoroš.



Naposledy editováno 23.01.2011 11:35:33

Kopčany

23.1.2011 v 16:37 | Nahoru | #67
za 6 mesiacov je to tu!

Kopčany

23.1.2011 v 17:01 | Nahoru | #68
domáci jazdec Milan Hanzalík st.

Kopčany

23.1.2011 v 17:02 | Nahoru | #69
druhý pokus

Kopčany

23.1.2011 v 17:03 | Nahoru | #70
starší foto

Kopčany

23.1.2011 v 17:07 | Nahoru | #71
posledný ročník

Kopčany

23.1.2011 v 17:08 | Nahoru | #72
v súboji s mladým Stašom

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

23.1.2011 v 17:10 | Nahoru | #73
Risso46,ďakujem Ti za Kopčiansky web,super práca

(reakce na) Kopčany

23.1.2011 v 17:41 | Nahoru | #74

Stefan1207 píše: Risso46,ďakujem Ti za Kopčiansky web,super práca


Robí mi to radosť, Kopčany boli vždy moja srdcovka Takže potešenie je na mojej strane
A vďaka za Milanove fotky!!!

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

23.1.2011 v 18:46 | Nahoru | #75
K těm šestkám, všichni s toho dělají kovbojku se podívejte kudy a po cem jezdí třeba v Irsku a myslím že to mluví za vše a nikdo nikoho nenutí aby na to sedal nebo tam jezdil...

(reakce na) Kopčany

23.1.2011 v 21:35 | Nahoru | #76

krenaszxr píše: K těm šestkám, všichni s toho dělají kovbojku se podívejte kudy a po cem jezdí třeba v Irsku a myslím že to mluví za vše a nikdo nikoho nenutí aby na to sedal nebo tam jezdil...


Tak ale objektivně musíš uznat že šestky a litry jsou prostě rychlejší a tím pádem náchylnější k průseru. A s tou kovbojkou? Ať si v Irsku dělají co chtějí ale sám asi víš jaký byly u nás tlaky kvůli litrům a to se při nich nic nestalo. Kdyby se u nás stalo tolik smrťáků co v Irsku tak se vsadím, že už se v ČR přírodní okruhy nejezdí. Kdyby se nedej bože nějakej průser, třeba kvůli nedostatečně zabezpečený trati stal tak už by ti to jako kovbojka možná nepřišlo

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

23.1.2011 v 22:43 | Nahoru | #77
mi odborniku tommy chces rict ze zatacky a vlasenky jezdi rychleji sestka nez Gp dvacka? mozna v horicich tam je to vsechno jinak ale jinak ty prulety asi tezko srovnas....

vaha je jina a maximalni rychlost na rovince taky ale nebezpecnost je uplne stejna

(reakce na) Kopčany

24.1.2011 v 07:15 | Nahoru | #78

bart.john píše: mi odborniku tommy chces rict ze zatacky a vlasenky jezdi rychleji sestka nez Gp dvacka? mozna v horicich tam je to vsechno jinak ale jinak ty prulety asi tezko srovnas....

vaha je jina a maximalni rychlost na rovince taky ale nebezpecnost je uplne stejna


Tak když už bereš do huby Hořice. Ty si myslíš, že třeba takovou Kudrnáčovku jede 125 stejně rychle jako šestka?

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

24.1.2011 v 08:24 | Nahoru | #79
Odbornik z horic jiste vi ze kudrnacova zatacka je spis zahnuta rovinka a tudiz je to hlavne o tom jaky je kdo pacient a necha tam vic plynu. a tudiz je to o sile motoru a ne o zataceni - top speed a vykon ma sestka pochopitelne lepsi -- to jsem prece psal

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

24.1.2011 v 08:45 | Nahoru | #80
Nic proti ale v nekterejch zatackach jsu 125 urcite rychlejsi!

(reakce na) Kopčany

24.1.2011 v 09:44 | Nahoru | #81

Mates-9 píše: Nic proti ale v nekterejch zatackach jsu 125 urcite rychlejsi!



Souhlas

Kopčany

24.1.2011 v 10:25 | Nahoru | #82
pánové,hádáte se tady s prominutím o hovně
jistě máte tak jako vždycky svoji pravdu
ale snad je zbytečný se tady do sebe trefovat
jedněm ležej v žaludku 4T motorky
jedni považují za závodní motorky jenom 2T
pak jsou tací, co jim smrdí 2T
nebo monům říkají trakrory
a jsou tací, co jsou pro ně jen 4T motorky to pravý vořechový
ale kvůli tomu tady nebude hádka snad
na 300ZGH, bude i jezdec s našláplou motorkou 2T 250cc
stačit v závodě 600...Voit nebo Lucas jsou důkazem
to ale neznamená, že 600 je neobratná,nebo snad líná
víte sami že to není jenom o 2T nebo 4T
nebo jenom o váze motorky
je to od dalších aspektech, na 300ZGH i o vhodném převodu
tak na sebe nekoukejte přes prsty

Naposledy editováno 24.01.2011 10:28:05

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

24.1.2011 v 10:39 | Nahoru | #83
tommy: myslím že něco málo na tom je jak říkáš s tou bezpečností, ale myslím že na prvním místě je zájem divaků a pokud to bude lidi vic zajímat tudíž bude o závody větší zájem a ne že se to už nebude jezdit... Čím víc je to nebezpečný tím víc lidi to zajímá.. Já bych to vyřešil jedním papírem před závodem, ať se každej podepíše že to jede na vlastní nebezpečí a tím že se pořadatel vzdává odpovědnosti..

Kopčany

24.1.2011 v 10:43 | Nahoru | #84
Je potřeba zajistit sanitky ty tam bejt musí, ale kdyz na te šestce vleti do sloupu na plná 6-290km/h nebo na 250cc plná6-250km/h tak je uplne jedno jestli ty baliky sou nebo ne... Ale tím nechci říct že je to jedno, nechci tady vyvolavat zbytečný rozepře.. Bezpecnost na prvním míste tak to musí byt

(reakce na) Kopčany

24.1.2011 v 11:02 | Nahoru | #85
krenaszxr> Že si to tam na tom videu z Kopčian '93 z triedy 125 ccm Ty. Hm?

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

24.1.2011 v 11:16 | Nahoru | #86
Já nevim jestli sem to uz v tom roce jel? jestli jo tak sem byl poslední a byl to muj prvni zavod:))

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

24.1.2011 v 11:35 | Nahoru | #87
Risso46: tak sebe sem tam nenasel, ale jel tam bracha bila motorka napis Camel dole a cislo myslím 115 neni to moc videt:)) to sou super videa na pamatku:)

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

24.1.2011 v 11:37 | Nahoru | #88
Risso mají v Kopčanoch websites??

Kopčany

24.1.2011 v 11:38 | Nahoru | #89
Každá třída je nebezpečná, ani se nedá říct která víc nebo míň...pocitově se snad můžou malorážky zdát bezpečnější, ale kdeže... jedině snad z pohledu top speedu...ale tam už se trochu stírá a málokdy je havárka při topspeedu...

Naposledy editováno 24.01.2011 11:39:37

1 reakcí na tento příspěvek Kopčany

24.1.2011 v 11:53 | Nahoru | #90
tak to vidim a proto se tu handrkuju
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist