Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

sezona 2011 S DA racing

18.1.2011 v 23:18 | Nahoru | #271
Endurance jedu taky. Ovšem je potřeba si uvědomit, že jsem na tom od září 2009 neseděl Takže v mém případě taktéž mrdalcup.

Jo a jedu s GSXR750 = i kubatura na prdlačku

Kdo chce pro změnu mě do týmu (jedu pro zábavu ne pro poháry )

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 00:21 | Nahoru | #272
Peter - to je "kápodigrupo" jak noha = tomu řekněš, že chceš Endurace a než-li dořekneš poslední samohlásku už tady visí kalendář !

Přimlouval bych se také alepoň za 3 hodiny, od kterých začíná E.
A nezlobil bych se za 8 hodin, neboť 7 hodin už tady bylo loni !

sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 08:08 | Nahoru | #273
ABik>Ja mam taky GSX-R 750 ale nejspis starsi Mohli bysme to spojit
Jake casy jezdis?

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 10:55 | Nahoru | #274
Tak davam Vam dnes moznost dizkuse na tema harmonogram.
Treba pro akci v Moste jsem vymyslel nasledujici:
4 skupiny
A-zavodnici casy do 1,49
B- pokrocili 1,49-2.10
C-zacatecnici, lidi po 2., po 3. na okruhu nad 2.10
D- motoskola

9.00-9.20 skupina D
9.20-9.40 skupina C
9.40-10.00 skupina B
10.00-10.20 skupina A

další runda se bude nrát jako kvalifikace č.1 pro endurance i pro sprinty, pojede se ve skupinách

10.20-10.40 skupina D
10.40-11.00 skupina C
11.00-11.20 skupina B
11.20-11.40 skupina A

11.40-12.00 kvalifikace pouze pro zavody endurance, v Moste maximalne 45 teamu, to znamena max. 45 motorek na trati.

Volný trénink a kvalifikace č. 2 pro sprinty.

12.00-12.15 skupina D
12.15-12.30 skupina C
12.30-12.45 skupina B
12.45-13.00 skupina A

13.00-13.40 polední pauza

13.40-14.00 strat pro Endurance
14.00-16.00 DARE CUP 2 hodiny

16.00-16.20 skupina D motoskola

16.20-17.00 zavody do 600ccm na 11 kol
17.00-17.40 zavody nad 600ccm na 11kol
17.40-18.00 zavody pro zbytek pole na 5 kol

18.10 vyhlaseni vysledku pro vsechny zavody.

tak a ted tady je jeden problem, je to pomerne dost na knapp, idelani by bylo kdyby jiz byl zruseny trenink pro skupinu D zavody se trochu posunuli a na konci kdyz vysetrime cas otevru Pitlane.
Na druhe strane jsou mezi Vami borci, kteri jsou schopni odjet 2 hodinovy zavod, chvilku si oddychnou a jedou dalsi.

tak nevim, zatim vaham.

Co myslite vy pratele? Jaka varianta se Vam vic zamlouva?

Naposledy editováno 19.01.2011 10:56:49

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 10:58 | Nahoru | #275
No v zasademi z toho vychazi ze lidi co jezdi na rozhrani Dcka a Ccka uz se nepovozej, protoze do zavodu se nekvalifikujou, a 3 jizdy za den po 20 minutach jsou kurva malo.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 10:59 | Nahoru | #276

Franky píše: Peter - to je "kápodigrupo" jak noha = tomu řekněš, že chceš Endurace a než-li dořekneš poslední samohlásku už tady visí kalendář !

Přimlouval bych se také alepoň za 3 hodiny, od kterých začíná E.
A nezlobil bych se za 8 hodin, neboť 7 hodin už tady bylo loni !



Franky kamarade jak jsem psal 3 hodinovka neni moc realna, kvuli zbytku programu. Mel jsem zamer udelat letos jenom jeden endurance a to v delce 8 hodin. Bohuzel v Moste zatim nechteji na to tema slyset, na Slovakiaringu by to teoreticky slo, ale nemuzu to udelat z jinych duvodu, a v Brne mi prijde ze by to bylo dost drahe....

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 11:06 | Nahoru | #277

Ozzy_ píše: No v zasademi z toho vychazi ze lidi co jezdi na rozhrani Dcka a Ccka uz se nepovozej, protoze do zavodu se nekvalifikujou, a 3 jizdy za den po 20 minutach jsou kurva malo.


Samozrejme nekdy se neda vyhovet vsem.
Pro skupinu D, motoskolu, mam jeste ten odpoledni trenink a moznost jet zavod na 5 kol.
Jestli bude v skupine D min lidi, bude moznost si za cca 500Kc dokoupit jednu jizdu odpoledne.

Tento den je jednodenni akce a je to asi maximum co se z nej da vyzdimat.

Takze ty co pojedou na zavod endurance budou na trati cca 120min/clovek

Ty co pojedou sprinty budou na trati cca 95 minut/clovek

DO sprintu se vejde 45 motorek, tak treba pustime pouze 40 a zabytek pojede do posledniho.
Mylsim, ze nakonec bude dost pro vsechny.

Uz mam pripravene i ceny, jeste to jednou budu kontrolovat a hodim to sem, ale myslim, ze kdyz uvidis cenovku za tento den, tak budes spokojeny...

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 11:17 | Nahoru | #278
Pak jeste dalsi vec:
tady ten harmonogram se tyce pouze jednodenni akce.
Do kalendare jsem zahrnul jeste termin v Brne a MOste, 2*denni akce.

BRNO 9.-10.5.2011
MOST 8.-9.8.2011

U techto akci mame 3 moznosti:

1. verze: prvni den bude pouze treninkovy a kvalifikacni a druhy den by se odehral podle scenare, ktery jsem popsal pred chvilkou

2. verze: zavody endurance se pojedou prvni den od 14.00-16.00
Dopoledne by mela kazda skupina 3 treninky po 20minutach a odpoledne 2 treninky po 15 minutach

3. verze: zavody endurance se pojedou od 16.00-18.00
Dopoledne by mela kazda skupina 3 treninky po 20minutach a odpoledne 1 trenink v delce 25 minut a po treniku by se zacalo se startovni procedurou a pak zavod DARE CUP

Co vy na to?

Naposledy editováno 19.01.2011 11:21:49

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 11:21 | Nahoru | #279

biker1300 píše: Pak jsete dalsi vec:
tady ten harmonogram se tyce pouze jednodenni akce.
Do kalendare jsem zahrnul jeste termin v Brne a MOste, 2*denni akce.

BRNO 9.-10.5.2011
MOST 8.-9.8.2011

U techto akci mame 3 moznosti:

1. verze: prvni den bude pouze treninkovy a kvalifikacni a druhy den by se odehral podle scenare, ktery jsem popsal pred chvilkou

2. verze: zavody endurance se pojedou prvni den od 14.00-16.00
Dopoledne by mela kazda skupina 3 treninky po 20minutach a odpoledne 2 treninky po 15 minutach

3. verze: zavody endurance se pojedou od 16.00-18.00
Dopoledne by mela kazda skupina 3 treninky po 20minutach a odpoledne 1 trenink v delce 25 minut a po treniku by se zacalo se startovni procedurou a pak zavod DARE CUP

Co vy na to?



Me osobne se nejvic libi verze 3, kdy lidi co prijedou na oba dby si muzuou v klidu dat i endurance i sprinty, na trati kdo pojede endurancu bude vic jak 120minut, kdo ne pouze 80, ale i to se pak odrazi na cene dnu, nebou obou dnů.

sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 11:29 | Nahoru | #280
jeden den sprinty, jeden den endurance, to by bylo super každý si může vybrat, nebo jet oboje a na všechno by bylo dost času...

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 11:39 | Nahoru | #281
Peter halvně dej vědět kdy začne registrace

sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 11:42 | Nahoru | #282
No jdo zkontrolovat vozík nafouknout kola a jdu se porozhlédnout po nějakém to kovošrotě či papírovejch kartónech
Tahle ta sezona bude nákladná

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 11:53 | Nahoru | #283
Ten harmonogram je docela našlapaný, ale i tak se mi líbí, že po dojetí endurance je hodina k vydechnutí a přípravy motorky do sprintu (teda nad 600) ... u těch 2denních akcí jsem spíš pro rozdělení závodů do dvou dnů, čili varianta 2 nebo 3... Je fakt, že 15 min na trati je docela málo, čili možná lepší 25 minut najednou, čili varianta 3...

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 11:56 | Nahoru | #284
Je mi jedno v kolik se to pojede, ale jsem pro ednurance jeden a sprinty druhý den v jakémkoli pořadí
Jestli udělá endurance i Inkviz, tak nepotřebuju žádnou licenci a taky se docela povozím

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 12:01 | Nahoru | #285
mně se líbí verze 3. Jaký budou kvalifikační kritéria pro endurance race? procento času? Říkám si, že kdybych se nekvalifikoval do endurance, tak by bylo celkem málo ježdění (vlastně celý odpoledne volný)

už se těším na první most. doufám, že už bude trochu teplo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 12:40 | Nahoru | #286

ABik píše:
Jestli udělá endurance i Inkviz, tak nepotřebuju žádnou licenci a taky se docela povozím



žádnej strach, jedeme osmihodinovku na začátku prázdnin na slovakiaringu a tříhodinovku v brně na konci prázdnin, oba termíny sou o víkendu.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 13:22 | Nahoru | #287
Proč se rozdělila skupina C a motoškola? Nemyslím že se podaří zaplnit dvě skupiny "začátečníků" a zabere to dost času navíc.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:22 | Nahoru | #288

gorkin píše: Peter halvně dej vědět kdy začne registrace



registrace zacnou zitra, mel jsem to naplanovane od pondeli, ale vzhledem k temto zmenam jsem to musel posunout o par dnu...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:23 | Nahoru | #289

Prasouš píše: Ten harmonogram je docela našlapaný, ale i tak se mi líbí, že po dojetí endurance je hodina k vydechnutí a přípravy motorky do sprintu (teda nad 600) ... u těch 2denních akcí jsem spíš pro rozdělení závodů do dvou dnů, čili varianta 2 nebo 3... Je fakt, že 15 min na trati je docela málo, čili možná lepší 25 minut najednou, čili varianta 3...


(reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:30 | Nahoru | #290

lamda píše: mně se líbí verze 3. Jaký budou kvalifikační kritéria pro endurance race? procento času? Říkám si, že kdybych se nekvalifikoval do endurance, tak by bylo celkem málo ježdění (vlastně celý odpoledne volný)

už se těším na první most. doufám, že už bude trochu teplo



co se tyce limitu, nebo kvalifikace do enurance zavodu:
jestli pojedes na nasi akci budes si muset rozmyslet co budes chtit jezdit. Jestli to bude 2 denni akce a pojedes i endurance i sprinty, tak si to zaskrtnes a ty zavody pojedes.
Jeste se nestalo, ze by nekdo neco nemohl jet.
Endurance je v Moste max 45 teamu, to znamena, ze se bude moct prihlasit na tento typ zavodu maximalne 45 teamu. KDo se prihlasi driv jede. Kdo zavaha nejede. U prihlasky pro endurance budete muset zaskrtnout 2 motorky, po pripade 3 motorky, od toho se bude odvijet celkova cena za zavod, kvalifikaci a treninky. Cisla budete mit stejne, budete mit pouze jeden transponder akorat jeden bude mit u cisla jeste nalepku A, nebo B, (po pripade C).

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:33 | Nahoru | #291
... smějí do Ladies cup i cruisery?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:34 | Nahoru | #292

Harry_RnK píše: Proč se rozdělila skupina C a motoškola? Nemyslím že se podaří zaplnit dvě skupiny "začátečníků" a zabere to dost času navíc.


Skupina C a motoskola se nerozdelila. Je to novy system. Vetsina lidi i zkusenych borcu nechce system 8 jizd za den, takze bude 6 jizd/den, tudiz 4 skupiny. Takze do motoskoly pojedou ty co to chteji a nebudeme muset resit ze ve skupine D nekdo pojede ve vlacku a nekdo solo. Tim je to vyresene.
Jestli bude, nebo nebude plne obsazena tato skupina, to nech na konkretni akci, protoze, uz ted vim, kde to bude plny a kde jeste jsou rezervy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:35 | Nahoru | #293

Lady.Shadow píše: ... smějí do Ladies cup i cruisery?


samozrejme ze ano, bude to zajimavy pohled.

Na motorce nezalezi, zalezi na tom, jestli projde technickou kontrolou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:37 | Nahoru | #294

biker1300 píše: samozrejme ze ano, bude to zajimavy pohled.

Na motorce nezalezi, zalezi na tom, jestli projde technickou kontrolou



Tak já doma taťku ukecám ať konečně demontuje to přepákování bo takhle se na okruhu vyhrávat nedá

sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:40 | Nahoru | #295
dalsi zmena je, ze tranpsonder je pro vsechny povinny, kdo chce jet, musi si ho zapujcit. Cena bude 150,-Kc/den, tato cena je platna pro vsechny okruhy mimo SKring, tam zatim nevime, behem nekolika dnu to bude taky domluvene, jestli si dovezeme svou casomiru, nebo ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:48 | Nahoru | #296

Lady.Shadow píše: Tak já doma taťku ukecám ať konečně demontuje to přepákování bo takhle se na okruhu vyhrávat nedá



jojo, mozna i nejake laminaty na tu motku, pak to bude nejkrutejsi okruhovka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:53 | Nahoru | #297
biker1300> To že to je naknap není dobré, pak mohou vznikat problémy. Zrušit D je myslím dobrý nápada, protože začátečník nikdy nevydrží tolik co vyježdění kluci s fyzičkou. A pitlane je pak super. Samozřejmě pitlane není zcela pro začátečníky, ale za ten rok na okruhu co jsem všechny mohl moznat jsem už pochopil, že tu nejezdí žádní magoři, kteří nerespektují pomalejší

No a ta že vás jednou vezme spodemPrasouš a vrchem Mikša naráz....to je přeci zážitek za všechny prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:55 | Nahoru | #298
biker1300> Tak tady jsem s tebou za jedno, určitě verze 3

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 14:57 | Nahoru | #299

saly.pce píše: biker1300> Tak tady jsem s tebou za jedno, určitě verze 3


ok beru na vedomi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

19.1.2011 v 15:05 | Nahoru | #300
No a ta že vás jednou vezme spodemPrasouš a vrchem Mikša naráz....to je přeci zážitek za všechny prachy [/quote]

Téma je zamknuto


TOPlist