Téma: Info o 450
 
30.8.2007 v 18:42
Nazdar, potřebuji co nejvíííííííííce informací ať kladných či záporných o krosových 4-t o objemu 450ccm a roku výroby 2006 - 2007 značek HONDA, KAWASAKI, KTM, SUZUKI a YAMAHA čím víc informací tím líp, dik za příspěvky.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Info o 450

30.8.2007 v 19:05 | Nahoru | #1
No já nevim, abych nekecal, ale-bral bych to jedině pokud bych znal předchozího prvního majitele... jinak asi ne-to by musela bejt v hodně slušnym stavu. Jakmile jí koupíš domrdanou tak se nedoplatíš... GOčko tam stojí okolo 30ti litrů no.... Má to horší spodek oproti 2T, musí se na tom víc řadit, ten motor je oproti 2T taky podstatně složitější, mají vyšší těžiště díky konstrukci 4T motoru... Známej co má shop s motorkama mi řikal, že 4T 450ku by bral jedině novou... Ale zase je to takový klidnější oproti 2T, pokud nedáš laďák tak i snad tišší... Ale celkově je provoz nákladnější

Info o 450

30.8.2007 v 19:14 | Nahoru | #2
Můj názor je vyber si podle barvy. Je to hodně srovnatelné spíš záleží na stavu konkrétního kusu než na značce. Starší je vždy loterie GO je hodně nákladná až tolik že se u totálek kdy to tam spadne nevyplatí.

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 20:21 | Nahoru | #3

Carlos Rider píše: Má to horší spodek oproti 2T, musí se na tom víc řadit...

...Ale zase je to takový klidnější oproti 2T


Vim, jak to myslis, ale nazyvejme veci spravnymi jmeny...neni to spis tak, ze 2T 300 ma hladsi chod nez 450? Spodek to podle me papirove nema mensi...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 20:38 | Nahoru | #4
Carlos Rider> Mno nebuď zas tak paf z toho dvoutakta ;) Víc řadit povídáš... A že ty 4T motokrosy mají povětšinou 4kvalty, to je podle mého míň jak 6 :lol: Asi toho krouťáku bude dost ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 20:42 | Nahoru | #5
RadiXS>Pokud vim, tak třeba KTM EXC 450 2008 má šestikvalt...Tak nevim kde bereš ty 4kvalty... to samý má i GG 450 FSE. Ale máte pravdu-špatně sem se vyjádřil a řikal sem už na začátku, ať mě berete s rezervou-nejde ani tak o spodek ale jako o schopnost se podtáčet... 4T ti podtočenej začne cukat, škubat a prd prd kulový... 2T jede podtočenej furt celkem solidně a bez jakýhokoliv škubnutí...

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 20:47 | Nahoru | #6
Carlos Rider> Hmm, ale on chtěl info o motokrosových 4T ;) Takže CRF,YZ-F, KX-F, SX, SX-F, RM-Z 450

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 20:50 | Nahoru | #7
Carlos Rider>>
EXC je ENDURO ;) Jinak napr Yama ty 4 kvlaty ma ostatni urco taky ;)

1 reakcí na tento příspěvek Info o 450

30.8.2007 v 21:20 | Nahoru | #8
Všechny MX 450 mají 4 kvalty. Endura povětšinou 6. Osobně nevím co bych na motokrose dělal se šesti kvaltama.

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 21:24 | Nahoru | #9
Michal #5>>
No nevím,ale CRF450R i CRF 450X mají pět kvaltů... Dvěpade má šest...

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 21:25 | Nahoru | #10
Tak třeba CRF je pětikvalt,stejně tak YZF 450 od roku 06, a tuším že i RMZ... ;)

Info o 450

30.8.2007 v 21:38 | Nahoru | #11
Na CRF jsem zapomněl, ale yzf 04 je 100% 4kvalt a RMZ taky.

1 reakcí na tento příspěvek Info o 450

30.8.2007 v 21:40 | Nahoru | #12
Jenom tak mimo mísu - co je pravdy na tom že na 99% hoby závodech jedou 250 2t a 450 4t dohromady v jednej kategorii

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 21:42 | Nahoru | #13
Jezi>Je to tak jede se podle pravidel co platí ve světě pro třídu MX1. Do 250 2T do 450 4T

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 21:46 | Nahoru | #14
Michal #5> To je pěkný *no*

Dík

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 21:51 | Nahoru | #15
Nevidím to jako problém při hobby závodech záleží kdo na tom sedí. Na 4T se jede příjemněji, ale když přijde střelec tak vyhraje i na 2t.

1 reakcí na tento příspěvek Info o 450

30.8.2007 v 21:51 | Nahoru | #16
KTM SX 520, SX-F 450 mají taky jenom 4 kvalty ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 21:51 | Nahoru | #17

Jezi píše: Michal #5> To je pěkný *no*

Dík


A proč jako?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 21:52 | Nahoru | #18
RadiXS>>
KTM jo,ale pětka jde dokoupit... ;)

Info o 450

30.8.2007 v 21:53 | Nahoru | #19
KTM 450 SX-F, 4 kvalty a na vsechny se to zveda plynem :lol: at uz na hline nebo na asfaltu
zatim najeto 20mth a bez problemu
akorat bratr urval packu spojky i s kouskem te nadobky a bylo to za 7800 :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 21:58 | Nahoru | #20
Autor> Myslím, že na motokros čím míň kvaltů, tím líp. Teď jsem se povozil právě na té SX-F 450 a nejde o to, že to jede pekelně, ale hlavně na jeden kvalt odjezdíš prakticky celou tať a je to palba jako hrom *yes* Stačí jenom točit plynem...

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 22:04 | Nahoru | #21
RadiXS>>
Na cross jistě,ale na enduro nee. Kamoš s 525kou nám nestačil. Pak dokupoval pětku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 22:05 | Nahoru | #22

Autor píše: [quote=Jezi]Michal #5> To je pěkný *no*

Dík


A proč jako? [/quote]
Na 2t musíš mít mnohem lepší fyzičku - aspoň mě to teda přijde poměrně velkej rozdíl
No holt budu muset ještě trénovat než někam vyrazim

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 22:06 | Nahoru | #23

Jezi píše: [quote=Autor][quote=Jezi]Michal #5> To je pěkný *no*

Dík


A proč jako? [/quote]
Na 2t musíš mít mnohem lepší fyzičku - aspoň mě to teda přijde poměrně velkej rozdíl
No holt budu muset ještě trénovat než někam vyrazim [/quote]
:D :D To musím i já...

Info o 450

30.8.2007 v 22:10 | Nahoru | #24
Jeden kamarád co jezdí šumavský pohár a docela vysoko to vidí tak, že na 4T zajede rychle relativně každej na 2t jde jet stejně rychle, ale musí se to umět protože je potřeba víc řadit a spojkovat. Já to vidím podobně, ale ještě větší rozdíl je to 125 2t vs 250 4t.

2 reakcí na tento příspěvek Info o 450

30.8.2007 v 22:14 | Nahoru | #25
Jak je trať hodně technická tak 2t strašně strácej a člověk se nadře jako vůl

edit : Už se mi to nechce psát jako další příspěvek
Taky nejsem zastáncem toho že se nedá jet na špici, osobně nejsem žádnej střelec a když přijedou kluci co lítaj hoby (většinou kolem 4,5 místa) - oba na CRF 450 tušim 02 a 05 - tak po chvilce hecování je klidně udržim za sebou i 2,3 kola, ale pak sem zralej si jít tak akorát lehnout, protože sem úplně mrtvej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 22:15 | Nahoru | #26
Jezi>Letos v Opatově jel borec cr250r a vyhrál licence s tím že tam jelo pár lidí co jedou republiku nebo kraj. Všichni na 4t. Nejsem zastánce názoru, že na 2t se nedá jet vepředu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 22:31 | Nahoru | #27
Jezi>>
neni to nahodou opacne? Kdyz jsou dlouhy vypalovaky, kopce, atak, tak 2T vetsinou dost ztraci...

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 22:32 | Nahoru | #28
Michal #5>hele, a kde jezdis ty? Pises, ze kamos jede Sumavu...to mi jezdi za barakem :P

(reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 22:32 | Nahoru | #29
hAjPR>>
neni to nahodou opacne? Kdyz jsou dlouhy vypalovaky, kopce, atak, tak 2T vetsinou dost ztraci... [/quote]
Je to tak,jak píšeš ty. Malá technická trať je pro 2T výhodou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Info o 450

30.8.2007 v 22:33 | Nahoru | #30
Já jedu vysočinu, ale znám kluky tak různě po republice.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist