TERMÍNY CEC, CSC
Naposledy editováno 15.12.2010 08:35:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC a CSC 2011 termíny...
Prasouš píše: poli46> 2,1 a 1,9 jsou tlaky se kterýma se obvykle začíná... Každá guma chce tlaky jiný a strašně záleží na mnoho jiných okolností, kterýma je možná zbytečný se na úplným začátku zabývat, jen bych dodal, že tyhle hodnoty jsou za TEPLA, čili pokud nemáš nahříváky, tak jdi ještě tak o 0,2 - 0,4 tlaku dolů... Já když zkoušel kolik nahřeju jízdou, tak mi to udělalo 0,4 desetiny, což je hodně... Ale u každého je to jiný, záleží na jízdním stylu, čili pro začátek bych sundal 2 desetiny a budeš spokojen
Tak, tak... na Batlax dej za studena předek 1,8-1,9 a zadek 1,6-1,7 (u Briček nám dělal rozdíl studená vs nahřátá cca 0,3) a tak nějak by to mohlo být. Jen ty první dvě kola zahřát svižnou jízdou...
2 reakcí na tento příspěvek CEC a CSC 2011 termíny...
[img]
Prasouš píše: Já když zkoušel kolik nahřeju jízdou, tak mi to udělalo 0,4 desetiny, což je hodně... Ale u každého je to jiný, záleží na jízdním stylu, čili pro začátek bych sundal 2 desetiny a budeš spokojen
IMHO spis zalezi vic na okolni teplote, nez na jizdnim stylu .
[img] Slovač musíš obouvat s ohledem na teplotu co nejměkčí směsi jinak se to prostě takhle trhá.....nebo musíš dát Dunlopku KR a nemusíš řešit nic
Ale na druhou stranu, Brno první rok s novým povrchem taky požíralo předky naprosto extrémním způsobem, ale po první zimě už pohoda, takže uvidíme, co Slovač na jaře
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC a CSC 2011 termíny...
[img] tady nějak zbytečně rozumovat, ale tohle mi udělal předek při prvním závodě CEC2 v roce 2009. Byl to poslední závod sezóny, tudíž asfalt již byl OK, nicméně já měl předek po závodě takový jako ty. Trochu jsem se o to zajímal přes zimu, ať to do sezóny 2010 vyřeším. Prohodil jsem pár slov s Jakubem od X bikers a zapracoval na jízdním stylu. Problém byl, že jsem seděl moc na předku - natlačený na nádrži a z fotek, co vidím v tvém profilu se na něj lepíš taky. Po té, co jsem se v zatáčkách posunul o dost dozadu byla přední guma hladká jak prdel. Celý problém prostě byl v tom, že v dlouhých táhlých točkách (Slováč, Brno) jsem seděl natlačený na předek a váha byla na něm.
Vejmi (tady z motorkari.cz) řešil stejný problém, pokecali jsme o tom a taky už tyhle problémy neřeší.
Jezdím origo nastavení a pomohlo mě to. Sdělil jsem zde jen svůj poznatek...
Přidám jednu fotku ať je to patrné. Né pro mé ego, ale pro ukázku
[img]
Naposledy editováno 17.12.2010 15:56:07
Vejmi (tady z motorkari.cz) řešil stejný problém, pokecali jsme o tom a taky už tyhle problémy neřeší.
Jezdím origo nastavení a pomohlo mě to. Sdělil jsem zde jen svůj poznatek...
Přidám jednu fotku ať je to patrné. Né pro mé ego, ale pro ukázku
No jó, aby si z toho nevypadl :):):)
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC a CSC 2011 termíny...
Ale neřekl bych, že to poposednutí (mimochodem jezdím stejně)vyřeší problémy s přední gumou. Já třeba na tuňáku jsem měl stejné problémy v Brně, trošku jsem přitvrdil přední pružiny a bylo po problému. Ale opravdu nejlepší je dát na předek KR 108 a nic neřešíš...
Taky s tou směsí je to jak píše Plejba. Taky správné tlaky jsou důležité atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC a CSC 2011 termíny...
.Kolda. píše: Ratlik> Pěkná fotka...
Ale neřekl bych, že to poposednutí (mimochodem jezdím stejně)vyřeší problémy s přední gumou. Já třeba na tuňáku jsem měl stejné problémy v Brně, trošku jsem přitvrdil přední pružiny a bylo po problému. Ale opravdu nejlepší je dát na předek KR 108 a nic neřešíš...
Taky s tou směsí je to jak píše Plejba. Taky správné tlaky jsou důležité atd...
Určitě, proto jsem tam dodal tu větu s tím, že to je jen má zkušenost. Beru Vás za zkušenější a každá tvá, vaše rada pro mě byla přínosem. Velikým Já odjezdil celou sezonu na Metz Racetec slick K1/K2 a Racetecu Interact a prostě bylo u mě po problému. Takže určitě beru, že je to kus od kusu.
Ale abych Vám to nezasirál. Termíny vypadaj hodně pěkně, bohužel mi ale sezóna 2011 nevýjde A to z mnoha důvodů ...
1 reakcí na tento příspěvek CEC a CSC 2011 termíny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC a CSC 2011 termíny...
1 reakcí na tento příspěvek CEC a CSC 2011 termíny...
1 reakcí na tento příspěvek CEC a CSC 2011 termíny...
Ty voe a bude potřeba licence
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC a CSC 2011 termíny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC a CSC 2011 termíny...
1 reakcí na tento příspěvek CEC a CSC 2011 termíny...
A co treba kdyz by si chtel zajet na Road racing, tam taky potrebuju B licenci, takze jsem pro tam CEC2 nepouzitelnej??
BADBIKERS píše: No, prijemna zprava o podobe nove ery zavodeni u IV.. Taky si myslim, ze bude problem s licencema, protoze pokud si budu chtit treba sjet supermoto (licence B), nebudu moct byt clenem CEC2 teamu, jelikoz by team nebyl hodnocen. Skoda a myslim si, ze docela svazujici podminky od IV..
A co treba kdyz by si chtel zajet na Road racing, tam taky potrebuju B licenci, takze jsem pro tam CEC2 nepouzitelnej??
Odpověď tady...