Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
ymoto píše: Zdravím
Mám dotaz , jak zadělat tubu na čočku do laminátů ? dělal jste si to nekdo sam nebo je lepší si to nechat udělat rovnou u výrobce laminátu ? díky za rady
TADY perfektní kapotáže a dělá i tebou požadované "díry" na světla..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
5 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Poděkování Sedrik Moto Přerov a SKZ Moto.
Bylo mi sděleno,že tak dobře zajetý motor u sériovky se jen tak nevidí.Takže mé ultra zajíždění,kdy snad ani na chvilku nejel motor na konstantní otáčky a po výměně oleje hupky dupky dozajíždět na GSX-R den na drom se vyplatilo.
[URL= na levý bok,konečně bez sériové bambuly:
[URL= krouťáku a výkonu v sérii plus hodnoty:
[URL= po naladění:
[URL= zvědav,co na uvedené dosažené hodnoty budou říkat odborníci,obzvláštně Murkin.
Zbývá jenom dodat,že pokuď s tímhle nádobičkem letos nedostanu Brno pod 2:20,tak moje příští mašina bude Yamaha Virago 535.
Naposledy editováno 12.01.2011 19:13:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nori píše: Tak tedy i já už mám hotovo!Úpravy:Gumové ručky,lanka a plyn Domino XM2,výfuk Akrapovič S-S10S05-RC,vzduchový filtr KN,Dynojet PowerCommander V,senzor řazení Dynojet,Quickshifter,racing stupačky PP Tuning,naladění a nastavení sériového podvozku na mou váhu.
Poděkování Sedrik Moto Přerov a SKZ Moto.
Bylo mi sděleno,že tak dobře zajetý motor u sériovky se jen tak nevidí.Takže mé ultra zajíždění,kdy snad ani na chvilku nejel motor na konstantní otáčky a po výměně oleje hupky dupky dozajíždět na GSX-R den na drom se vyplatilo.
[URL= na levý bok,konečně bez sériové bambuly:
[URL= krouťáku a výkonu v sérii plus hodnoty:
[URL= po naladění:
[URL= zvědav,co na uvedené dosažené hodnoty budou říkat odborníci,obzvláštně Murkin.
Zbývá jenom dodat,že pokuď s tímhle nádobičkem letos nedostanu Brno pod 2:20,tak moje příští mašina bude Yamaha Virago 535.
Gratuluju,já bych se mohl vyjádřit,až po přebrždění u mě,abych měl srovnání s těma co jsem dělal.Jen mě zaráží,že to od těch 11000 ot. tak klesá,to by nemělo,zvlášť u motorky,která točí skoro 14000,- Jámám na K9 max výkon o 1300 otáček vejš a pěkně drží až do 13000,-
Tak ať slouží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 12.01.2011 19:59:39
Asi bez náporu,zatím jsem se neptal.
Naposledy editováno 14.01.2011 12:35:12
Progear píše: DavidH> Ahoj Davide. Prosim Tě, jakej racionální důvod pro vyndání termostatu si měl? Podle mě to přináší akorát negativa, dlouhej ohřev a taky tepelnou nestabilitu... Mno a plus nevidím žádné, při správné funkci termostatu není rozdíl v chlazení když tam je a nebo není... dik za info
Ahoj. Poradil mně to kamarád, co stejný model kdysi jezdil ve Volné. Snad proto, že to má menší odpor pro chladící kapalinu. Nevím, poslechnul jsem. Stejně tak jsem sundal ventilátor. Žádný problém mi to ale nedělá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nori píše: Tak tedy i já už mám hotovo!Úpravy:Gumové ručky,lanka a plyn Domino XM2,výfuk Akrapovič S-S10S05-RC,vzduchový filtr KN,Dynojet PowerCommander V,senzor řazení Dynojet,Quickshifter,racing stupačky PP Tuning,naladění a nastavení sériového podvozku na mou váhu.
Poděkování Sedrik Moto Přerov a SKZ Moto.
Bylo mi sděleno,že tak dobře zajetý motor u sériovky se jen tak nevidí.Takže mé ultra zajíždění,kdy snad ani na chvilku nejel motor na konstantní otáčky a po výměně oleje hupky dupky dozajíždět na GSX-R den na drom se vyplatilo.
[URL= na levý bok,konečně bez sériové bambuly:
[URL= krouťáku a výkonu v sérii plus hodnoty:
[URL= po naladění:
[URL= zvědav,co na uvedené dosažené hodnoty budou říkat odborníci,obzvláštně Murkin.
Zbývá jenom dodat,že pokuď s tímhle nádobičkem letos nedostanu Brno pod 2:20,tak moje příští mašina bude Yamaha Virago 535.
Nechci tady bejt za rejpala,ale máš tam i ignition modul a nebo přídavnej kit na 8 vstřikovačů? Jestli ne a máš tam jen PWC 5 tak Ti to bohužel řadit nebude,protože ten commander odpojí jen lištu vstřiků,na kterou je připojenej a v tomhle případě počítám,že to dali na spodní jak je v návodu a suzuki přesouvá na vrchní vstřikovače pod plným plynem 80% paliva,takže to jaksi moc výkonu neubere.
Ještě jednou říkám,že nechci rejpat a rád poradím když můžu,tak si to raději ověř,jak to tam máš.Ono je to za ignition dalších cca 8000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Edit:Ano,je tam Quick Shifter Expansion Module (Q.E.M.)
QEM-4
Naposledy editováno 12.01.2011 20:50:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Firmy, který jsi jmenoval, tak jsem na okruhu nikdy neviděl, takže nevím jakou odvádí práci. To jen na vysvětlenou.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jediný to sériový sedlo k race kapotážím - zkus tvrdé závodní, je to daleko lepší pro řízení na trati
Furt mám takovej dojem, že jsem tě na jaře potkal u Tomáše Vituli v Bělotíně, když jsem si jel pro RC8, kterou jsem mu půjčoval na výrobu lamino-kapot a karbonových krytů. Si tam přijel po ose a něco rval do batůžku..?? A pak v dešti odjel vysoušet kolenem asfalt
Jestli mám pravdu, tak si s motorkou pěkně pokročil a posunul ji hodně směrem k okruhu
Naposledy editováno 13.01.2011 14:18:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
[URL= zatím hodně jezdím i na normálních silnicích,proto mám homologované světlo,rzv. a blinkry a taky to sedlo,pohodlíčko mi zatím vyhovuje.Možná budu letos kupovat bawoří geeso a rizla bude čistá okruhovka,tak pak to racing sedlo bude možné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |