Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Neváli se vám někde v garáži 4 rychloupinací šroubky do Lam. Kapot ???help
někde jsem je potratil
S nahříváním pneu to je u všech gum stejný, jen Pirelky sou na to tak trochu blbuvzdorný.Ty snesou trochu nedokonalosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
S mokrejma pneu je to těžký, sám nevím co si na jaro koupím.Jezdil sem Micheliny a nebo Bridžky. Teď zase dost lidí jede Pirelli. Prostě fakt nevím co je teď top. Třeba v poslední Poznani podle výsledků nej. fungovali Pirelky. Hlavní věc co je nejdůležitější je ta že pokud chceš na vodě jet rychle je NUTNÝ mít fungl nový pneumatiky. Pak se dá jet po koleně a tahat za plyn,ikdyž je hodně vody.Sou i hodně čitelný, než klouznou začnou být takový nervozní.Já tu vodu nikdy netrénoval, když nemusím na vodě nejezdím, ale prostě nějak mi to na ní de.Loni sem v Pann dojel na vodě 1 z MČR a 6-tý v AA a pak v Brně 2 v MČ a 8 v AA, letos jedinou bednu v MČR mám taky na vodě.Ale letos sem to celý posral, tak musím zklopit hlavu a zpytovat svědomí.
Naposledy editováno 05.01.2011 21:22:23
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
řešíte u nich starší DOT třeba 2-3 roky ???? je už v hajzlu tak stará guma ?? bebo se ještě na ní da trochu loudat ???
Já morý vždycky nahříval a tlaky dával + 0,2 za tepla. Až letos po radách p.Haslachera to dělám jinak. Hodinu před závodem začít topit. Pneu nahřát na 80 stupňů i s ráfkem a pak cca 15 min před startem závodu vypnout a sundat nahříváky. Jde o to že zahřeji ráfek a vzduch v pneu ale povrch pneu se ochladí. Pak je start a během chvylky máš ohřátou pneu na provozní teplotu a ne jak studenou zahříváš 4-5 kol. Všimni si že většina tlam na vodě je v prvních cca 2-3 kolech-jasný že ty pneu hned nefungují.
Další hodně důležitá věc je abys na new pneu nenajel na trať a nebo z boxu jim hned nenaložil.Ne že by klouzaly, ale sou přehřátý, tzn. moc měkký a je docela hodně pravděpodobné že i když je hodně vody, tak je poškodíš opravdu neůměrně. Prostě v klidu najet na trať, objet zaváděcí kolo, tam odstát cca těch 10 min. a pak jak zhasnou červěný světla Full Gas a teĎ je to jen na tobě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Když řeším s
Haslacherem nastavení podvozku tak mi jak blázen furt měří hlavně z.pneu. Vždycky vyjedu na trat ,dám 2 rychlý kola a stréc Haslachr na mě čeká na boxovce. První co je se mě zeptá co to dělá. Klasika vždy je něco špatně. Děda de a přeměří z kolo...klasika špatnej tlak. Opět mě pošle na trať, přijedu a co teď??? Lepší a začneme nastavovat. Vždycky počítám s tím, že se pneu ohřeje o cca 0,2-0,3 ale vždycky tam mám víc. Snad jednou za ty 2 roky co mě to dělá mi dofukoval pneu. Když už se to letos stalo v Brně asi po třetím víkendu tak sem mu naštěstí moc nerozuměl(moje špatná němčina), ale začal házet rukama a tak nějak mi došlo, že s takovým debilem spolupracovat nechce a že je to ztráta času ,od té doby si na to dávám fakt bacha. Vždycky sem dal tlak cca spíš radši víc, že to Haslacher pak odfoukne. No a až mě on seřval, tak mi došlo proč kurvit nový pneu zbytečně a ztrácet čas v kvaldě, když to de vychytat.
Další hodně častá věc je, že ti fakt rychlí neřeší co dělá pneu. Trhá se, netrhá. Prostě ten Ital od Dunlopu i Haslacher vždycky říkají" Tato směs bude dobrá a vydrží celou kvalifikaci. Zároveň si odzkoušíš i výdrž pro závod. No a tato měkkčí směs vydrží 2-4 kol, ale poletíš jako dobytek.No a v půlce kvaldy máš pneu na sračky-ale jako total. No a 250 Euro v prdeli.
Jako je fakt hrozný jaká je spotřeba materiálu když už letíš Brno pod 2:05 - ti kluci sou hovada. Třeba koukněte, že celá ta špička vůbec netrénuje. Proč??Protože na to nemaj prachy. Většinu lidí stojí ježdění hlavně vstupný a to samé dají na pneu. Ale tady ti piloti když mají sadu na 2x20 min. tak ta druhá jízda stojí za hovno.Takže se netrénuje, protože to pak testovací den s 8x 20 min by stál 4 sady + to ostatní, tzn. 50 litrů a to jako minimálně 50!!!Když vemete, že trénovat musí před samotnými závody aspoň 2-4 jízdy tak málo komu zbude na ježdění mimo závody. Zajímalo by mě, jak by jely kdyby mohly před každým závodem 2 dny testovat.Když se k tomu připočtou desky,řetěz,olej,repase motoru a podvozku tak se nedivím že netrénují.
Další věc co je důležitá: Pokud chcete od toho Itala, aby s váma mluvil na úrovni-jedno jak rychle jedete, tak se ho nikdy neptejte kolik ta pneu vydrží JÍZD!!! Prostě závod má 13 kol a každýho zajímá jestli na té pneu dojedeš celých 13 kol, nikoho nezajímá jak ta pneu pak bude vypadat. Prostě 13 kol a vyhodit. Spíš platí 8 kol full, pak 3 kola na 90% a pak to musíš hochu nějak vykouzlit. Jako řešit jestli to vydrží 5 nebo 8 jízd, to je bezpředmětný. Pokud někdo chce jet fakt rychle, měl by si sehnat fakt balík zlaťáků a má šanci tu všechny posrat...
Naposledy editováno 05.01.2011 21:19:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
gorkin píše: Hele u těch mokrejch !!
řešíte u nich starší DOT třeba 2-3 roky ???? je už v hajzlu tak stará guma ?? bebo se ještě na ní da trochu loudat ???
Minuly rok som jazdil DOT 07 v Brne a v pohode sa dalo ist na koleno.
Já bych koupil rovnou MOIRU - opět to nejlepší a nejdražší co je...a nebudeš kupovat 2x
Jinak já používám jen vršek s dlouhým rukávem. Hlavně z toho důvodu, že mě přijde vždycky trapný, jak ti největší střelci sundaj kombu a rázem po depu běhají jak úchyláci v pižamku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Oňas píše: 222> Ideál je vše new, jak mokrý tak suchý. Vím že třeba u Bridge to byl problém vždycky sehnat nový. Ale ty mokrý obsahují siliku a ta se odpařuje. Tzn. ideál je týden starý teď jde o to co je dostupný a za kolik.
Clovece jak se muze pisek vyparovat?
Silica je prece jen plnivo, misto sazi proste trocha granulovaneho 'pisku'.
Naposledy editováno 05.01.2011 21:25:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: Oňas> Óník, neseeeerrr! Mně se moje RP výfučky na R1 tuze líbily a vydržely dlouho.. Jediný problém - občas lupnula pružinka u motoru a 2x háček na svodu. Ale je to titan, tak se to dá pochopit..
V ostatním máš asi pravdu.. Ikdyž ty pneu - ehm, všichni víme, jak je to s cenou Dunlopů a hlavně s dostupností!!! V tom je politika u Michelinu o dost lepší, možná za to může ne až taková poptávka. Ale jaktože ve španělským mistráku jim Michelin funguje dobře na Moto 2? Jsou rychlejší než Dunlop.. Jenže pro nás amatéry je opravdu "blbuvzdornější" dnešní Dunlop a funguje univerzálně hodně dobře a na všech motorkách.
Máte někdo info, jak to bude letos s dostupností Dunlopů GP/KR a jaké budou směsi a hlavně ceny?
Měl bych doma do placu na prodej 1ks 200/55 D211 GP, pokud někdo chce zkusit. Medium směs.. Já bych nejraděj dával už jen slicky, ať furt nemusím laborovat s převodem kvůli rozdílnýmu profilu zadní gumy..
A jinak k Michelinkám slick - lepší předek jsem snad ještě nejel, opravdu přesná guma a libový ovládání
U dunlopu nejsou zname jeste ceny ani smesy.Pro Cr to ma delat jeden clovek tak uvidime jak to bude fungovat. Dunlop uz to nebude mit pod palcem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 05.01.2011 21:48:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: Oňas> Jojo - tak nějak to je. To je ten rozdíl mezi hobíkama, kteří se jdou povozit a profíkama, kteří jdou trénovat. Je to všechno o prachách. Pokud jezdíš nebo chceš jezdit rychle, tak nestačí nakroužit 1000 km ročně. Musíš trénovat víc a to stojí LOVE. A trénovat od určitý úrovně na starejch mrdkách nemá smysl - ale pak to stojí STRAŠNÝ LOVE. Takže mnohým z nás, kteří ty prachy nemají nebo je nejsou ochotni do toho dát, musí stačit být rekreačním hobíkem (zajezdit si cca ročně, pohoda, pivko, pokec a domů)....... . Koneckonců i to hobíkaření vyjde na 10 litrů denně - a to s tím nesmíš plesknout......
jj přesně tak vše je o prachách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MartinR1 píše: .Kolda.> stoji asi 1300kc,leze se do nej na ostro,hlavne se ti nikde nic neschrne a nevohrne,z kombosky krasne vyskocis,Dejv uz ho take dostal k jezisku ,tak zatim
Jo, jo, tohle jsem tam viděl a líbilo se mi to. Už jsem to na pár lidech viděl (pyžamko ) ... A mám to za bukem, tak tam asi sjedu... Díky všem za inspiraci...
Oňas: Napsal jsi to přesně. Když jsem Jirkovi Látrovi ukazoval, jak se mi nasekal zadek Dunlop, tak jen kroutil očima a říkal, co bych jako chtěl...vždyť jsem na tom dal skoro 70 kol... Ale stejně...dojede závod superbiků a vidíš jak mají gumy jak dětské prdelky. Člověk to prostě musí vychytat...Michal Filla říkal, že v Mostě při štocích zvolil špatnou směs a proto ho pak Meklau předjel...Tady na foto jde vidět jak to má lehce naškubnuté a Meklau hlaďounké...
Poly46: Ty mokrý na obrázcích už jely na suchu, pak se takhle zničí. To pak stačí jen pár kol na osychající trati a jdou do kytek...
Naposledy editováno 06.01.2011 22:40:04
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Včera v 17:47 Kamikadze-Ace |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |