Téma: jak chcípnout 4-takt
 
5.1.2011 v 12:19
tak jsme u piva objevili další dilema.jak se má chcípat ostrý 4-takt a proč právě tak?
Anketa:
je to jedno,chcípám tlačítkem
41%
23
je to jedno,chcípám dekompresorem
4%
2
není to jedno,chcípám tlačítkem
54%
30
není to jedno,chcípám dekompresorem
2%
1
Předchozí
1 2 3
Následující

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:25 | Nahoru | #1
Už to tu bylo asi milionkrát,někdo to dělá tak jinej zase jinak. Já osobně "chcípákem" - tlačítkem. Asi jen tak pro parádu ho tam nedávaj

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:26 | Nahoru | #2
tlačítko na tereňáku a i na jiné motorce je jen pro nouzové zastavení motoru (tak to mám v manuálu u WR i u BMW) jinak se chcípá klíčkem (zapalovíním)Dekompresor nemám na žádný tak nevím))

Naposledy editováno 05.01.2011 12:26:48

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:26 | Nahoru | #3
je to jedno...chcípám klíčkem

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:30 | Nahoru | #4
Je to jedno na husqvarne nebyl klicek ani chcipak jenom dekompresor. Na Husabergu neni klicek jenom chcipak dekompresor jsem ulomil :) Takze tlacitkem.

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:30 | Nahoru | #5
lesní stroje nemají klíček

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:30 | Nahoru | #6
Osobně asi ani neznám nikoho kdo ostrou nebo i tupou offroad motorku chcípá dekompresorem. Já v tom teda ani nevidím žádnou výhodu, ba naopak

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:32 | Nahoru | #7
JE TO PAST!!!! za chvili se tu bude řešit jestli klíčkem nebo chcípakem

Naposledy editováno 05.01.2011 12:32:49

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:33 | Nahoru | #8
ja dekompresorem chcipal housku

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:33 | Nahoru | #9
Tlačítkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:34 | Nahoru | #10

Joraell píše: ja dekompresorem chcipal housku



Pač jsi neměl jinou možnost Alternativa by byla už jen přes zařazenou rychlost a nebo vypnutí benzínu

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:35 | Nahoru | #11

noend píše: Pač jsi neměl jinou možnost Alternativa by byla už jen přes zařazenou rychlost a nebo vypnutí benzínu


jojo ale chcipal no

2 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:37 | Nahoru | #12
já tlačítkem přes dekomresor bych se bál že bych podpálil ventil nevim no....

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:42 | Nahoru | #13

jeny píše: já tlačítkem přes dekomresor bych se bál že bych podpálil ventil nevim no....



JJ, souhlasím. Mít motorku, na který by mi záleželo, měl bych stejné obavy
Navíc si nemyslím, že je úplně nejlepší, aby ventil při dobíhání motorku mlátil o dekompresor

Naposledy editováno 05.01.2011 12:44:36

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:44 | Nahoru | #14
mi někdo říkal,že je to lepší dekompresorem,protože motor ztratí tlaky a plynule se zastaví.kdeždo tlačítkem-a to je pravda-se motor jen vypne a často se stane,že píst dojede do horní úvrati,tlak však nepřeková a couvne zpátky a tím převody jebnou do volnoběžky startéru...ono to jde někdy dost hlasitě slyšet..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:46 | Nahoru | #15

Dolph-cz píše: mi někdo říkal,že je to lepší dekompresorem,protože motor ztratí tlaky a plynule se zastaví.kdeždo tlačítkem-a to je pravda-se motor jen vypne a často se stane,že píst dojede do horní úvrati,tlak však nepřeková a couvne zpátky a tím převody jebnou do volnoběžky startéru...ono to jde někdy dost hlasitě slyšet..



Tak to zkombinuj Vypni tlačítkem a hned po tom dej dekompresor

Vypneš elektriku, takže nemůžeš podpálit ventil a dekompresor ti ušetří volnoběžku

Naposledy editováno 05.01.2011 12:47:04

1 reakcí na tento příspěvek jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:49 | Nahoru | #16
Pri zatahnuti dekompresoru nemuzes nic podpalit protoze motor ztrati ihned tlak a nedojde ani k zapaleni smesi a i kdyby porad horela, tak jeji teplota bude nizsi nez pri chodu motoru. Naviz nic tam v pripade manualniho dekompresoru nemlati. Jednoduse totiz zatlacis jeden vyfukovej ventil dolu, v tento moment nebezi po vacce, nevim jak tohle je u DOHC motoru, ja mel vzdy OHC.

Naposledy editováno 05.01.2011 12:50:01

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:49 | Nahoru | #17
přes kvalt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:51 | Nahoru | #18
Joraell> No jo, nemůžeš..... ale co když to trefíš tak blbě, právě když to bouchne.... to ti pak proletí kolem ventilu Když budeš mít to štěstí několikrát .... asi by se mohl ventil docela slušně ojebat Ale nevím, třeba se pletu, je to jen taká úvaha

Naposledy editováno 05.01.2011 12:53:28

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:55 | Nahoru | #19
Jestli jde o opravdu ostrý 4 takt, tak se nemusí řešit čím. To chcípne za chvíly samo

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 12:58 | Nahoru | #20
u piva se řeší zásadně kundy! kundy! a hlavně KUNDY! ne chcípáky

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:03 | Nahoru | #21
zacpu sani a udusim ji svini...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:06 | Nahoru | #22
noend> nejde to trefit blbě.páčkou dekompresoru nemačkáš ventil-takouvou sílu v prstu asi nikdo nemá,pouze podložíš zdvihátko,takže ventil se ve svém pracovním cyklu stačí,pustí plyny do výfuku,ale už se nezavře a tím nevznikne potřebná komprese k zapálení směsi v dalším cyklu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:11 | Nahoru | #23

Dolph-cz píše: noend> nejde to trefit blbě.páčkou dekompresoru nemačkáš ventil-takouvou sílu v prstu asi nikdo nemá,pouze podložíš zdvihátko,takže ventil se ve svém pracovním cyklu stačí,pustí plyny do výfuku,ale už se nezavře a tím nevznikne potřebná komprese k zapálení směsi v dalším cyklu...



Tak to si pis ze u OHC mackas dolu ventil :)

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:13 | Nahoru | #24
Tlačítkom, lebo nemám kľúčik ani dekompresor. Prípadne keď sa mi nechce stláčať tlačítko, tak len pustím spojku a hotovo. Podľa mňa to je šumafuk. Sú veci, ktoré sa podpisujú pod životnosť motoru oveľa viacej ako takáto kravina.

jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:18 | Nahoru | #25
JJ, taky mačkám ventil Systém jedna vačka, vahadla ..... a ruční dekompresor, sice přes vahadlo, ale ve výsledku přímo hned tlačí na ventil

(reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:21 | Nahoru | #26

noend píše: Tak to zkombinuj Vypni tlačítkem a hned po tom dej dekompresor

Vypneš elektriku, takže nemůžeš podpálit ventil a dekompresor ti ušetří volnoběžku



tak tohle bych nevymyslel ani s Vyssi odbornou

.... nevim mno, kazda motorka ma navod ni a tam tyhle nalezitosti jsou napsany

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:22 | Nahoru | #27
Joraell> s té fotky jde hovno poznat,ale já si stejně trvám na svém-že ten ventil nezmáčkneš,ale jen podržíš otevřený...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:37 | Nahoru | #28
Dolph-cz> No každá motorka bude mít dekompresor trochu odlišnej, takže to asi nejde úplně zevšeobecnit. U mýho motoru však není co řešit. Můj dekompresor je jen taková tyčka a na konci je průřez pouze polokruh. Ten se prostě otočí a zmáčkne ventil. Nic víc, nic míň.

[img]

Naposledy editováno 05.01.2011 14:47:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:53 | Nahoru | #29
noend> zkus si to...natoč si klickem píst před horní úvrať,kdy má největší kompres a zmáčkni dekompresor.co se stane?

nic.tlak zůstane.teprve až ho protočíš o otáčku,tak dekompresor podrží ventil a tlaky zmizí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak chcípnout 4-takt

5.1.2011 v 13:58 | Nahoru | #30
Dolph-cz> To nemusím, tak jak to popisuješ, to dělám několikrát denně. Než startuju, dávám si tímto způsobem píst za horní úvrať, abych měl pak dostatečnou rychlost a setrvačnost pro lehký nastartování

Naposledy editováno 05.01.2011 14:03:49
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist