globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč v Británii ano a u nás ne?
19.12.2010 v 11:18

Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 11:37 | Nahoru | #241
Něco málo z Týnce
Zakázková ve stylu VB

Sport do Anglie

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 12:24 | Nahoru | #242
Sancho> toš to mě teda překvapujete jako odbornici na jawy, ja to řek zaměrně, znalci, řek sem javu 360, v 86, za 23 litru, to i mě laikovy by došlo že to panelka určitě není za ty prachy. no to je šumak, pač i kdyby to byla 360 panelka tak by mě nejt necpal pod nos 350 za 23 že byl ulet, jinak kdo nerozuměl moh se normalně zeptat, jenže tady dělaj šeci odborniky a pak čuměj jak puci na kdejakou kravinu. a votom že ji znalci jaw neznaj ani nemluf, to je dost smutny neznat motorku ktera dělala slávu v uplně celem světě, moooooooc smutny, doufam že si spomenete na ty čundrliky , katriňáky, mrázky,tomany, chovančíky, zlochy a další ale vo tom silně pochybuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 13:30 | Nahoru | #243
Piwell> docela bych nesouhlasil s těma rejžovejma kloboukama, vono to asi vypada že budeš velkej znalec jawy, ale to je tak asi všechno. jinak bych chtěl opravdu vidět javu 55 let starou co hnila někde jak řikaš, aby si vyčistil karbec a jel. možna že bych se i vsadil že to je prostě obr pičovina, jinak ti dam pro přirovnani co dělali v 60 letech hondy, vim prd ale kdybych se koukl na net tak možna najdu eště starší, ale rejžové klobouky to ty hloupý chlapče určitě nebyly

[img]

Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 13:35 | Nahoru | #244
1950

[img]

Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 13:36 | Nahoru | #245
1956

[img]

Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 13:38 | Nahoru | #246
a pak už to všichni zname, jak honda pokračovala že jo

[img]

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 15:09 | Nahoru | #247
laďa prášil> Lád'o máš pravdu,nová 639 stála v roce 89 11 500.- kčs.Připomněl jsi mi tím rok 1980,kdy jsem s otcem kupoval novou Škodu 120.Měli velký výběr(ve volném prodeji):bud' Š 120 nebo Š 120 a jakoukoliv barvu,pokud bude jen a jen zelená. Ale popravdě, v Mototechně tehdy měli i dvě bílé ŠKODY 105.To jen na odlehčení a připomínku doby,kdy jsme si mohli vybrat-ale jen z jednoho druhu jedné barvy... Přesto se nikdo jako tady nehádal-kdo chtěl,mohl mít Jawu 350 nebo Jawu 350 nebo...nic jiného.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 17:39 | Nahoru | #248
pedal> Psal jsem o 55 letech, čili 2010 - 55 = 1955. Čili jsem psal o padesátých letech, ne o šedesátých, kde právě nastal ten zlom. Ty tu meleš o motorkách o +- 10 let mladších. Příkladem tebou vložený obrázek je Honda CB77 Super Hawk z roku 1966, která právě byla přelomovým modelem ... (nevim jestli je to náhoda nebo úmysl - to ale zřejmě vůbec). Pokud pochybuješ o tom, co jsem psal, je vidět, že zkušeností se starejma Jawama máš buď pramálo nebo žádný. Závěrem jenom chci konstatovat, že je docela smutný, jakým stylem píšeš. Nevim kolik ti je let, ale tvoje čeština je dost mizerná, a to včetně toho, že tě asi nenaučili co je to interpunkce. K vyjadřování jen podotknu, že být na někoho hned sprostej pouze svědčí o výši tvého intelektu ...

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 21:37 | Nahoru | #249
Piwell> mmmmmm tak přesněji řečeno, jj superhak ale 1961 dyby něco, takže pan se plete, hele pokud chceš být detajlista s čimž sem počítal, aby si si obhajil tu pičovinu co si napsal. neuvaděj uplný krávoviny. ťápal si tu nějaky sračky vo nějaky rejži a kloboucich nebo co, troubo udělal si ze sebe uplněho idiota

V raných 60. let, to byla největší Honda k dispozici, pohánět jezdce do full-foukané adrenalinu s nepřekonatelnou sílu a rychlost. Z roku 1961 CB77 Super Hawk byl začátek něčeho velkolepé-kolo sport Honda.

S rychlostmi přibližující se 100-mph ochranné známky, to není stroj pro slabé srdce. Ale přidání teleskopické vidlice, duální sacharidů a dvěma předním bubnovými brzdami výrazně zvýší akceleraci, brzdění a manipulace. CB77 dal jezdec pocit, že mnoho kontrolních kol z té éry by neměl zdvojovat v polovině maximální rychlosti Super Hawk.

305cc motor přišel s kompletní horní vačky, luxus, který byl nalezen pouze v závodní komunitě v té době. Jeho 9200-rpm-redline byl pěkný antidotum k low-túrovat a tiché stroje se vyvíjejí v Evropě. 350-lb. lisovaný ocelový rám a trubky za předpokladu, přistávací místo pro jednoho z deseti nejlepších motorů. Opravdu, CB77 byl hlasitý a závod-připravený kandidátem.

Super Hawk vlastnil první místo v sestavě Honda dokud ne 1965, když Honda CB450 propuštěn. CB77 je ochranná známka společnosti Honda Motor Co Ltd &0169; 1999 americký Honda Motor Co, Inc

sory za překlad, překladač.

jinak tam maš motorky z roku 50 a 56 pokud nejsi slepej, takže jak řikam rejžový klobouky rozhodně ne. Taky by bylo dobre si spomenout na druhou světovou a tak nějak kouknout třeba na letadla a porovnat to s našima. jen tak aby si si uvědomil co placaš za nesmysle jak na tom japonci byly technicky. ale když přistoupim na ty tvoje bludy tak na druhou stranu to sou ti japonci eštěvětší borci než sem si myslel a myslim, když v padesatych letech pletly klobouky a v šedesatych dělali takový stroje. tak to teda ten rejžovej klobouk dolu. spravně jak sem někde zahledl, česko sedma velmoc světa a co čech to anštajn. co se tyka meho intelektu , to je jasne ten muj je uplně f prdeli, ale kde maš ten svuj když neumiš ani najit na netu solidní informace, jak sem řek, ukaž mi to co si řikal o ty jawě, pouč mě naprosto nezkušeneho trotla o českem zazraku, ukaž mi to jak vyčistiš karbec u te stare hujdy schnile a nastartuješ, přísaham předefšema že ti dam 20 000,- vic nemam

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 21:54 | Nahoru | #250
jen pro porovnani tohle vylezlo z jawy v roce myslim 1954 a to černy v 56 honda, tak ad si každej uděla obrazek kdy jawa skončila v roce 60, pak ji drželi slavu jen zavodnici ze šestidení diky jim byla slavna do 80 let, jo a plochodražní jezdci, a ze slavy šedesatych let žijete dodnes

[img]

Naposledy editováno 04.01.2011 21:57:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 22:42 | Nahoru | #251
pedal: ta černá honda je obyčejná kopie NSU Maxi.


Co zkopírovali v těch zbývajících případech netuším. Jawa aspoň vyvíjela svoje motorky

Naposledy editováno 04.01.2011 22:48:09

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 22:56 | Nahoru | #252
Sofía>

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 23:22 | Nahoru | #253
Sancho> maš na to nějaky dukaz ? možny to sice je to jo, ale bylo by dobre svá tvrzení obhajit, taky by bylo dobré obhajit, že si jawa všechno vyvíjela sama.a nikdy nic neokopírovala. tak do toho

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 23:26 | Nahoru | #254
Pěkná historie Hondy je tady,.. http://www.honda-da...ials/history_01.html
Ve zkratce - nic, nějáký auta, ve válce co kdo zrovna potřeboval, po válce kompánie na výrobu (pouze) pístních kroužků a v roce 49 první motorka,...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

4.1.2011 v 23:46 | Nahoru | #255
FiffiQ> to jo to je jasne, zezačatku nic, pak obšlehli par pleček z evropy, v jawě koupily jakejsi patent, ja teda myslim že to bylo něco zazračnýho v roce 60 je osvitil šaolin, nindža nebo co a vod te doby ufo technologie několik desitek let ne před nami, ale před celým světem, s nama srovnavat nelze ja docela souhlasim, jen sem chtěl tady ten komunismus a falešné vlastenectví trošku nahlodat, pač jawa se od cca šedesatejch let neda srovnavat s ničím na světě, pač tam jawa zkončila a s toho tady ti v uvozovkach komouši a vlastenci žijou a přesvědčujou se navzajem že uplnej vrak 634.......... je domaci poklad za kerej sou ochotni vyplaznout sto litru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

5.1.2011 v 09:16 | Nahoru | #256
pedal> No honda ten patent nekoupila, musela "koupit" licenci až pak... a o tom co píšeš, že to patent k ničemu, tak na tom Honda hodně zbohatla, jelikož to montovala do C100 a to nejprodávanější motorové vozidlo na světě cca 50mil.

Proč v Británii ano a u nás ne?

5.1.2011 v 09:45 | Nahoru | #257
no parada, tak se tu budeme tedka hadat o tom, kdo driv zacal co kopirovat, Japonci diky pomerum ve svy zemi zacali motorizaci pozdeji a na zacatek okopirovali nejaky starsi evropsky konstrukce, my se zase muzeme bit do prsou, ze u nas kopirovali uz daleko driv a v 55tym jsme to uz nemeli zapotrebi....apropo takovej revolucni perak taky nema cistou minulost, ale vzniknul na zaklade kradeni myslenek z DKW behem valky, kam se jezdilo na cumendu ......a jeste k tem Japoncum me napada tohle ...zna nekdo odsud vubec treba letadla, ktery vyrabeli a vyvinuli za 2. svetovy? nekolikrat jsem slysel vychvalovani leteckyho prumyslu u nas, ale jestli je leteckej prumysl vystavni skrini technickyho pokroku, tak jsme pekne zklamali, protoze takova BH-135 byla jediny aspon trochu konkurenceschopny letadlo a vzlitlo poradne az za okupace, no a v ty dobe uz japonci chrlili Zera, kterejma prevalcovali amiky a nebylo odkud by kopirovali.

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

5.1.2011 v 09:51 | Nahoru | #258

Torquis píše: pedal> No honda ten patent nekoupila, musela "koupit" licenci až pak... a o tom co píšeš, že to patent k ničemu, tak na tom Honda hodně zbohatla, jelikož to montovala do C100 a to nejprodávanější motorové vozidlo na světě cca 50mil.

no, dobrej blabol ...videl si obe spojky rozmontovany? me to akorat zavani nechutnym zneuzivanim patentnich vysad, protoze provedeni je uplne jiny na tu samou funkci. spis si dneska myslim, ze si v jawe vydupali na zaklade nejaky podobnosti ustupek ale vzhledem k tomu, ze se to vyrabi dodneska, tak asi sami pochopili, ze to nema smysl. Na tomhle patentu zcela jiste stoji cela minulost a upadek Jawy jak tak koukam

2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

5.1.2011 v 10:00 | Nahoru | #259
...jo a jeste jedna vec me napadla, kdyz tak koukam na fotky co jsou na tyhle strance ....ta kapota na 640ku, co tu mel i Venca na ty 639 je zcela okopirovana kapota z RD-350, jen upravena aby pasovala na trindu jak napadite ..kdo neveri, at si je porovna, resili jsme to s kamosem, co ma oboje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

5.1.2011 v 10:28 | Nahoru | #260
Jindra650> Na tom rozhodně úpadek jawy nestál, ale pomohlo to jinému výrobci. Úpadek stál na hlavách tehdejších vládců, ale to nemá cenu řešit, ničemu to nepomůže.
Vlákno je o 350 v Británii a je prostě škoda, že se tady nedá jen tak lehce (oficiálně) koupit, není to úplně špatnej stroj. Nechápu tady lidi co křičej, že lidi co si ji koupí jsou to a to, prostě se jim líbí, nebo mají jiný důvod, je přeci demokracie, nebo to někomu ještě nedošlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

5.1.2011 v 21:24 | Nahoru | #261
Jindra650> mě se jen nelibi když mi češí se bijeme do prsou jaci sme borci, když pro svět sme znamenali a znamename uplné hovno, chtělo by to trošku pokory a zamect si před vlastnim prahem. říkat vo někom že když my sme byly v něčem pomalu velmoc tak druhej byl v podobě opice na stromech, ha ha ha, vono to pravě neni pravda, ja na ty letadla taky poukazoval a nejen to, ale sme na motoforu tak motorky no. stačí připomenou vyrobu samurajskeho meče, který je docela problem vyrobit dneska, ti chlapici co pletly rejžové klobouky to zvladali ještě když praotec čech dumal s klackem v ruce, kde rozbije vigvam a zasadi to naše semě parchantské . to že jawa kopčila asi podobně jako každej kopčil a kopčí i dnes vime, akorat hrdí příznivci jawy to budou popírat jako nácek holokaust

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

5.1.2011 v 21:45 | Nahoru | #262
Torquis> víš ty si u toho byl ? co pomohlo kde a kdy jakemu výrobci ? nebo kdo muže za úpadek jawy ? ja si to taky kdysi myslel stejně jako to říkaš ty. jenže po dvaceti letech kdy jawa měla možnost se ukazat, tak neukazala vůbec nic. takže si tim co si říkal vo těch hlavach nejsem tak docela jist. jsou dvě možnosti: buď maš pravdu a ti vladcové nam stale vladnou, nebo to prostě bylo uplně jinak. ja si spiš myslim že jawě došel dech, to se někdy stava i jinejm firmam, když nejsou lidi co by to valili dal. vlakno je o britanii, to maš pravdu a ja si myslim že to už někdo tady řekl, jinak pokud se jawa neda dohromady, pujde v brzke době doprdele uplně a neuživí ji ani výroby nahradních dílů. promiň ale to co řikaš pravě zde bouří vlny pohoršení, že říkate že 350 nebyl špatnej stroj, byl to vrchol hnusu a pravě se divim, že ho tak obhajujute, když byl vyroben za časů, kdy jak říkaš ovladali naši zem a ekonomiku komouši, vy prostě se mi zda že nevite co plancete za nesmysle, je to jako by ste chtěli aby se vyraběla škoda 120 l, nebo aby dělai trabanta víš ja ti něco řeknu, vy chcete komoušskou jawu 350 na jedne straně a na druhe by jste jawu radi viděli mezi předními výrobci motorek ste opravdu uplně mimo ? to si myslite že cely svět na vas bude obdivně koukat ? voe dyk by nas museli dat šecky do svěracich kazajek. když tak chcete podporovat jawu tak se tady dejte dohromady, řekněte jawě kolik si od ni příští rok koupite motorek 350tek, vyplazněte prachy a voni vam to radi udělaj, problem je že vas nebude ani sto kdo date za třiapuli 70-100 litru. tak kurva co vlastně chcete, ty demokrate

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

5.1.2011 v 23:58 | Nahoru | #263

pedal píše: Jindra650> mě se jen nelibi když mi češí se bijeme do prsou jaci sme borci, když pro svět sme znamenali a znamename uplné hovno, chtělo by to trošku pokory a zamect si před vlastnim prahem. říkat vo někom že když my sme byly v něčem pomalu velmoc tak druhej byl v podobě opice na stromech, ha ha ha, vono to pravě neni pravda, ja na ty letadla taky poukazoval a nejen to, ale sme na motoforu tak motorky no.

souhlasim a podepisuji v plnem rozsahu ...to je to co mi vadi, uplne presne ...rozcilovani, ze tadyti zli panove nam ukrivdili ...nevim, jestli to je kompenzace mindraku, ze jsme mala zeme, ale vadi mi to, pak vznikaj novodobe propagandy typu Zaslapane projekty

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 08:47 | Nahoru | #264
pedal> Koukám, že šlapeš na pedál :)) Víš proč zamrznul vývoj třipade? Asi ne...no myslím, že nám bohužel ti vládcové ještě vládnou :( Znovu píšu, že jawa 350 není špatnej stroj, ty máš prostě jinej názor, ale to naštěstí neznamená, že ho má většina. A taky to neznamená, že si ji chci koupit, mám lepší. Nic podstanýho jsi nenapsal, jen pár zvráceností z tvojí hlávky, takže bude lepší s tebou neztrácet čas.

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 08:47 | Nahoru | #265
Už je to diskuse, ve které se nevyznám, novou 350 za 60-70 tisíc bych si nekoupil, za tu cenu je to technicky zastaralý výrobek. Za cenu, za kterou se prodává ojetá, tj. -+ 10000 je to jedinečný dopravní prostředek navždy a v našich poměrech bude vždy recyklovatelná.
Pokud jde o budoucnost jawy: Óóóóó, jaká by to byla krása, kdyby postavili soutěžní speciál na Dakar, dojeli na 30. místě, prodali jich 100 v prodejní verzi a za rok dojeli v desítce a v Agnentině, Čile a Brazílii jich prodali 1000. Místo těch china bike 300 ccm, co tam prodávají s nálepkou jawa. Pak by se třeba zvedl zájem o jawy i tady. Cesta nějakých retrobiku a 1000 dvouválec.. kdo to bude kupovat? Život je i příležitostech a jejím využití. V tom, co se chystá, moc příležitostí nevidím. I kdyby motory a věci dodával někdo, jak je běžné dnes, tak jeden člověk z dílů sestaví motorku za den. Jeden člověk za rok sestaví 200 motorek. A kdo je prodá? Vydělat se dá na vlastní výrobě, nejlépe ještě někomu prodávat. Pouhá montáž je málo. Investice do výroby motoru: Když to neudělali komunisti ze státního, tak si nedělejme iluze. Nepsal jsem ani o Ś 120 proto, že bych ji chtěl a taky myslím, že by jawa zasloužila lepší vzkříšení, ale prostě bez velkých investic do technologií to půjde těžko. A kdo do toho investuje? Budeme dál kupovat hlavně ojetiny. A pak je vyhazovat a prodávat na díly. A pak bude skupina lidí na jawách 350, co budou pořád jezdit. Pístů je dost, ložisek taky. Mimochodem, už dlouho jsem neslyšel, že by někdo tragicky havaroval na jawě 350 :) Je to asi i bezpečný stroj
Jo ... a jeden motor prý byl nějaký pokus o předělávku Škoda-VW HTP.
Das ist ja komisch to si můžeme dělat rovnou sami jako tento buk:

Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 09:07 | Nahoru | #266
No a ta Argentina už tu byla zde
No ble ble ble, ale proti vkusi nic, já raději 638.

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 10:18 | Nahoru | #267
laďa prášil> no doufam že ta doba reciklovatelnosti jaw co nejdříve skončí a mimo kusy co něco znamenali, 350 a podobne komunistické vergle zmizí myslim že pokud koupiš jakykoliv japonec za dvacku, přežije o sto let jawu aniž by si na něho sahnul bylo by dobre se naučit reciklovat v našich poměrech ty japonce, da se na tom aspoň jezdit a vypada to taky lepe , v konečné fazi tě vyjde ten japonec finančně levněji.

1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 12:26 | Nahoru | #268
Hele, já jsem třeba dost velkej a jawa je docela pohodlná, nelámu si na mí hnáty, to samé spolujezdec... Myslím nemá cenu se hádat a dohadovat, já prostě jawu mám a prodávat ji nebudu, slouží mi dobře. A možná koupím ještě nějakou

2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 14:23 | Nahoru | #269
Odpověď JAWA MOTO s.r.o. na FB:
Ve Velké Británii je možno, z neznámých důvodů, motocykly JAWA 350 stále přihlásit.Prodej na tuzemsku byl ukončen pouze formálně. Motocykly se dál vyrábějí a dokonce i prodávají - zájemci se však musí smířit s tím, že... doklady budou mít ze starší.
(o prodeji ve VB): Je to spíš o tom, že EU vydává doporučení, jejichž nezavedením do života občanů v dané zemi se nic nestane a nejsou ze strany EU sankcionovány. To, že ČR bere doporučení EU většinou jako nařízení je věc jiná. Záruka na motocykl JAWA 350 je platná po dva roky od data prodeje.
V ČR se cena nového motocyklu JAWA 350/640 s doklady (starší) pohybuje okolo 57.500,- (dle aktuální ceny dokladů.
(o možnosti postavit nový motocykl na starší doklady): Jedná se o spolupráci s jedním z našich dealerů. My dodáme motocykl se zárukou a on zajistí doklady (velký TP a malý TP, potvrzení o změně dat v technickém průkaze)....

Naposledy editováno 06.01.2011 14:25:14

(reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?

6.1.2011 v 14:44 | Nahoru | #270
vwkafer> no to je úžasné, ceny dokladů vyletí jako raketa nahoru
Proč to dělat jednoduše, když to jde udělat složitě a dráž... Typické, bohužel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist