1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
V raných 60. let, to byla největší Honda k dispozici, pohánět jezdce do full-foukané adrenalinu s nepřekonatelnou sílu a rychlost. Z roku 1961 CB77 Super Hawk byl začátek něčeho velkolepé-kolo sport Honda.
S rychlostmi přibližující se 100-mph ochranné známky, to není stroj pro slabé srdce. Ale přidání teleskopické vidlice, duální sacharidů a dvěma předním bubnovými brzdami výrazně zvýší akceleraci, brzdění a manipulace. CB77 dal jezdec pocit, že mnoho kontrolních kol z té éry by neměl zdvojovat v polovině maximální rychlosti Super Hawk.
305cc motor přišel s kompletní horní vačky, luxus, který byl nalezen pouze v závodní komunitě v té době. Jeho 9200-rpm-redline byl pěkný antidotum k low-túrovat a tiché stroje se vyvíjejí v Evropě. 350-lb. lisovaný ocelový rám a trubky za předpokladu, přistávací místo pro jednoho z deseti nejlepších motorů. Opravdu, CB77 byl hlasitý a závod-připravený kandidátem.
Super Hawk vlastnil první místo v sestavě Honda dokud ne 1965, když Honda CB450 propuštěn. CB77 je ochranná známka společnosti Honda Motor Co Ltd &0169; 1999 americký Honda Motor Co, Inc
sory za překlad, překladač.
jinak tam maš motorky z roku 50 a 56 pokud nejsi slepej, takže jak řikam rejžový klobouky rozhodně ne. Taky by bylo dobre si spomenout na druhou světovou a tak nějak kouknout třeba na letadla a porovnat to s našima. jen tak aby si si uvědomil co placaš za nesmysle jak na tom japonci byly technicky. ale když přistoupim na ty tvoje bludy tak na druhou stranu to sou ti japonci eštěvětší borci než sem si myslel a myslim, když v padesatych letech pletly klobouky a v šedesatych dělali takový stroje. tak to teda ten rejžovej klobouk dolu. spravně jak sem někde zahledl, česko sedma velmoc světa a co čech to anštajn. co se tyka meho intelektu , to je jasne ten muj je uplně f prdeli, ale kde maš ten svuj když neumiš ani najit na netu solidní informace, jak sem řek, ukaž mi to co si řikal o ty jawě, pouč mě naprosto nezkušeneho trotla o českem zazraku, ukaž mi to jak vyčistiš karbec u te stare hujdy schnile a nastartuješ, přísaham předefšema že ti dam 20 000,- vic nemam
1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?
[img]
Naposledy editováno 04.01.2011 21:57:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?
Ve zkratce - nic, nějáký auta, ve válce co kdo zrovna potřeboval, po válce kompánie na výrobu (pouze) pístních kroužků a v roce 49 první motorka,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
Torquis píše: pedal> No honda ten patent nekoupila, musela "koupit" licenci až pak... a o tom co píšeš, že to patent k ničemu, tak na tom Honda hodně zbohatla, jelikož to montovala do C100 a to nejprodávanější motorové vozidlo na světě cca 50mil.
no, dobrej blabol ...videl si obe spojky rozmontovany? me to akorat zavani nechutnym zneuzivanim patentnich vysad, protoze provedeni je uplne jiny na tu samou funkci. spis si dneska myslim, ze si v jawe vydupali na zaklade nejaky podobnosti ustupek ale vzhledem k tomu, ze se to vyrabi dodneska, tak asi sami pochopili, ze to nema smysl. Na tomhle patentu zcela jiste stoji cela minulost a upadek Jawy jak tak koukam2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
Vlákno je o 350 v Británii a je prostě škoda, že se tady nedá jen tak lehce (oficiálně) koupit, není to úplně špatnej stroj. Nechápu tady lidi co křičej, že lidi co si ji koupí jsou to a to, prostě se jim líbí, nebo mají jiný důvod, je přeci demokracie, nebo to někomu ještě nedošlo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč v Británii ano a u nás ne?
pedal píše: Jindra650> mě se jen nelibi když mi češí se bijeme do prsou jaci sme borci, když pro svět sme znamenali a znamename uplné hovno, chtělo by to trošku pokory a zamect si před vlastnim prahem. říkat vo někom že když my sme byly v něčem pomalu velmoc tak druhej byl v podobě opice na stromech, ha ha ha, vono to pravě neni pravda, ja na ty letadla taky poukazoval a nejen to, ale sme na motoforu tak motorky no.
souhlasim a podepisuji v plnem rozsahu ...to je to co mi vadi, uplne presne ...rozcilovani, ze tadyti zli panove nam ukrivdili ...nevim, jestli to je kompenzace mindraku, ze jsme mala zeme, ale vadi mi to, pak vznikaj novodobe propagandy typu Zaslapane projekty1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?
Pokud jde o budoucnost jawy: Óóóóó, jaká by to byla krása, kdyby postavili soutěžní speciál na Dakar, dojeli na 30. místě, prodali jich 100 v prodejní verzi a za rok dojeli v desítce a v Agnentině, Čile a Brazílii jich prodali 1000. Místo těch china bike 300 ccm, co tam prodávají s nálepkou jawa. Pak by se třeba zvedl zájem o jawy i tady. Cesta nějakých retrobiku a 1000 dvouválec.. kdo to bude kupovat? Život je i příležitostech a jejím využití. V tom, co se chystá, moc příležitostí nevidím. I kdyby motory a věci dodával někdo, jak je běžné dnes, tak jeden člověk z dílů sestaví motorku za den. Jeden člověk za rok sestaví 200 motorek. A kdo je prodá? Vydělat se dá na vlastní výrobě, nejlépe ještě někomu prodávat. Pouhá montáž je málo. Investice do výroby motoru: Když to neudělali komunisti ze státního, tak si nedělejme iluze. Nepsal jsem ani o Ś 120 proto, že bych ji chtěl a taky myslím, že by jawa zasloužila lepší vzkříšení, ale prostě bez velkých investic do technologií to půjde těžko. A kdo do toho investuje? Budeme dál kupovat hlavně ojetiny. A pak je vyhazovat a prodávat na díly. A pak bude skupina lidí na jawách 350, co budou pořád jezdit. Pístů je dost, ložisek taky. Mimochodem, už dlouho jsem neslyšel, že by někdo tragicky havaroval na jawě 350 :) Je to asi i bezpečný stroj
Jo ... a jeden motor prý byl nějaký pokus o předělávku Škoda-VW HTP.
Das ist ja komisch to si můžeme dělat rovnou sami jako tento buk:
1 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?
2 reakcí na tento příspěvek Proč v Británii ano a u nás ne?
Ve Velké Británii je možno, z neznámých důvodů, motocykly JAWA 350 stále přihlásit.Prodej na tuzemsku byl ukončen pouze formálně. Motocykly se dál vyrábějí a dokonce i prodávají - zájemci se však musí smířit s tím, že... doklady budou mít ze starší.
(o prodeji ve VB): Je to spíš o tom, že EU vydává doporučení, jejichž nezavedením do života občanů v dané zemi se nic nestane a nejsou ze strany EU sankcionovány. To, že ČR bere doporučení EU většinou jako nařízení je věc jiná. Záruka na motocykl JAWA 350 je platná po dva roky od data prodeje.
V ČR se cena nového motocyklu JAWA 350/640 s doklady (starší) pohybuje okolo 57.500,- (dle aktuální ceny dokladů.
(o možnosti postavit nový motocykl na starší doklady): Jedná se o spolupráci s jedním z našich dealerů. My dodáme motocykl se zárukou a on zajistí doklady (velký TP a malý TP, potvrzení o změně dat v technickém průkaze)....
Naposledy editováno 06.01.2011 14:25:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |