paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Problém se zadním světlem help
2.1.2011 v 12:35
Zdarec všem,mám takovej problém se zadnm světlem na mojí S4.
Je tam dvouvláknová žárovka a její životnost je asi tak jednu vyjížďku.Přesněji životnost vlákna od světla to druhé brzdové jede bez problému.Nejsem žádnej zdatnej elektrikář ale prolezl jsem kontakty na které jsem se dostal a nic, furt to samé.Za týden to zežere třeba 3-4 žárovky Prosím o radu díky moc.
p.s.mám tam originál světlo to co tam má být ne to co mám v profilu.

Problém se zadním světlem help

2.1.2011 v 12:55 | Nahoru | #1
Monstry jsou celkem vyhlášený "žravostí" žárovek - kvůli vibracím. Zkontroluj jestli není světlo povolený, ale jediná spolehlivá cesta jsou LED. Áť už žárovka nebo panel.

Problém se zadním světlem help

2.1.2011 v 14:16 | Nahoru | #2
Praská jen ta zadní nebo ti do toho praskne ještě nějaká ?

Problém se zadním světlem help

2.1.2011 v 14:33 | Nahoru | #3
Praská jen to zadní a jen to jedno vlákno.Nic jiného.
Pokud jsou tím ty mašiny vyhlášené musí na to být nějaké řešení než hned výměna za LED i dkyž to není taková finanční hruza.Dělá to třeba už od výroby?

Problém se zadním světlem help

2.1.2011 v 15:19 | Nahoru | #4
Zapoj před žárovku diodu nejmíň 1A srazí to napětí o 1/3 a uvidíš jestli to je přepětím.

Problém se zadním světlem help

2.1.2011 v 15:29 | Nahoru | #5
Já si myslím že to je jen a pouze vibracema , měl jsem na Monsteru úplně stejný problém... Moje spotřeba žárovek byla taky dost krutá , tak jsem tam zkusil dát diodovou žárovku, no a chvilku to fungovalo v pohodě! Až jednou se uklepal i ten odpor pro koncové světlo, který byl uvnitř té diodové žárovky... To už jsem nevydržel a koupil jsem si za pár €ček celé nové diodové světlo (vzhledem ke spotřebě žárovek to byla nejlevnější volba ) a zatím už nějakej ten pátek pohoda , takže asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek Problém se zadním světlem help

2.1.2011 v 15:50 | Nahoru | #6
Také myslím že by to mohly být vibrace .Zkus estli není ta objímka ve které ta žárovka hoří volnější proti té druhé.No a samo celkové uchycení světa je jaké?Je nějakým způsobem "pružné"?Také kus změřit proud který do těch žárovek jde estli se výrazně neliší?Jinak pak ledky nebo dál "Mosterspotřeba" žárovek

Problém se zadním světlem help

2.1.2011 v 17:48 | Nahoru | #7
pokud praská jen to jedné vlákno (zadní světlo), tak bych to proměřil, jakej ti tam teče proud.

Ještě bych zvážil značku těch žárovek, kde je kupuješ, značku atd., jestli
nejsou od jiné firmy kvalitnější.

(reakce na) Problém se zadním světlem help

2.1.2011 v 18:14 | Nahoru | #8
Boda> U mě bylo světlo uchyceno na rám ve dvou "sájlentblocích" a patice seděla jak má , takže v tom to nebude... Spíš by určitě pomohlo změnit styl jízdy a motor nepodtáčet ani nepřetáčet - prostě jezdit tak, aby to pokud možno moc nevibrovalo - což je ale podle mého na nic... Tam to je asi důsledek konstrukce, kdy se na zadní část mašiny přenáší nadměrné množství vibrací... Třeba kámoš jezdí na jeho Monsteru většinou jenom "full gas" a se zadním světlem problém nemá , ale jednou když za to zabral bez podřazení, tak mu to v těch vibracích prostě zhaslo a bylo po žárovce - což jsem měl možnost vidět na vlastní bulvy, jelikož jel přede mnou...

Jinak je tam jedna dvouvláknová žárovka, a mně nejčastěji odcházelo to slabší vlákno koncového světla, což bylo nejspíše pouze tím, že je prostě slabší...

1 reakcí na tento příspěvek Problém se zadním světlem help

5.1.2011 v 19:13 | Nahoru | #9
Díky moc všem za rady Bohužel se teď v té kose nedostanu na garage ale jak to jen bude možné lapnu baterku a zkusím to přeměřit.
Ale mám jeden dotaz co když tam bude menší napětí a co když tam bude větší napětí než těch 12V?
Co jedna nebo druhá věc znamená kde je kuna?
Výměna toho světla za diodové to teda asi vyřeší rovnou a na furt co jsem pochopil,takže je to asi nejlepší varianta je tak?

(reakce na) Problém se zadním světlem help

5.1.2011 v 20:01 | Nahoru | #10
MegaVydra> Pokud tam bude menší napětí, tak tam může být někde přechoďák - na patici, na kontaktech, na kostře, v přepínači, na čidle zadní brzy (pokud se jedná i o brzdové) a tak dále... A nebo pokud tam bude vyšší napětí?! To si nemyslím že je to vůbec možné , jedině že by tam byly nějaké špičky - což by mohlo mít stejnou příčinu jako u toho menšího napětí , a nebo že přebíjí generátor - to by mohlo být regulátorem, a to nemusí přímo hned špatně držet napětí, ale může třebas jen propouštět napěťové špičky... Tak či onak by ale měla tyhle špičky udržet baterka - pokud je tady dobrá , a navíc se to bude na digi měřáku asi dost blbě měřit, na tohle by byl lepší starej dobrej analog , digi většinou různě skáče a může to být jen jeho špatným kontaktem... Jo a hlavně, v tomto případě by měla nejspíš stejně tak odejít i parkovací žárovka a kontrolky... A ještě pro upřesnění, běžná hodnota v el. okruhu při nastartovaném motoru je nějakých 13 - 14 Voltů, takže nebát se toho - je to normální...

Ale já si myslím, že ničím z toho to není , je to prostě jen a pouze těma vibracema...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 8 1.1.2023 v 10:01 marek78
elektro schema Ducati Monster S4 Rafael 8 25.4.2022 v 20:44 redmenn123
Diagnostika na Ducati Ducati Monster S4 Rafael 0 13.1.2022 v 17:35 Rafael
Brzdový třmen Ducati Monster S4 Rafael 6 13.8.2019 v 23:45 M_A_B
Monster s4 ventilátory se spustí hn... Ducati Monster S4 silverrrr 11 2.5.2019 v 19:45 silverrrr


TOPlist