Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
22.10.2008 v 15:51
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Spijker: no to nevim power one jsem nejl .. ale poznal sem už rozdíl když jsem měl na slovači na předku pirelli corsu SC2 a dal sem místo ní pirelli diablo superbike SC1 .. cejtil sem jistotu toho předku a přesně víš co ti nen předek dělá.
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ve španělským mistráku jsou motorky Moto2 na MICHELINECH rychlejší, než na stejných tratích MS s Dunlopama..
Michelin držej hodně, jen nejsou tak "blbuvzdorný" a uživatelsky "jednoduchý" jako Pirelli nebo Dunlop. Ale vychytat to, naučit se s nima "žít" a nastavit motorku, věřím, že by ve finále mohly bejt rychlejší. Zkoušel jsem tedy jen slicky v 17".
..tedy na RC8 je trochu problém hodnotit gumy, je na ně celkem náchylná a nastavení tak nějak obecně náročnější. Neexistuje univerzální, jak tomu bylo třeba s R1 08.
Michelin držej hodně, jen nejsou tak "blbuvzdorný" a uživatelsky "jednoduchý" jako Pirelli nebo Dunlop. Ale vychytat to, naučit se s nima "žít" a nastavit motorku, věřím, že by ve finále mohly bejt rychlejší. Zkoušel jsem tedy jen slicky v 17".
..tedy na RC8 je trochu problém hodnotit gumy, je na ně celkem náchylná a nastavení tak nějak obecně náročnější. Neexistuje univerzální, jak tomu bylo třeba s R1 08.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
kluci ted jsem dovezl od Hamleta dvě sady Power One a trochu se zásobil na příští sezonu.potřeboval bych nějaký info k tlakům,pže nemám zatim žádnou zkušenost.díky Coreláčku.jinak jsem viděl nějaký závod ze španělskýho mistráku a nějací frajeři je jeli v stk 600,1000.to je pro mě záruka,že to musí bejt super guma
poli46 píše: Spijker: no to nevim power one jsem nejl .. ale poznal sem už rozdíl když jsem měl na slovači na předku pirelli corsu SC2 a dal sem místo ní pirelli diablo superbike SC1 .. cejtil sem jistotu toho předku a přesně víš co ti nen předek dělá.
ono si to asi stejne clovek musi osahnout sam.. ja se trochu bojim, zda vubec bych nejakej rozdil poznal, ale zase na primo asi jo.. PW 1 ale bude dobra az az.. az budu moct jet an okruh tak mi pak silnicni gumy aspon zbydou na normalni jezdeni...
diky za info kluci
Na začátek to chce nějaké blbuvzdorné pneu ať nedopadneš jak já když jsem začínal. Takhle vypadala fungl nová Pirellka po 40 minutách na okruhu. Špatně zvolený tlak pneu, špatná směs a k tomu roštelovaný podvozek. Pro znalce - to je dílo dvouválu SP1.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tak ještě jednou.
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
vldouš> ..prave proto na silnici jezdim to co vice mene predepisuje vyrobec.. nejsem moc zvedavej na to aby az nekde zastavim na krizopvatce na poradu nebo na pumpe na cokoladu a guma stihne trochu vychladnout, abych me pak shodila, protoze guma uz nemela provozni teplotu.
A co jsou blbuvzdorny gumy na okruh?
zatim mam jen RSV - tedy polomotor - a mozna ten kluk predemnou i neco nstavoval, rikal to a prej na ni jen brno za mokra 2:29 a za sucha 19 na BT003 a byly hezky vorvany, ale zase tajkhle huste jako ukazujes z SP1 vubec ne, a spis byl zadek.
Problem muze bejt, ze ja mam 73 kg a on mel 105. Co se me tyce, klidne bych hodil RSV do standardu, kdybych vedel jak se nastavuje... na R1 mi to vyhovovalo.
On tvrdil, ze mel zadek mekkej a predek tvrdej, ze to tak ma rad.. to by mi taky mohlo vyhovovat, ale on mel o tech 30 kg vic
A co jsou blbuvzdorny gumy na okruh?
zatim mam jen RSV - tedy polomotor - a mozna ten kluk predemnou i neco nstavoval, rikal to a prej na ni jen brno za mokra 2:29 a za sucha 19 na BT003 a byly hezky vorvany, ale zase tajkhle huste jako ukazujes z SP1 vubec ne, a spis byl zadek.
Problem muze bejt, ze ja mam 73 kg a on mel 105. Co se me tyce, klidne bych hodil RSV do standardu, kdybych vedel jak se nastavuje... na R1 mi to vyhovovalo.
On tvrdil, ze mel zadek mekkej a predek tvrdej, ze to tak ma rad.. to by mi taky mohlo vyhovovat, ale on mel o tech 30 kg vic
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poly> tohle bych videl spis na malej..a hlavne spatne naladenej podvozek
Radi5>taky si slicky nemuzu vynachvalit, na slovaci i jety vydrzeli strasne moc. Co jezdis za smes? A jsou to jen mich.slick nebo slick pw1?
Technasia> foukaj se stejne jak pirellky 1,9z a 2,1p po hodine na nahrejvacich jak vzorkovy tak slicky
A jeste k podvozku. Ja gumy vzdy trhal, jak dunlopy, tak pirellky. Letos jsem bez zasahu do perovani presel z d211 na pw1 a gumy hned jak jak detsky prdelky, bez znamky trhani. Proste jen pomalu ubeva maso. A slicky jsou oproti 211 o dost klidnejsi na brzdach. Tot muj osobni poznatek
Radi5>taky si slicky nemuzu vynachvalit, na slovaci i jety vydrzeli strasne moc. Co jezdis za smes? A jsou to jen mich.slick nebo slick pw1?
Technasia> foukaj se stejne jak pirellky 1,9z a 2,1p po hodine na nahrejvacich jak vzorkovy tak slicky
A jeste k podvozku. Ja gumy vzdy trhal, jak dunlopy, tak pirellky. Letos jsem bez zasahu do perovani presel z d211 na pw1 a gumy hned jak jak detsky prdelky, bez znamky trhani. Proste jen pomalu ubeva maso. A slicky jsou oproti 211 o dost klidnejsi na brzdach. Tot muj osobni poznatek
Spijker> Směs SC3, tlak asi 2,5 a se zadním tlumičem jsem laboroval celou sezonu, takže až ke konci to mělo nějakou úroveň 0
Jak jsem psal, neměl jsem se s kým poradit a tak mě to stálo korunky. Dnes už to je jiný, víc lidí má víc zkušeností...
Jak jsem psal, neměl jsem se s kým poradit a tak mě to stálo korunky. Dnes už to je jiný, víc lidí má víc zkušeností...
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ty woe, neni to na misaky malo ten zadek? Takhle malo se nefoukaj ani dunlopy.. Bud jsem divnej nebo na takhle podhustenejch gumach neumim jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91 píše: ty woe, neni to na misaky malo ten zadek? Takhle malo se nefoukaj ani dunlopy.. Bud jsem divnej nebo na takhle podhustenejch gumach neumim jezdit
Mnoo tak já jezdil Dunlopy klidně i 1,4
Corela91> Není. Ta zadní guma má strašně tvrdou kostru. Takhle mi to poradil Mára Káňa, kterej je taky jezdí. 1,5 za tepla je cca 1,2 za studena. Dunlop doporučuje 2,3 předek a 1,6 zadek za tepla. Ale možná u 17" Michelinů je to jinak....
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5: ty voe to je fakt hodně malej tlak natom zadku ....
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
No hele jestli to říká Mára Káňa tak na tom asi něco bude.. Takhle si na mě docukl v mostě ve vracáku, pak jsme dojeli v dolíku pomalý poláky, Mára opřel levačku o nádrž, podival se na měl a vnitřkem nás jednou rukou opral uplně všehcny
Nu uvidíme, letos jsme jeli jenom mich.slick, slick pw1 chceme prubnout příští rok, tak uvidime
Naposledy editováno 20.12.2010 11:45:39
Nu uvidíme, letos jsme jeli jenom mich.slick, slick pw1 chceme prubnout příští rok, tak uvidime
Naposledy editováno 20.12.2010 11:45:39
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5: tak to múže bejt dobrá pryž ... třeba ji taky někdy skusim.. zatim jsem jel jen slick od pirelli a dunlopu... ale ty pirellky se mi zdáli lepší..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: radi5: tak to múže bejt dobrá pryž ... třeba ji taky někdy skusim.. zatim jsem jel jen slick od pirelli a dunlopu... ale ty pirellky se mi zdáli lepší..
Ono je u Dunlopů nutný rozlišovat slick obyčejný (nebo D211 obyčejný) a slick KR106/108 (nebo D211 GP). KR a D211 GP jsou špička, zatímco slick endurance (na předek bych si to nedal, jen zadek jsem zkoušel při CEC) je nic moc a Pirelli je o dost lepší.. Jen ta cena u těch nejlepších Dunlopů je fakt krutá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Včera v 20:44 FILODENDRON |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |