Téma: 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250
 
15.12.2010 v 12:54
Uveřejňuji obsah otevřené žádosti o vypsaní SP250:

Dobrý den, jmenuji se Richard Drešer a jsem účastníkem závodů na přírodních okruzích. Byl jsem požádán, jakožto jeden z iniciátorů vzniku třídy SP250, abych promluvil v duchu ostatních jezdců této kategorie.
Předem mého dopisu bych rád podotknul, že chápeme složitost situace při pořádání tak velkolepého podniku, kterými zatáčky bezesporu jsou.

Jsme zaskočeni informací, že možná nedojde k vypsání třídy SP250. Jistě máte jako pořadatelé své důvody, které budou ve finále respektovány. Dovolte mi ovšem uvést jen několik málo faktů z pohledu jezdců této třídy.

O vzniku této kategorie se začalo spekulovat někdy před sezónou 2009. V tomto roce bylo vypsáno několik závodu volné třídy do 250, které měly připravit živnou půdu pro vznik samostatné kategorie SP250. Je neuvěřitelné kolik jezdců tato nová kategorie, v tak krátkém čase přitáhla. V sezóně 2010 na českých přírodních okruzích tomu již bylo 31 jezdců (z toho 30 čechů), což byla druhá nejpočetnější třída z vypsaných: SP125, GP125, SP250, GP250, volná 600, volná 1000 a třídy Supermono.

Zdroj: http://files.czech-...oh%C3%A1r%202010.pdf

K dnešnímu datu je 46 licencovaných jezdců, kteří jsou majiteli motocyklu SP250 a jsou připraveni zúčastnit se jednotlivých závodů. V příloze Vám posílám seznam konkrétních jezdců s motocykly. Najdete zde známá jména a i mnohaleté účastníky závodů na přírodních okruzích.

Berte prosím v úvahu nemalou investici jezdců do pořízení těchto motocyklů, které momentálně velmi stoupají na ceně a dnes již pomalu končí v soukromých sbírkách.
Domnívám se, že plně obsazená třída se stává být i pro pořadatele zajímavou a to nejen finančně v dnešní ekonomické situaci. Nehledě na fakt, že tato třída nabídne technicky velmi vyrovnané stroje, což se jistě odrazí v divácké atraktivitě této třídy.

Velice si vážíme 300 zatáček Gustava Havla, které jsou v našich očích něco jako malé mistrovství světa. Nepochybuji, že i Vy si vážíte nás jezdců.

Na závěr mi prosím dovolte úvahu, která jiná země se dnes může pochlubit pořádáním této krásné a tak nabité dvoutaktní třídy? Charakteristika dvoutaktního stroje je srdeční záležitost. Prosím pokuste se navzdory celosvětovému trendu 4T nenechat utichnout tyto stroje. My se na druhé straně postaráme o krásné souboje.

- prosím pouze o konstruktivní názory!!!
- Ti co neznají problematiku závodění prosím o loajální přístup!!!
- Těm, co snad pochybují o výkonu SP250 a snad by chtěli srovnavat s SP125, navrhuji nahlednout do výsledků z Těrlicka pro porovnání časů (pro Veroniku)

reportáž z Kyjova 2011:



Seznam pilotů pro sezónu 2011:

1. Vysloužil Jan CZE Aprilia RS 250
2. Jančík Pavel CZE Suzuki RGV 250
3. Křen Petr CZE Aprilia RS 250
4. Kunc Petr CZE Aprilia RS 250
5. Grech Jiří CZE Suzuki RGV 250
6. Dufek Lubomír CZE Aprilia RS 250
7. Sedlák Zdeněk CZE Aprilia RS 250
8. Sedlák Martin CZE Aprilia RS 250
9. Vysloužil Alexandr CZE Suzuki RGV 250
10. Hanzalík Milan SVK Honda NSR 250
11. Vysloužil Dan CZE Suzuki RGV 250
12. Veselý Martin CZE Aprilia RS 250
13. Šobáň Milan CZE Honda NSR 250
14. Heimerle Tomáš CZE Honda NSR 250
15. Strapina Pavel CZE Honda NSR 250
16. Hanzalík David SVK Suzuki RGV 250
17. Navrátil Pavel CZE Honda NSR 250
18. Šubr Jiří CZE Aprilia RS 250
19. Vysloužil Lukáš CZE Suzuki RGV 250
20. Drešer Richard CZE Honda NSR 250
21. Linduška Tomáš CZE Honda NSR 250
22. Fojtík Zdeněk CZE Yamaha TZR 250
23. Bartoněk Jan CZE Suzuki RGV 250
24. Jurák Patrik CZE Honda NSR 250
25. Kučínský Marcel CZE Honda NSR 250
26. Vysloužil Robin CZE Suzuki RGV 250
27. Hašek Hynek CZE Yamaha TZR 250
28. Pavlovic Oleg CZE Suzuki RGV 250
29. Křen Jaroslav jun. CZE Honda NSR 250
30. Křen Jaroslav sen. CZE Suzuki RGV 250
31. Švorc Robert CZE Aprilia RS 250
32. Škarka Jan CZE Suzuki RGV 250
33. Vaníček Filip CZE Aprilia RS 250
34. Janáček Bohdan CZE Yamaha TZR 250
35. Valda Arnošt CZE Yamaha TZR 250
36. Kučerová Zdeňka CZE Suzuki RGV 250
37. Vítů Zdeněk CZE Suzuki RGV 250
38. Lefan Jiří CZE Aprilia RS 250
39. Kopecký Ondřej CZE Aprilia RS 250
40. Lukáš Martin CZE Aprilia RS 250
41. Hledík František CZE Suzuki RGV 250
42. Bátěk David CZE Kawasaki KR 250
43. Kašpařík Milan CZE Aprilia RS 250
44. Lux Rostislav CZE Suzuki RGV 250
45. Hejzlar Pavel CZE Suzuki RGV 250
46. Palata Michal CZE Honda NSR 250
47. Miroslav Medek CZE Aprilia RS 250
48. Jiří Vejroch CZE Aprilia RS 250


Naposledy editováno 10.01.2011 21:43:09

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:07 | Nahoru | #61
Veronika-Suzuki> souhlasím, ale to není předmětem
Češi jsou asi více 2T šílenci..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:14 | Nahoru | #62
risko> Klidně nastoupim, ale až budu pánem svého rozpočtu. Ikdyž já radši 4t

AKRO> Twiny jedou. Minimálně stejně jako ty 250 SP. ;)

krenaszxr> Pro mě třeba jsou twiny jedinou alternativou co se jede. Né že bych byl dvouválcař, ale na 600 nemám zkušenosti a 2t není pro mě. Proto mi třeba vadí řeči že někdo chce zabít 2t, když mi 4taktáři se jinde než v extratřídách nesvezem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:17 | Nahoru | #63
matrixbiker> Kde se jedou twiny kromě Hořic? A kolik pojede Čechů twiny?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:30 | Nahoru | #64
risko> V Irsku ! Kdyby to bylo vypsáno jako samostatná třída, tak by se určitě někdo našel. Myslím si že minimálně půlce 250 by bylo jedno na čem pojedou. (nemít doma 250) Ale to jsme odbočili.

Spíš bych porovnával kolik lidí pojede klasiky a kolik SP 250 a co je pro diváky víc záživný. :) Další věc co jsem pochopil že se někdo sveze v Hořicích a někdo v Těrlicku a to je fér. Proč tady nebrojí ta druhá polovina co se nesveze v Těrlicku ? Chápu že Hořice jsou prestižnější, ale když se SPčka osvědčí, tak mohou jet příští rok v Hořicích.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:31 | Nahoru | #65

matrixbiker píše: risko> Klidně nastoupim, ale až budu pánem svého rozpočtu. Ikdyž já radši 4t

AKRO> Twiny jedou. Minimálně stejně jako ty 250 SP. ;)

krenaszxr> Pro mě třeba jsou twiny jedinou alternativou co se jede. Né že bych byl dvouválcař, ale na 600 nemám zkušenosti a 2t není pro mě. Proto mi třeba vadí řeči že někdo chce zabít 2t, když mi 4taktáři se jinde než v extratřídách nesvezem.



Tak já Twiny viděl např, i v Hořicích, kde je jeli Irové a přišly mi jako plížidla! Ono to podobně bylo při soutěžích a terénních závodech, kde se pokusili 2takty administrativně zlikvidovat, zvýhodnili 4takty dvojnásobným objemem a stejně se jim je zlikvidovat nepodařilo a dvoutakty se vyvíjejí dál a začínají čtyřtaktům konkurovat! Dvoutakty je třeba podpořit, ono nic lepšího zatím nikdo nevymyslel! Jsou proti čtyřtaktům výkonnější a lehčí a ty kecy o ekologii jsou jen žvaněním ekoteroristů. Jedna naše tepelná elektrárna za rok vyprodukuje stejně škodlivin, jako všechny továrny, domy, auta a motorky dohromady a máme jich myslím osm! Tady se ovšem zelení bojí protestovat! A navíc, komu asi ekologicky vadí pár závodních motorek, které na rozdíl od naftových náklaďáků nekouří vůbec!

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:34 | Nahoru | #66
AKRO> kurwa souhlasím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:40 | Nahoru | #67
AKRO> A co třeba GP 500 A MOTO GP ? Kdo dostal na prdel ? Co chceš potěch klukách co tam jeli prvně? Aby konkurovali Podlipákovi atd.. co na tý trati vyrostli ? Kdyby jeli pro SPčkům tak je roztrhaj.

Naposledy editováno 15.12.2010 23:41:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:42 | Nahoru | #68

matrixbiker píše: risko> V Irsku ! Kdyby to bylo vypsáno jako samostatná třída, tak by se určitě někdo našel. Myslím si že minimálně půlce 250 by bylo jedno na čem pojedou. (nemít doma 250) Ale to jsme odbočili.

Spíš bych porovnával kolik lidí pojede klasiky a kolik SP 250 a co je pro diváky víc záživný. :) Další věc co jsem pochopil že se někdo sveze v Hořicích a někdo v Těrlicku a to je fér. Proč tady nebrojí ta druhá polovina co se nesveze v Těrlicku ? Chápu že Hořice jsou prestižnější, ale když se SPčka osvědčí, tak mohou jet příští rok v Hořicích.



Nikomu ze seznamu není jedno na čem pojede!
"nemít doma 250" ??? Vždyť si je kvůli této třídě koupili sakra, to se nikde nikomu neválí ve stodole!!!! že si řekne, že by se teda mohl sklouznout..

Nikdo nechce nic srovnávat, nikoho škrtat atd.
My SP250 chceme jet v Hořicích, je mi jedno, jak to jde nebo nejde! Chceme jet, ale to neznamená, že pojedeme. To je věc pořadatelů, kterou já se nesnažím řešit.
Jak pořadatel řekne, tak bude. A budeme to všichni respektovat. Ale za nás SP250, chceme jet!!!!!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:45 | Nahoru | #69

matrixbiker píše: AKRO> A co třeba GP 500 A MOTO GP ? Kdo dostal na prdel ? Co chceš potěch klukách co tam jeli prvně? Aby konkurovali Podlipákovi atd.. co na tý trati vyrostli ? Kdyby jeli pro SPčkům tak je roztrhaj.



na 2T byl zastaven vývoj v moto GP a zelenou dostaly 4T. Kdyby nebyl svět zelenej a mohlo se dál makat na 500 2T, tak to nikdo neuřídí

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:49 | Nahoru | #70
risko> Neříkám že se to někumu válí ve stodole, ale že kdyby se řeklo "jedou se twin", tak půlka lidí jede twin a neřeší na čem to jedou. Můj názor ostatně jako všechno co tu plodim.

Já jsem pro jakoukoliv třídu, ale ne na úkor jiné. (což tady hrozí) Hodně štěstí

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:50 | Nahoru | #71

matrixbiker píše: AKRO> A co třeba GP 500 A MOTO GP ? Kdo dostal na prdel ? Co chceš potěch klukách co tam jeli prvně? Aby konkurovali Podlipákovi atd.. co na tý trati vyrostli ? Kdyby jeli pro SPčkům tak je roztrhaj.



NO JISTĚ! PĚTISTOVKA 2T NA LITRA 4T NEMÁ! TENKRÁT ŘEKL CAPIROSSI - NECHTE NÁS ZVEDNOUT U 2T OBJEM NA 600 ccm A ŽÁDNÝ LITR NA NÁS NEBUDE MÍT! Ono to tak zhruba je 6O% objemu 2T vyrovná 100% objemu 4T.

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:53 | Nahoru | #72

risko píše: na 2T byl zastaven vývoj v moto GP a zelenou dostaly 4T. Kdyby nebyl svět zelenej a mohlo se dál makat na 500 2T, tak to nikdo neuřídí



Oni si spíš ty 4T vydupaly továrny, čtyřtakty jsou dražší než dvoutakty a kšeft je kšeft!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

15.12.2010 v 23:53 | Nahoru | #73
risko> Jelo se souběžně 500/MotoGP a i přes šašení s aerodynamikou 500 nejela a nebyla tak ovladatelná jako MGP. 500 byl ukrutno stroj a každý by ho chtěl řídit, ale málo z nás by to v plný palbě zvládlo bez úhony.

Naposledy editováno 16.12.2010 00:00:39

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:01 | Nahoru | #74
matrixbiker> možná nebyla tak ovladatelná (500GP je peklo )...ale závody to byly záživnější...

2 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:02 | Nahoru | #75
no je to zajímavý počtení, co se tady a ve vedlejším tématu produkuje

ale pánové z Brna a okolí (hlavní část obhájců sp 250), dle toho, jak jsem to pochopil, tak máte za sebou špatného lobistu
původně měly jet sp 250 a ne klasiky, ale na schůzce v Ostrovačicích se klasiků zastal (pokud správně interpretuji získanou informaci) jeden, řekněme vlivný (myšleno v AČR) pán z Brna či okolí (nevím přesně, kde bydlí)
no a na základě toho, nějak vznikla ta dohoda o rozdělení klasiků mezi Hořice a Těrlicko

no a pak, aby byl zachován počet šesti tříd, došlo cestou nejmenšího odporu k eliminaci sp 250

možná to je špatné rozhodnutí, ale to se teprve ukáže (pokud nedojde k nějaké změně - i to je možné)

abych to tedy shrnul, jde tady spíše o "sportovní politiku" než o "úplně svobodnou vůli" pořadatele

no ale myslím, že všichni zúčastnění (tedy kromě klasik 350+500) se budou moci svézt v těrlicku - rozpis tříd už je na jejich webu terlickyokruh.nolimit.cz/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:03 | Nahoru | #76

matrixbiker píše: risko> Jelo se souběžně 500/MotoGP a i přes šašení s aerodynamikou 500 nejela a nebyla tak ovladatelná jako MGP. 500 byl ukrutno stroj a každý by ho chtěl řídit, ale málo z nás by to v plný palbě zvládlo bez úhony.



Ale vůbec né! Mluvíš o motorkách z doby roku 2000! Byly by dnes ty dvoutakty úplně stejné, jako jsou dnes 4T, protože by byly nacpané elektronikou, která hlídá skoro vše, přesně tak, jako dnes u čtřtaktů!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:07 | Nahoru | #77
AKRO> Kdyby byly v prdeli ryby nemuseli by být rybníky. Hodnotim to co jsem viděl ne Sci-fi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:07 | Nahoru | #78
djdj> Takže na Těrlicku zvládnou 8 tříd a v Hořicích jen šest!? Nebo se počítá, že se ve společné třídě útěchy svezou společně jezdci šestistovek a tisíc, kteří se nedostanou do závodu? Tedy taková sedmá třída!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:09 | Nahoru | #79
djdj> ale ta vývěska je z 26.10.

v Těrlicku se pojedou SP250 a údajně naopak nepojedou SP125 a Ti klasici co jedou v Hořicích...prostě ti co pojedou na jednom, nepojedou na druhým a naopak....

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:09 | Nahoru | #80
matrixbiker> že 500 nebyla ovladatelná? Výhoda 2T je konstrukčně malá pohonná jednotka s velkou účinností. 500 bylo vždy ovladatelnější nezkrotná, ale ovladatelnější

smrt 2T v civilním světe má na vině pouze spotřeba a ekologie

Jasně, že pokud je tlačenice o vypsaní jednotlivých kategorií, tak to někdo schytá.
Je na pořadatelovi, jestli chce třeba 600A a 600B, nebo mix veteránů nebo GP250+twiny pro Němce a Iry nebo:
plně obsazenou třídu Českých pilotů na rychlých a výkonově velmi srovnatelných strojích, což zákonitě vyústí v dramatické boje pro lačné oko divákovo
Rozhodnutí nám nepřísluší! Pouze doufáme..
Nechci čekat rok, jak říkáš, nikdo nechce čekat o rok déle na Hořice!!!!

Naposledy editováno 16.12.2010 00:40:46

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:10 | Nahoru | #81

matrixbiker píše: AKRO> Kdyby byly v prdeli ryby nemuseli by být rybníky. Hodnotim to co jsem viděl ne Sci-fi.



Blekotáš! Sám jsi začal porovnávat pětistovky a litry 4T! Tak nemluv blbosti, když nemáš argument!

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:12 | Nahoru | #82
AKRO> ne...nebude jich tam osm

IRRC je šampionát zvlášť. Ti co pojedou IRRC nepojedou volnou. Stejně tak je to i ve Frohburgu. V IRRC mají přednost Ti, co jezdí celý šampionát.

Naposledy editováno 16.12.2010 00:13:37

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:19 | Nahoru | #83
toto je match

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:24 | Nahoru | #84
a bonbónek v podobě japonského závodu SP250 "formula 3"


Naposledy editováno 16.12.2010 00:38:51

300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:27 | Nahoru | #85
a tady jedna espéčková Honda NSR 250 co nejede


Naposledy editováno 16.12.2010 00:36:48

2 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:35 | Nahoru | #86
Pro upřesnění celé problematiky ohledně Hořic a SP250, nepadlo konečné rozhodnutí (ověřeno),
takže tu neplácáme do vody.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:40 | Nahoru | #87

risko píše: Pro upřesnění celé problematiky ohledně Hořic a SP250, nepadlo konečné rozhodnutí (ověřeno),
takže tu neplácáme do vody.



Mohli by vás tam přidat! Sedm tříd určitě zvládnou!

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 00:43 | Nahoru | #88
AKRO> seš satan

1 reakcí na tento příspěvek 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 01:22 | Nahoru | #89
Někdo tady napsal obrovskou hloupost. takže zdůraznuji: V mistrovství neměcka IDM se žádná třída 250 SP nikdy nejela, nejezdí se tam už několik let ani 250 GP. V nemecku je jezdí pouze v klubovém serálu IGKK třída produkčních moto do 350, kde pár podobných motocyklů jako u nás v SP 250 jede, ovšem celkově není nikde na závodech víc, jak deset strojů. zpravidla tak 3-4, stačí se podívat na jejich stránky na výsledky.

(reakce na) 300 zatáček Hořice 2011 - nominace třídy SP250

16.12.2010 v 08:37 | Nahoru | #90
aprilialibor> ,,zajimava diskuze, ale zajimalo by mě vlastně proč vubec 250 sp vznikla když na každejch zavodech je časovej harmonogram děsně narvanej?
,a to že ma hodně lidi tyhle motorky doma nic neznamena, 125 ktere nejezdi je taky dost´´

Jestli jsi dobře vzpomínám tak třídu SP125, a SUPERMONO do ČR protlačil můj strýc Saša Vysloužil. Má dlouholeté zkušenosti, a jen tak by se této zmiňované třídy 250SP nedržel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist