paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 10:50 | Nahoru | #151

Martin81 píše: assassin> s tím souhlasím, kdo viděl Top Gear, jak tam ta němka jela s tranzitem a řvala kurva motorkáři uhnětě



jo to sem videl, tak ona sabina tam jezdi od malicka, dela tam instruktora v bmw fahrschule, vozi lidi v renntaxi.. takze asi ten okruh docela zna:) 10min s transitem, by me zajimalo za kolik to dam ja... (jeremy bude umet vic a kolem 10ky s tim ropakem jaguarem, coz mozna pojede podobne jako moje kchar)

Naposledy editováno 03.12.2010 10:51:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 11:20 | Nahoru | #152

assassin píše: spijker: dyztak servis na foxku dela i milan - tuningtest.cz (i vidlice upravuje) sveril bych mu ji radeji nez svecovi (od milana, ne od svece mam od nej upravenou marzochu 66, naky SR epicony-bratr) ...

jinak celopero si zaslouzi kazdej, to je o komfortu:) ja uz bych drncajici HT nechtel, to je pro ortodoxni zavodniky:) me skakani taky moc nejde, ale klopenky a mensi hopnuti muzu:) nebo fofr z kopce..



tak kdyz neco najedu na trenazeru, usporadame nakonci ledna nebo v unoru vyjizdku.. vezmu jeste kamarada nebo dva a mohla by bejt sranda.. namotorce jsem te jeste nevidel, tak treba vyjde kolo..

mrknu na ten odkaz a proc ne, pokud je na nej dobra reference, ja toho kluka v pisku neznam, ale toho vcelku vsichni chvalej, co vim..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 11:53 | Nahoru | #153
assassin> zajimavy info ma na ty strance dal si s tim dost prace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 11:55 | Nahoru | #154

assassin píše: spijker: dyztak servis na foxku dela i milan - tuningtest.cz (i vidlice upravuje) sveril bych mu ji radeji nez svecovi (od milana, ne od svece mam od nej upravenou marzochu 66, naky SR epicony-bratr) ...

jinak celopero si zaslouzi kazdej, to je o komfortu:) ja uz bych drncajici HT nechtel, to je pro ortodoxni zavodniky:) me skakani taky moc nejde, ale klopenky a mensi hopnuti muzu:) nebo fofr z kopce..



Přesně nějaký velký "hopsy" nemusím,radši svištět lesní stezkou a občas přeletět nějakej ten kořen Čeho se bojim u fullpéra je,že se to bude celý houpat až budu dřít do kopce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 12:22 | Nahoru | #155

Korec píše: pylot> 270 koní je hezký,ale zas by tě neměl dát jak nic..kámoš měl taky sv 650s jako máš ty a jezdilo mu to mooc pěkně,ale píšeš,že to nemáš v ideální kondici..

já když jel z francie tak jsme se honili po něměcku s m6 a neujížděl nám ani trochu..

To ale myslis ze ta M6 neujela tvymu bladovi vid. Tam bych tomu tak nejak veril precijen to ma asi docela podobnou maximalku. Moje SV ma maximalku 210 a neni omezena nicim jinym nez vykonem. Ten 130i ma max 250 omezenou elektronicky. V tech rychlostech nad 160 uz je SV dejchavicny a moc nezrychluje. Takovahle mala nakonovana bestie mu musi ujet. Tusim ze prave Assassin tu nekde psal ze motorky trpej na odpor vzduchu daleko vic nez auta. Navic nekomu ty SVcka prej vazne litaj az 230. Tam ja se nevyhrabu ani ve snu. Chtelo by to dynojet, pretesnit ventily a vubec buh vi kolikrat je ten muj motor uz stocenej.

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 15:46 | Nahoru | #156

Ďuričko píše: Přesně nějaký velký "hopsy" nemusím,radši svištět lesní stezkou a občas přeletět nějakej ten kořen Čeho se bojim u fullpéra je,že se to bude celý houpat až budu dřít do kopce...



no tak za prve to jde ruzne zamykat, za druhe si na to jde zvyknout a za treti moderni systemy odpruzeni moc nehoupou a kolo opravdu jede.. coz muzes vyzkouset kdyz bysme vyrazli nekam na kola, naky takovy nehoupaci fully doma mame:)

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 15:48 | Nahoru | #157

Spijker píše: assassin> zajimavy info ma na ty strance dal si s tim dost prace



jo milan je trosku sveraznej chlapik, ale rozumi tomu, vyrabel svoje odpruzeny vidle a tlumice v kdobe kdy my nevedeli ze odpruzeny kola existujou:) ma na to i pripravky na ladeni jako maj firmy co ladi motorky.. stolici kam upnes ram a pod kolem se ti odvaluje buben s prekazkou.. simulace prejeti hrbolu.. + prislusny zaznamenavani...

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 15:52 | Nahoru | #158

Spijker píše: tak kdyz neco najedu na trenazeru, usporadame nakonci ledna nebo v unoru vyjizdku.. vezmu jeste kamarada nebo dva a mohla by bejt sranda.. namotorce jsem te jeste nevidel, tak treba vyjde kolo..

mrknu na ten odkaz a proc ne, pokud je na nej dobra reference, ja toho kluka v pisku neznam, ale toho vcelku vsichni chvalej, co vim..



jo ja to mam s tim jezdenim bidny, na motorce jedu trikrat do roka a to objedu barak:)

na kolo jsme vymejsleli nejakou akci v brdech, bracha ma malou cyklopujcovnu, takze by kdo nechce/nema nemusel tahat svoje kolo... neco vic offroadovyho... ale ja sem na tohle organizovani levej:)

u svece dela taky sikovnej mechanik, ale treba bracha tam reklamoval foxku 32, neuznali nic a oprava taky spis horsi nez pred opravou... takze obcas i negativni ohlasy...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 15:53 | Nahoru | #159

pylot píše: To ale myslis ze ta M6 neujela tvymu bladovi vid. Tam bych tomu tak nejak veril precijen to ma asi docela podobnou maximalku. Moje SV ma maximalku 210 a neni omezena nicim jinym nez vykonem. Ten 130i ma max 250 omezenou elektronicky. V tech rychlostech nad 160 uz je SV dejchavicny a moc nezrychluje. Takovahle mala nakonovana bestie mu musi ujet. Tusim ze prave Assassin tu nekde psal ze motorky trpej na odpor vzduchu daleko vic nez auta. Navic nekomu ty SVcka prej vazne litaj az 230. Tam ja se nevyhrabu ani ve snu. Chtelo by to dynojet, pretesnit ventily a vubec buh vi kolikrat je ten muj motor uz stocenej.



ty beres tu maximalku asi jako ja, rychlost na kterou se relativne v poho na beznejch rovinkach ta motorka rozjede.. ty extremni cisla je v leze x kilometru z kopce na dalnici, jeste s vetrem v zadech a pokud mozno jeste prenasobeny nakym machrovacim koeficientem .... 230 je maximalka tak pro moje TLS :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 16:29 | Nahoru | #160

assassin píše: ty beres tu maximalku asi jako ja, rychlost na kterou se relativne v poho na beznejch rovinkach ta motorka rozjede.. ty extremni cisla je v leze x kilometru z kopce na dalnici, jeste s vetrem v zadech a pokud mozno jeste prenasobeny nakym machrovacim koeficientem .... 230 je maximalka tak pro moje TLS :)

Hele ani na dalnici jsem z toho vic jak 210 nedostal. Sice to bylo jen 2km, z kopce to nebylo a ani vitr v zadech jsem nemel ale vic to proste uz nezrychlovalo. Moje SV vazne neni uplne v kondici ale na to moje pouziti v Mejte na okruhu delani bordelu po meste a po okreskach to naprosto dostacuje. Myslim ze dynojet by to vyresil. Mam dost chudou smes. Jezdim za 5,5 litru kdyz to zenu co to da a v mejte na okruhu jsem mel mensi spotrebu nez kamoz se zephyrem 550.
Psal mi Majklos ze se mam na jare zastavit podivat na to TL co postavil Hansell tak jsem zvedavej jak to pojede a jak me to chytne. Doufam ze to bude ten spravnej peklostroj pro me. Kdyz ne tak dalsi nadeje budu vkladat do staryho RSVcka.

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 17:10 | Nahoru | #161

pylot píše: Hele ani na dalnici jsem z toho vic jak 210 nedostal. Sice to bylo jen 2km, z kopce to nebylo a ani vitr v zadech jsem nemel ale vic to proste uz nezrychlovalo. Moje SV vazne neni uplne v kondici ale na to moje pouziti v Mejte na okruhu delani bordelu po meste a po okreskach to naprosto dostacuje. Myslim ze dynojet by to vyresil. Mam dost chudou smes. Jezdim za 5,5 litru kdyz to zenu co to da a v mejte na okruhu jsem mel mensi spotrebu nez kamoz se zephyrem 550.
Psal mi Majklos ze se mam na jare zastavit podivat na to TL co postavil Hansell tak jsem zvedavej jak to pojede a jak me to chytne. Doufam ze to bude ten spravnej peklostroj pro me. Kdyz ne tak dalsi nadeje budu vkladat do staryho RSVcka.



tak rsv urcite nejede... mzslim ye bz ses mel projet na ctzrvalu.. >] a pokud mas rychlost u kouli, tak ji poradne naprevoduj... yadnej litrovej dvouval tomu nemuye nikdy stacit.. saka tenhle komp ma blbe klavesnici

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 21:44 | Nahoru | #162

assassin píše: ty beres tu maximalku asi jako ja, rychlost na kterou se relativne v poho na beznejch rovinkach ta motorka rozjede.. ty extremni cisla je v leze x kilometru z kopce na dalnici, jeste s vetrem v zadech a pokud mozno jeste prenasobeny nakym machrovacim koeficientem .... 230 je maximalka tak pro moje TLS :)


Tak třeba moje SVčko jelo 230km/hod úplně běžně (dle tachometru, rozměr pneu originál). Po rozbité D2, směr Brno - Hustopeče, pomalý pruh, takže to navíc krásně skákalo (kdo to zná, tak ví, o čem mluvím, tady to je docela extrém). Je to rovinka, žádný kopec a vítr nehrál roli, nebyl problém to opakovat. Na akceleraci mě za celou dobu v autě snad nikdo nepředjel (taky jsem ale nikdy vyloženě nezávodil ), na maximalní rychlost právě nějaké Audi, co mělo do těch 250km/hod. Pokud nevěříte, mohu dát kontakt na nynějšího majitele... A motorka byla bez úprav...

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

3.12.2010 v 23:22 | Nahoru | #163
assassin, duricko> neni problem jet skoro kterejkoliv mesic nebo ob mesic, vzdycky se sejde skupinka co vyrazi z prahy
cenove je to dobry, jedno kolo vychazi cca na 500-1000kc podle obsazenosti, terminu apod..
zpravidla ale za 2-3t se svezes klidne i 5kol kdyz trefis dobrej termin coz je teda dost sibenicni jak na psychiku (soutredeni, chybovost) tak fyzicku (krece do nohy, unava atd)

trat je to uzasna, jediny co je napikacu je ze je cca 700km od prahy, coz znamena jet to minimalne na vikend a jezdit az v sobotu (kdy je tam nejvic lidi) a nedeli
okruh+ubytko+cesta pri spotrebe kolem 10l znamenaj vydaj cca 10-13t czk takova hezka 3denni dovolena

Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 09:59 | Nahoru | #164
tak taky jí drží pořád v červenem ,tak aby to nejelo ,když je to 650 ikdyž ve dvouválu . není to 125ka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 10:50 | Nahoru | #165

BlackSabbath píše: Tak třeba moje SVčko jelo 230km/hod úplně běžně (dle tachometru, rozměr pneu originál). Po rozbité D2, směr Brno - Hustopeče, pomalý pruh, takže to navíc krásně skákalo (kdo to zná, tak ví, o čem mluvím, tady to je docela extrém). Je to rovinka, žádný kopec a vítr nehrál roli, nebyl problém to opakovat. Na akceleraci mě za celou dobu v autě snad nikdo nepředjel (taky jsem ale nikdy vyloženě nezávodil ), na maximalní rychlost právě nějaké Audi, co mělo do těch 250km/hod. Pokud nevěříte, mohu dát kontakt na nynějšího majitele... A motorka byla bez úprav...


To ale Sabčo brutálně přeměřovalo co?

2 reakcí na tento příspěvek Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 11:35 | Nahoru | #166
No abychom to shrnuli:
1) každý kdo má alespoň šestku (ne choppera) musí NA ODPICH dát téměř každé auto , pokud tedy nemá v rukách nakakáno (školní matematika výkon-krouťák-hmotnost vozidla, v tom přece téměř žádné auto nemá na běžnou motorku). 2) Málokterá motorka by dala v zatáčkách/na okruhu kterékoliv slušnější auto, protože 2 stopy a elektronika dělá svoje. Proto taky REKORD KAŽDÉHO OKRUHU drží vždy AUTO a NE MOTORKA .

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 15:22 | Nahoru | #167

Kantorek píše: No abychom to shrnuli:
1) každý kdo má alespoň šestku (ne choppera) musí NA ODPICH dát téměř každé auto , pokud tedy nemá v rukách nakakáno (školní matematika výkon-krouťák-hmotnost vozidla, v tom přece téměř žádné auto nemá na běžnou motorku). 2) Málokterá motorka by dala v zatáčkách/na okruhu kterékoliv slušnější auto, protože 2 stopy a elektronika dělá svoje. Proto taky REKORD KAŽDÉHO OKRUHU drží vždy AUTO a NE MOTORKA .



kterekoliv slusnejsi auto?

1 reakcí na tento příspěvek Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 17:11 | Nahoru | #168
...

Naposledy editováno 04.12.2010 17:12:35

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 17:12 | Nahoru | #169
ten ctvarvalec stejne zpiva uplne jinak..

Spijker píše:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 22:35 | Nahoru | #170

RomanSS píše: To ale Sabčo brutálně přeměřovalo co?


Ty máš co říkat, pětikvalte...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 22:39 | Nahoru | #171

Kantorek píše: No abychom to shrnuli:
1) každý kdo má alespoň šestku (ne choppera) musí NA ODPICH dát téměř každé auto , pokud tedy nemá v rukách nakakáno (školní matematika výkon-krouťák-hmotnost vozidla, v tom přece téměř žádné auto nemá na běžnou motorku). 2) Málokterá motorka by dala v zatáčkách/na okruhu kterékoliv slušnější auto, protože 2 stopy a elektronika dělá svoje. Proto taky REKORD KAŽDÉHO OKRUHU drží vždy AUTO a NE MOTORKA .



No, jake slusnejsi auto ? Ja mel treba na silnici problem s jednim lehce modifikovanym STi a pritom to same auto je v Moste na dromu o 6s pomalejsi ( ma 1:59 ) se stejnym ridicem. A to ja se na moto jeste flakam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 22:44 | Nahoru | #172

BlackSabbath píše: Ty máš co říkat, pětikvalte...


Pětikvalt, kterýmu neulejo SV v brutálním "zálehu"...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

4.12.2010 v 23:20 | Nahoru | #173

meerecheck píše: No, jake slusnejsi auto ? Ja mel treba na silnici problem s jednim lehce modifikovanym STi a pritom to same auto je v Moste na dromu o 6s pomalejsi ( ma 1:59 ) se stejnym ridicem. A to ja se na moto jeste flakam.



kdepak to bylo? a jak velkej to byl problem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

5.12.2010 v 11:08 | Nahoru | #174

Spijker píše: kdepak to bylo? a jak velkej to byl problem?


Na jedne 4 proudovce se zatackami. A problem takovy, ze jsem proste dojel par metru za nim Musim ale dodat, ze jsem neveril bt003 (po nekolika malych uklouznutich ), tak jsem netahal zcela a ze letos by se to nestalo

1 reakcí na tento příspěvek Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

5.12.2010 v 11:30 | Nahoru | #175
Já jsem jednou potkal Lancera, nějáký EVO, tak jsem ho normálně s citem předjel. Borcovi se to nelíbilo, tak mě předjel zpátky a už to bylo. Jel jsem okufrovanej a s přítelkyní, takže to nebylo úplně vono ale dával jsem tomu co to šlo a proto jsem byl docela překvapenej, že nám to táhne zhruba stejně. Nemohl jsem ho předjet. Sice mu vždycky při podřazení vyšlehl z výfuku půlmetrovej plamen, ale stejně, tohle se mi ještě nikdy nestalo.

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

5.12.2010 v 11:58 | Nahoru | #176

meerecheck píše: Na jedne 4 proudovce se zatackami. A problem takovy, ze jsem proste dojel par metru za nim Musim ale dodat, ze jsem neveril bt003 (po nekolika malych uklouznutich ), tak jsem netahal zcela a ze letos by se to nestalo



tydle gumy jsou pekny kundy... jakmile s¨neni uplne mekka ohrata, je to - ..ches na držkuu...? ... dej sii.. mel jsem je na rsv kdyz jsem ho vezl domu z plzne do hk... pulku cesty prselo a bylo dost zima.. nic prijemnyho.. takze tady to spis vidim ze tobyl jen znak zdravyho rozumu..

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

5.12.2010 v 11:59 | Nahoru | #177

hery... píše: Já jsem jednou potkal Lancera, nějáký EVO, tak jsem ho normálně s citem předjel. Borcovi se to nelíbilo, tak mě předjel zpátky a už to bylo. Jel jsem okufrovanej a s přítelkyní, takže to nebylo úplně vono ale dával jsem tomu co to šlo a proto jsem byl docela překvapenej, že nám to táhne zhruba stejně. Nemohl jsem ho předjet. Sice mu vždycky při podřazení vyšlehl z výfuku půlmetrovej plamen, ale stejně, tohle se mi ještě nikdy nestalo.



rex je super stroj.. ale proti novejsim litrum uz mu chybi 60 k a to ani kroutaklem nenazenes... navic jsi rikal ze jsi byl nalozenej okufrovanej... kazdopadne jsem si jistej ze by sis na supersportu dovolil vic...

ale to neznamena ze se obcas nemuze najit auto, ktery motorce da na prdel...

Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

5.12.2010 v 13:37 | Nahoru | #178
O ničem jiném to není: jízdní odpory

Odpor vzduchu(a další jízdní odpory) jsou svi*ně .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

5.12.2010 v 15:29 | Nahoru | #179

RomanSS píše: Pětikvalt, kterýmu neulejo SV v brutálním "zálehu"...


Cože?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

5.12.2010 v 15:35 | Nahoru | #180

BlackSabbath píše: Cože?


Nepamatuješ? Druhé brněnské letiště (pro jednokřídlá letadla ) ...u globusu směrem na svitavy. Ty...brutální záleh, a já za tebou uplně normálně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35935 Včera v 15:50 radi5
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba


TOPlist