Naposledy editováno 16.11.2010 21:49:21
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
sherm14>tyhle motorky maji spolecne maximalne to,ze maji 2 valce
To ano,proto se ptam kteoru spis pro to co jsem napsal a proc:)
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
JyrkaFM>GS je supr motorka, najel jsem na ní asi 25 tisíc, a pak jsem zjistil, že se mi lépe jezdilo na jawě a koupil si znova třindu
A proč?
No mě se právě líběj obě,ale zase chci už jezdit z jara nebo před létem na mašině a na virago bych musel déle šetřit a neviznám se v tom na tolik abych se mohl pořádně rozhodnout u viraga pro mě je plus to, že se s tím asi nadělá více parády, ale je dražší. Gs má výhodu že bych řekl že bude asi svižnější a levnější, ale zbytek vážně nevim proto se obracim sem:)
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
Každopádně s GS jsem byl spokojený, byla to supr spolehlivá motorka, i na cestování vhodná. Akorát i s mými 176 cm trochu malá.
Na čopru jsem nikdy nejel, takže nechci soudit, ale myslím si že na cestování bude lepší to GS, už jenom kvůli větší univerzálnosti. Každopádně tohle viřádžo určitě je taky výborná motorka, rozhodně nemusíš mít strach. Pouvažuj jak a kde budeš jezdit a z toho ti vyjde, co by se ti více hodilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
DavidB>... došetřit a místo Viraga koupit bandita 600
jenže s tím co sem četl se neda dostat na 4l na 100km navic bych raději dvouvála, kvůli zvuku a záběru více od spoda:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
JyrkaFM> Pouvažuj jak a kde budeš jezdit a z toho ti vyjde, co by se ti více hodilo
No převážně po silnicích okolo prahy, mám rád hodně zatáčky a jízdu okolo 100-110km/h, vážně nevim a už o tom přemýšlim dlouho...nemůžete mi pls napsat pro a proti choppru a naháče, kam se to víc hodí a tak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
DavidB>John18> švagrová jezdí 4,5-5l, je to mnohem pohodlnějsí motorka pokud máš kolem 180cm a víc, virážka ti bude připadat ještě menší než gs. Ale pokud chceš jezdit jenom kolem komína, jdi do choppera. Mám silnici, měl jsem naháče i supermoto, ale nejvíc mě baví zatáčky na choppru
No mám tak 175cm, takže tam problém nebude, no chci jezdit okolo komína,ale víkendový cesty třeba 200km,občas i ve dvou. A kluci se kterejma jezdim tak jeden má horneta a druhej teď kupuje SV, takže zase nechci dělat tzv. brzdu... nemůžeš mi teda prosím napsat + a - jak u naháče tak u choppera?
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535
GéeSo je naháč a Virago zase chopper.Záleží na tom,co od motorky očekáváš...
JyrkaFM>John18> ideální bude si na obou sjet, najdi si nějaké kousky v inzerci blízko bydliště a zajeď si je vyzkoušet, pak uvidíš, co tě bavilo více
To asi jo, ale zase nechci byt takovej ten ,,kupující" co se přišel jen povozit, samotnýmu mi to neni příjemny :D
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535
edit: takže ať teď vemeš co chceš, není to snad tvá poslední motorka a bude to další zkušenost. Možná po 21 budeš koukat po další motce a budeš moct zase vybrat třeba jiný styl ;)
Teď by jsem vzal to, k čemu tě to táhne více, bez ohledu na to, co mají kamarádi...
Naposledy editováno 16.11.2010 23:04:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
derryn>Taky jsem jezdil na "chopperu" (jawce) a když jsem rozhodoval co dál, vzal jsem naháče. Teď nelituji a další moto by jsem chtěl GSX 1400, ale k chopperu by jsem se chtěl určitě někdy vrátit, ten má něco do sebe a je na pohodičku :)
edit: takže ať teď vemeš co chceš, není to snad poslední tvá moto a bude to další zkušenost. Třeba po 21 budeš koukat po další motce a budeš moct zase vybrat třeba jiný styl ;)
Teď by jsem vzal to, k čemu tě to táhne více, bez ohledu na to, co mají kamarádi...
jj, no je fakt, že ten choppr nadělá krásu, ale mám rád sviženější jízdu cca 110kmh a to na tom choppru asi nebude moc stabilní a dokud budu na škole tak si ty delší výlety moc neužiju( nebude jich tolik)takže asi spíš to lítaní okolo baráku, to gs je víc sportovní nechá se na něm jezdit i rychleji než na tom viragu asi a jak se tak ted koukam tak u toho viraga se mi nelíbí ten rám. Co by jsi mi doporučil ty z toho co jsem ti tady napsal?:)dík moc
edit: K výhodě choppera, pokud jsi kreativní, tak si na něm více vyhraješ, na naháči toho moc nenaděláš...
edit 2: Ještě k výhodě Viraga, má kardanku, takže ti odpadá mazání a údržba řetězu :) A koukám že se dají sehnat pěkné Viraga viz. zde.
Naposledy editováno 16.11.2010 23:24:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS 500 vs. Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek GS 500 vs. Virago 535
GS500:
++++ - Při správném seřízení nízké provozní náklady, při rychosti do 110 je možné dostat spotřebu i na 3.5l/100km
- snadná údržba, relativně snadná přístupnost většiny komponent
- předvídatelné jízdní vlastnosti, obratná a svižná, motor je čitelný
---- - pro někoho malá velikost a tím pádem nepohodlný posez
- elektroinstalace s pouze jednou pojistkou, složitější hledání závad při poruše
- ventilová vůle se seřizuje kalibrovanými podložkami, takže někdy práce navíc při problémech se sháněním potřebných rozměrů, horší přístup k rozvodovému řetězu
- řetěz jako sekundární převod a s tím spojené nároky na adekvátní údržbu
- někdy mi přijde v zatáčkách trochu "vratká", s tendencí přepadávat
- spousta lidí na ní začíná, a tak je problém sehnat motorku, která nebyla havarovaná a nestočená, je třeba dávat si pozor při výběru a koupi
Virago XV535:
++++ - vzhledem k tomu, že je to chopper, se na něm dá dělat spousta úprav, šperkování apod. zkrátka je relativně lehké udělat unikátní kousek dle svého gusta
- pohodlný posez, možno ujet bez problémů 1000km za den
- výborné jízdní vlastnosti, řídí se prakticky silou vůle, naklápění do zatáček je jakoby samočinné
- živý a pružný motor, na danou kategorii a objemovou třídu výborná akcelerace, možnost jet trvale rychlostí 125 - 140km/h, motor snáší silné podtočení
- jednoduše, logicky a přehledně řešená elektrika s rozdělením na více okruhů, snadno přístupné pojistkové pouzdro po sejmutí sedla
- relativně jednoduché seřízení ventilů štelovacími šrouby
- dvě propojené nádrže (hlavní je pod sedlem) s elektrickým čerpadlem a solenoidovým ventilem pro přepínání rezervy (ovládá se pohodlně a bezpečně přepínačem pod tlačítkem starteru) u většiny u nás dostupných kusů, byly i verze s falešnou horní nádrží nebo klasickou kontrolkou rezervy místo přepínání
- výborná přístupnost k jednotlivým dílům při opravách (snad s vyjímkou výfukového ventilu zadního válce)
- možnost relativně jednoduchého získání dobrého zvuku otevřením koncovek (vykuchnutím tlumicích vložek - řešilo se na jiných vláknech)
- kardan jako sekundární převod - bezúdržbový a skoro vždy přežije zbytek motorky
- vysoká spolehlivost, při slušném zacházení prakticky bezporuchová mašina
---- - i přes použití dvou nádrží relartivně malá zásoba paliva, je možno ujet obvykle jen 150 - 180km do přepnutí na rezervu, nemluvě o starých verzích s jednou nádrží pod sedlem
- u starších kusů s velkým počtem najetých km někdy problémy se startovací volnoběžkou
- při dlouhých cestách, zvlášť se silnějšimi mašinami a zvláště v horách někdy výkon motoru přece jen už nestačí
- pro někoho nepohodlné zadní sedlo
- regulátor umístěň viditelně zvenku, má unikátní tvar a v případě poruchy je origo kus drahý, je potom lepší jej tam nechat a někam jinam připasovat VAPE
- hlučnější, "cvakající" motor, toto je způsobeno konstrukcí rozvodu - vahadlo při zdvizích "poskakuje" v rozsahu boční vůle na své hřídeli - toto se nedá rozumně řešit
- v případě poruchy kardanu drahá oprava
- na pětistovku větší spotřeba (málokdy se povede dostat pod 5l/100km)
Naposledy editováno 17.11.2010 10:41:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10419 | 26.10.2024 v 23:58 badyXV |
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Motoservis Garage Sid Vamberk Yamaha XV 535 Virago | ZEMANVLA | 2 | 10.10.2024 v 08:11 Kubák |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |