paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Gsxr 1000 kontrolka sviti
 
23.8.2007 v 10:33
Jsem si koupil GSXR 1000 2001 a mam takovej malej problem nekdy se mi stane ze pri nastartovani motoru nezhasne kontrolka v otackomeru na chladici kapalinu, vstrikovani a mazani. Ten co jsem to od nej kupoval rikal ze to mel v servisu a nic nenasli a ze prej se to nekdy stane tak nevim jestli si toho nemam vsimat a nebo to dat zase do servisu. Kdyz sviti ta kontrolka pri nastartovanym motoru a ujedu nejaky kilommetry sviti porad zkratka nezhasne. Ale staci vypnout motor znovu nastartovat a zhasne tak co s tim? Pak se mi taky obcas stane,ze kdyz motor bezi na volnobeh a pridam plyn a rychle pustim tak to obcas zhasne. Je to normalni a nebo to chce sestelovat strikacku? A jeste kdyz jsem tu tak nemate nekdo na prodej na trmeny brzdovy ty plechy ze zhora jak zabranujou cvakani desticek a zajistujou ty koliky aby nevypadly je to prim nad destickama ale nemyslim ty plechy co se obcas davaji mezi desticku a pistek. Jo a jeste by me zajimalo prizvedava se vam predni kolo kdyz date plnej plyn na dvojku?

Gsxr 1000 kontrolka sviti

23.8.2007 v 11:03 | Nahoru | #1
Mas to uz v Jak na to, nezahlcovat.

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 kontrolka sviti

23.8.2007 v 20:39 | Nahoru | #2
petr z depa>Kontrolku neřeš, pokud to jede normálně a to asi jede (přizvedá se přední kolo..). Zadej si to v hledání, podobných dotazů je tu strašně moc.. Brzo ti tu Asassin poradí..

Přední kolo se ti "jen" nadzvedá? Já sem měl pocit, že by mě to klidně na tu 2 převrátilo, kdybych neubral.. ;) :) *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

23.8.2007 v 21:56 | Nahoru | #3
Dolík ....>no prave ze je tu problem ze to nejede ja dam za 1 rozjedu se dam plnej knedlik a nekdy se mi nepatrne odlehci nebo prizvedne predni kolo a jinak nic a na 2 vubec nic maximalka cca 260 a to z mirnyho kopecka. Pripada mi to jako ostrejsi sestka Nemuze to bejt treba v ridici jednotce a nebo v rostelovanejch skrticich klapkach? A nemuze to bejt ze si to v italii nekdo priskrtil? Ale jak se to dela to priskrceni? Dokaze mi na to nekdo odpovedet?

(reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

23.8.2007 v 22:01 | Nahoru | #4
petr z depa>ty jo, tak to mám teď přesně to samé, max 255 v mimoni na letišti a čím víc otáček, tak to tak nějak "umírá". na 3 to snad ani nešlo dotočit do omezovača. :( napadlo mě, že ta přívěra zůstané zavřená (zlepšení průběh krouťáku dole) a proto to tak pozvolna slábne... jinak nevím...

jinak to jede hrozně, 2 plný je fakt na převrácení...

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 kontrolka sviti

23.8.2007 v 22:13 | Nahoru | #5
TO JSOU PROBLÉMY :rolleyes:
Ne vážně těďka jsem takovej problém řešil na K3 chtělo to namazat přívěru a hlavně ty lanka od elktromotorku dostávaj tam dole od vody pěkně pokouřít *no*
A zatím je to ok

10125 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

23.8.2007 v 22:40 | Nahoru | #6
10125>a to jsi mel uplne ten samej problem jako popisuju ja? A ja jsem zrovna jel predevcirem domu za deste nemuze to tim bejt? Ale kdyz jsem zapnul zapalovani tak ta privera se natocila a zase vratila na spatek tak nevim jestli se nenatoci treba uplne ale jenom trochu?

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 kontrolka sviti

23.8.2007 v 22:56 | Nahoru | #7
posralo se mi to brně na volnejch asi v půlce ta motorka prestala točit šla tak max 9-10 a vůbec se tomu nechtělo rosvítila se FI!
Doma jsem to rozhodil a ty lanka byly rezavý jak liška a vůbec to nechtělo chodit ale jestli to bylo tímhle 100% nevím :/

10125 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

23.8.2007 v 23:01 | Nahoru | #8
10125>to me to jde tocit v pohode a to lanko na tu priveru mam krasne cisty. Akorad se mi zda ze ta privera obcas trochu chrasti tak nevim

Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 10:31 | Nahoru | #9
jak pise dolik ... uz se to tu resilo asi 1000x takze hledat... me uz to nebavi psat:) pripadne zkusit zahranicni fora...treba gixxer.com .... a najdes....

jinak pokud sviti tak do servisniho modu... vyhodi to kod zavady... v manualu/na netu kouknout co to je .... kdyz to bude privera tipnul bych ze zustava zavrena.... s tou miva gsxr nejvic problemu.... jinak gsxr 01 sem jezdil a ve dvou to zvedalo kolo bez trhnuti bez niceho jen kdyz rucicka otackomeru lezla kolem 8ky a to na 2ku i trojku.... dalsi rocniky uz maj nejakou lepsi geometrii a nezvedaj se tolik sami od sebe..... jo a 299 to ukazovalo na kazde delsi rovince.... takze urcite ti to nejede jak ma.....

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 14:34 | Nahoru | #10
heh...dělá mi to taky.... ty litry jsou strašné mrdky :lol: :lol:
no s tím zvedáním bych to viděl spíš v té ruce, než v motorce,bo mě to taky moc nejde... :)
ne to nemění nic na té maximálce 260...to je fakt divné...
kontrolku neřeším, vypnu a jedu, při jízdě se nikdy nerozsvítí, jen hned po nastartování,jinak moto jede normál...myslím že tohle je marný boj s kontrolkama na gixu...
a to s tím zdecháním... to je taky zajímavé kutil jsem kde co ...a ejhle jsem byl ted na srazu, kámoš měl narozky ,dostal nějaký oslavný omezovač a motorka normál držela volnoběh.... že by se to samo zpravilo a nebyla to taková jebka :lol: :lol:
já už to moc neřeším.... jsem se kvůli toho furt nervoval... teď na to dlabu a jezdím...ale je pravda že motorka mi normál jede...těch 260 je trošku málo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 16:50 | Nahoru | #11
Pitris>tobe to jede taky tak tech 260? Vic ti to taky neda?

1 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 17:07 | Nahoru | #12
petr z depa> no tak to jsem neřek...motorka jede jak by měla...no 299 jsem s tím rozhodně ještě neletěl jako assasin na každé rovince.... :) jsem spíš na ty zatáčky a ne na sebevražedné pokusy o utrhnutí hlavy :lol:
jel jsem zatím 280 ale bylo cítit že by ještě chtěla ale já už jaksik neměl zájem.... ale maxku bych někdy zkusit mohl.... jak budou podmínky a pěkná cesta samozřejmě...
jinak mi to dělá asi úplně to samé co tobě .... máš to nějak otevřené ,nebo něco (výfuk,svody,filtr)?
já mám jen yoshimuru...bmc už šlo pryč.

2 reakcí na tento příspěvek Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 17:11 | Nahoru | #13
pitris: ja ji jezdil podzim az jaro... takze studeny silnice... a kdyz sem jel sam tek se na 8mi spis protacelo kolo,ve dvou se to zvedalo celkem samo.... ja sem vetsinou trosek ubral... nezkousel jsem jestli to vytahne to kolo extra vysoko...zkousel si propojit ten servisni konektor a jen tak pro zabavu zjistit co to vlastne hazi za chybu?

petr: myslim ze jemu to jede ok, kdyz to prectes pozorneji pochopis z toho ze se mu nezda TVOJE maximalka....

(reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 17:16 | Nahoru | #14
Pitris>co to je to bmc?

(reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 17:20 | Nahoru | #15
assassin>to jako dokaze zjistit ze treba maximalka neni takova jaka by mela bejt?

(reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 17:22 | Nahoru | #16
assassin>a kde se propojuje s cim ten servisni konektor?

(reakce na) Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 17:29 | Nahoru | #17
petr: bmc je vyrobce 'propustnejsich' filtru.... takze KaN v blede modrem......
pokud se rozsviti kontrolka tak to udela protoze ridici jednotka nasla nakou chybu... pod sedlem spolujezdce jsou dva nezapojene konektory.... do jednoho (tusim 4pinoveho?) vedou jen 2 draty.... ty piny kam vedou ty draty propojis napr. kancelarskou sponkou a kdyz zapnes zapalko tak na displeji kde to normalne ukazuje teplotu to napise kod identifikovane zavady ve formatu cXX (c00 je bez zavady) ta diagnostika pozna nesmyslne hodnoty z cidel, napr. privera pr kontrolnim otevreni nedojede na max - nesepne koncak(pripadne potak nedojede na def. odpor) a nahlasi to chybu privery.... muze byt jen to ze diky vytahani lanek nechodi privera uplne do konce ale chodi a na nic to nema vliv - jen na to sviceni kontrolky..... to ze to nejede jak ma atd to nepozna... tak chytry to neni.....


jo a tohle vsechno uz je v predchozich threadech na tohle tema.... proto sem psal abys hledal.....

Gsxr 1000 kontrolka sviti

27.8.2007 v 17:34 | Nahoru | #18
assassin>jj ...na studenou gumu nebo cestu se pěkně protáči mrška.... na dvojáka se mi párkrát odlepovalo kolo na nějakém pěkném vinglu při výjezdu...ale žádná dramatičnost...
na jedničku jde na záda pěkně.... ale tyhle věci moc nehrotím, nejsem žádnej kaskader...
no a víš že jsem se ani k tomu co to je za chybka nedostal..... akorát jak začala chcípat... tak jsem si sjel do suzuki, tam jsem se ptal na diagnostiku, tak mi řekli že na tenhle model to ani ?"nějak"? nejde...tak mě pobavili, technik na to kouknul.....řekl po 5 vteřinách to máš otevřené (jako laďák,filtr)...říkám no dobrá, moc jsem tomu ale nevěřil..objednal si origo filtr, který bych koupil asi tak či tak, protože to stejnak udělá bez comandera (kombinace filrt -laďák) většinou jen neplechu....
ale i tak chcípala.... neměl jsem čas to pak řešit a prostě jsi jen jezdil...stavil se ještě u jednoho mechoše tady u nás, ten mi řek ať to moc neřeším a jezdím,že to jako velký problém nevidí....
motorka přestala chcípat (no jo suzuki :lol: )... ještě jsem tady několikrát narazil na boj některých s vyhazováním chyb na jejich gsxr a pročetl i tvé rady a usoudil jsem teda že to prdím, pač motorka opravdu normálně šlape....
jen dodám že rozvícená FI se mi objevila na gixu zatím asi 2krát.... nevím jak často to svítí Petrovi
ale jen tak pro zajímavost na to asi kuknu, zítra mám v plánu umýt motorku po srazu a připravovat už jí pomalu na zimní spánek, pač odjíždím do zahraničí a pak už bude pro mě asi po sezoně.... no otázka jaký bude podzim a třeba i zima...třeba zase krááásnáá :P
jo a možna je to všechno tím že to USA verze :lol: :lol: :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist