www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/harley-davidson/harley-presune-cast-vyroby-do-indie-17217.html
Co na to říkáte ???
3 reakcí na tento příspěvek indickej harley
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) indickej harley
natysmoto>Ja myslim, ze nikdo ze stavajicich zakazniku nechce levneho Harleje. Jenze Harlej chce nove zakazniky. Pomalu ale jiste ho zacina mit kdekdo.Za nedlouho na tom bude jezdit kdejaky smudla v Asii.............svet se v prdel obraci.
Možná. Mimo USA ho moc lidí nemá, furt je to hoodně drahý. Ale lidi nejsou ochotní platit tak moc za něco co už dávno není tak exklusivní. Takže podle mě chtěj snížit náklady, aby mohli investovat do vývoje a kvality
2 reakcí na tento příspěvek indickej harley
Naposledy editováno 09.11.2010 23:27:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) indickej harley
DMC.motobiker>taková Kawasaki W650 vzbuzuje akorát posměch , hraje si na dobu, kterou ani nepamatuje... Jo a curry mám opravdu moc rád , tak alespoň že něco...
Nová W650??? Jo, ty myslíš W800
Tak písmeno W v názvu odkazuje na motocykly Kawasaki z 60tých a 70tých let. viz zde Takže tu dobu samozřejmě už pamatuje
Jsi ve svý nenávisti k funkčním motorkám zaslepen
vonZahn>Možná. Mimo USA ho moc lidí nemá, furt je to hoodně drahý. Ale lidi nejsou ochotní platit tak moc za něco co už dávno není tak exklusivní. Takže podle mě chtěj snížit náklady, aby mohli investovat do vývoje a kvality
No ja myslim, ze u nas je uz ted vice Harleju nez treba KAWAcopru. Taky vim, kolik jsem tech harleju prodal a vim komu. Vesmes lidi v pohode,to jo, vetsina si plni svuj sen o vlastnictvi spravne motorky, ale kdyby dneska nebyl treba sporty za 100t tak by jeste snili dal. Ja kdyz jsem kupoval meho prvniho sportyho, tak me stal 130t totalne rozbity, predni kolo bylo vedle motoru atd. Dneska stejne starou motorku jako tenkrat ten prvni, koupim celou, jeste bude nazdobena doplnkama. Trosku rozdil tam bude, on ten dnesni harlej uz je taky z umele hmoty, jako ti japonci.
1 reakcí na tento příspěvek indickej harley
To samé již funguje v VW Shangai s výrobou Fábií, Ochcávevek a Superbů, prozatím jen pro čínský trh.
Krok 1: Montáž v levné zemi z dílů dovezených z západu. Určeno pro místní trh
krok 2: Kompletní výroba v levné zemi, pouze pro místní trh.
krok 3: Dovoz dílů z levné země, v původní západní továrně již jen montáž.
krok 4: Dovoz kompletní výroby z levné země, na západě již jen sídlo, vývoj a prodej
krok 5: Přesun vývoje atd do levné země, na západě již pouze prodej
a po pár letech
krok 6: Levná zem kupuje za peníze proudící jen jedním směrem (akcie) firmu, západu nezbylo již vůbec nic. Vyměnil svůj průmysl za líný život v blahobytu.
Škoda auto, politicky významný podnik ČR, je nyní na konci kroku 2 a již vyhlásil že nastupuje ke kroku 3. Většina původních západních firem funguje v režimu 4) a ty nejúspěšnější v 5). Prožíráme svoji budoucnost.
natysmoto>Ja myslim, ze nikdo ze stavajicich zakazniku nechce levneho Harleje. Jenze Harlej chce nove zakazniky. Pomalu ale jiste ho zacina mit kdekdo.Za nedlouho na tom bude jezdit kdejaky smudla v Asii.............svet se v prdel obraci.
JO TO TEDY JO
DMC.motobiker>Tak já myslím že to, že tam budou skládat pár Sportsterů (zatím) na prestiži značky nic moc nemění! Ale i kdyby, tak tu máme pořád tu víc jak sto let starou tradici těchto skvělých US bajků, na které se už nikdy nic nezmění! Je celkem jedno, kde se budou vyrábět, pořád to bude jediný originál všechny ostatní Asijský kopírácký značky (jako třeba Yamaha, Honda, Yamasaki, Kawasaki, Yuki a další ) budou stále existovat jen ve stínu HD a budou pořád jen trapnout snahou hrát si na něco, co nikdy nebudou... Vždyť třeba i Royal - Enfield je pro mě také stále ostrovní klasika a nový Old-Timer , a to že se už v UK nevyrábí kolik desítek let mne opravdu nijak netíží, jsou to stroje co stále vzbuzují obdiv a závan starých časů, i se vší tou jejich nedokonalostí! Co vzbuzují jejich kopie? Např. taková Kawasaki W650 vzbuzuje akorát posměch , hraje si na dobu, kterou ani nepamatuje... Jo a curry mám opravdu moc rád , tak alespoň že něco...
Souhlasim indii nemusim ale mam ji radeji nez Cinu
Naposledy editováno 10.11.2010 10:55:18
Zákaz vývozu technologií je blbost, to se dá snadno ochcat. Viz nedávný oficiální přenos silného šivrovacího algoritmu z USA zdrojákem vytištěným na papíře, čímž byl obejit tamní zákon. Firmy své technologie rády nechají "uniknout" do svých zahraničních poboček.
Ve vývoji už moc velký náskok nemáme. I čína a zejména Indie má vysoké školy produkující kvanta levných chytrých odborníků.
Chyba je především v občanech, kteří nevidí dál, než do první výplaty a dávají přednost krátkodobé ekonomické výhodnosti. Obklopeni hromadou krámů nadávají, že si nemůžou dovolit koupit úplně všechno, co jim cpe televize v reklamách a pukající závistí, že soused má o nějakou další píčovinu z reklam víc.
Přiznejme si fakt, že naše nynější životní úroveň by byla mnohem nižší, pokud by jsme si nemohli koupit více produktů, než jsme vůbec vyprodukovali. Je to podobný krátkozraký život na dluh, jako předvádějí (nejen) naše vlády už mnoho let.
vonZahn>Nová W650??? Jo, ty myslíš W800
Tak písmeno W v názvu odkazuje na motocykly Kawasaki z 60tých a 70tých let. viz zde Takže tu dobu samozřejmě už pamatuje
Jsi ve svý nenávisti k funkčním motorkám zaslepen
Tak ono je ve finále jedno, jestli se bavíme o starší W650 a nebo o nové W800 - obě jsou na jedno brdo , a navazujou tak akorát na předchozí plagiátorství těchto Asijských parazitních výrobců , kteří se už tenkrát vozili na úspěchu mnoha tehdejších (většinou dnes už zaniklých) Evropských značek! A můžou za to zase jen lidi, co si takovou věc dobrovolně a s radostí koupí , lidem je totiž jedno že je to jen ubohá kopie z nějaké ze zemí třetího světa, kde jim takovou motorku postaví pár fakanů za hrstku rejže , hlavně že je to levný co... Tomu se u nás v Evropě prostě nedá a nikdy nedalo konkurovat, už v dobách kdy pan Honda začínal krást nápady v Západním průmyslu, byla zde pracovní síla daleko nad tou jejich Asijskou... Pak to takhle dopadá...
Jinak ale funkční motorky mám samozřejmě moc rád , ovšem musí být originální a funkční , bohužel v Asii tohle oboje dohromady zatím udělat neumí...
2 reakcí na tento příspěvek indickej harley
Drnkat na notu patriotismu je nicméně skvělý obchodní tah, protože se pořád najdou mraky lidí, co na to skočí jak hladovej na špek.
Harley utopil Buell, aby se následně nasunul do Indie. A jsem velmi zvědav, jak dlouho zůstane jen u Sportsterů. Jakmile zjistí, že se jim to vyplatí a budou mít dostatečné zázemí, najedou na další typy. (A hlavně až si Američani zvyknou, že "pravé americké železo" bouchají v Indii. Hlavně, když na tom bude vlaječka s hvězdami a pruhy..)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) indickej harley
Trochu teď odbočím, ale jak je myšleno to provedení laku POW / MIA na tvém stroji? Je to vyznání úcty, nějaká provokace a nebo to má být dokonce hanění těch, kterým je tento znak původně věnován? Nevím jak si to mám vyložit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) indickej harley
PetrXX>Pořád uvažuju, kdy mnohým "skalním" dojde, že doba hraní si na "jediné a pravé značky" (dosaďte si cokoli) je dávno pryč a oni si konečně připustí, že jejich modly jsou prachobyčejné firmy, které dělají motorky s jediným cílem - vydělat prachy, lhostejno pod rouškou čeho.
Drnkat na notu patriotismu je nicméně skvělý obchodní tah, protože se pořád najdou mraky lidí, co na to skočí jak hladovej na špek.
Harley utopil Buell, aby se následně nasunul do Indie. A jsem velmi zvědav, jak dlouho zůstane jen u Sportsterů. Jakmile zjistí, že se jim to vyplatí a budou mít dostatečné zázemí, najedou na další typy. (A hlavně až si Američani zvyknou, že "pravé americké železo" bouchají v Indii. Hlavně, když na tom bude vlaječka s hvězdami a pruhy..)
Evoluci nezastavíš. Je to na hovno, ale je to tak. God save-mám ještě originál.
DMC.motobiker píše: PetrXX>
Trochu teď odbočím, ale jak je myšleno to provedení laku POW / MIA na tvém stroji? Je to vyznání úcty, nějaká provokace a nebo to má být dokonce hanění těch, kterým je tento znak původně věnován? Nevím jak si to mám vyložit...
Pro mě je to dost osobní záležitost, z mnoha různých důvodů.. Ale ve zkratce je to o úctě vůči těm tisícům mrtvých kluků, kteří umírali a umírají díky mocenským ambicím politiků.. další podtext si z jistých důvodů nechám pro sebe nicméně pokud si někdo najde reálnou (ne politicky korektní) historii PO-MIA a souvislostí s tím spjatých, začne možná tušit obrysy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Do Indie na enfieldy, zkušenosti Royal Enfield Bullet 500 | Hery22 | 2 | 29.1.2024 v 13:07 Hery22 |
Náhradní díly Royal Enfield Bullet 500 | venture | 6 | 12.2.2022 v 20:12 docent |
Jaký olej a množství do Enfieldu Bu... Royal Enfield Bullet 500 | reno.H-D | 4 | 31.5.2021 v 08:35 PETARDAK |
Royal Einfield Royal Enfield Bullet 500 | jawa46 | 10 | 16.5.2021 v 03:24 Fist |