Téma: Po opravě
6.11.2010 v 11:06
Zdar, potřeboval bych radu, před časem dostala moje Suzuka po prvních 500 km se mnou nový písty, výbrus válců, těsnění, o-kroužky, simerinky .... v podstatě by měla jet jak nová :D ... Ale když jsem dneska a i včera jel za servisu, tak to bylo naprosto skvělý, dokud se to nezahřálo, po cca 15-20 km, kdy jsem jel kolem 6000 ot to začalo chcípat, pokud jsem nedržel plyn vytočenej (i za jízdy), přišlo mi, že to mnohem míň táhne, než obvykle a občas to slabě střelí do výfuku (jakoby blafne, nevim, jak to nějak dobře popsat .. ) ... když jsem ale dneska dojížděl (blížil jsem se k cca 40-50 km), tak už jsem to nepozoroval, nejsem si jistej, jestli to bylo uplně jak to má bejt, ale bylo to výrazně lepší ... Jestli to má spojitost s teplotou, nevim .... v servisu se patlali i s karburátorem, byla tam nějak prasklá pružina či co, takže to by mělo bejt vyčištěný .......
Dík za radu ....
Dík za radu ....
1 reakcí na tento příspěvek Po opravě
To jsi jako dacal plnej kotel a nemáš to zajetý ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po opravě
rodrigo500> V servisu mi řekli, že už to zajetý je .... No ... kolik se to obvykle zajíždí? ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po opravě
Tscar3> Řekněme 1000 kilometrů nejmíň? Kolik to má najetyho od te doby co jsi to převzal ze servisu, nikoli to co jsi najel ty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po opravě
rodrigo500> no 1000 to nebude, ale jak řikám, moc tomu nerozumim a prostě jsem jel podle toho, co mi řekli ...... počítám tak 300, 400 max s tím najel ... takže jinak ... jak moc se mi to na cca 70 km takový jízdy mohlo povíst zkurvit a jak s tím mam jezdit dál??? ... jakým stylem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po opravě
Tscar3> Tak to ti neřeknu,ale jestli ti to dělá takovy věci tak jim to zavez z5 do servisu. Když ti řekli že to je zajety tak by to měli vyřešit. A jestli těch 300-400km tomu dávali taky kapky tak to se pak nedivím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po opravě
rodrigo500> no nevim, ještě to s tím zkusim a počkám, jestli tady někdo nemá podobný zkušenosti nebo tak ...... nemam moc chuť to vracet ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po opravě
Tscar3> No tak to už je na tobě,ale pokud něco dám do servisu a neni to OK ,hned jim to tam vezu spátky ať to dají do kupy jestli jsi za to zaplatil.
zajíždět cokoli staršího bys měl min. 1000km., tak do 2/3 otáček, neutahávat - chvílema vrknout plynem. Když zalistuješ v článkách, je tam zjara od Filipa, jak zajížděl služební Kawu Mororkáři.
Jinak po ca 1000km by ti měli vyměnit olej, s filtrem, znova přetáhnout hlavy a udělat ventily, seřídit karburace.
Tohle je víceméně nezávislé na značce.
Pokaď se ti to nezdá šup z5 do ser více!!!!
Jinak po ca 1000km by ti měli vyměnit olej, s filtrem, znova přetáhnout hlavy a udělat ventily, seřídit karburace.
Tohle je víceméně nezávislé na značce.
Pokaď se ti to nezdá šup z5 do ser více!!!!
1 reakcí na tento příspěvek Po opravě
Máte někdo představu, jak moc se mi to, podle toho, co jsem napsal, mohlo povíst zkurvit? .... díky za odpověď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |