globalmoto_kveten





Téma: Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
 
19.10.2010 v 21:09
Zdravím všechny,
vím, že těchto témat je tady požehnaně a tak se předem omlouvám těm, které to už s..e, ale tak proto tady to fórum je.
Chtěl bych poradit s výběrem na příští sezónu, jelikož jak se tak pozoruji, tak snad ani nic sám nevyberu. Vždycky je to chvilku ta, pak ta, potom zase tamta a nakonec jsem tam, kde jsem začínal. No ale aby to nebylo tak obecné, tak moji největší favoriti jsou prozatím FZS 1000 a GSF 1200S. Potom snad ještě XJ900 (což by asi nebyl krok úplně správným směrem, ale tak chvíli v mém hledáčku taky bylo). No a potom jsou tady takové ty "sny" na které asi mít nebudu jako GSF 1250S, FJR a VMAX1200 (ten se mi vždycky líbil a líbit bude i přes všechny svoje nedostatky).

Teď něco k motorce co by měla hlavně splňovat. V první řadě určitě pohodlí, jízdní vlastnosti a ochranu před větrem. A taky chci aby jela, vždycky a všude. Naložený, v horku nebo zimě, na dvojku nebo na šestku. Proto taky ty větší objemy. Tím slovem "jela" NEmyslím hoblování gum až po ráfek, odírání stupaček a jízdu po zadním. Po zadním jezdit neumím a ani nepotřebuji, k hoblování gum mám ještě daleko a stupačku jsem odíral jen jednou a byl jsem z toho trochu v šoku Primárně mám rád cestování, předjíždění a rychlé výjezdy ze zatáček - to jsou tři hlavní důvody proč jezdím, proč mě to baví. A ještě jedna věc. Převážně jezdím sám, sem tam v týdnu po práci, převážně víkendy, když mám některý volnější. Nicméně pokud chci vyrazit někam dál, tak chci vzít i přítelkyni, takže pohodlí pro spolujezdce je taky hodně důležité.

Ještě na závěr odpovím předem na otázku: Ty vole nestačila by Ti šestka? stejně litra a víc nevyužiješ? odpověď: ano stačila, ale nechci - měl jsem a už nechci - to čekání na špičku výkonu mě nebaví a podkopávat o tři dolů při přejíždění mi prostě nevyhovuje. chci otočit a vědět, že to tam je, proto mě to teď momentálně nejvíc táhne k Banditu 12ce, ale kámoš si ji na jaro chce kupovat taky, tak nevím jestli by to bylo ono jezdit na stejných.

A ještě cena by měla být okolo 70-80tis - maaaximálně 100, ale to už by musel být hodně výjimečný kus bez počátečních investicí.

Tak a teď pište Nejde mi ani tak o nějaké hodnoty a věci co jsou na netu, ale spíš o subjektivní pocity majitelů... Předem díky a soráč za možná zbytečně dlouhé téma.


Uzavřeno 22.01.2011 v 15:04 uživatelem Jimmy1
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

24.10.2010 v 22:50 | Nahoru | #31
PajaZR> Jako, tahle mašina se mě osobně moc líbí. Tu bych někdy rád zkusil...
ZRX 1200

Naposledy editováno 24.10.2010 23:00:18

1 reakcí na tento příspěvek Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

25.10.2010 v 13:28 | Nahoru | #32
BMW 1200RT - jako všechna čest, ale tak nějak to má na sobě moc plastů a mě jako relativně mladého kluka si na tom moc neumím představit, ikdyž po všechn stránkách to bude asi špička.

Zaznělo tady i CBFko - měl jsem možnost být u testu toho stroje na letišti a když jsem to tak pozoroval a potom i slyšel od jiných lidí, že je to takové strašně moc hodné, že prostě vždycky udělá přesně to co chceš. Jako na jednu stranu je to super, ale já bych bral spíš nějakého "rebela" u kterého musí být jasné kdo to řídí...

O Kawě jsem četl v podstatě to stejné jako psal Gulliver o řazení. Sice to by nebyla žádná extrémní překážka, ale tak nějak si kawa nezískala sympatie. Pořád tak nějak mě to táhne k Yamaze a Suzuki.

No na Fazera tady už pár věcí zaznělo, tak snad se ukáže někdo i s B12, ať to není tak jednostranný boj

Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

25.10.2010 v 14:34 | Nahoru | #33
no už to tady jednou zaznělo co ten Black ? Tedy Honda Superblackbird CBR 1100XX pohodlná raketa

Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

26.10.2010 v 10:39 | Nahoru | #34
Honda Blackbird: sportovnejsi posez, ale da se, vykon vzdy a vsude, pohodlny podvozek. Dualni brzdy.

Mozna bych ti nechal svoji, ale nevim nevim

(reakce na) Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

26.10.2010 v 11:55 | Nahoru | #35

Jimmy1> Zaznělo tady i CBFko - měl jsem možnost být u testu toho stroje na letišti a když jsem to tak pozoroval a potom i slyšel od jiných lidí, že je to takové strašně moc hodné, že prostě vždycky udělá přesně to co chceš. Jako na jednu stranu je to super, ale já bych bral spíš nějakého "rebela" u kterého musí být jasné kdo to řídí...



no že by Bandaska byla jiná než hodná se mi nezdá...zkoušel jsem 600, 650, 1200 a 1250 a nikde nic nepřišlo, žádný rucervoucí zátah, prostě nic, prostě rebel to není...ale jako svezení dobrý...

CBF 1000 vrčí, jede, odveze,ale že by nadchla? největší zábavu ti poskytne Fazer...

Jinak z cesty k moři byli nejvíc zmlácení přátelé na CBF a V-Stromovi, na Vefru to proběhlo v pohodě, ten úplně rovný posaz prostě není úplně idální pro záda

Naposledy editováno 26.10.2010 11:57:04

1 reakcí na tento příspěvek Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

26.10.2010 v 12:18 | Nahoru | #36
Mám FZS1000 a jediné v čem si myslím že je horší než GFS1200 (1250)S je ochrana proti větru.
Když jedeš sám tak se přikrčíš a jedeš 160km/h až na konec světa. Ovšem jak jedeš ve dvou tak 130 je strop pohodlného cestování. Vznikají za mnou turbulence, které mlátí s baťohem i se mnou. Na druhou stranu to funguje jako dobrý omezovač. Jel jsem sám z Rabu do Pohořelic. Včetně trajektu a šourání po pobření jsem to spíchl za 7h 800km, 3x tankování a za 0,4l oleje/1000km , Holt dálniční přesun 160+ a 20V má svoji daň.

Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

26.10.2010 v 12:35 | Nahoru | #37
nechápu, jak vám to může žrát tolik oleje- přece kolik naleju, tolik po 12 000 km vypustím a je to, ne?
ale u toho 20V je to známá věc...
s Bandaskou mě vítr vadil až od 220 tacho, jinak dobrý

(reakce na) Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

26.10.2010 v 14:27 | Nahoru | #38
mira xj> Neni nad to, koupit si na Fazera pulmetrovy plexi a schovate se za nej oba ...
Jo mimochodem, pomohla by koupe takove te plexi kulisarny, co se nalepi na stavajici plexi?

Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

26.10.2010 v 17:25 | Nahoru | #39
Pokud se jezdí "normálně",tak si fazer skoro olej nebere,ale jak začneš využívat to co v té motorce je,tak holt papa oil.

Jo,jenže já mám origo turistické plexi od yamahy - cca o 5 cm vyšší než origo.Chtěl jsem tu velkou plachtu od giwi. Ovšem tam jsem narazil, páč jsem na něj čekal 3 měsíce a přišel zmetek s špatně vyvrtanýma dírama,reklamace a opět jsem čekal pár měsíců - pro změnu došel ten stejnej zmetek s špatně vyrtanýma dírama. Prodejce se mě velmi omluvil a vrátil mě peníze. Pak jsem se na to vyprdl. Aspoň když jedu ve dvou nejedu jak bezmozek

Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

17.11.2010 v 11:20 | Nahoru | #40
Tak nakonec to dopadlo takhle Zatím najeto jen 350km, takže na nějaké hodnocení a závěry je brzo. Jen co vím jistě, tak oproti předchozímu XJčku je to PEKLO.

[img]

Naposledy editováno 17.11.2010 11:23:32

Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

22.11.2010 v 18:22 | Nahoru | #41
Za ty money bych volil kapotovaného Blackbirda, bo jezdit bez kapot sa mi jezdilo iba do kilečka fajně ale potom to stálo za pipi. Měl jsem litrového naháče a to sů moje poznatky. Blackbird je fakt dělo za slušné peníze, a v servise jsem se informoval kamaráda co mi k němu řekne, bo sem o něm uvažoval, a on mi jen sdělil že mám dodržovat intervaly výměn náplní a to jest vsjo. Navíc 164 kobylek v základu je dost dobrý. Hodně štěstí ať už se rozhodneš pro cokoliv. Maj sa. Pedro

Výběr pohodlné a silné cestovní motorky

22.11.2010 v 18:26 | Nahoru | #42
DL 1000
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist