Má otázka na vás zní, jestli jste příznivcem více strojů JINÉHO TYPU ve své garáži.
Jak sem k tomu došel: Jezdím na své GS500E, která mi přijde malá, šikovná...poměrně obratná vůči svým větším 600+ sourozencům..ale vím, že u ní nezůstanu nadosmrti že.
Lákají mě větší naháče typu GSX750..B12..na kterých se dá pohodlně cestovat s dostatkem výkonu přes půl Alp..atd atd
ALE
obávám se, že až na velkého naháče dojde...bude mi chybět ta obratnost, hravost (kterou GS nemá kdovíjakou, někdo namítne, ale přecejenom nějákou má)...a prostě už to nebude sednout na GS, jet pro rohliky, zaparknout to ve městě na chodník..vlézt se u semafou do mezírky..a zároveň jet odpoledne 250km přes Vsetínské vrchy..to vše v jednom.
A proto by se mi líbilo zároveň i nějaké supermoto nebo prostě něco lehkého, obratného s dostatečným výkonem na lehké zablbnutí..jak na silnici, do města tak ani lehkého terénu by se to nemuselo zaleknout.
Je to ovšem hudba vzdálené budoucnosti. Proto se ptám těch, co už do tohoto stádia dospěli...sedláte někdo supersport a cruiser zároveň? náháče a krosku? Blackbird a MZ251?
...nebo vám více motorek přijde jako rozežranost?
1 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
1 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
Když jsem pořizovala FZ6, stála mi v garáži ještě GS500E, jenže tam holka pak stála celou další sezonu a to i přes to, že jsem si říkala jak budu jezdit hlavně na ni a ne na "velkém macatém" FZ.
Opak byl pravdou, přechod z 34kW na 72kW byl bez problémů, jen prvních pár kilometrů jsem se učila přechod z 187kg na 205kg.
GSko jsem prodala a slouží dobře novému majiteli, co více si přát.
Edit: Jedná-li se však o jiné typy motorek jako enduro vs. naháč a pod, tak jsem samozřejmě pro mít v garáži vcíe motorek!
Naposledy editováno 20.10.2010 11:12:52
Pravda je ale taková, že jsem se za tuhle sezonu na motárdu nesvezl ani jednou. Asi bych ho i prodal a koupil enduro / krosku, jenže situace na trhu motorek je taková, že je v podstatě neprodejný a nebo za cenu že bych si raději do ruky nakadil
Prasouš>Ono jde spíš o čas než o počet motorek, zda si jich užiješ... Před 3 lety jsem přičuchl k okruhům a tak doma stojí okruhový fároš a abych se občas mohl svézt na silnici, tak vedle něj stojí fazer (je sestry) a k těm ještě KTM 520 (už 10 letá a i tak má najeto jen 3500km)... Čili je na čem jezdit, ale na tom fazeru jsem jel za ty 3 roky 2x ... Máš jen jeden zadek a tak jde o využití ostatních motorek... A když už jo, tak bych volil něco úplně odlišnýho, čili silnici - kros ... Cesťák a k němu větší cesťák si nemyslím, že je ideální... Ale je to jen můj názor...
Tak pod to bych se podepsal...Ono je to vetsinou tak, ze bud mas cas a nemas penize, nebo mas penez dost ale zas nemas ten cas...Malo lidi ma to stesti ze se jim to sejde
1 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
Minimálně 2 stroje = celoroční (DR350) + letní (GSX750)
A ještě k tomu větší cestovní enduro by se užilo určitě, snad na jaro něco pořídím
vlk123> Ano...........
Minimálně 2 stroje = celoroční (DR350) + letní (GSX750)
A ještě k tomu větší cestovní enduro by se užilo určitě, snad na jaro něco pořídím
...já bych taky ještě něco dalšího chtěl,....ale bohužel už není pro další motku místo.
V životě jsem zastánce se vyhýbat kompromisům a tak pokud to finance zvládají, stojí v garáži, VTR SP1 a to zcela k jasným účelům, na cestováním jsem před dvěma dny koupil Goldwinga no a pak se v koutě krčí, zatím na prvočísla rozložený veterán na závody klasiků.
Myslím, že pokud někdo opravdu žije motorkama, tak jich potřebuje min.5ks i se skútrem do města, jak tady už někdo psal. Takže já se snažím .....
2 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
5 reakcí na tento příspěvek Více jak jedno moto v garáži
- Babeta
- Jaweta
- Stadion 11 vývozní provedení
- Stadion 11
- Jawa 20
- Jawa 23 Mustang
- Jawa 250 dvouválec
- Rikša 175
- BMW 250 / 23
- Jawa 250 speciál
- ČZ 125 A
- ČZ 125 B
- ČZ 125 T
- Jawa 350/634
- Jawa 350/638
- Jawa 350 Bizon
- Motokolo ESKA -
- Čezeta 175 skůtr
- Simson 50
- Jawa 350 pérák se sajdou
- Jawa robot
- Jawa 250 sport
- Tatran 125 skůtr
- ČZ 175
- Stadion 22
- Stadion 23
- ČZ 250
- Jawa 50 pařez
- Manet dvoupíst
- Jawa 250 pérák
- Jawa 250/353
- Dněpr se sajdou
- ČZ 175 předválečná
- Honda CBF 1000
- Yamaha FJR 1300
- Honda Gold Wing
- Honda CBR 1000
- Honda CBX 1000
- KTM 450 EXC
a k tomu ještě asi deset motorek kompletních ale rozebranejch.
Což ovšem nemění nic na tom,že jedním zadkem dvě motorky najednou neujezdíš.
-
PEPAFJR>Tak jsem se zamyslel a v garáži teď stojí
- Babeta
- Jaweta
- Stadion 11 vývozní provedení
- Stadion 11
- Jawa 20
- Jawa 23 Mustang
- Jawa 250 dvouválec
- Rikša 175
- BMW 250 / 23
- Jawa 250 speciál
- ČZ 125 A
- ČZ 125 B
- ČZ 125 T
- Jawa 350/634
- Jawa 350/638
- Jawa 350 Bizon
- Motokolo ESKA -
- Čezeta 175 skůtr
- Simson 50
- Jawa 350 pérák se sajdou
- Jawa robot
- Jawa 250 sport
- Tatran 125 skůtr
- ČZ 175
- Stadion 22
- Stadion 23
- ČZ 250
- Jawa 50 pařez
- Manet dvoupíst
- Jawa 250 pérák
- Jawa 250/353
- Dněpr se sajdou
- ČZ 175 předválečná
- Honda CBF 1000
- Yamaha FJR 1300
- Honda Gold Wing
- Honda CBR 1000
- Honda CBX 1000
- KTM 450 EXC
a k tomu ještě asi deset motorek kompletních ale rozebranejch.
Což ovšem nemění nic na tom,že jedním zadkem dvě motorky najednou neujezdíš.
-
....to máš nějakej malej hangárek místo garáže ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Více jak jedno moto v garáži
jetam>PEPAFJR> to abych do habří konečně někdy dojel....
A co Ti brání?