No a jak tak na něj koukám přišel mi ten motor docela známej, je to tak je to stejnej bombardier jakej použila jawa ve svojí řadě 650. Nabízí se proto otázka co je podel vas lepší marketigovej počin CR&S VUN za 12 000 eur nebo Jawa 650 za cca 160 000 (tuším tak nejak stála když s ní začali)
Naposledy editováno 17.10.2010 20:21:18
1 reakcí na tento příspěvek CR&S (Café Racers & Superbikes)
1 reakcí na tento příspěvek CR&S (Café Racers & Superbikes)
Být o něco rozumnější, tak už špóruju na 650 Style - je to tak hnusný, až je to krásný. A ten jednoválec mě láká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)
jo, stylka byla z těch třech suvereně nejpovedenější
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)
babajezi> Nepřestala - pořád jěště žije. Jenom se už několik let nehejbe a začíná smrdět
já vím že kecá se do toho snadno ale jejich nedávný rozhodnutí mně přijdou jako voloviny. jawa 250 která nemá co nabídnout, jawa 660 která převezme design od nejmíň úspěšné varianty 650 a podobně
1 reakcí na tento příspěvek CR&S (Café Racers & Superbikes)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)
1 reakcí na tento příspěvek CR&S (Café Racers & Superbikes)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)
memphis.unv> Jenom jestli ten jejich slavnej velkej tajnej motor neměl bejt raketovej a není schovanej v tom strašným laufu - vešel by se tam v pohodě
Enthropy>2stroke> No, pokud na to ze svého mizerného platu jednou naškudlím (ono to v těch lékárnách není tak zlatý, jak si lidi myslí - to už je lepší někde drhnout hajzly), tak do toho asi půjdu. Mě se ten krám líbí
memphis.unv> Jenom jestli ten jejich slavnej velkej tajnej motor neměl bejt raketovej a není schovanej v tom strašným laufu - vešel by se tam v pohodě
Jo to je normálka, v ČR se za odbornost neplatí, to bych mohl vyprávět, a nějhorší je, že v tom mém oboru si kolegové serou sami na hlavu, podbízejí se a dělají za směšně peníze, neváží si vůbec své odborné práce, jen aby někomu přebrali klienta...no smutný příběh...ale tak všude je něco
Jinak mě se velice líbila studie: nová Jaw Californian - od nějakého italského designéra, fakt povedený, nakreslil tam motor z té 650ky a nevypadalo to vůbec zle...no věřím tomu, že by si jawa své zákazníky opět našla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)
Enthropy>laďa prášil> Každej má svoje nároky. Já to nepotřebuju nikomu natírat v zatáčkách, já si chci v klidu kochacím tempem prdět po krajině na něčem, co je tak hnusný, až je to krásný A musí to zvládnout zkratku po polňačce nebo lesní cestě a přežít přetěžování (nebo mít nosnost jak V3S). To by ta 650 Style splňovala.
Že vun natírá cokoli, je jasné, stavěli ho s tím. U jawy si nejsem jistej, ale pokud máš tyhtle nároky, splníš si je mnohem levněji a efektivněji několika dalšíma motorkama...
Ale nekoupil bych ani jedno