paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CR&S (Café Racers & Superbikes)
 
17.10.2010 v 20:15
Když jsem si tady přečetl článek o téhle firmě krom krásnýho dvouválce kterého se týkal mě zaujako že dělají i jednoválcový stroj no a tak jsem zavítal na jejich stránky a musím uznat je taky parádní!



No a jak tak na něj koukám přišel mi ten motor docela známej, je to tak je to stejnej bombardier jakej použila jawa ve svojí řadě 650. Nabízí se proto otázka co je podel vas lepší marketigovej počin CR&S VUN za 12 000 eur nebo Jawa 650 za cca 160 000 (tuším tak nejak stála když s ní začali)



Naposledy editováno 17.10.2010 20:21:18
Anketa: CR&S VUN nebo Jawa 650 ( verze Bison ten se tvářil "zajimavě")
CR&S VUN
29%
8
Jawa 650 Bison
14%
4
Oba jsou to neprodejný stroje
57%
16

1 reakcí na tento příspěvek CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 20:19 | Nahoru | #1
Neplatné pokusy (Jawa Bizon) se nepočítají. Počítají se reálně prodané kusy. Takže se určitě prodalo víc CR&S VUN za 12 000 € než motorek Jawa Bizon za 160 tis. Kč

(reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 20:23 | Nahoru | #2
seikos> Tak dobře berme řadu Jawa 650 obecně já osobně bych si nekoupil ani jednu ale pořád sleduju kdy se na trhu objeví nějakej parádní jednoválec nejlíp "retrosportovní"

CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 20:36 | Nahoru | #3
funguje vůbec jawa?

1 reakcí na tento příspěvek CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 20:44 | Nahoru | #4
Funguje a vyrábí kde co. Akorát mám pocit, že to trochu přehání s cenou, na to co z nich leze za pekelný stroje.

Být o něco rozumnější, tak už špóruju na 650 Style - je to tak hnusný, až je to krásný. A ten jednoválec mě láká

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 20:55 | Nahoru | #5
Enthropy> mluv, dělej, všechno co o nich víš
jo, stylka byla z těch třech suvereně nejpovedenější

CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 20:57 | Nahoru | #6
Přestaňte blbnout! JAWA přestala existovat v roce 89 !!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 21:10 | Nahoru | #7
memphis.unv> Dostalo se ke mě akorát nadávání majitelů na praskající špice v kolech, vyklepávající se šroubky a občasné netěsnosti všeho, z čeho může chcát olej. Ale jde to s nima z kopce. A ani vlastní motory už nedělají, kromě 350, kterou prodávají jenom mimo EU...

babajezi> Nepřestala - pořád jěště žije. Jenom se už několik let nehejbe a začíná smrdět

CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 21:16 | Nahoru | #8
když už nejsou sami schopní nic udělat tak by to chtělo jakoho jako v případě triumphu nebo nortonu.
já vím že kecá se do toho snadno ale jejich nedávný rozhodnutí mně přijdou jako voloviny. jawa 250 která nemá co nabídnout, jawa 660 která převezme design od nejmíň úspěšné varianty 650 a podobně

(reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 21:16 | Nahoru | #9
Enthropy> ale hejbe změnili si web www.jawa.as na www.jawa.eu aby je nahodnou nekdo nenašel

1 reakcí na tento příspěvek CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 21:20 | Nahoru | #10
kouzlo crs vun je v tom, že mezi stejnými jezdci ten na vunu v zatáčkách natře snad cokoli. To se o jawě říct nedá. Zatím jsem slyšel o jednom vunu v ČR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 21:24 | Nahoru | #11
laďa prášil> Každej má svoje nároky. Já to nepotřebuju nikomu natírat v zatáčkách, já si chci v klidu kochacím tempem prdět po krajině na něčem, co je tak hnusný, až je to krásný A musí to zvládnout zkratku po polňačce nebo lesní cestě a přežít přetěžování (nebo mít nosnost jak V3S). To by ta 650 Style splňovala.

1 reakcí na tento příspěvek CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 22:21 | Nahoru | #12
Jawa má na 650 Style teďka akci, místo za 160 ji prodávají za 130 ...to už by stálo za hřích...nicméně, pokud bych si mohl vybrat, bral bych raději 650 Dakara, ten vypadá mnohém lépe...výfuk na Style je hodně nepovedený...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 22:25 | Nahoru | #13
2stroke> Výfuk se dá vyhodit a nahradit. Ale akce není na Style (což je krásnej naháč klasického jawího vzhledu), ale na Classic, což je strašlivá parodie na chopper.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 22:33 | Nahoru | #14
Enthropy> Jo sorry, máš pravdu, je to na Classica...no je to stejně prašť jak uhoď...stejný motor, stejná nádrž (navíc ze staré panelky )...no kdo ví, kdyby se jawa orientovala na retro stroje, třeba by se našla skupina lidí, kteří bysi ji koupili, něco podobného jak se postavil na nohy triumph...

CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 22:35 | Nahoru | #15
bohužel to neni parodie na chopper ale parodie na parodii a někde prapůvodně to měla byt kévačka
zajímalo by mě jak dopadl ten jejich tajnej projekt na ten novej vekej vlastní motor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 22:43 | Nahoru | #16
2stroke> No, pokud na to ze svého mizerného platu jednou naškudlím (ono to v těch lékárnách není tak zlatý, jak si lidi myslí - to už je lepší někde drhnout hajzly), tak do toho asi půjdu. Mě se ten krám líbí

memphis.unv> Jenom jestli ten jejich slavnej velkej tajnej motor neměl bejt raketovej a není schovanej v tom strašným laufu - vešel by se tam v pohodě

(reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 23:10 | Nahoru | #17

Enthropy>2stroke> No, pokud na to ze svého mizerného platu jednou naškudlím (ono to v těch lékárnách není tak zlatý, jak si lidi myslí - to už je lepší někde drhnout hajzly), tak do toho asi půjdu. Mě se ten krám líbí

memphis.unv> Jenom jestli ten jejich slavnej velkej tajnej motor neměl bejt raketovej a není schovanej v tom strašným laufu - vešel by se tam v pohodě



Jo to je normálka, v ČR se za odbornost neplatí, to bych mohl vyprávět, a nějhorší je, že v tom mém oboru si kolegové serou sami na hlavu, podbízejí se a dělají za směšně peníze, neváží si vůbec své odborné práce, jen aby někomu přebrali klienta...no smutný příběh...ale tak všude je něco

Jinak mě se velice líbila studie: nová Jaw Californian - od nějakého italského designéra, fakt povedený, nakreslil tam motor z té 650ky a nevypadalo to vůbec zle...no věřím tomu, že by si jawa své zákazníky opět našla...

(reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

17.10.2010 v 23:41 | Nahoru | #18
Enthropy> Přestala ! Tohle už s fabrikou nemá nic společnýho.Nechci se o tom zase rozepisovat ale je to tak.

CR&S (Café Racers & Superbikes)

18.10.2010 v 01:13 | Nahoru | #19
GOU -JAWA- GOUÚÚÚ!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

18.10.2010 v 07:30 | Nahoru | #20

Enthropy>laďa prášil> Každej má svoje nároky. Já to nepotřebuju nikomu natírat v zatáčkách, já si chci v klidu kochacím tempem prdět po krajině na něčem, co je tak hnusný, až je to krásný A musí to zvládnout zkratku po polňačce nebo lesní cestě a přežít přetěžování (nebo mít nosnost jak V3S). To by ta 650 Style splňovala.



Že vun natírá cokoli, je jasné, stavěli ho s tím. U jawy si nejsem jistej, ale pokud máš tyhtle nároky, splníš si je mnohem levněji a efektivněji několika dalšíma motorkama...

(reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

18.10.2010 v 09:31 | Nahoru | #21
laďa prášil>Já vím, proto mám tu 350/634 na gumách jak od traktoru Ale pořád mě to láká.

CR&S (Café Racers & Superbikes)

18.10.2010 v 11:04 | Nahoru | #22
od dob co jawa není v čr 2T je to nezajímavý, stratilo to svoují klasiku, café ? tak to jedině Moto Guzzi, maj krásný stroje :)

CR&S (Café Racers & Superbikes)

18.10.2010 v 13:52 | Nahoru | #23
Hned ten první obrázek (ten žlutej krasavec) vypadá skvěle. Tenhle typ motorek nemusim, ale tahle mě zaujala. Možná právě i motorem Bude to mít určitě pěknej projev a doufam, že taky vzhledu odpovídající styl

Ale nekoupil bych ani jedno

CR&S (Café Racers & Superbikes)

18.10.2010 v 20:52 | Nahoru | #24
no, mě se ta 650 style docela líbí, škoda že jich nejezdí víc..

(reakce na) CR&S (Café Racers & Superbikes)

19.10.2010 v 21:28 | Nahoru | #25

Enthropy>2stroke> Výfuk se dá vyhodit a nahradit. Ale akce není na Style (což je krásnej naháč klasického jawího vzhledu), ale na Classic, což je strašlivá parodie na chopper.



Musím souhlasit, Jawáckej pokus o chopper se moc nepovedl.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist