Za další se chci zeptat jestli máte zkušenosti s přetěsnováním válců?? jsou válce spojené nebo rozdělené?? na levé straně mi to hází olej, není to moc ale takhle to nechat nemůžu. a nevíte kde bych sehnal levné těsnění?? ne za 2000kč?? zdá se mi že to s těma cenama za těsnění přeháněj ne??
A poslední se týká předních vydlic. nevítě kde sežetu nejlevněji nové prachovky a gufera. nedrží mi to olej a bez tlumení opravdu nejde jezdit
Děkuji přeem za vaše typy a rady
1) Kohoutek je trochu boj a spousta lidí ho mělo/má blbě. BTW máš polohu RES vlevo nebo vpravo? Oblíbený žertík je vzhůru nohama složený kohout. Měl by být zepředu čitelný ON dole,RES vlevo a PRI nahoře. Pokud je to vzhůru nohama je blbě, byl bys nemile překvapen jak by se choval. Co popisuješ normální rozhodně není, má dobře citelné polohy a v těch funguje. Rozeber ho zezadu (mrkneš zrovna v jakém stavu je membránka) i zepředu, vyčisti, profoukej, spasuj. Může být osratý nebo blbě složený. Když už budeš v tom, vyčisti si i primární kohout pod nádrží včetně sítka
2) Jak vrchní tak spodní těsnění jé jeden kus pro vše: medzi válci máš totiž štěrbinu na rozvoďák. Těsnění to dodržuje vše i s otvory na šrouby a celé má takový dost specifický tvar, nic univerzálního na to asi nepůjde. Navíc origo pod válce za 200,- není myslím co řešit. Nad válci za 700,- těsnění pod víko hlavy za 500,- to lze ale myslím sehnat z druhovýroby.
3) Když už to budeš mít rozdělané tak rovnou poměř trubky jestli nejsou ohlé a změř pružinu jestli není unavena - musel bys pak nahradit, ideálně tam dát progresivní a máš pokoj a komfort uplně jinde. Předpokládám, že to ještě nemá štelování. Na gufera a prachovky pokud nemáte něco blíž u vás tak nejlevněji asi DK racing nemám ale zkušenosti s nimi, jinak potom solo gufera a prachovky třeba z partsdepot
Určitě se podívej sem do GS vlákna, najdeš tam i hodně informací a snad vše o GSku. Tož ať dobře jezdí
1 reakcí na tento příspěvek kohoutek-válec-tlumiče poradte???
Určitě si stáhni servisní manuál, GS je jednoduchá a funkční, s tím si sám poradíš.
1 reakcí na tento příspěvek kohoutek-válec-tlumiče poradte???
Zbezne jsem kouknul a cela sada tesneni na motor 1700,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kohoutek-válec-tlumiče poradte???
1 reakcí na tento příspěvek kohoutek-válec-tlumiče poradte???
A jakou doporučujete baterii?? májm koupit 10Ah ? bude stačit nebo mám koupit aspon 15Ah??
díky za rady. brzo sem dám fotky všech moto které sem měl nebo mám.
Naposledy editováno 12.10.2010 14:47:26
Baterii tam dej jaká patří a neexperimentuj dávat tam cokoliv jiné je pičovina. Tj. přesně typ včetně detailu. Liší se kapacitou, vyústěním odvětrávací hadice a tvarem pólů. Každá z těchto věcí je docela zásadní. Čili mrkni kde máš odvětrávací hadici jestli vpravo nebo vlevo a pak vyber podle toho, Yuasa má tuším A a B které se takto liší. Popisoval jsem na forum ke GSku určitě.
Jednak je celková elektrika nějak navržená a dimenzována. Čili startér, zapalování, akumulátor, žárovky i odpovídající alternátor a kabeláž je voleno vše tak, aby jak baterie zládala s rezervou provoz, tak zároveň altík zvládal s přehledem dobíjet. Silnější baterií si nepomůžeš vůbec v ničem. Za druhé má silnější baterie jiné rozměry - bez znásilnění se nevejde do šachty. Pokud vykastlíš šachtu a baterií tam namlátíš, bude mít určitě jiné úchytky nebo dál póly - nedosáhne tam plus kabel baterie - startovací relé, který je originál kraťounký a jde i nový nafest. Za relé je hned zalomený a tak tak dosáhne k pólu, rezerva žádná. A konečně pokud nebude umístění odvětrávání baterie tam, kde s ním počítá díra v šachtli a navazuje odvětrávací hadička, připrav se, že po čase zrezne komplet vše kolem - rám, kyvka, kabely, ...
A konečně - do GS patří klasický (dolévací) akumulátor. Nesnaž se tam cpát bezúdržbový. Jednak jsou to opět mírně jiné rozměry a uspořádáním typy, za další s tím nepočítá dobíjení. Pokud na mašině vše funguje jak má (v pořádku alternátor, funkční regulátor, a není po smrti baterka) tak elektriku neřešíš Pokud po noci nebudeš moct nastartovat tak to není tím, že bys potřeboval silnější baterku, ale že je něco špatně a je třeba spravit, ne tuzit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | Včera v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |