200ka jela víc, byla lehčí a taková obratnější. Na Hondě mě víc vyhovuje podvozek a průběh výkonu 4T - chtělo by to ale, aby byla ještě o nějaký to kilo lehčí. Do budoucna se pořád rozhoduju jestli ktm 200 exc nebo (a to spíš) ktm 250 exc-f, ta je asi o 6 kg lehčí než Honda a je to dost poznat.
Já jsem na tu hmotnost trochu ulítlej
výkon,ovladatelnos,servis vše je skvělé
Husqvarnaracingclub - test Te,Exc-F,WRf
lamar> tenhle testík znam, ale četl jsem i jinej kde Huska skončila na chvostu, mě by vadila zase ta váha, novej model je ale už něco jinýho
Naposledy editováno 11.10.2010 17:58:50
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
Ciba> tak ať ti všechno dobře dopadne!
Naposledy editováno 11.10.2010 19:12:45
Našel jsem jednoho prodejce co má na díly skoro celou CRF 250x na ebay (USA), tak jsem zkusil něco objednat. Třeba se to bude někomu hodit
rockcotton
Stačí baterku jen vyndat, nebo se musí ještě nějaký kabely odpojit?
tady je pěkně vyřený utěsnění otvoru po startéru:
2 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
prackarr píše: Startér z motorky bych si nikdy neoddělal. I za cenu těch 5kg.
naprostý souhlas-5kg není až tak moc na to,aby to vyvážilo výhody startéru..,to už bych si radši nechal startér a sundal kopačku +převodové kola-beztak to startuju nohou tak max. jednou za týden,abych se ujistil,že to ještě umím
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
edit: myslim že neni nic složitýho to odstranit, chci to jen zkusit jestli bude znát rozdil ve váze a nebude mě chybět startér
Naposledy editováno 13.12.2010 11:49:50
_JJ_ píše: no nevim jestli je to výhoda automatickýho dekompresoru, ale mě se ta 250x startuje snáz než třeba 250 2T cross. Na dvoutaktech nikomu e-start skoro nechybí.
edit: myslim že neni nic složitýho to odstranit, chci to jen zkusit jestli bude znát rozdil ve váze a nebude mě chybět startér
Jestli ti bude chybět startér zkusíš tak,že si dáš předsevzetí,že ho za ten den prostě nepoužiješ. A jestli je těch 5kg znát si zkus tím,že si ke startéru přikurtuj na den 5kg závaží a zkus těch 5kg navíc,místo ubrat. Uvidíš,že +- poznáš hovno.
Krom toho-víš,kolik váží bahno? zvaž si motorku po wappu a před wappem. Budeš se divit,jaký je v tom rozdíl.
Jak už jsem psal- nikdy bych startér nesundával.
Ale myslel jsem si, že když si necham udělat ten "špunt" tak musí být demontáž hotová do půl hodiny a obráceně. Ale když na to teď koukam, asi by to nebylo tak jednoduchý jak jsem si myslel a musel by se rozebrat docela kus motoru
No ale zkusim to jak píše Prackarr, jezdit někdy vyloženě jen na kick. Baterku můžu asi normálně vyndat a jezdit co?, nebo je třeba něco přepojit?
Mě přijde docela rozdíl s plnou a prázdnou nádrží a tak nějak jsem si představoval rozdíl v kilech po tom odlehčení. Kolik váží litr benzínu 0,6 nebo 0,8 kg?
Bahno je jasný, myslim že 20 kilo se dá na motorku v poho nelepit, ...ale kdybych bral takhle s rozumem všechno, tak už jsem motorku dávno prodal
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
Ale neber nádrž,ta je vysoko,tam jsou kila znát více,jak na startéru,který je dole.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda crf 250X
Nádrž máme u těch starších modelů cca 9,7 l?
1 reakcí na tento příspěvek Honda crf 250X
nevíte jaká je pokuta ,když policajti zastaví moto bez TP ? když mě zastaví na lesní,polní cestě ( třeba nějakej "zátach" ) tak je asi jedno jestli má motorka TP nebo ne? u WR je to TP rozdíl cca 30tis.kč
Naposledy editováno 23.02.2011 13:47:55