paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 14:54 | Nahoru | #1531

assassin>mno to je to jak nepotrebujes vykon dole no:)



[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 14:55 | Nahoru | #1532

assassin>mno to je to jak nepotrebujes vykon dole no:)



to vubec, to je o stavbe motorky v prvni jizde jelo vedle me TL a zustalo vzadu hned

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 16:26 | Nahoru | #1533
Bubrak ZX10R> ale jako jede ti to fajn, jen neni trochu nuda používat jen 3 kvalty? :)) Do kolika to má 1.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 16:49 | Nahoru | #1534

Sefo>Bubrak ZX10R> ale jako jede ti to fajn, jen neni trochu nuda používat jen 3 kvalty? :)) Do kolika to má 1.



v omezovaci ma
1 - 168
2 - 208
3 - 246
4 - 280
5 - 310



ale radim tam driv a v ty asi 4. jizde jak mi to vyskocilo tak sem radil uplne jeste driv sem se nak vylekal (navic sem to fakt necekal), to je tema pomalejma startama, ze nejsem zvyklej to drzet tak ve vzduchu kousek nad zemi, to se s klasickym wheelie neda asi srovnat, udrzet si ten limit 10cm nad zemi, ale urcite bych potreboval kratsi plyn, to se furt nachazim ve stavu kdy nemam plnej a musim vykroutit ruku nebo prehmatnout

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 17:08 | Nahoru | #1535
Bubrak ZX10R> 1 - do 168 je docela hardkór! To já už bych řadil snad za 3 :)))
Krátkej plyn se hodí, já než jsem zjistil, že plnej je až když si zlomíš zápěstí, tak sem jezdil snad 2 roky na půl

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 17:26 | Nahoru | #1536

Sefo>Bubrak ZX10R> 1 - do 168 je docela hardkór! To já už bych řadil snad za 3 :)))
Krátkej plyn se hodí, já než jsem zjistil, že plnej je až když si zlomíš zápěstí, tak sem jezdil snad 2 roky na půl



K5/6 ma na 1 snad 172.

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 09:52 | Nahoru | #1537
Tak při mytí motorky koukám že se mě třepí lanko spojky u páčky, prostě ten váleček jak je v něm zalitý lanko se jak je v tom plastu nějak hnul a byl v tý díře na šikmo takže při každém použití spojky se lanko lámalo, včera drželo už jen na pár drátkách.

Nový lanko, respektive i s bowdenem protože to je nerozebíratelný stojí ca 600kč origo, což není žádná raketa ale dodání ca 6 dní a v sobotu potřebuju jezdit, takže jsem se rozhodl pro opravu.

Uštípnul jsem stávající váleček a na soustruhu si vytočil nový průměr 8mm a délka ca 12mm, skrz díra a závit M5 (na délku) na šířku díra 2,5mm na lanko, zbytek lanka jsem strčil skrze 2,5mm díru a šroubem M5 lanko zajistil, šroub jsem potom uříznul zároveň s válečkem.

Délka lanka v pohodě stačí, stačilo dole u spojky jen posunout matky na hlavním štelovacím šroubu.

Takže děkujeme inženýrům z kawy že lanko bylo dostatečně dlouhé a šlo jednodušše opravit, nový si samozřejmě objednám taky a přes zimu vyměním.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 09:53 | Nahoru | #1538

Sefo>Bubrak ZX10R> 1 - do 168 je docela hardkór! To já už bych řadil snad za 3 :)))
Krátkej plyn se hodí, já než jsem zjistil, že plnej je až když si zlomíš zápěstí, tak sem jezdil snad 2 roky na půl



168? no zhruba tam mám v omezovači trojku

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 09:57 | Nahoru | #1539
cos jezdil teď na sosně? já tam víc jak za 1 nedal

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:08 | Nahoru | #1540

Fugo>cos jezdil teď na sosně? já tam víc jak za 1 nedal



furt na dvojku, jak motorovej pes akorát na cílovce a tý rovince vzádu jsem zkoušel za tři, ale pak to podřazování při náletu do zatáčky na plnejch brzdách mi přišlo poněkud... zbytečně riskantní

3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:12 | Nahoru | #1541
tak na 2 bych byl strašně pomalej i ta 1 při výjezdu ze zatáčky mě přišla líná, na tý zadní rovince co je bokem ten bílej plast na smyky se to někde v půlce začlo sice zvedat na zadní ale chtělo by to aby to bylo ještě svižnější.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:26 | Nahoru | #1542
na tý zadní rovince co je bokem ten bílej plast na smyky se to někde v půlce začlo sice zvedat na zadní ale chtělo by to aby to bylo ještě svižnější jako jak svižnější,jako aby se to vneslo a vstoupilo do subprostoru?Hmmm,asi máš problém čoveče

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:28 | Nahoru | #1543
Vobrázek

[img]

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:41 | Nahoru | #1544

Fugo>tak na 2 bych byl strašně pomalej i ta 1 při výjezdu ze zatáčky mě přišla líná, na tý zadní rovince co je bokem ten bílej plast na smyky se to někde v půlce začlo sice zvedat na zadní ale chtělo by to aby to bylo ještě svižnější.



nj, holt KAWASAKI PAWR ... ani na jedničku nemůže konkurovat stoletýmu dvouválu co jezdí na dvojku

kde je plast na smyky nevim... ale pokud myslíme tu samou rovinku, tam se mi to přizvedávalo taky, akorát jsem vždycky dopadl předním kolem přesně do toho rygólu... no nic, aspoň jsem si vyzkoušel, že mi vidle chodí od dorazu k dorazu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:42 | Nahoru | #1545
[quote]Ďuričko>Vobrázek

[img] čubku beru, ten zelenej vysavač se mi nelíbí

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:44 | Nahoru | #1546

Fugo>tak na 2 bych byl strašně pomalej i ta 1 při výjezdu ze zatáčky mě přišla líná, na tý zadní rovince co je bokem ten bílej plast na smyky se to někde v půlce začlo sice zvedat na zadní ale chtělo by to aby to bylo ještě svižnější.



Covece me sla na zadni jeste v naklonu na vyjezdu na tu zadni rovinku (jizda proti hodin.rucickam), od riditek sem dostal nafackovano, ale nenechal sem se zmast a podrzel ji pod krkem. Ale na sosnovou je presto 1 dost tezka, na ty utazenejsi zatacky. Cilovka je max 140-150, takze 1 staci.

Jinak bowden za 600 je pohoda, do brachovy K2 stal asi 1100. S lankama sem mel zatim potiz jen u privery, tam se mi roztrepily u vyfuku, ale zas tam dostavaj zabrat mmj. i od soli.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:45 | Nahoru | #1547
no prostě vyjedeš ze zatáčky a "nic" se neděje a pak tomu chytnou saze a jde to na záda, takže změnou převodu by se asi dalo docílit toho aby byl motor v otáčkách již při výjezdu ze zatáčky, pak bych si dal 2.

Ono jako na běžný ježdění to je ok, ale tady když byl Fizzer předemnou tak jse prostě nestíhal.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:48 | Nahoru | #1548
FiZzeR> fuf,už jsem myslel,že to budeš chtít obojí...je fajn,žes tak skromný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:54 | Nahoru | #1549
Fugo> Hold jsou situace, kdy ten dvouval "jede" ...ne vždy je předem poražený!

Zkrácení převodu alespoň o zub vpředu je snad povinnost u každýho litra, už když se s ním vyjíždí z krámu.. Některým motorkám to dokonce pomůže i k vyšší maximálce, což mám průkazně vyzkoušeno u RSV ´98.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 10:59 | Nahoru | #1550
Perňa_81> Provedu

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 11:06 | Nahoru | #1551

Fugo>Perňa_81> Provedu



Zapomněl si říct "ANOOO TRENÉÉRÉ"!!

Jináč kdysi jsem si dělal plynový lanka a šikovný kolega v práci mi ten konec zakápnul stříbrem a bylo to dokonalý.. Páč tam by se šroubek nevešel, ty válečky jsou malinký.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 11:12 | Nahoru | #1552
Perna: covece me ale porad vadi, ze s min zubama vepredu to bude vic premerovat a maximalka nevim hele, 06 ZX ma delsi 6ku a kolem 290 to taha vic, protoze ma otacky niz kde je jeste vetsi kroutak

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 11:23 | Nahoru | #1553
Fugo> Neloučíte se už se sezónou ?? Nemáme tam u nás na severu už sníh ?? Já přemejšlím o tomhle, že bych mohl jezdit celoročně

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 11:38 | Nahoru | #1554
Bubrak ZX10R> Tak to já nevím, jen u té Aprilie to bylo znát, snímač rychlosti má na zadním kole (KTM zase na předním) a s originál "těžkým" převodem se stejně nedokázala roztočit, takže reálná maximálka byla s kratším převodem vyšší, protože motor to už zvládnul na dlouhý rovince "roztočit"..

Pro mě to má jen výhody o ten zoubek zkrácený. 290km/h jsem se v provozu neřítil už 2 roky ..a upřímně, jestli mám maximálku 290 nebo "jen" 270 mi je jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 11:41 | Nahoru | #1555
Perňa_81> Bubrák to potřebuje vědět přesně až zas pojede po zadním ve Strahovským tunelu

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 11:48 | Nahoru | #1556

Perňa_81>Bubrak ZX10R> Tak to já nevím, jen u té Aprilie to bylo znát, snímač rychlosti má na zadním kole (KTM zase na předním) a s originál "těžkým" převodem se stejně nedokázala roztočit, takže reálná maximálka byla s kratším převodem vyšší, protože motor to už zvládnul na dlouhý rovince "roztočit"..

Pro mě to má jen výhody o ten zoubek zkrácený. 290km/h jsem se v provozu neřítil už 2 roky ..a upřímně, jestli mám maximálku 290 nebo "jen" 270 mi je jedno



Jo tak u ty Aprilie je to mozny, to se nehadam, ale prave u ty ZX10 to bylo znatelne citit jak to z 290 do 318 letelo jak u ty moji z 260 do 290, proste hukot. Ale je taky mozny, ze mela jiny prevody ta 06 pac sem si ji pucil jen na projeti, kdyz ji kamos kupoval, tak aby vedel, ze ji muze koupit.

No uvidim, on bude taky premerovat najezd km a o to vic mi bude nesedet spotreba, kdyz ji merim na 4 desetinna mista.

Taky nejezdim 290 casto, tak dvakrat rocne, ale kdyz uz tak jedu, tak uz to musi stat za to.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 11:49 | Nahoru | #1557

juras>Perňa_81> Bubrák to potřebuje vědět přesně až zas pojede po zadním ve Strahovským tunelu



No nebo takhle kratce sem to taky moh napsat no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 12:04 | Nahoru | #1558
Perňa_81> ANOOO TRENÉÉRÉ, OK?

jerryjr> stále jezdíme, sníh ještě daleko , teď jsem zrovna čistil kombi a boty aby to bylo na sobotu připravený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 12:12 | Nahoru | #1559

Fugo> teď jsem zrovna čistil kombi a boty



co blbnes?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

5.10.2010 v 12:13 | Nahoru | #1560

Bubrak ZX10R>co blbnes?



šampón je to
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist