Téma: Fyzická příprava na okruh

24.10.2008 v 19:30
Jak zlepšit časy na okruhu bez investice do motorky. Jak trénujete?
Anketa: Jak trénujete?

S T R E Č I N G

2 reakcí na tento příspěvek Fyzická příprava na okruh

28.2.2009 v 10:53 | Nahoru | #62
Tak vrcholem mojí zimní přípravy je páteční operace kolene v Brněnské nemocnici, vivat hokej + motocross

28.2.2009 v 12:18 | Nahoru | #63
pitbules> jóóo příprava hokejem, o tom bych něco věděl. v úterý mi sundali sádru ze zlomenýho kotníku tak ať se ti to rychle hojí

28.2.2009 v 14:25 | Nahoru | #64
pitbules> tak do závodů snad budeš ok ne??
Nebo se mužu začít radovat ?

1.3.2009 v 14:47 | Nahoru | #65
to Dav :Jedná se teda doufám jen o meniskus, a to se řeší na jednodení chirurgii laparoskopii tak snad to nebude nic horšího v uterý jdu na CT tak uvidím.

1.3.2009 v 14:57 | Nahoru | #66
pitbules> to nic to nebude ... , a ikdyby .. s protezou tu sezonu odjedeš taky,... a možná se stejným výsledkem

9.5.2010 v 10:20 | Nahoru | #67
Vermeulen řeší koleno trialem.

9.5.2010 v 10:39 | Nahoru | #68
Jinak na trialové motorce trénuje Barbera (vyčteno z motorkářů). Byl tady článek jak na trialu trénuje Tom Mikšovský s mladým Halbichem.

U mě se občas sveze na trialovém kole Michal Filla, zájem projevil Ondra Ježek. Rozhodně šikovnej je Perňa Řezníček. Třeba překecám i Viktora Duška
Trial na kole či motorce je naprosto skvělý pro přípravu silničáře. Rozvíjí stabilitu, obratnost, odvahu a přesnost. Navíc se na tom málokdo zrakví...

Naposledy editováno 09.05.2010 10:40:01

2 reakcí na tento příspěvek Fyzická příprava na okruh

9.5.2010 v 14:35 | Nahoru | #69
To trialové kolo bych taky zkusil
Já se připravuji tak, že 2x týdně běhám cca 5-7km. Nejsem zrovna moc běhavý typ a hlavně nejsem moc dobrý somatotyp na tento typ zátěže, ale je to pro mě základní kámen úspěchu v badmintonu. Co je pro mě hlavním zdrojem fyzičky je závodní badminton a ten hraji cca 3-4 týdně 2 hodiny. V extrémním případě dojde k tomu, že mám každý den fyzickou zátěž a to už není moc ideální. Potom se ráno cítím, jak kdyby mě přejelo auto..
Posilovnu už bohužel nestíhám. Ale když nejdu běhat, tak si dám švihadlo a potom cvičím doma s vlastní váhou a to je taky ok Nebo kolo doma v Ostravě Hlavně nesedět doma na prdeli..

9.5.2010 v 15:21 | Nahoru | #70
Já snad taky jednou začnu trénovat . Ale závidím že na to máte čas ,páč bych trochen potřeboval.

9.5.2010 v 20:27 | Nahoru | #71

Padre58>To trialové kolo bych taky zkusil
I když teď ve zkouškovém je toho času fakt málo

Jdeš do toho hustě. Kolo je za pár kaček...

Tady z dneška co mě kamarád cvaknul. Cílem je kachlíky přeskákat po zadním kole. Vzdálenost mezi nima je 110cm (rozvor kola).

[img]

9.5.2010 v 20:50 | Nahoru | #72

DavR1>Néé , já mám problém mimo jiné s páteří, takže potřebuju zpevnit břicho a pak něco na vytrvalost ... ještě nevím co
hlavně chci zhubnout momentálně z 83 na 77

ahoj jamnel podobnej problem nedaval sem fyzicku ale ted sem pred zavody zacal makat 3x tydne do posilky beh ,kolo a zada ruce proste cele telo a vyplatilo se mnel sem celkovou pohodu a po cca 5é min ostre jizdy sem nebyl unaven a casy byli stabilni vic jak nad ocekavani ju a taky strava je dulezita ne ze se budes ladovat pivkem a buckem

9.5.2010 v 22:33 | Nahoru | #73
Nicméně tvé info ohledně tipů a triků jak jezdit na kole a co na něm dělat je velmi dobré a pokusím se hned několik věcí vyzkoušet, jakmile budu mít víc času Některé věci už jsem zkoušel, ale ne vše

9.5.2010 v 22:45 | Nahoru | #74

Padre58>DavidH> To kokos bych se zabil To chce hodně cviku a vytrvalosti, aby se to člověk naučil.

Jasně, bez tréninku to nejde. Jinak já todle dám s vymontovaným předním kolem... Horší je to ale na velkých kamenech. Ale i to snad půjde...
Kdybys chtěl, tak ti dám tip na kolo.

9.5.2010 v 22:50 | Nahoru | #75
DavidH> No když jsem se díval do tvého profilu, tak máš za sebou moc hezkou sportovní minulost Chápu tedy, proč máš k trialu tak blízko a zvládáš tyto velmi pěkné kousky
No to už by bylo na mě trochu moc, kdyby měl doma ještě trialové kolo
Ale díky za nabídku

9.5.2010 v 22:54 | Nahoru | #76
Padre58>

9.5.2010 v 23:04 | Nahoru | #77
Nordicwalking ......

9.5.2010 v 23:59 | Nahoru | #78

Padre58>To trialové kolo bych taky zkusil
I když teď ve zkouškovém je toho času fakt málo

Muj nazor na vec je ale je trosku jinej - s bendasem nemam tak dobrou zkusenost vzhledem k motorkam . Bendas je pro me rychlej az vybusnej sport, ale na motorce se mi zda potrebuju
jinou vytrvalost = dlouhodobou - na to je lepsi to behani, posilovna, plavani ... a motokros (supermoto)
Jinak samozrejme rad a dlouho hraju bendas, hlavne po zimnich vecerech, letos v zimne sem i objezdil par turnaju po dlouhy dobe

O trialu sem slysel ze je taky super

10.5.2010 v 23:32 | Nahoru | #79

bezik>Kamaradi se mi smali, ze kombinuju motorky a badminton a koukam ze tu je stejnej postizenec ;)

O trialu sem slysel ze je taky super

Určitě souhlasím s tím co píšeš ohledně výbušnosti u badmintonu a vytrvalosti na motorce
Nicméně, já to nemám jako fyzickou přípravu na motorky, ale je to pro mě od jisté doby závodní sport. Ale myslím si, že jakákoli fyzická zátěž je dobrá, ať už se jedná o rychlost nebo vytrvalost
Ono 3 hodinový trénink každé pondělí bude mít určitě pozitivní vliv na vytrvalost jedince Záleží taky hodně jestli člověk hraje čtyřhru nebo dvou hru. My kombinujeme na tréninku vše Jinak je to sport, který mám skutečně moc rád!! A hlavně dvouhra je masakr na fyzičku

11.5.2010 v 10:34 | Nahoru | #80
no ja makam na zahrade a treba betonovani da peknou fusku.....jinak mam pitbika a jezdim s nim do Brna na minibikovou drahu-stoji to 1500 kc na rok takze je to jak za pusu a kdyz to srovnam tak 10 min na pitbiku na drze je jak 30 min na okruhu na velke motorce.....je to namahavejsi na ruce a musis se tam porad sebou mlit a prenaset vahu jen pomoci rukou a vlastne tim preklapet celyho pitbika a krom toho tam mam celou drahu sam pro sebe protoze tam nikdo jinej pitbika nema.A krom toho ten stroj se da poridit od 10-16 tis.
takto to vypada:

[img]

11.5.2010 v 10:44 | Nahoru | #81
Padre58> Jo mam to asi taky tak - pres zimu bendas a pres leto motorky. To ze na tom natrenuju fyzicku je jen plus. Taky co delat vecer lepsiho, nez si jit udealt zizen...

Ja sem ani donedavna dvouhru nehral, je to fakt fyzicky narocny a mel sem problem s kolenem. Ted po operaci uz to jde, tak si ho obcas zahraju, ale debl je pro me disciplina o moc atraktivnejsi;)

11.5.2010 v 14:49 | Nahoru | #82
Bezik> Určitě souhlasím, že čtyřhra je velmi zábavná
Hele nedá mi to a musím si přihřát polívčičku:
Turnaj badminton
Já jsem badminton začal hrát loni v září a už v lednu mě vzali do závodního klubu. Vzal jsem to skutečně vážně a hrozně mě to baví, tudíž i příprava je velmi důkladná!! Zatím jsem registraci nechtěl, ale už na mě tlačí vedoucí oddílu, že mě chce na zápasy, tak se budu muset přizpůsobit Ale nějaký ten zápas už jsem taky odehrál za náš klub.
Nicméně teď jsme si s kámošem odskočili na tenhle turnaj, kde byla většina registrovaných hráčů a klaplo to Poznáš mě podle trika Viděli jsme se myslím loni na Hungaroringu s Actionbikem
Michal

11.5.2010 v 16:13 | Nahoru | #83
Padre58> Jestli takhle casto pinkas, tak opravdu poletis nahoru a budes z toho mit radost ... Pak jen pilovat techniku a taktiku, nekoho kdo te trochu povede a myslim, ze to bude super
Ja letos mel takovou podivnou sezonu - zacal sem to hrat znova naplno v zari po motorkach a slo to opravdu nahoru, zaclo me to zas hodne bavit (uz to hraju 10 let, tak je tezky se motivovat). Objezdil sem i par turnaju po republice, zahral si 2.ligu (skoda ze sme sestoupili, mam na tom docela podil), ale nejak se nedarilo vyhravat :(

Jo loni sem byl s Jochenem na hungaci trenovat pred republikou, sem to tam zahodil dve zatacky po startu ... Tam sme se asi videli ;)

11.5.2010 v 16:37 | Nahoru | #84
bezik> Jo to je ono, to si pamatuji, že jsi to tam odložil. Ale nic jsi s tím neměl, že??
Určitě budeš hrát daleko lépe než já pokud už jsi hrál i druhou ligu a hraješ to 10 let!! Já jsem beginner !! Respekt!! To je můj malý sen, abych se dostal na úroveň 2. ligy, ale to se mi asi nepodaří. Každopádně zkusím proto udělat maximum a uvidím co z toho bude..
Vedou mě poměrně dobří kluci a chodím občas trénovat i s Martinou Vackovou, která má pár placek z MČR Ono dobré vedení je vždy základní kámen úspěchu a to v jakémkoli sportu

Naposledy editováno 13.05.2010 15:04:26

12.5.2010 v 09:19 | Nahoru | #85
ja len znackuju...

teda, u mna len kolo, obcas beh, a dufam, ze uz aj posilka...

3.10.2010 v 13:48 | Nahoru | #86
pitbules> Proč posilovnu nebrat, osobně si myslím, že to je jedna z nejlepší fyzické přípravy

Ctěl bych příští rok pořídit CBR 600 F3 , vím, že to nebude na okruhu nejrychlejší, ale nějaký ten sportovní základ to má , a proto teď chodím do posilky, abych dokázal bika zvládat v každé situaci.......
Jo a cílem je jet BRNO mezi 2:25-2:30 nebo méně

3.10.2010 v 13:58 | Nahoru | #87
Speedy_James> zalezi hodne na jizdnim stylu. SPousta kluku pracuje hodne rukama a tem posilka pomuze. Ja jsem obmenil trenink a zameril se vice na vytrvalost nohou, protoze ty vice zatezuju (na okruhu i mimo motorku) a to mi pomohlo hodne.
Zacinal jsem na 17km (30 min rotoped vysoka zatez) , dnes v pohode 22.5km

3.10.2010 v 17:47 | Nahoru | #88

Naposledy editováno 03.10.2010 17:51:30

3.10.2010 v 20:15 | Nahoru | #89
tigerbou> Co je tu k smíchu Semiláku???

4.10.2010 v 16:21 | Nahoru | #90
Speedy_James> Mě to přišlo vtipný jak amatéři se snaží zvýšit rychlostní limity tímto způsobem. Jak říkám když posilovnu tak pro sebe. Jinak vím co to je posilovna protože jsem byl na vyšším levelu než bežný motorkář a spoluobčan
Když si chceš udržet svaly co si nabereš za pár let tréninku je velmi obtížné o hodně těžší než nějaká sekunda na okruhu
Jinak to nikomu neberu někdo to bere zcela vážně ten okruh a chce ze sebe dostat maximum já tam jezdil pro radost