čekal sem že s drapákem se jízdní vlastnosti víc zhorší ale až takle?
nebo to je tím že ta guma špatnej tlak?
nebo je to tím že to není sada? tudíš to je tak neklidné?
díky za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Mitas e09
na kolik foukas?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas e09
jezdím spíš ve dvou na to je lepší podhuštěná, nebo víc nahuštěná?
hustit dle výrobce mota, či výrobce gumy?
1 reakcí na tento příspěvek Mitas e09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas e09
1 reakcí na tento příspěvek Mitas e09
no já se s tím dostanu na max 110 :/ :lol: a gumu mám taky 110 ale ta se drasticky ráfkem zůžila :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas e09
1 reakcí na tento příspěvek Mitas e09
Jó a E-09 jsem vzadu foukal tak na max 1,5, víc mi přijde o ničem(guma je pak jak puk)
1 reakcí na tento příspěvek Mitas e09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas e09
1 reakcí na tento příspěvek Mitas e09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas e09
PajaDR650 píše: Přesně tak. Jak se ojedou hrany vlnění se uklidní - mě to trvalo cca 100km. Doporučuju ti ale se začátku vynechat úplně silnice a úžívat si novej vzorek v terénu, než se srazí hrany je škoda to drtit po asfaltu. U C-02 je po nazutí vlnění ještě znatelnější(furt někde zadní kolo hledám :) ), ale o to větší sranda je mimo cesty. Pořád to není žádnej plnokrevnej drapák, ale jako kompromis to za ty peníze ujde.
Jó a E-09 jsem vzadu foukal tak na max 1,5, víc mi přijde o ničem(guma je pak jak puk)
Jojo souhlas - do terénu foukam tak 1,2 max 1,5. No a na silnici jsem taky pocítil že dobrý to prvních 50-100 km moc neklopit do otáček - páč když jsem nazul novou gumu a po 3 km jsem to trochu víc nakroutil do první větší otáčky, tak jsem nechtěně asi 8 m driftoval :lol: