Tak Vás tady se chci zeptat, bude ta absence spojky těm začínajícím vadit nebo ne?
1 reakcí na tento příspěvek Pavouk Piaggio
Ovšem celý systém jezdění ve 2 mi přijde jako hovadna. Včera jsem potkal v Rakousku "školku" - 3 skůtry, na nich děcka v oražových vestách a za nima na 4. moto instruktor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pavouk Piaggio
Pavouk106>Někdo mě tady volá? Pavouk, pavouk... Hele, je to podle mě smysluplný. Spousta lidí chce jen skútr na pohyb ve městě, proč se teda učit na moto se řazením? Tohle jim stačit bude... Ale obávam se, aby ty kokoti nahoře nevymysleli extra třídu "A-bez řazení/automat"...
proč by to mělo vadit taková třída???? to by byla spíš výhoda taková skupina, pro lidi co chtěj jenom skůtry, taková skupina je i u auta
1 reakcí na tento příspěvek Pavouk Piaggio
jinak co se motoskolniho skutru tyka - pokud nekdo chce po motoskole jezdit jen na skutru, je to urcite super cloveka co ale chce jezdit na normalni motorce s razenim bych ucil ale rovnou od piky na motorce s razenim
Přesto, že je výcvik prováděn na motocyklu vybaveném automatickou převodovkou, nemá to vliv na to, že bude žadatel po získání řidičského oprávnění řídit motocykl vybavený pouze převodovkou manuální.
Naposledy editováno 16.09.2010 14:37:20
1 reakcí na tento příspěvek Pavouk Piaggio
Naposledy editováno 16.09.2010 14:47:23
dareckov>Já než sem sednul na motorku s řazením jezdil jsem na skůtru taky. Říkal jsem si jak to bude pohoda, už budu znát provoz, blinkry, zrcátka. Ale omyl. To řazení mi úplně rozhodilo rytmus. Musel jsme si uvědomit že musím i řadit, takže jsem si to musel poukládat znovu a celé nanovo než jsem si zvyk tak mi to trvalo chvíli. Takže je to úplně jiné ... Teda aspoň u mě bylo.
Mě ten přechod z automatu na manuál nedělal problémy. Ale možná to bylo tím, že jsem na automatu (Stele) jezdil od 13 do 14, pak byla motka s řazením (samo, že vše po vesnici a polích) a pak až v 15 papíry na malou motorku.
1 reakcí na tento příspěvek Pavouk Piaggio
Teď by mohly být poznámky automat, ABS, čtyřkvalt, pětikvalt, šestikvalt - co kdyby někdo předednul z Jawy na novou motroku a opomenul že je to šestikvalt!
Nedělejte z toho gulash, než se toho něko chytí!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pavouk Piaggio
pesastor>kdysi stačilo A a M.
Teď by mohly být poznámky automat, ABS, čtyřkvalt, pětikvalt, šestikvalt - co kdyby někdo předednul z Jawy na novou motroku a opomenul že je to šestikvalt!
Nedělejte z toho gulash, než se toho něko chytí!
zas to neprehanej esli je to trikvalt nebo treba sedmikvalt je uplne fuk, protoze kdyz umis radit na jednom, umis i na druhem... a brzdy s ABS a bez ABS taky oboje brzdi...
ale automat a manual je vcelku podstatny rozdil.. jeden znamy hned po autoskole zacal jezdit autem s automatem, a jezdil tak x let.. a auto s tim automatem ridil slusne.. pak ale musel jet autem s manualem, a delalo mu problemy vsechno.. rozjezdy, razeni, kontrola spojky, ubiralo mu to kopec pozornosti, auto skakalo jak koza..
pokud se clovek v motoskole nauci jezdit s automatem, a pak po motoskole skoci do provozu na manualu, je to tak o tezky pruser...
ale souhlasim s tim ze pro lidi co chcou jezdit jen na skutrech je ta varianta skutru v motoskole dobra, nemusej s tim razenim ztracet cas, kdyz v zivote na masine radit nebudou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pavouk Piaggio
Cosmogagy>zas to neprehanej esli je to trikvalt nebo treba sedmikvalt je uplne fuk, protoze kdyz umis radit na jednom, umis i na druhem... a brzdy s ABS a bez ABS taky oboje brzdi...
ale automat a manual je vcelku podstatny rozdil.. jeden znamy hned po autoskole zacal jezdit autem s automatem, a jezdil tak x let.. a auto s tim automatem ridil slusne.. pak ale musel jet autem s manualem, a delalo mu problemy vsechno.. rozjezdy, razeni, kontrola spojky, ubiralo mu to kopec pozornosti, auto skakalo jak koza..
pokud se clovek v motoskole nauci jezdit s automatem, a pak po motoskole skoci do provozu na manualu, je to tak o tezky pruser...
No vidiš, já si zas sednul letos poprvé do auta s automatem...což mi ovšem nikdo neřek...najednou je tam místo 123456 nějaký PRND +-, no co ti budu povídat, moudrej jsem z toho nebyl.Prvních pár kilometrů jsem byl nebezpečnej nejen sobě, ale i ostatním.Ani nemluvím o tom, že jsem párkrát šahal po fofrklacku a už chtěl řadit sám
BagoBorec>No vidiš, já si zas sednul letos poprvé do auta s automatem...což mi ovšem nikdo neřek...najednou je tam místo 123456 nějaký PRND +-, no co ti budu povídat, moudrej jsem z toho nebyl.Prvních pár kilometrů jsem byl nebezpečnej nejen sobě, ale i ostatním.Ani nemluvím o tom, že jsem párkrát šahal po fofrklacku a už chtěl řadit sám
Loni mě vypek kamarád. Přijel za mnou šéfovým BMW 5. řady, rok myslim 08. Než odjel mi povídá ať se jdu svézt, že je to načipovaný TDi, že to jede jako svině. Inu neodolal jsem a sedl za volant. Navolil mi tam sportovní režim, jelo to vážně jako kráva. Když jsem dojel na konec ulice tak jsem klasicky šlápnul "na spojku". BMW i brzdilo jako svině. Málem jsme si rozbili držky. Taky jsem pak měl pořád chuť hrabat na fofrklacek, ale naštěstí mě vždycky plácnul přes pazouru. To by bylo ještě s tim roštovat za jízdy
Ale jinak si myslim, že pro úplný začátečníky, který maj co dělat stíhat jenom to, že se pohybujou aniž by hejbali nohama je skútr v autoškole fakt dobrej nápad. Na naučení chování se v provozu. A pak na motorku s řazenim ...