Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Padre.>DavidH> Ono ty černé čáry vypadají sice hezky, ale důkaz rychlosti to není. Já když jsem byl v Mostě a jezdil jsem tam právě s Martinem, tak když jel v jednom tréninku schválně za mnou tak říkal, že na každém výjezdu jsem tahal 30 metrů čáru a v té rychlé levé pod boxama to byla čára nekonečná. Je to asi dáno směsí, značkou gum, teplotou a samozřejmě i tím jak za to taháš. Ale i mrdal jako jsem já, je schopen za sebou tahat čáry Martin jede moc krásně, čistě, bez zbytečných pohybů na motorce. Je to vynikající pilot, který se skvěle vyjezdil a David to samé Jsou jasným důkazem toho, že jestli chceš jezdit rychle, musíš jezdit hodně a hlavně pravidelně! Samozřejmě tomu musíš dát nějaký smysl, vozit si jen tak zadek je na nic! A oni to všechno dělají tak jak mají!!! Skvělá práce hoši
Padre, ty to tam jednou dáš jak Martin. Ty si brousek Já ti věřím Málo koho jsem viděl tak rychle praštit motorkou k zemi na tak málo metrech. To něco říká o tvém potenciálu. Vymakáš se a budeš Dafiťákům vrčet za prdelí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavidH>Padre, ty to tam jednou dáš jak Martin. Ty si brousek Já ti věřím Málo koho jsem viděl tak rychle praštit motorkou k zemi na tak málo metrech. To něco říká o tvém potenciálu. Vymakáš se a budeš Dafiťákům vrčet za prdelí
To dělá ten zadní Ohlins, to je jasný ...to kdyby měl sérii, tak to nepřeklopí ani na 50ti metrech. To už dneska na sériovce umí málokdo..
Perňa_81>To dělá ten zadní Ohlins, to je jasný ...to kdyby měl sérii, tak to nepřeklopí ani na 50ti metrech. To už dneska na sériovce umí málokdo..
Radi5: DavidH> Já už ho hecuju s předstihem....
Tak to ma byt, protože tak je to spravne. Pořadek musi byt. Dovolte mi odejit...
"Teď mi stouplo sebevědomí, že mi to stříká až z uší " Bohužel Jurgen Fuchs ani Michal Filla ze mně nikdy nebude, to asi z nikoho z nás tady.. No i když, nerad bych někoho podcenil tady na fóru
Jinak pevně doufám, že se vypracuju na úroveň kluků jako jsou právě Martin T., David O., Perňa atd Je pravda, že to co mi Davide pochvaluješ, mi říkal Bodlinka i Michal Filla. Jen je třeba to do těch zatáček posílat rychleji a ono se to zlepší Ale je to pořád jen o tom jednom a to víme všichni moc dobře Jezdit, jezdit a jezdit
Perňa 81> Pochopitelně Nemít Ohlins tak zatáčím řídítkama
Radi5> Hecování před zimou?? To se mi bude hodit, až budu dělat zkoušky z obřího slalomu v březnu Ale můžeš mě zkusit popohnat hned zase v dubnu, kdy bude pomalu začínat sezóna
Perňa_81>Taky bych se chtěl vrátit na "svý" časy a pozávodit si s nima ...leč to bude ještě chvíli trvat. Kluci jsou důkazem, že to je hlavně o vyježděnosti a cílevědomým ježdění bez keců Když se do toho čoek opře, vyhnou se mu zranění a problémy, najezdí hodně km za sezónu, tak pak na konci to může vypadat i takhle, jak nám předváděj Dafiťáci Co si budeme povídat, chce to hlavně i ty závodní km, protože to je motivace.. A ne si říct od klávesnice, že když zrychlím za rok o 4s v Brně na 2:14, tak ten další si tam jen tak pro ego dám 2:10.. To tak nefunguje
když někdo najezdí hodně km za sezónu tak dokožu pochopit že jede rychle. Co mě ale nasere nejvíc je když si tady DavidH na to sedne 3x do roka na půl dne a jede 2:20 na 11 let staré motorce. Daivde kolik že jsi to najel letos kol?!
Naposledy editováno 14.09.2010 22:05:43
Musím přiznat, že mě ten čas povzbudil. Ale stále je to prd. Chlapský to bude až tam vyšlu 2:16,0 Kamarád (2x mistr republiky ve 250) mi poradil jak na to. Mám přidat z kopce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81>Když já nemůžu.. Jen nesouhlasím s Murkinem, že to má hluchý spodek..to totiž spodek nemá, to má v celým otáčkovým spektru jenom "vršek" ...tiká v tom dynamit, nic pro kardiaky, přetížení při zrychlení je fakt masakr! Ta motorka je fakt píč_vina, 100% zvládnout její potenciál, to už chce fakt vyježděnost a um, není jednoduchý dávat plyn na doraz a to i na rovinkách a i tak čoek skřípe prdelí dráty! . Zážitek skoro jako s V2 1190 při podřazováni bez antihopu
Lehkost ovládání i navzdory zvířecímu motoru je až zarážející.. A ta jemňoučká převodovka, to jsem čuměl. Pro vyšší postavy je ale posez na KTM o dost lepší. BMW bych v tomhle směru musel na sebe hodně změnit - řidítka, přepáčko, sedačku. Ale já nejsem "čahoun".. I tak jsem se v posezu moc nenašel. To jde celkem rychle změnit a bejvá to to první, co vždycky dělám na biku..
Na Lausitzu byl Fároš v barvách, jak jezdil loni Shumacher (nebo Bauer??) a toho stejně považuju za nejvíc povedenou závodní motorku ...hlavně když to bylo vymakaný a v karbonových kapotách. Moc hezký..až lákavý k nasednutí a zajetí času kolem 1:45
Tak dobojováno,elektronika nastavená a BMW má 212Ps a 122Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin>
Tak dobojováno,elektronika nastavená a BMW má 212Ps a 122Nm
Kolik ze jsi nejvic nameril stejnou metodikou na K5/6?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02>
Kolik ze jsi nejvic nameril stejnou metodikou na K5/6?
Na K6 mam po repasi a úpravě hlavy a jiných nátrubkách v airboxu 191Ps a 126Nm
Nejlepší K7-8 motor série,komplet Yoshiroura 190Ps 121Nm
Samozřejmě vše doladěno pomocí elektroniky.
Jo a jen pro srovnání,nejlepší K7,co jsem tu měl,byla ta Číhova a tam ten nejlepší motor měl 216Ps a 127Nm
Naposledy editováno 21.09.2010 20:06:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin>Na K6 mam po repasi a úpravě hlavy a jiných nátrubkách v airboxu 191Ps a 126Nm
Nejlepší K7-8 motor série,komplet Yoshiroura 190Ps 121Nm
Samozřejmě vše doladěno pomocí elektroniky.
Jo a jen pro srovnání,nejlepší K7,co jsem tu měl,byla ta Číhova a tam ten nejlepší motor měl 216Ps a 127Nm
O Číhově výkonu jsem slyšel. prý měl motor z Allstare Suzuki. Je to pravda?
Když tady házíte těma limitníma výkonama, tak já to uzavřu ze spodu Já mám na své karbusové R6 2000 krásných 85k na z.kole
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavidH>O Číhově výkonu jsem slyšel. prý měl motor z Allstare Suzuki. Je to pravda?
Když tady házíte těma limitníma výkonama, tak já to uzavřu ze spodu Já mám na své karbusové R6 2000 krásných 85k na z.kole
Jo,to je,podle něj se zkusilo okopírovat další
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin>Jo,to je,podle něj se zkusilo okopírovat další
Český ruce a hlavy jsou prostě zlatý
Prosba. Máš zkušenost s nakutou R6 99-02? Je možný, že měly 124,7k na motoru? Konkrétně jde o R6 co jezdil Pátek a pak Fejta. Titanový vačky, Leo Vince SBK, velký chladič, elektriku nevím. Standard měl změřeno cca 107k (co já vím z literatury. Těch 120k co psala Yamaha tam nikdy nebylo).
Sám mám 85 na z.kole. Dokážeš z toho přepočítat výkon na motoru (spojce)? Bylo mně řečeno, že by to mohlo být 106k.
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
DavidH>Český ruce a hlavy jsou prostě zlatý
Prosba. Máš zkušenost s nakutou R6 99-02? Je možný, že měly 124,7k na motoru? Konkrétně jde o R6 co jezdil Pátek a pak Fejta. Titanový vačky, Leo Vince SBK, velký chladič, elektriku nevím. Standard měl změřeno cca 107k (co já vím z literatury. Těch 120k co psala Yamaha tam nikdy nebylo).
Sám mám 85 na z.kole. Dokážeš z toho přepočítat výkon na motoru (spojce)? Bylo mně řečeno, že by to mohlo být 106k.
Díky.
No,tak tech 85Ps na kole je cca do 100Ps na spojce,zalezi na ztratach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin>Ermolenko> A co tobě,jak to funguje,už nedrhneš vejfuckem?
nene hlavně to má ted super průběh udělal si to sqvěle
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ermolenko>nene hlavně to má ted super průběh udělal si to sqvěle
Tak to jsem rad,ze je to bez pripominek a co ta voda do chladice,zkousel jsi to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Murkin>Tak to jsem rad,ze je to bez pripominek a co ta voda do chladice,zkousel jsi to?
Nějaká speciální chladící kapalina? Taky se mi to celkem fest hřeje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
.Kolda.>Nějaká speciální chladící kapalina? Taky se mi to celkem fest hřeje...
destilka misto smesi:) jen nesmis stat pak nekde na mrazu, a tusim ze by to asi trochu naky sragory proti korozi sneslo, to by moh vedet dawe....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
krAlik33>assassin> a nemaju smesi aj pomahat pri chladeni? resp. zvysovat chladici ucinnost? aspon som take daco pocul.
Směs, která by údajně měla zlepšit účinnost chlazení vyrábí Denicol. Sám s chlazením problémy nemám. Teplota běžně 75 - 80, v extrémních vedrech max 85.
Naposledy editováno 22.09.2010 19:55:17
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 3 | Dnes v 09:14 HárošČapapi |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35792 | Dnes v 07:00 Animals21 |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |