1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
1 reakcí na tento příspěvek Plameny a střílení z výfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Mám zkusit dát origo filtr? Koupil jsem jej, s origo laufama a tím KN filtrem jak jsem jí koupil nestřílela... hádal jsem to těsnění na laufu jak píšeš do fóra, ale mělo by při své netěsnosti vliv jen na otevřené laufy, nebo způsobí střelbu i u origo výfuků? Pokud ne, není v něm chyba a nemusel bych to zbytečně rozebírat,... díky za radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Duke1>assassin> Ahoj, mám TL-R,byly tam origo laufy a KN filtr, já dal otevřené a od té doby mašina střílí po zavření plynu při razantnější akceleraci a to doslova střelí - pravidelně, ne žádné bublání.
Mám zkusit dát origo filtr? Koupil jsem jej, s origo laufama a tím KN filtrem jak jsem jí koupil nestřílela... hádal jsem to těsnění na laufu jak píšeš do fóra, ale mělo by při své netěsnosti vliv jen na otevřené laufy, nebo způsobí střelbu i u origo výfuků? Pokud ne, není v něm chyba a nemusel bych to zbytečně rozebírat,... díky za radu
filtr ani otevrene laufy by to zpusobovat nemely, mam oboje a zadne strileni... to tesneni se chova tak ze kdyz vytocis motor a pak brzdis motorem tak nekde kolem 4tis se ozve rana... dela to i s origo vyfukama i s ladakama, muze se to lisit tim jak hodne uz je rozdrolene to tesneni a jak hodne fouky, myslim ze jak si montoval ty ladaky tak si pritom hnul svodama a to tesneni ted fouka... dej tam novy a bude klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Vypinoval jsem konektor omezení vstřikovací dávky ale vliv to ani po jeho zapojení nemá....-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Duke1>assassin> ok, to hnutí má logiku a ten okamžik kdy to dělá tomu odpovídá, díky za radu.
Vypinoval jsem konektor omezení vstřikovací dávky ale vliv to ani po jeho zapojení nemá....-
ten konektor ted netusim co myslis... ale strileni bejva na 99procent tohle tesneni, je to na nej celkem haklivy, chce to ty svody a vyfuky peclive sestrkat dohromady podotahovat a melo by to byt ok...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
V jednotce se vypinuje drátek, nevím nyní přesně jakej můžu to zjistit,to je omezení vstřikovací dávky jako u auta, měl jsem to i u GSXR, tam to bylo znát i na volnoběh měla mašina hrubší zvuk...ale u TL to možná moc znát není, tak jak jsem zde četl ty mapy vstřikovací , je to podle mě omezení kvůli emisím, nemyslím kvůli výkonu. Vždy jde právě o první tři kvalty.
Měl jsem Duka - karburátor, tam máš podtlakový karburátor, byl tam elmg. ventil a mikrospínač na klapce, když si dal na první tři kvalty plnej,sepnutím mikrospínače sepnul elmg. ventil a ten dodal asi atmosferický tlak do podtlak. membrány karbenátku, tím omezil zdvih jehly podtlakovým efektem... to jsem přečetl v anglickém manuálu, bylo to čistě kvůli emisním limitům. Vše jsem vykuchal a podtlak zaslepil. U Suzuki stříkačky toto asi nějakou el. formou dělá tento drátek, bližší funkci jsem nezkoumal....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Duke1>assassin> já sundaval jen koncovky, proto se mi tomu nechce věřit, ale když tam ni jiného není... udělám to a uvidím, třeba se to vážně hnulo.
V jednotce se vypinuje drátek, nevím nyní přesně jakej můžu to zjistit,to je omezení vstřikovací dávky jako u auta, měl jsem to i u GSXR, tam to bylo znát i na volnoběh měla mašina hrubší zvuk...ale u TL to možná moc znát není, tak jak jsem zde četl ty mapy vstřikovací , je to podle mě omezení kvůli emisím, nemyslím kvůli výkonu. Vždy jde právě o první tři kvalty.
Měl jsem Duka - karburátor, tam máš podtlakový karburátor, byl tam elmg. ventil a mikrospínač na klapce, když si dal na první tři kvalty plnej,sepnutím mikrospínače sepnul elmg. ventil a ten dodal asi atmosferický tlak do podtlak. membrány karbenátku, tím omezil zdvih jehly podtlakovým efektem... to jsem přečetl v anglickém manuálu, bylo to čistě kvůli emisním limitům. Vše jsem vykuchal a podtlak zaslepil. U Suzuki stříkačky toto asi nějakou el. formou dělá tento drátek, bližší funkci jsem nezkoumal....
mas tuseni kterej drat? podle me TL nic takoveho nema... na prvni tri kvalty je u suzuki retardovanej predstih, ale odpojenim snimace kvaltu to pak jede furt na neutralovou mapu - coz je naprd, dava se tam spis odpor aby to jelo furt na sestkovou... pak se odpojuje dratek u 100ps verzi tam to opravdu dava min paliva, ale u neskrcenejch ECU to nema zadnej vliv, a pak jde na TLR jeste odpojit jeden drat a ten dela omezovac otacek o 500otacek dal... bych rek ze odpojovani dratku jak to delas ty, ze nevis co by to melo delat atd jen proto zes to nekde slysel neni uplne OK napad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Ten drátek je myslím hnědo černý.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Duke1>assassin> Vím to od Marka Matouška a měl jsem to odpojené na K1 i kamarád na K3.
Ten drátek je myslím hnědo černý.
no na K1 a K3 je cernohnedej drat vyfukova privera...
u TLR je to prave odskrceni skrcene verze(spolecne s vyndanim restrikci ze sani), u neskrcene nema zadnej vliv
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
U TL se mi nechce moc sundavat víka, připadá mi to složitý, seřizoval již někdo vůle - podložky, nebo bývají ok?
Tady v EN manuálu píšou po 24tKm. Děkuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Duke1>assassin> a ještě mám jeden dotez, moje TLR má najeto 32tKm,bývají rozhozené vůle na ventilech? U jakékoliv motorky jsem to řešil byly ok., jen u starý GSXR 1100 a 750 jsem je seřizoval, ale tam byly ještě vahadla.
U TL se mi nechce moc sundavat víka, připadá mi to složitý, seřizoval již někdo vůle - podložky, nebo bývají ok?
Tady v EN manuálu píšou po 24tKm. Děkuju.
ja na to koukal ve 48tis a byly v norme, ted me to ceka znova na 72tis, tak uvidime... na zmereni vuli jen schodis ten dekl, zmeris a das ho zpet, zadny dalsi komplikace, pokud bys podlozky menil tak uz je to vic prace, ale podle manualu to asi da do kupy kazdej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Duke1>assassin> Ahoj ohledně naší debaty o vypinovaném drátku z ř.j. jen nová informace : jednotka je identická s GSXR, jen zapojená pouze pro dva vstřiky, jak jsem koupil, tak prodávám.
zajimave info, nikdy sem to nezkoumal ale moc se mi to nezda, protoze jsou zapojeny tusim vsechny piny konektoru, kazdopadne kdyz bude cas podivam se na to:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Včera jsem shodil pravý svod, což šlo překvapivě snadno ani jsem to nečekal a to uhlíkové těsnění bylo opravdu rozpadlé na dva kusy.
DOle co jsou pravý a levý svod spojeny k sobě byl měděný obal kroužku rozmotaný do svodu a zbytek skřípnutý, asi to tam někdo špatně vrátil,foukalo to kolem, protože to sedělo na té skříplé části.
Takž díky za info ohledně kroužku, kterou jsem našel v tomto článku.
Jinak jsem dal origo filtr místo KN a spodek nemá nepříjemné cukání jako před tím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Duke1>assassin> Ahoj, v neděli jsem dal Dubou, střílení kolem 4rpm asi hodně vadilo lidem procházejícím Mělníkem a mě znerzvózňovalo.
Včera jsem shodil pravý svod, což šlo překvapivě snadno ani jsem to nečekal a to uhlíkové těsnění bylo opravdu rozpadlé na dva kusy.
DOle co jsou pravý a levý svod spojeny k sobě byl měděný obal kroužku rozmotaný do svodu a zbytek skřípnutý, asi to tam někdo špatně vrátil,foukalo to kolem, protože to sedělo na té skříplé části.
Takž díky za info ohledně kroužku, kterou jsem našel v tomto článku.
Jinak jsem dal origo filtr místo KN a spodek nemá nepříjemné cukání jako před tím.
jj strileni u TL bejva vzdycky nejaka netesnostn svodu...
tomu cukani dole pomuze peclive nastaveni synchronizace, odpojit klapku v airboxu (pripadne ve spojitosti s KN upravit box), TRE a na zaver premapovani strikacky, postupem casu jsem udelal vsechny tyhle upravy a jede to od nuly bez jakyhokoliv zacukani... (a mam i propustnejsi filtr)
cernohnedej drat mam taky odpojenej... ale u me to je nutnost, mam 100PS nemeckou verzi a kdyz je pripojenej tak to fakt jede znatelne hur
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Ty úpravy zní zajímavě, ale já nemám vzhledem k práci tady v autoservisu vůbec čas nyní dál něco páchat.
Jestli to jde objednat rád to vemu, filtr mám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plameny a střílení z výfuku
Duke1>assassin> myslím že to je pozice 25 ve velkým konektoru, ale nevim to jistě, já mám kus z Itálie, tak tam to asi není třeba.
Ty úpravy zní zajímavě, ale já nemám vzhledem k práci tady v autoservisu vůbec čas nyní dál něco páchat.
Jestli to jde objednat rád to vemu, filtr mám.
u TLR je 25ka ve velkym konektoru prave 100ps verze..
u TLS je to 18 v malym:
u toho tlr to ma vliv i u neskrcnenejch verzi, odstrani to tzv "mekkej omezovac" otacek a pusti to motor o 500 otacek vejs...
to TRE mi jako koupeny prijde nejlepsi GIPRO:
je to integrovane v ukazateli kvaltu kterej mi prijde uzitecnej...
zbytek uz je casove narocnejsi no...
1 reakcí na tento příspěvek Plameny a střílení z výfuku
[img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R | JENDA426 | 31 | 2.9.2021 v 10:24 Anti |